Şimdi Ara

Sanayide triger değişimi fiyat kıyaslama.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
22.938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sanayide triger değişimi için 750 triger seti 50 v kayışı 100 antifriz ve saf su + 250 işçilik fiyatı aldım. Toplamda 1100-1200 tl gibi bir rakama komple triger bakımı olacak. Araç 1,2 tdi polo.

    Şöyle bir durum ile karşılaştım 2 arkadaşım yakın zamanda triger değişimlerini yaptırmış.
    Otomatik 2013 cliosu olan arkadaş 400 tl ye yaptırmış.
    2013 Lineası olan arkadas 450 tl ye yaptırmış.
    Bu işte bir gariplik var. Benim sadece triger seti 750 tl iken bu arkadaşlar nasıl 400 tl işçilik dahil bu işlemi yaptırabiliyor.



  • Forumda daha yeni serviste turbo için poloya 15000 istendiği için triger iin sanayide bile bu fiat istenmesi normal demek ki serviste 5000 isterler ama olsun dok kapı dsg asdghxxx olsun kazık normal .Hülasa kaliteli araba kaliteli parça diyelim
  • Devir daim değiştirmişlerdir
  • Markalar bir birleriyle kıyaslanamaz, markaya göre fiyat yükselir.

    Diger aracım renaulttu orjinal silecek ne kadar dedim 50 tl dedi
    Orjinal fiat marka nekadar dedim 40 tl dedi.

    Sileceklerin markası aynıydı silgeç, ebatları aynıydı, noktasına kadar aynıydı kısaca
    Ambalajları farklıydı birisi renault birisi fiat.

    Demekki marka fiyatı belirleyen etken.

    Piyasayı iyi araştırın,
    V kayış degişirken bir kaç rulmanda degişiyor, serviste aksesuar seti diye geçer.

    Ortalama aracınız 5 yaşında serviste %25 kampanya var,
    Servisi yoklayın derim

    Sadece triger ve v kayış su degişecek derseniz ona göre fiyat cıkar.
    Agır bakım derseniz standart bakım dahil fiyat verirler





  • aldığım fiyat sanayide parcacidan ve ustadan netten degil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greatturk

    aldığım fiyat sanayide parcacidan ve ustadan netten degil
    E biri renault fiat öteki vw normal.
  • Triger değişiminde öncelikle detaya inmek gerek, sadece kayış değişimi mi, yoksa set olarak kayış + rulman + devirdaim pompası değişimi mi bunu sorgulayın fiyatı gözle görülür biçimde etkiler. Ayrıca triger kayışında, rulmanda ve pompada orjinal ürünlerin yanı sıra, yan sanayi ürünler de mevcut. Arada elle tutulur fiyat farkı oluyor. Ayrıca kayıştan kayışa fark var her aracın triger kayışı aynı yapıda değil, kimi araçta 60-90bin km değişim periyodu var, kimi araçta 140bin km.

    400TL'ye işçilik dahil tüm triger setinin değişmesi pek mümkün değil bence, sadece kayışı değiştirmiş olabilir cahil ustalar. Yan sanayi en ucuz parça kullanıp olabildiğince masraftan kısıp pompayı ve rulmanı değiştirmeden bırakmış olabilirler. Triger değişiminin set + devirdaim pompası olarak yapılması elzemdir, kesinlikle devirdaim pompası da rulmanlar da değişmeli. Triger kayışı ile ilgili yaşanan problemlerin büyük kısmı kayıştan değil devirdaim pompasının iflas etmesinden kaynaklanır.

    Benim araçta orjinal triger seti + orjinal devirdaim pompası sadece parça olarak 1450TL tutuyor. Kaliteli yan sanayi olursa 900TL civarına geliyor. Değişim zamanı da geldi ocağıma incir ağacı dikecek. Triger ve devirdaim konusu önemli, bütçeniz el veriyorsa orjinal tercih edin, veya en azından Dayco, Gates vs gibi bilindik markaların setini kullanın.




  • Triger seti onemli bir islemdir komple set degisir sadece kayisla bitmez. İsciligi en kotu 500 tl dir uzun sure alir komple motor iner. İstenilen fiyat normal. Benim triger set zincirli.komple degisime 2100 tl verdim
  • 400 e triger setimi değişir ,kayışı bilyesi zaten 300 den fazla.işçiliği ve bikaç parça daha değiştir v kayış ve bilyesi+devirdaim su pompası var en az 700 tutar .
  • 200-250 sırf işçilik tutar. Parça fiyatları 500 den başlar en az fiyat normal olabilir
  • Servis 2000 dedi. Yağ mazot hava polen ve yağ filtresi. V kayış triger ve gergi kütüğü devirdaim motoru po antifriz vs işçilik 250 malzeme 800 civarı tuttu. %90 orjinal 2 filtre kaliteli yan sanayi.

    Araç fluence 1.5 dci. Makyajlı kasa.

    Sanayide gezin. İşçilik için 550 diyen de oldu 400 diyen de. Parçacı tavsiye ettiği usta 250 ye halletti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhalif13 -- 4 Haziran 2019; 0:25:16 >
  • Tam set halinde değişiminde 1000 tl uygun bir rakam.
  • kardeş Otomatik 2013 clio ve 2013 Lineanın motoru triger zincirli sadece V kayışı değişmiştir onlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Forumda daha yeni serviste turbo için poloya 15000 istendiği için triger iin sanayide bile bu fiat istenmesi normal demek ki serviste 5000 isterler ama olsun dok kapı dsg asdghxxx olsun kazık normal .Hülasa kaliteli araba kaliteli parça diyelim
    ne zamandır tok kapı yazanı görmemiştim.





  • Sanayide dün değiştirdim.


    Triger set (kayış, rulmanlar, yay), devirdaim, eksantrikler ve krank keçeleri,külbütör conta, pcv conta değişti. Motor yağı, hava, yağ, polen filtreleri ve antifriz değişti. Vites kol burçları değişti. İşçilik toplam 300 TL ödedim. İşçiliğin içinde 2 ad. balata spreyi ve 1 adet krank keçesinin parası da var. Keçe dışarıda 45 TL.


    Sürekli gittiğim usta.

  • canocan_07 kullanıcısına yanıt

    hangi ildesiniz hocam bana fiyatlar gayet makul geldi. ustanın da el işçiliği güzelse tadından yenmez valla

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.