< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Samsung RT46K6360WW-TR 468LT NoFrost Buzdolabı 22500TL
-
-
Buzdolabı bakıyorum ben de Samsung buzdolabı çok önerilmiyor ama fiyat da iyi inmiş 25 bine kadar bakıyorum bir şeyler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet samsung modellerde bende arıza duydum. En iyisi Siemens
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Siemens hakkın da bilgim yok. Genel de Profilo Beko tavsiye edilmiş. Arçelik eskiden çok daha iyidi şimdi ki buzdolabımız 20 senelik bir sene önce gaz doldurduk o kadar hala çalışıyor ama çok ses yapıyor motoru.
Şimdi Arçelik de baktım ve Vestele şikayetten geçilmiyor.
Ne alacağımı şaşırdım Samsung 10 sene motor garantisi veriyor da kararsız kaldım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
10 seneye yakın oldu. Samsungun gardolap tipi yanyana kapaklı buzdolabını anneme almıştım. Yıllardır sorunsuzca kullanıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teknoloji biraz da şans işi. Şikayet sitesindekler üç beş sene sonra ki değil de hep daha yakın zaman da sorun yaşamışlar. Servisler çok sıkıntılı full para istiyorlar garantili ürün olsa bile istemiyorlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
samsung buzdolabların da kronik arıza mevcut hiç tavsiye edilmiyor bilginiz olsun.
elektronik şans işi ama bunların çok arızalanan ürün olduğunu bile bile almakta mantıksızlık.
beko,bosch,profillo,siemens güzel ürünler servisler genelde iyi tabiki bazı ürünlerde sorun olabiliyor araştırıp almak lazım.
lg ürünleri getirip satmıştık çok sağlam ürünleri var ama garanti servisleri sorunlu deniyor bu yüzden bir tavsiye edemiyorum servis olayını pek bilmiyorum ne gibi sorun yaşadıklarını.
lg çamaşır makinesi sattık kargoda kırılmıştı ön camı burdaki servis yardımcı oldu tazmin süreci kargodan bildiğin adamlar aldırtı ürünü geri patronun evine kurdurduk taşıyana kadar çatladık acayip ağırdı servis kötü dediler ama böyle bir tecrube de yaşadık demek istedim bölgeden bölgöye serviste fark ediyor :D
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 27shaco27 -- 18 Mart 2024; 12:22:57 > -
Gönül rahatlığı ile alabilirsiniz. Bende 2 tane var. Yıllardır kullanıyorum.
-
1.5 sene önce profilo aldım. Sıkıntı yok. Markaya göre değil de modele göre şikayetlere bakın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Annemin evinde samsung buzdolabı ve çamaşır makinesi var ikisini de 10 yıla yakındır kullanıyor daha servis çağırmadı. Benim evimdeki tüm beyaz eşyalar lg, benim de 5 sene oldu. Çok şükür hiç servis çağırmadım. 6 ay önce çamaşır makinesinin dili kırıldı, yetkili servisten parçayı kendim alıp değiştirdim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
zaten eski ürünlerinde sorun yok şu son 2-3 yıldır üretilen ürünlerde problemler var.
şöyle bir örnekte verebilirim ürettiği telefon yada monitorlerden yana şuan ev samsung g7 monitor kullanıyorum üst segment bir monitör.
dükkan 24 normal curved modeli mevcut hep görüntü verirken bilgisayarda sorun oluyor bazen görüntü gelmiyor 5 monitorden 3 de mevcut.
eski çalıştım yerde g3 model monitor mevcuttu 3 adeten 2 adetinde panel arızasına düştü garanti verdik yaptı garanti bitmeden yine yapmaya başladı ısınmadan açılmıyor siyah beyaz ekranlar geliyor cizgi oluşuyor.
g5 serisi öyle arızlar mevcut tavsiye edilmiyor.
