Şimdi Ara

Samsungdan cihaz alacaklar dikkat.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • samsung u600 kullanıyordum ve cihazımın ekranında arıza olduğu için başarı servise verdim servis 30 iş gününde cihazımı onaramayıp değişim talebini ilettik değişim talebinden sonra cihazınız hazır alabilirsiniz dediler.
    cihazı almaya gittiğimizde samsung cihazın değişimini kabul etmedi bunu alacaksınız deyip onardıkları cihazı verdiler.yalan söyleyerek dolandırldılar bizi.
    şimdide siz bu cihazı aldınız artık değiştiremezsiniz istediğiniz yere şikayet edin diyorlar.

    sizlere tavsiyem samsung cihaz almayın eğer samsungunuz varsa en servislere dikkat edin.



  • quote:

    Orjinalden alıntı: pmmor

    samsung u600 kullanıyordum ve cihazımın ekranında arıza olduğu için başarı servise verdim servis 30 iş gününde cihazımı onaramayıp değişim talebini ilettik değişim talebinden sonra cihazınız hazır alabilirsiniz dediler.
    cihazı almaya gittiğimizde samsung cihazın değişimini kabul etmedi bunu alacaksınız deyip onardıkları cihazı verdiler.yalan söyleyerek dolandırldılar bizi.
    şimdide siz bu cihazı aldınız artık değiştiremezsiniz istediğiniz yere şikayet edin diyorlar.

    sizlere tavsiyem samsung cihaz almayın eğer samsungunuz varsa en servislere dikkat edin.


    KVK MI Başarı mı Telpamı yada baska bı servıs sırketımı hangısı
  • başarıya vermiş arkadaş yazıyor dikkatli bakarsan..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Jellybone


    quote:

    Orjinalden alıntı: pmmor

    samsung u600 kullanıyordum ve cihazımın ekranında arıza olduğu için başarı servise verdim servis 30 iş gününde cihazımı onaramayıp değişim talebini ilettik değişim talebinden sonra cihazınız hazır alabilirsiniz dediler.
    cihazı almaya gittiğimizde samsung cihazın değişimini kabul etmedi bunu alacaksınız deyip onardıkları cihazı verdiler.yalan söyleyerek dolandırldılar bizi.
    şimdide siz bu cihazı aldınız artık değiştiremezsiniz istediğiniz yere şikayet edin diyorlar.

    sizlere tavsiyem samsung cihaz almayın eğer samsungunuz varsa en servislere dikkat edin.


    edıt
    quote:

    Orjinalden alıntı: Jellybone


    quote:

    Orjinalden alıntı: pmmor

    samsung u600 kullanıyordum ve cihazımın ekranında arıza olduğu için başarı servise verdim servis 30 iş gününde cihazımı onaramayıp değişim talebini ilettik değişim talebinden sonra cihazınız hazır alabilirsiniz dediler.
    cihazı almaya gittiğimizde samsung cihazın değişimini kabul etmedi bunu alacaksınız deyip onardıkları cihazı verdiler.yalan söyleyerek dolandırldılar bizi.
    şimdide siz bu cihazı aldınız artık değiştiremezsiniz istediğiniz yere şikayet edin diyorlar.

    sizlere tavsiyem samsung cihaz almayın eğer samsungunuz varsa en servislere dikkat edin.

    Edit:SE TELEFONU OLAN arkadasında basına gelmıstı thm basvurdu dıe hatırlıyorum





  • teknik servisin yaptığı bir şeyi markaya mal etmekde pekte mantıklı bir yaklaşım değil.
    ama yaşadığın durum üzücü ve hakkını sonuna kadar ara.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ormanci41

    teknik servisin yaptığı bir şeyi markaya mal etmekde pekte mantıklı bir yaklaşım değil.
    ama yaşadığın durum üzücü ve hakkını sonuna kadar ara.


