Çok acil ve kritik bir durum için yardımınıza ihtiyacım var arkadaşlar. Olay şu:
21.06.2014 tarihinde Vatan Bilgisayar'dan Samsung UE40H5570 LED TV almıştım. Aldıktan sonraki 13. gün ekranda siyah bir leke farkettim, servisi arayıp arıza kaydı açtırdım ve değişim talebinde bulundum. Bir süre sonra değişim kararı çıktı ve 20.09.2014 de değişim cihazı kuruldu. Geçen hafta Perşembe günü ekranda yine aynı sorunu farkettim ve hemen Samsung'u arayıp yine arıza kaydı açtırdım. Dün servisten bir arkadaş geldi ve sorunun bariz olduğunu söyledi. Tamir olacağını söyledi bende bu sorunun panel sorunu olduğunu ve iki kapalı kutu cihazda da aynı sorun oluşmasının benim sorunum olmadığını ve sadece değişim yada para iadesi istediğimi belirttim. Ancak ürün kurulduktan sonra 20 günü geçtiği için bu hakkımın olmadığını söyledi.
Böyle bir durumu yaşayan oldu mu ve tüketici haklarım nelerdir bu konuda? Bilgilendirirseniz sevinirim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme