Selamlar arkadaşlar. Vodafone'dan alınan S5 cihaz var. Yaklaşık 2 ay önce elden düşerek ekranı kırılmış, eşim de telefonu başka bir vodafone bayiine vermiş (taşınmış olduğumuzdan) 2 gün sonra teslim edilmiş telefon 450 tl ödenerek. Ve sıkıntı burada başlar.. Ekranla ilgili bir sıkıntı yok. Fakat telefon alındıktan sonra hiç ses çıkmıyor. Kulaklık takınca ses geliyor kulaklıktan. Bayiye tekrar götürülüyor telefon ve bizle alakalı bir şey yok telefon geldiğinde de ses yoktu deniyor ki öyle birşey yok. Ekran kırık halde iken kapatıp açılırken Boot sesi geliyormuş hatta kimin aradığı belli olmadan da telefon görüşmesi yapılabiliyormuş. Sonradan öğreniliyor vodafone bayiine çalışan kasiyer telefonu yapıyor bu işlerden anlıyormuş ve dükkan sahibi böyle işlere izin vermiş. Telefon samsung servisine gitmemiş, bir yerden ekran alınmış ve değiştirilmiş. Belki takarken soketi kaldı unuttun vs. Diyorum açamam tekrar açarsam ekranın kırılma ihtimali var diyor. Tamam bu telefonun hala garantisi devam ediyor samsunga yolla diyorum, telefon garanti dışı kalmıştır ekranı değiştiği için diyor. Servislik belgesi olmadığı halde işlem ve faturasız işlem yaptığından mahkemeye verdim.. neyse sıkıntım şudur. 1. Ben kendim telefonu samsung servisine yollasam ekranın değiştiğini vs. Anlarlar mı? (Orjinal s5 ekranı takılmış) 2. Anlarlarsa ücretli olarak hoparlor değişimi veya sıkıntı sadece hoparlor soketindeyse ne kadara patlar? 3. Hangi telefoncuya sorduysam hoparlor değişimi için risk almam diyor. Gerçekten zor bir işlem mi teknik servis için?