Şimdi Ara

Sanal basının reklam geliri, yazılı basını geride bıraktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
298
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Etki alanını her geçen gün biraz daha büyüten internetin genişlemesi ile doğru orantılı bir biçimde yazılı medyayı bekleyen kötü son da yaklaşıyor.

     Sanal basının reklam geliri, yazılı basını geride bıraktı


    Amerika merkezli Poynter Enstitüsü tarafından kaleme alınan rapora göre, Yeni Kıta'da yaşayanlar içerisinde artık gündemi internetten takip edenlerin sayısı gazetelerden takip edenlerden daha fazla. Tahmin edileceği üzere görece genç kesimin içerisinde internet takipçileri çok daha yüksek bir orana sahip olsalar da, tüm yaş grupları dahil edildiği zaman dahi ortaya çıkan sonuç internetin daha popüler olduğu yönünde. Bunun da ötesinde artık sanal basının internet reklamlarından kazandığı gelir de, gazetelerinkinden daha fazla.

    Araştırma dahilinde kendilerine yöneltilen 'haberleri edindiğiniz ana kaynak neresi?' şeklindeki soruya internet cevabını veren kesim gazetelerden diyenlere kıyasla %10 daha fazlayken (%41'e %31), yine aynı soru 18 ila 29 yaş arasına sorulduğunda internet diyenlerin oranı bu defa %41'den %65'e yükselmiş. Yine son 24 saat içerisinde internetten haber okuyan %34'ük kesime karşın gazetelerden edinilen bilgi %31 seviyesinde kalmış.

     Sanal basının reklam geliri, yazılı basını geride bıraktı


    Araştırmanın bütününe burdan erişebilirsiniz.

    quote:

    http://stateofthemedia.org/2011/overview-2/


    Kaynak

    quote:

    http://www.pclabs.com.tr/2011/03/15/sanal-basinin-reklam-geliri-yazili-basini-geride-birakti/







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.