Şimdi Ara

satıcı ürünü almıyor ne yapmalıyım ? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
1
Favori
2.385
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aresefe

    gittigidiyorda puanlamayı ve yorum yapmayı da ihmal etme hocam

    dostum malesef 5 tl daha ucuz diye kendi sitelerinden aldım,gittigidiyordan alsaydım ugraşmazdım bile gittigidiyor gerekeni yapıyor.ama bi hata yaptık işte 100tllik bir üründü ben bundan batmam ama firma kendi kendini karalar.
  • sabah akşam tüm sitelere yaşadığımı anlatacağım kim yanacak görsünler.
  • Ürünü açmadınız değilmi hocam? Açtıysanız, ambalajı açılmış kozmetik ürünler hijyen açısından cayma hakkı kapsamına alınmıyor malesef bu durumda satıcının üslubu yanlış olsada haklı konumda olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrt338

    Ürünü açmadınız değilmi hocam? Açtıysanız, ambalajı açılmış kozmetik ürünler hijyen açısından cayma hakkı kapsamına alınmıyor malesef bu durumda satıcının üslubu yanlış olsada haklı konumda olur

    kesinlikle açılmadı,sürekli alışveriş yaptığım için ürünün ambalajını açmadan kontrol ederim.
  • http://dukkanlar.gittigidiyor.com/BARBUNNET/
    barbun.net firma budur,google listelemesinde öne çıksın
  • ben gitti gidiyordan aldın sandım hocam
    olsun sen yinede heryere yaz
    ben bile sinir oldum gelen mesajı okuyunca
  • Ürünü iade etme nedeniniz nedir sahtemi vs mi. Hep kendinizi düşünüyorsunuz simdi adamın ne sucu var adama durup dururken 10-15 TL kargo parası giriyor. Sahte olsa anlayacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabasevdası

    önce iade için kargo ücretini siz ödeyin dedim sen ödiceksin dedi.cayma hakkını söyledim ben bilmem dedi ve böyle bir mesaj attı .
    ''Ürünü zahmet edip göndermeyim. Ürünü teslim almayacağız. Dilediğiniz yere de başvurabilirsiniz. Biz gerekli savunmayı yaparız rahat olun. Gerekirse pire için yorgan yakılır. Ürünün kapağını açıp içini değiştirdiğinizi düşünüyorum. Bu sebeple iade alma yada değiştirme şansım yok''

    bu cevapla Tüketici mahkemesine gidin, mesajı print edilmiş olarak götürün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kumrulordu

    Ürünü iade etme nedeniniz nedir sahtemi vs mi. Hep kendinizi düşünüyorsunuz simdi adamın ne sucu var adama durup dururken 10-15 TL kargo parası giriyor. Sahte olsa anlayacağım.

    ürün hoşuma gitmedi iade etme gibi bir neden sunmak zorunda değilim,7 gün içerisinde iade hakkım var.10-15 kargo parasını göze alamıyorsa bu işe girmesin.benim 100tl gidebilir çöp olabilir ama işşiz adamım başlarına çok büyük dert aldılar o paranın 10 katını çıkartacağım onlarda param kimsede kalmaz 100tl 2 iş günü parası ama beni batırmaz,tüm forum sitelerine sabah akşam olayı yazacağım.
  • barbun.net paramı gaps etmiştir
    barbun.net barbun.net barbun.net barbun.net barbun.net barbun.net barbun.net barbun.net
  • arabasevdası A kullanıcısına yanıt
    Hocam ggden 978 satisdan %99 olumlu yorum almış bir satıcıyı dolandırıcılıkla itham ederek çok büyük vebal istiyorsunuz. Karşı tarafin takındığı tutunda hoş değil orasi ayri. Dediğinin gibi issiz bir adamsin kendinize is ariyorsunuz.

