Merhaba. 1 yıl garantisi kalmış S7 Edge telefonumu hoparlörden az ses çıkma, konuşurken sesimin az gitmesi şikayetleriyle Samsung servisine yolladım. 1 hafta sonra servisten onarım ücreti icin onayınız gerekli diye mesaj geldi. Servisi aradım. Bana telefonda ghost ekran problemi olduğunu , bunun 3. parti uygulama kullanımından kaynaklandığını, bunun garanti dışı olduğunu ve tamirinin 1400TL olduğunu söylediler. Lan ekranda en ufak bir problemi bile olmayan telefon. Ghost ekran ne alaka ? Ghost ekran pixel sorunu olmadan sesi etkileyebilir mi beyler ? bilgisi olan var mı ? 3.partiyi açar mısınız ne alaka dediğimde cevap alamadım. Telefon rom atılmamış, herkesin kullandığı uygulamalar harici herhangi bir şey yüklenmemiş bir telefon. Nasıl bi yol izlemeliyim yardımı olabilecek arkadaşlardan fikirlerini bekliyorum
Kafamda şöyle bir yol var.. Servis kağıdı, servis raporu, garantisi, faturasıyla Tüketici Hakem Heyetine başvurmayı düşünüyorum. Bu durumda ne talep edebilirim iade, onarım vs
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme