Merhaba, 7 yıldır Samsung RT46K6000S8 model buzdolabı kullanıyoruz. 1 hafta önce buzdolabının sebzelik bölümünün altına su dolduğunu fark ettik ve internet araştırmaları sonrasında tahliye bölümünün buz tutarak tıkandığını ve bu nedenle olduğunu okuduk. Sonrasında buzdolabını 2 gün fişten çekip erimesini bekledik. Bu arada gerçekten de buzduk bölümünde bazı yerler şişmiş ve içi buz dolmuştu. Plasik zeminde şiş alanlar vardı. 2 gün sonunda tahliye kutusunun içi su doldu ve tüm buzlar çözüldü. Fakat bu durum sonrasında buzdolabının devamlı çalıştığını ve buzluk bölümünün tam vakum yapmadığını fark ettik ve servis çağırdık. Gelen servis buzdolabı gövdesinin patladığını ve bunu tamiri olmadığını buzdolabının yenisi ile parası karşılığında değişmesi gerektiğini ilettiler. Örnek buzdolabı 32 bin ise bir gövde bedeli belirleyip muadil bir ürün verip sadece gövde bedelini alıyorlarmış. Bana bu iş pek mantıklı gelmedi çünkü bir sürü aynı sorunu yaşayan kullanıcı var belli ki kronik bir problem. Neden oldu dediğimizde ise elektrik gidip gelmiş olabilir. Akım korumalı priz kullanın. Buzdolabı açık kalmış olabilir vs bir sürü şey iletiyorlar. Kısaca ürün kronik hatalı. Ben akım korumalı priz kullanmak zorunda değilim firmanın zaten bu ürüne korumasını koyması lazım diye düşünüyorum. Benzer bir durum başına gelen varsa bu konuda bilgi verirse çok sevinirim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aranel Ciryatan -- 2 Nisan 2025; 15:4:39 > |
Samsung RT46K6000S8 Gövde Patlaması





-
-
Ürettikleri bahanelere tamamen saçmalık garantisi devam ediyorsa thhye başvurun ayıplı ürün kategorisine girer thh anlaşmazlığı açarsınız bir ihtimal kazanabilirsiniz.Eğer garantisi devam etmiyorsa yapacak çok şey yok yeni ürünle değişim için fiyat teklifi alın ancak yeni ürünle ilgilide sorun yaşatıyorlar yine fabrikadan ayıplı ürün gönderebilirler ve bunu size teslim ederken haklarınızdan vazgeçtiğinize dair yazı imzalatıyorlar.Evet buzdolabı kasası bu şekilde deforme olabiliyor buzdolabı iki saç plaka arasında izole malzemesi olan koca bir termos gibi bu termosun basitçe içerideki ısıyı uzaklaştırmak için faz değiştiren sıvı kompresör yardımıyla ısıyı genelde arka tarafından oratama vereek içeriyi soğuk tutuyor gövde ise ortamdan izole ederek bunu muhafaze etmeye çalışıyor ancak sağlam bir gövde yapmazlarsa dış ortam veya iç ortam sıcaklıkların değişimiyle genleşme büzüşme gibi olaylardan veya malzemenin ömrünü doldurmasından dolayı iki saç plaka arasında kalan izole malzeme sıvı temasında bulunuca o da donma yapıyor performans düşüyor.
Akım korumalı priz kullanmak zorunda değilsiniz bu dolandırıcılığa hayır deyin elektrik gidip gelebilir bu da sorun değil bu ürün mükemmel koşul altında kullanılacak diye bir kaide yok kullanıcı kullanım şartları dahilindedir.Evinizin şebeke elektriğinde bir sorun varsa bunu tek prize akım koruma takmak yerine evin girişinden itibaren yani panoda koruma yapılır panonuz uzman tarafından incelenir gerekli koruma komponentleri varsa bu bahane sayılamaz .Ev size aitse öncelikle bu konuda çalışabilirsiniz ki bahaneleri olması güvenilir işin ehli usta bulup onlardan detaylı bilgi alabilirsiniz.İşinizi görecek kalitede olması ortalama ev kullanıcısı için yeterdir hassas cihazlar için farklı çözümler var ama çoğu kullanıcıının ihtiyacı olmuyor.
Kısacası fiyat teklifi alın işinize gelirse kabul edin iyice muayene ederek size teslim tutanakları vs dikkat ederek yeni ürünününz işinize gelirse teslim alın yeni bir buzdolabı ucuz değil buzdolabı demirbaş üründür bu firmalarla uğraşmak zaman alır ve kullanıcı firmalar karşısında thh önünde avantajlı değil malesef.
bir seçenek bu şekilde kullanmaya devam edip thh sonucu beklemek bir seçenek yeni buzdolabı alıp yine thh açıp beklemek.
-
Şu an inanılmaz şaşkınım. Sanki paralel evrende biri benim hesabımla DH forum'a girmiş ve konu açmış.
Dolap kullanım süremiz bile neredeyse aynı
Şaka bir yana aynı durum 5 Nisan Cumartesi benim başıma geldi RT43K6000S8 kodlu dolap ile.
Mart 2017'de satın almıştım. 2018 sonuna doğru buzluk zemini şişmişti, servis geldi 1 gün fişten çekin, komple eritin bekleyin sonra kullanmaya devam edebilirsiniz dedi. Yaptık kullandık.
Taki 3 gün öncesine kadar. Birebir aynı hikayeyi biz de yaşadık.
Dün servis geldi birebir aynı cümleleri kurarak teknik servis raporunu ve teklifi beklememizi söyledi.
İnanılmaz bir durum 7.5 yaşında buzdolabı biter mi yahu?
Evlenirken üçlü seti (buzdolabı+çamaşır+bulaşık mak.) Samsung almıştım.
Bulaşık makinesinin beyni değişti, buzdolabı patates oldu, bir tek şimdilik çamaşır makinesi gidiyor.
Bir daha tövbe Samsung beyaz eşya almam.
Bekleyeceğim bakalım şu servisin teklifini. Ona göre BSH grup ürünlerine yöneleceğim. Kuvvetle muhtemel Siemens alacağım.
-
Bu arada ayni tarihte satın almışız. Bizde Mart 2017 gibi aldık sanırım. Mayıs başı evlendik ama Nisan gibi ben kurulumları yapıp kullanmaya başlamıştım. Hangi ildesiniz ve hangi ilçedeki servis geldi size?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ayrıca bişi sormak istiyorum. Normalde buzluk bölümünü açtım diyelim sonra kapatıp tekrar açmak istediğimde aşırı vakum yapıyor ve 1-2 dakika açamıyordum. Şuan bu durum geçmiş durumda kapatıyorum bi 5-10 saniye sonra hemen açabiliyorum. Normalde olması gereken hangisi.
Annemlerde Bosch var yıllardır hiç böyle vakum yapıp 1-2 dakika bekleme durumu hatırlamam.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
:) Benzer durumlar olmuş.
Bu son gelen servisi ben müşteri hizmetlerinden çağırttım. Beşiktaş'ta ikamet ediyorum ama servis çağrı merkezinden yönlendirme ile geldiği için bilemeyeceğim nereye bağlılar.
Bu arada evet o buzluğun aşırı vakumlaması olayını biz de yaşamıştık bu 2018'de ki şişme öncesi, fişi çekip 1 gün sonra tekrar başlattıktan sonra artık o aşırı vakum ortadan kalkmıştı. Ama inanılmaz bir vakum yapıyordu, kapağı zorlayınca komple dolap yerinden oynamıştı ama yine de kendini bırakıp açmamıştı buzluğun kapağı.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X