    Allah selamet versin
    Esenlikler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kumrulordu

    Hocam ggden 978 satisdan %99 olumlu yorum almış bir satıcıyı dolandırıcılıkla itham ederek çok büyük vebal istiyorsunuz. Karşı tarafin takındığı tutunda hoş değil orasi ayri. Dediğinin gibi issiz bir adamsin kendinize is ariyorsunuz.

    Allah selamet versin
    Esenlikler

    ben yaşadığımı anlatıyorum 91.25tlmi gasp etmiştir arayıp güzelce konuşacağım bak buda tüm konuşmalarım.bak tek tek oku en son tamam kargo parasınıda ödeyeceğim dedim verdiği cevaba üstelik iftirada atmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arabasevdası -- 16 Ekim 2015; 22:20:45 >
  • arabasevdası A kullanıcısına yanıt
    bana sorarsanız kimin tarafındasınız diye. ben satıcının tarafındayım. sizi haksız görüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkay956

    bana sorarsanız kimin tarafındasınız diye. ben satıcının tarafındayım. sizi haksız görüyorum.

    neden peki
  • 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun
    Mesafeli sözleşmeler
    MADDE 48 – (1) Mesafeli sözleşme, satıcı veya sağlayıcı ile tüketicinin eş zamanlı fiziksel varlığı olmaksızın, mal veya hizmetlerin uzaktan pazarlanmasına yönelik olarak oluşturulmuş bir sistem çerçevesinde, taraflar arasında sözleşmenin kurulduğu ana kadar ve kurulduğu an da dâhil olmak üzere uzaktan iletişim araçlarının kullanılması suretiyle kurulan sözleşmelerdir.
    (4) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer.
    Ceza hükümleri
    MADDE 77 – (1) Bu Kanunun
    4 üncü, 6 ncı, 7 nci, 18 inci, 19 uncu, 20 nci, 21 inci, 23 üncü, 26 ncı, 30 uncu,
    33 üncü, 35 inci, 48 inci, 49 uncu, 51 inci, 52 nci, 54 üncü ve 57 nci maddelerinde belirtilen yükümlülüklere aykırı
    hareket edenler hakkında aykırılığı tespit edilen her bir işlem veya sözleşme için iki yüz Türk Lirası idari para cezası
    uygulanır

    Başvuru
    MADDE 68 – (1) Değeri iki bin Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda ilçe tüketici hakem
    heyetlerine
    , üç bin Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda il tüketici hakem heyetlerine, büyükşehir
    statüsünde bulunan illerde ise iki bin Türk Lirası ile üç bin Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda il tüketici hakem
    heyetlerine başvuru zorunludur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agtr

    6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun
    Mesafeli sözleşmeler
    MADDE 48 – (1) Mesafeli sözleşme, satıcı veya sağlayıcı ile tüketicinin eş zamanlı fiziksel varlığı olmaksızın, mal veya hizmetlerin uzaktan pazarlanmasına yönelik olarak oluşturulmuş bir sistem çerçevesinde, taraflar arasında sözleşmenin kurulduğu ana kadar ve kurulduğu an da dâhil olmak üzere uzaktan iletişim araçlarının kullanılması suretiyle kurulan sözleşmelerdir.
    (4) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer.
    Ceza hükümleri
    MADDE 77 – (1) Bu Kanunun
    4 üncü, 6 ncı, 7 nci, 18 inci, 19 uncu, 20 nci, 21 inci, 23 üncü, 26 ncı, 30 uncu,
    33 üncü, 35 inci, 48 inci, 49 uncu, 51 inci, 52 nci, 54 üncü ve 57 nci maddelerinde belirtilen yükümlülüklere aykırı
    hareket edenler hakkında aykırılığı tespit edilen her bir işlem veya sözleşme için iki yüz Türk Lirası idari para cezası
    uygulanır