3 tane g7 monitor aldım 32 inç olan ölü pixel ve ışık süzmesi mevcuttu arkadaş istedi ona sattım 27 inç aldım aynı şekilde ölü pixel dolu 3 cü monitor şuan bende bun aynı modelin bir tık farklısı sadece elektirkte tasaruflu bundada ölü pixel mevcut.
dükkan g5 mevcut 3 tane sattım görüntü gidip gelme oluyor iade ettik bir tane duruyor derseniz fotorafını daği atarım.
tv ler 1-2 kaç modelle denk geldim ekran aşağı doğru siyah cizgi mevcut.
s serisi telefonlar dada aynı şekilde mevcut.
samsung dolab vardı onuda servisi belirti bunlar arıza düşüyor sürekli diye.
her samsung ürün kusursuz değil illa bir problemli ürünleri mevcut iyi ürünleride var tabiki ama samsung ürün alırken kesinlikle uzun zamanlı kullanmış yorumlarına dikkat edilmeli ben birçok ürünün de sorunlar gördüm için dikkat et dedim.
bu demek değildirki alınca bozulacak bu ürün ama genel problem olan bir ürün önemli olan ürettiği model sorun yaşayan var mı.
bekoda da sorunlu dolap var arçeliktete var siemenstede var ama samsung modellerinde dağa çok var dijitsu dolap lar nasıl buzlanma oluyorsa bunlarda arıza olma ihtimali var.
kumtel ocak önermem kimseye hep uyarı hatası sürekli servis olur örnek yani bunlar.
bahsettim ürünlerin çoğu görselini atabilirim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 27shaco27 -- 18 Mart 2024; 19:46:30 >
-
bosch Siemens profilo birebir aynı zaten. arçeliklede beko altus aynı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
senin dediğin gibi bire bir aynı beko,arçelik genelde üretilen ürünlerin kodları aynı sonu değişik :)
vestel,regal,vesvord uzuyor gidiyor liste.
-
Alınırmi bu dolap arkadaşlar dijital ekranı varmi bunun doğru düzgün piyasada yorumuda yok
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2014 yılında bu modeli almıştık hala kullanıyoruz. Geniş hacimli. Ekran dijital değil. Elektrik tüketimi çok iyi az. Eksisi Kapısını çok acık tutarsan belli bir dönemden sonra defroz sistemi sağlıklı çalışmıyor tahliye borusu komple buzlanınca eriyen su dolabın içinde akıyor. Onun da çözümü fişi çekip erimesini bekleyerek oluyor. Bu dediğim 10 yılda toplam 3 kez oldu. Oda dediğim gibi kapıyı uzun süre acık bırakınca oluyor.
-
Hocam her markanın şikayeti var. Şu seçimlerden önce bir tane alayım diyorum da karasız kaldım bütçe 20 bin liraya kadar 450 500 lt gibi bir buzdolabı bakıyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kronik olarak dondurucu kısımda arıza oluyor ama bu dolap da üst tarafı soğutucu olarak kullanmak mümkün.
Arıza yapana kadar dondurucu olarak kullanıp sonrasında soğutucu olarak kullanmak mantıklı olur.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
rt38 modelini 5 yildir kullaniyorum.1900e almıştım. sıkıntı yok. ama sikayetleri okuyunca bulasik makinasini almaya cesaret edemedim 😅
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
7 yıldır RT38K5100S8 kullanıyorum. 2. yılında orta bölmedeki no-frost kısmı arızalandı, servis garanti kapsamında parça değişimi ve yazılım güncellemesi yaptı. O günden beri sorun yok.
-
Bu makine 2014 model mi ? Vay be 10 yıllık model hala satista ,be şimdi n11 saticindan bu ürünü aldık diyelim urunu satici direk kendi stogundan mi gönderiyor mağazasından deposundan vs ,yoksa samsung fabrikasına sipariş geçip fabrikadan mi direk geliyor
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- metro market derin dondurucu
- nokia 8010
- a101 seg derin dondurucu yorumları
- sinbo espresso makinesi
- tcl 58p733 yorum
- black friday ne zaman 2024
- bim bot
- cyber monday
- bim yazıcı
- telegram indirim kanalları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X