Şimdi Ara

Samsung Türkiye Garantili Telefon Almak Artık Hiç Mantıklı Değil!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • "Samsung P902 12.2 tabletim var, garantisi Şubat 2018'de bitiyor, yaklaşık 1-2 ay önce tabletin ekranı yanıp yanıp sönmeye başladı özellikle işlemciyi yoğun kullanan işler yaptığımda bu titreme halini alıyor ve en sonunda tableti resetliyordu, bu sebepten faturası ile birlikte Ankara servisine götürdüm, önce aldılar ürünü, sonra aradılar tarih okunmuyor tabletin garantisi yok 1000 TL tamir ücreti çıktı dediler, tabi ki kabul etmedim, gittim fatura tarihini onaylattım aldığım yere sonra tekrar götürdüm, aldılar, 3 gün sonra format atıp bakım yapıldı diye bana geri verdiler, aldığım gün test ettim ama problem tabi ki devam ediyordu bende geri verdim, sonra yine aynı şekilde test ettik sorun yok diye bana geri verdiler, tabi arada haftalar geçiyor böyle böyle tabletin garanti süresini bitirecekler amaç bu! Ben böyle pervasızlık görmedim..."

    Bu şikayetten sonra Atahan ya da Atakan bey diye birisi aradı, problemi yani ekran yanım sönme durumunu anlattım, kensisi bana bunun oyundan ya da programdan olabileceğini, garanti kapsamına girmediğini söyledi, ancak hiçbir işlem yapmazken ya da internete girerken veya standart bir işlem yaparkende yaşanması durumunda sorunla ilgilenecğeini beyan etti, bende bu durumları tespit eder video çekip verdiği mail adresine ilettim, sonra kensine müşteri hizmetlerinden 3-4 defa muhtelif zamanlarda ulaşmaya çalıştım ancak her seferinde bana kendisinin meşgul olduğunu telefonumu alıp kendisinin beni arayacağını söylediler ama nafile... Resmen oyalanıyorum. Bu böyle giderse yakındaki eşimin doğum günü için alacağım Note 8 den vazgeçeceğim ve bir bilgisayar mühendisi olarak ve etrafımda bana telefon, TV, bilgisayar, vs. Ürün için bana danışan hiç bir tanıdığıma bu markayı artık önermeyeceğim.. Müşteri memnuniyeti denen şey sıfıra inmiş... Ben yine iyi durumdayım arkadaşlar sikayetvar sitesinden biraz bakındım ki adamlar ekranda çizik var diye ana kart arızasını yapmıyorlar :) düşünebiliyormusunuz diyorlarmış ki önce çiziğin tamiri için 800tl ödeyin sonra anakartı tamir edeceğiz.. olaya bakın!! Aşağıda benzer bir örnek...

    "S6 Edge telefonum aşırı ısınma sorunu ile götürdüğüm Forum İstanbul servisinde ekranda çatlak olduğu için ilk önce 700 TL ekrana verin sonra ana kartına veya içine bakacağız denip garantisi olan cihaz yapılmamıştır. İnternette baktım çok fazla var bu sorun. Benim ekran değil sorunum, ısınma dediğim halde 700 TL istendi. Yazıklar olsun, Samsung pişmanlık. 3000 TL ödediğiniz telefonu şimdi çöpe atın diyorlar. Hakkımı Tüketici Mahkemesi'nde arayacağım bundan sonrası için."

    Bunun gibi çok fazla örnek var... Yaşayanlar vardır belki, ben artık asla garantili samsung elektronik cihaz almam.. alırsamda delta garantili alırım eminim daha iyi artık :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayteck -- 28 Aralık 2017; 0:10:39 >







  • Açıkçası yazıyı detaylı sonuna kadar okumadım. Ama anladığım kadarıyla servislerden şikayetçisiniz. Bazı servisler sıkıntı olabilir ama hepsi de bir değil. Mesela ben Kadıköy destek bilişim'den memnunum. 7 gün içinde yapılır denilen arıza 3.gün dolmadan halledildi. Bence farklı servislerde şansınızı deneyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cimbomlusinan

    Açıkçası yazıyı detaylı sonuna kadar okumadım. Ama anladığım kadarıyla servislerden şikayetçisiniz. Bazı servisler sıkıntı olabilir ama hepsi de bir değil. Mesela ben Kadıköy destek bilişim'den memnunum. 7 gün içinde yapılır denilen arıza 3.gün dolmadan halledildi. Bence farklı servislerde şansınızı deneyin.

    Aslında ben bunun servis değil, samsung türkiye nin tavrı olduğunu düşünüyorum ama belki haklı olabilirsiniz. Evet yazı biraz uzun olmuş ama temel problem servisin işi sürekli yokuşa sürmesi..
  • Mesela Bakırköy İncirli caddesine sakın gitmeyin kaç cihaz verdiysem kavga gürültü derdimi anlatmaya çalıştım. Sorun yok dedikleri herşeyi diğer servisler değişime aldı.
  • Zamanında note 3 almıştım. Ekranın sol alt köşesi diğer yerlereden daha karanlıktı. Amoled aydınlatma homojen değildi. Beyaz ekranda daha net görüluyodu. Aldığımın ilk haftası servise verdim. 1 hafta yeni aldığım telefonu kullanamadım. Bide demesinler mi sorun yok cihazda diye.

    İnsanlar internette bu kadar çok sorunu okuyup yine gidip samsung alıyorlar ya. Pes diyorum artık.

    Bir Apple ya da Huawei değildir Samsung servis kalitesi anlamında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Izmir Çankaya Samsung servisi kadar çiğ olanina denk gelmedim. Bu açıdan ha samsung garantili almışsıniz ha garantisiz almissiniz farketmiyor benim acimdan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba; öncelikle geçmiş olsun. Başka samsung servisi deneyin belki farklı işlem yaparlar. Birbirlerini tutmuyorlar çünkü.

    Kırık ekranı olan kullanıcıların telefonu tamirat için açıldığında ekranın daha fazla zarar görmeyeceğinin bir garantisi yok. Bence bu konuda servisin bir hatası yok.

    Servislerin bu tavırlarından dolayı artık yurt dışı ya da ithalatçı garantili telefon alıyorum. Bu şekilde devam ettikçe kendileri kaybedecekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzays1z

    Merhaba; öncelikle geçmiş olsun. Başka samsung servisi deneyin belki farklı işlem yaparlar. Birbirlerini tutmuyorlar çünkü.

    Kırık ekranı olan kullanıcıların telefonu tamirat için açıldığında ekranın daha fazla zarar görmeyeceğinin bir garantisi yok. Bence bu konuda servisin bir hatası yok.

    Servislerin bu tavırlarından dolayı artık yurt dışı ya da ithalatçı garantili telefon alıyorum. Bu şekilde devam ettikçe kendileri kaybedecekler.

    Kesinlikle katılıyorum, Şu logitech kadar kaliteli servis sunan bi firma görmedim.. Keşke cep telefonu üretselerde alsak... Ama samsung için garantiliymiş değilmiş, yurt dışıymış vs. bir anlamı yok benim için de. Tableti de Kadıköy servisine göndereyim diyorum o halde, başka samsung servis noktası önerisi olan var mı acaba?




  • Goztepe benzincinin karsi sokaginda var kvk Samsung servisi. Deneyin isterseniz. Gerci kvk da vukuatli ve pislik bir servistir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bölgelere göre maalesef hizmet kalitesi düşüyor.Kötü bir durum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.