Şimdi Ara

Şasi Yamukluğu Nasıl Anlaşılır? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
10.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çağlar2323

     Şasi Yamukluğu Nasıl Anlaşılır?


    basit bi ornek gecen gun rot balansa goturdugum arac ayar yapildigi halde cikan sonucta sag sasede yamukluk oldugu icin sol lastikle sag lastik arasindaki fark degeri resimde ortada yazan kaster degerleri sase yamuklugunu gosteriyomus arac saga cekiyor

    Şasiyi düzelttiremiyor musunuz? Bir de çok sıkıntı oluyor mu? Aracınız ne model bir de?



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • 2011 honda civic arac duzeltme imkanı varmis 70 tl ile 300 tl arasi saseye hasara gore duzeltiliyor arac kuzenimin suan icin duzeltmeyi dusumuyor ilerde dedi



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Konuyu hortlatıyorum.

    Lastikçi arkadaşa gittim kışlık yazlık değişimi yaptı zaten jant var hepsinde. Rot balans gerekirmi dedim baktı senin lastikler içten yemiş rot ayarı lazım bu arabaya dedi.

    Ordan rotcuya gittim direksiyonu arabayı falan salladı ön takımlar sağlam rot yaptırcanmı istiyormusun dedi? Yap dedim.

    Yaptı neyse sonra senin bu araba sola çekmesi lazım yolda giderken kazalı bu araç şase eğri dedi kafamı karıştırdı. Ben 4 buçuk sene önce aldım ekspertize soktum noter öncesi, gerçi galerici ile aynı bölgede olan ekspertizdi. Arabayı da yakını için aracı oldu sattı bana galerici. Sahibi olan kişi bagajta tatlı satıyormuş sadece bagaj kapalı açıkken garaja girmiş o yeni değişmiş serviste 2941 tl hasar kaydı vardı. Şimdi 5664 mesaj atıp tekrar baktım aynı şekilde sadece o hasar kaydı var. Işçilik ve tek tek değişen parçalar yazıyor.

    Yani şaşe yamukluğu olacak kadar bi kaza olsa bu tutanaklara geçmezmi? Adam kendi kendine kaza yapıp kayıtlara geçmeden tamir mi ettirdi?

    Resmi ekliyorum burda kırmızı olan yerleri gösterdi bu şase eğriliği sen yinede bi güvenilir ustaya göster dedi.
     Şasi Yamukluğu Nasıl Anlaşılır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sagiroda -- 20 Mayıs 2020; 23:35:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sagiroda S kullanıcısına yanıt
    Tramer kaydı sigorta işin içine girince işlenir.

    Kaskosuz araçla sabit yere çarptınız (duvar vs.), takla attınız araba pert hale geldi, götürüp sanayide yaptırdınız tramere işlemez.
    Ağır vasıtaya çarptınız, karşıda hasar oluşmadı, sizde kasko yok, cepten yaptırdınız tramere işlemez.
    Alkollü, sigortasız, ehliyetsiz vs. biri size çarptı, tutanak tutmayalım hasarı ödeyeyim dedi, gidip yaptırdınız tramere işlemez.

    Eğer yetkili serviste yapıldı ise servis kaydı olur, dışarıda yaptırıldıysa o kayıtta olmaz.

    Bu arada illa en kötüsünü düşünmeyin, eskiden park etmemek için beton mantarlar vardı, o tarz birşeye çarpıp hafif yamultmuşta olabilir. Ben karda kayıp kaldırıma lastiğin yanıyla vurmuştum, dıştan hiçbir sorun yokken rot grubunda parçalar değişti araç düz gitmediği için.
  • Sagiroda S kullanıcısına yanıt
    Biraz hızlı (5-10 km) şekilde kaldırıma yaslansa teker geri gidiyor. Şaseciler çekebiliyor, aynısı başıma geldi, düzelttirdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Biraz hızlı (5-10 km) şekilde kaldırıma yaslansa teker geri gidiyor. Şaseciler çekebiliyor, aynısı başıma geldi, düzelttirdim.
    Bu işlem yakın zamanda mı oldu? Ne kadar ödediniz vede rakamlar böyle-2.54 müydü? Bu kötü bir rakam mı onu bulamadım nette.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-FE2F1DE54

    Tramer kaydı sigorta işin içine girince işlenir.

    Kaskosuz araçla sabit yere çarptınız (duvar vs.), takla attınız araba pert hale geldi, götürüp sanayide yaptırdınız tramere işlemez.
    Ağır vasıtaya çarptınız, karşıda hasar oluşmadı, sizde kasko yok, cepten yaptırdınız tramere işlemez.
    Alkollü, sigortasız, ehliyetsiz vs. biri size çarptı, tutanak tutmayalım hasarı ödeyeyim dedi, gidip yaptırdınız tramere işlemez.

    Eğer yetkili serviste yapıldı ise servis kaydı olur, dışarıda yaptırıldıysa o kayıtta olmaz.

    Bu arada illa en kötüsünü düşünmeyin, eskiden park etmemek için beton mantarlar vardı, o tarz birşeye çarpıp hafif yamultmuşta olabilir. Ben karda kayıp kaldırıma lastiğin yanıyla vurmuştum, dıştan hiçbir sorun yokken rot grubunda parçalar değişti araç düz gitmediği için.
    Araç sola çekmesi gerekli dedi hiç farketmedim şimdiye kadar. Otobanda 100 üzeri giderken direksiyonu bırakıp deneyeyim bi. -2.54 rakamı da çok mu kötü onuda bilmiyorum nette bulamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sagiroda

    Bu işlem yakın zamanda mı oldu? Ne kadar ödediniz vede rakamlar böyle-2.54 müydü? Bu kötü bir rakam mı onu bulamadım nette.

    Alıntıları Göster
    Şöyle söyleyeyim, araçta sola toplama isteği olması lazım. Sola doğru daha rahat sağa doğru daha zor (Aşırı bir zorluk değil tabii ama elinizle hissedersiniz) döner, toplarken de ortanın soluna gitmek ister. Kasiste, çukurda falan da hissettirir bu durumu. Uzun yolda da sola çekme yapabilir.

    Rakam kötü duruyor ama bu yukarıda saydığım şikayetlerin olması lazım.

    Ha aklıma gelmişken, ön tekerleri direksiyon tam düzken bir ölçün. Ya ön tekerin arkası ile çamurluk arasındaki mesafeye bakın ya da bir metre ile, çamurluk çizgisine metrenin ucunu takıp teker göbeğine kadar getirin, tekerin konumunu ölçün. Eğer bu ölçüler düzgünse sorun yok.




  • Sürüşe etkiyi sadece şasi etkilemez camurluga vururken jantada vurmuştur motor beşiği düzgün işlem görmemiştir,Salıncaga vurmuştur ellenmemiştir amortisörü yamultmuştur yani kısacası bu sebelerden bile lastik ileride yada geride olabilir. Arabadan huzursuzsanız bi rot balanscıya götürün şasi içinde yukardan bakıldıgında belli olmuyorsa bir ekspertiz servisine gidip sadece kaportasına baktırın yada bir kaportacıya danışabilirsiniz
  • Bilgisayarlı ölçüm yaptıramıyorsanız teleskopik ölçüm cetveliyle çapraz ölçüm yaptırın. Ayar kaçmışsa tespit edersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekerler içten yer ve motor kaputu iki taraf çizgisi farklı olur!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ön lastiğin aracın arkasına doğru olan kısmına elini sok. Kaç parmağın giriyorsa aklında tut. Diğer tarafta da aynısını yap. Boşluk aynı değilse sorun vardır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.