    teknik servisi şikayet için samsungu aradığımda servis size cihazı vermiş hiç bir şekilde hakkınız yok dediler yani servisi savundular servise ne gibi bir yaptırımınız olur dediğimde servisten cihazı onarılmış olarak aldığınız yazıyor servisimizi savunuyoruz dediler yani sorun samsung ve yetkili servisiyle alakalı.
    tüketici hakem heyetine gittik onlar 1.5 ay sonra haber verecekler.ondan sonra sonuç alamazsam tüketici hakları mahkemesine gideceğim.insanlara yalan söyleyerek cihazı teslim etmek gerçekten başarı servisin suçu ama bunu savunmakta samsungun suçu olmaktadır.ayrıca samsung bence servislere bu şekilde müşteriye davranın diyordur.yerse müşteri değiştirmeden kurtuluruz yemezse dava açtırırız MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ bu işte samsungun




  • sen servısı arayıp hak talep edersen boyle bı sonucla karsılasırsınn olayı hukuga dokersen ıstegını elde edersın ama bu konularda vatandasımız pek aldırıs etmez
    ve ugrasmama yoluna gıder bu yuzden de onlar pek rahattır..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bende samsung star aldım bır hafta olmadı sarj cıhazından garıp sesler gelıyrdu gerı goturdum sarj cıhazını degıstıtdım sımdıde telefon sarjı full oluyor ama sarj kablosunu cekıp bır daha takınca yıne sarja devam edıyor bırde kamera hafızna kaydet yapıyrum kendı kendıne telefon hafızasına gecıyr yarın goturecem gerı bakalım ne olucak en son samsund d500 kullanmıstım yıllar once ondan berı aldıgım ılk samsungtu bır haftada nefret ettım yıne starıda nokıa 6500 slıde mı satıp almıstım nokıadan sasmayın derım ben .
  • Böyle durumlarda cihazı teslim almamanız çok mühim. Teslim aldıktan sonra hukuki açıdan muallak bir durum olduğundan işiniz zorlaşıyor. Sizi destekleyecek tek husus şu an teknik servis formu. (Size de sonrasında imzalayarak bir nüshasını almış olmanız gereken bir form olacak.) Cihazınız hazır derken, değişim onaylandı da mı hazır dendi yoksa sadece cihaz hazır mı dendi? 30 iş günü dolmasına rağmen cihaz onarılamadı ve siz yeni cihaz talep ettiyseniz ve size eski cihazınızı verdilerse yukarıda yazdıgım gibi teknik servis formu vs ile yola çıkacaksınız.

    Yine burada böyle bir durumun mevzusu olmuştu o zaman yazmıştım. Bu tip durumlarla karşılaşmamak için ya da karşılaşırsanız elinizin sağlam olması açısından; evvela cihazı teslim ederken çeşitli açılardan fotoğafını çekin. Teslim formuna nasıl teknik servis sizden cihazı alırken orası kırık burası çarık diye not düşüyorsa siz de aynı forma gerekli hususları belirtin ve iki nüsha olmasına dikkat edin. (Onaylı imzalı) baktınız yasal süre bitiyor 30 işgünü bitiminde ellerinde olacak şekilde hukuki durumu belirterek noter yoluyla ihtar çekin. Bunu yaptıktan sonra aynı cihaz size kakalanmaya çalışılıyorsa teslim almayın. (Zaten elinizde noter kanalıyla ihtar çektiğinizden 30 işgünün geçtiğine dair belge olduğundan işiniz daha kolay olacaktır).




  • Biraz talihsiz bir durum , öncelikle geçmiş olsun diyorum ve eğer bir terslik varsa
    hukuki yollara başvurup büyük ihtimalle halledebilirsiniz ancak şunu unutmamak gerek
    Hukuki işlemlerde işler daha da uzuyor ve daha da can sıkıcı olabiliyor.

    Olaya tek taraflı bakmamak gerek ve bu olaydan dolayı Samsung'u tamamen suçlu ilan etmeniz
    yanlış ! Hergün servislerde yüzlerce binlerce insan sıralarda bekliyor ve türlü tartışmalar , olaylar
    yaşanıyor.