    Başvuru
    MADDE 68 – (1) Değeri iki bin Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda ilçe tüketici hakem
    heyetlerine
    , üç bin Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda il tüketici hakem heyetlerine, büyükşehir
    statüsünde bulunan illerde ise iki bin Türk Lirası ile üç bin Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda il tüketici hakem
    heyetlerine başvuru zorunludur.

    evet avukata danıştım ve beni haklı buldu ihtarname hazırlıyor şuanda




  • bu da yönetmelik
    MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİ
    Cayma hakkı
    MADDE 9 – (1) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin
    sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
    (2) Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin
    sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak
    tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.
    Satıcı veya sağlayıcının yükümlülükleri
    MADDE 12 – (1) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine
    ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde, varsa malın tüketiciye teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen
    tüm ödemeleri iade etmekle yükümlüdür.
    (2) Satıcı veya sağlayıcı, birinci fıkrada belirtilen tüm geri ödemeleri, tüketicinin satın alırken kullandığı ödeme
    aracına uygun bir şekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde yapmak zorundadır.
    (3) Cayma hakkının kullanımında, 5 inci maddenin birinci fıkrasının (g) bendi kapsamında, satıcının iade için
    belirttiği taşıyıcı aracılığıyla malın geri gönderilmesi halinde, tüketici iadeye ilişkin masraflardan sorumlu tutulamaz.
    Satıcının ön bilgilendirmede iade için herhangi bir taşıyıcıyı belirtmediği durumda ise, tüketiciden iade masrafına ilişkin
    herhangi bir bedel talep edilemez. İade için ön bilgilendirmede belirtilen taşıyıcının, tüketicinin bulunduğu yerde
    şubesinin olmaması durumunda satıcı, ilave hiçbir masraf talep etmeksizin iade edilmek istenen malın tüketiciden
    alınmasını sağlamakla yükümlüdür.




  • kanun, yönetmelik bu, ben tanımam, kuralı kendim koyarım derse ticaret yapmayacak, memlekette orman kanunları yok, Meclis kanun çıkarmış, mecbur uyacak, git istediğin yere şikayet et te ne demek?
  • Hocam bana sorarsanız da satıcı haklı. O yanlış göndermiş olsa kargosunu da karşılar. Ama hata sizden kaynaklanıyor değişim istiyorsun kargo parasını da adamın karşılamasını istiyorsun. Diğelim değişti geldi yine beğenmedin cayma hakkın ya sonuçta bir sınırı yok istediğin kadar cay gönder-al gönder-al bir sınır yok diye biliyorum her seferinde bu adam kargoyu karşılamak zorunda sana göre. Eee bu adamın kazancı nereye gitti. Kargoyu karşılarsın adam da değiştirir buna kimse hayır demez. Diğer şekilde satıcı ekstradan kargo parası ödemiş oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @sL@N -- 16 Ekim 2015; 22:40:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @sL@N

    Hocam bana sorarsanız da satıcı haklı. O yanlış göndermiş olsa kargosunu da karşılar. Ama hata sizden kaynaklanıyor değişim istiyorsun kargo parasını da adamın karşılamasını istiyorsun. Diğelim değişti geldi yine beğenmedin cayma hakkın ya sonuçta bir sınırı yok istediğin kadar cay gönder-al gönder-al bir sınır yok diye biliyorum her seferinde bu adam kargoyu karşılamak zorunda sana göre. Eee bu adamın kazancı nereye gitti. Kargoyu karşılarsın adam da değiştirir buna kimse hayır demez. Diğer şekilde satıcı ekstradan kargo parası ödemiş oluyor.

    tamam kardeşim ama kanunen böyle ürünü beğenmedim iptalini istiyorum tüm kanuni haklar benden yana,onuda geçtim en son tamam ben ödeyeceğim dediğimde bana iftira atarak şüpeleniyorum ürünün içeriğini değiştirmişşin diyor,ambalajını bile açmadım.tekrar iletişime geçeceğim kargosunuda ben ödeyeyim diyeceğim yine olmaz derse ihtarname çekeceğim.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.