    Burada yapılması gereken şey bu iş'ten sorumlu olanlarla direkt irtibat kurup , diyaloğa girmek,
    ve genelde bu tür durumlarda diyalogla herşey sorunsuzca çözülür , onların görevidir bu !
    Eğer her iki taraf gerginlik yaşayıp olayı kişiselleştirdiyseniz zaten çözümü daha da zorlaşacaktır.

    Yetkili , kişisel ve şahsi , keyfi bir yaklaşımla cihaza zarar verip ,bir de kendine göre hareket etmişse
    zaten suç'tur ve kişiyi bağlar , Samsung Türkiye ile ciddi irtibat kurup şikayet edildiğinde gerekeni
    yapmak zorundalar.

    Dünya markaları birbirleriyle yarışıyor , inanılmaz rekabet var ve Samsung da son zamanlarda büyük bir
    hamle yaptı , ilerliyor. Türkiye'de Servislerde yaşanan vahim ve talihsiz , trajikomik rezaletlerden
    çoğu firma genel merkezinin haberleri bile olduğunu sanmıyorum !! malesef...

    Samsung gibi çok sayıda firmanın Türkiye servislerinde yaşanan öyle olaylar var ki tamamen
    komedi ve içler acısı diyorum, vatandaş tepkisiz , duygusuz ve çekingen olduğundan servisler çok rahat
    malesef onları bizler bu hale getirdik , bilgisiz ve habersiz çalışan elemanlardan tutun da
    çok şey bildiğini sananlara kadar her türlü insan var , hergün bu şekilde çok can yakıyorlar
    hepimizin bu konuda mağduriyeti var , Mahkemeyle fazla ilgilenen olmadığından ve burunlarını
    sürttüren olmadığından da cihazı değişmemek için elinden geleni yapıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Technological -- 1 Temmuz 2009; 3:58:38 >




  • arkadaşlar teşekkür ederim ilginiz için.

    cihazı samsung değişim yapmadı bunu almak zorundasınız diyerek teslim ettiler burda servis yalan söyleyerek cihazı teslim etti.teslim ettiklerine dair servis formu var ve forumda samsunga değişimle ilgili mail atıldığı yazıyor yani o formu okuduktan sonra cihazı teslim almamakta cok zordur zaten.foruma bakarak cihazı samsung değiştirmedi gibi algılanıyor.
    bu konuyla ilgili samsunga defalarca mail attım ayrıca başarı servisle ve başarı servisin genel müdürlüğüyle defalarca konuştum.

    en son çare olarak forumlarda ve tüketici hakem heyetine başvurdum.yani ben bütün yolları denedim samsungdaki müşteri hizmetleri yetkilisi bana nereye isterseniz gidebilirsiniz nereye yazarsanız yazabilirsiniz dedi bende yazıyorum.

    samsunga servisiniz bu cihazı bana yalan söyleyerek teslim etti servisiniz için yaptırımınız ne olacak diye sorduğumda servisimiz için yaptırımımız olmayacak dedi yani burda servis kadar samsungda suçlu.bence büyük firma olmayı haketmiyorlar.müşteri memnuniyeti hep en üst sırada diyorlar ama ben göremedim hakkımı verin diyorum vermeyiz diyorlar.




  • arkadaşlar bu konuyla ilgili sikayetimvar.com ikaynak.com cebimdekipc.com ingilizanahtari.com adreslerine konu açmıştım ve bu durumu samsunga bildirdim yaptıklarının yanlış olduğunu müşteri memnuniyetine sığmadığını servisin yalan dolanla yaptığı işlemlerden dolayı bizim mağdur oldumumuzu belirtmiştim.
    bugün best fm bir şikayetim var hattından aradılar ve öğleden sonra samsungdan müşteri hizmetleri müdürü olduğunu belirten bir kişi aradı ve cihazımı servise geri götürmemi ve değişiminin yapılacağını belirtti.
    şu anda nereden çözüme ulaştığımı bilmiyorum ama öğrendiğim an buradan paylaşacağım.
    arkadaşlar tek önerim sizlere her yerde hakkınızı arayınız.

    ilgilenenlere teşekkür ederim.
  • Hepsiburada.com dan İ550 W aldım 1.5 ay kullandım sonra sim kart konnektörü bir şekilde bozuldu bende cihazı yetkili servis olan başarıya verdim verdim dedilerki kullanıcı hatası bende iki hafta beklemişim şimdi bide onla uğraşamam dedim 30tl verdim teslim aldım bunun yanında gps geç bağlanıyodu onuda söledim hallettik dediler.Cihazı teslim aldım giderken bir baktım içinde toz unutmuşlar temizlensin diye geri verdim,teli teslim almaya g,ttiğimde bir baktım izotop tani orta tuş arızalanmış yukarı itiyosun aşşağıya atlama yapıyor.,hemen orda geri verdim bakalım dediler.ertesi gün gittiğimde içeriden teknik personelden bir arkadaş geldi ve bana bunların izotopunun sağlıksız olduğunu ve bu tip şeyler yapabileceğini yanında getirdiği blackberry telefonunun izotopunun böyle şeyler yapmadığını söledi bende bu telefonun böyle olmadığını eskiden sağlıklı çalıştığını söylesemde inandıramıdık,cihazı bilmiyorum pek bakalım dedi sonra haftaya bir telefon getireceğini aynısında karşılaştırabileceğimizi söledi bende telefonu bilmeden nasıl tamiredebiliyosunuz nasıl yetkili servissiniz diye sinirlenip çıktım burdan şikayetimi bildirdim samsungdan döndüler bana , lütfen cihazını bizim servislerimize bırakınız gittik verdik bi yazılım felan atmışlar bi baktım cihaz iyice gitmiş sim görmüyo kapanıyo felan.dedim bakın böyle şeyler var kaç ay oldu artık yeter dedim 2 size verdim 2 başarıya samsınga aradık son çare hakem heyetine gidiyorum dedim gittik.hakem heyetine karar çıktı Hepsiburad.com ya verdim cihazı başarıya yönlendirildim ordan samsunga yolladılar ve dün telefona sms geldi onay verilmedi diye aynı hatadan 3 kere parça değiştirilmesi gerekiyormuş servisleriniz malı kötüleyerek bunlar bu kadar çalışır etkindeğil derse parça nasıl değişssin hakem heyeti karar çıkarmış bare ona uyun yok bezdirme politikası ayıptır 7 ay geçti dile kolay müşteri hizmetleriyle konuştum oda pek bişey diyemedi yok bunları söyleyenlerin ismini verin felan 7 ay geçmiş nerden hatırlayım servisin içine girip adammı arayayım bu söledi diye alt tarafı telefon müşteri memnuniyeti sıfırmış samsungda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi refsak -- 2 Temmuz 2009; 9:40:47 >




  • size katılıyorum müşteri memnuniyeti diye birley yok hakem heyetinin kararında ne diyor ve servis ne yapıyor.

    bu arada benim sorunumu best fm bir şikayetim var hattı aracılığıyla hallettim arkadaşlar yerel ve ulusal basın çok etkili bu konularda.
  • Burda bizlere de iş düşüyor.

    Öncelikle 30 iş günü dolduktan sonra cihazı almasaydınız eğer, kesinlikle yenisini vermek zorundaydılar. Yenisi yok ise para iadesi olmak zorunda. bazı firmalar bir üst modeli ücretsiz verirken bazıları bir üst model için fark talep ediyor. Bunun için kanunda açık bir nokta var.

    sadece cep telefonunda değil, çoğu firmada bu suistimal ediliyor. Biz de kanunları bilmediğimiz için mağdur oluyoruz. Teknik servis raporunuz varsa bir avukata başvurun. belki teslim aldığınız halde iade hakkınız vardır. Eğer ki elinizde form yok ise, bu durumda işiniz çok zor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.