Şimdi Ara

Sayın Bakan'dan önemli uyarı; ''TÜRKİYE'DE PAZARIN VARSA FABRİKA DA OLSUN'' (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
2.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Türkiye'de fabrika olsa da olur olmasa da.

    Türkiye'de üretilen araçlar ithal gelenlerden yüzde 15-20 avantajlı değil ki.

    Ne anladık fabrika'dan o zaman.

    Madem Türkiye'de üretiliyor, fiyatı, ÖTV'si falan düşük olmalı.

    +1
  • boş işler bunlar

    yatırımcıyı davet ediyorsun iyi güzel ama vergiler ne alemde

    ötv denen saçmalık var en başta ötv sosyal fayda içindir devlet cıkarı için değil bizde devlet beceriksizliğinin faturasını

    milletin vergisini ödediği parayı harcarkende bir daha vergilendiriyor

    her harcamada ayni üründen nerdeyse bir tane daha devlete alıyorsun işmi bu....

    ötv olmasaydı zaten şuanda bir cok marka montaj fabrikasını türkiye ye kurardı

    bir diğer önemli nokta yatırımcıya neler veriliyor

    bedelsiz arazi vergi muafiyeti teşfik vs.vs.

    türkiye de tarım sektörünün desteğe ihtiyacı var boş hayallerin peşinde konuşmak koşmak kolay

    bu ülkenin kuruluş yıllarında borçlarını neler satarak ödediğini araştırın bakalım

    yerli malıymış neyin yerlisi allah aşkına montaj fabrikalarının adı üretim üssü olmuş

    yerli marka yerli model diyorlar ağızları acılsada kim alıcak zaten piyasa doymuş modeller belli servis tedek parça arge herşey

    zincir halinde oluşturulmuş nasıl hangi güçle farklılıkla pay alıcaksın piyasadan

    vergileri düşür satışlar yıllık 2.000.000 adet olsun bak ne oluyor

    en az 500.000 kişinin karnı doyar lastikçisi servisi satıcı nakliyeci yıkamacı yağcısı herşeyiyle

    kumaşçısı camcısı otomobil piyasası cok geniş herkes iş güç sahibi olur satış olsa o seviyede

    toplu taşıma ortadan kalkar şehirler rahatlar hafif raylı sistem genele yayılır

    piyasaya para girer ama amaç boş olduğu için konuşup duruyorlar bir iş yapcaklarından değil maksat fitrin süslü olsun....




  • türkiyede bu saçma vergilendirme, saçma yönetim şekli, saçma fiyat politikası varken hiç bi b*k olmaz.

    bunları düzeltsinler o zaman birşeyler olur.



    herkes birbirinin g.tünü yalıyor.zengin gene zengin fakir gene fakir oluyor.
    bu ülkede adam gibi yaşamak istiyorsan başbakan-cumhurbaşkanın akraban olacak ancak o şekilde adam gibi yaşarsın.adam gibi işlerin olur.



    ceza yiyeceğimi bile bile yazıyorum
  • Haklı
  • yerli üretim yapan firmalara yüzde 10luk bir vergiindirimi olsa bakın kimler geliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MwaM


    quote:

    Orijinalden alıntı: vebo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alperenkara

    Kesinlikle Katılıyorum. Türkiye'de bu işte en büyük kaymağı VW yedi ve bu yediği kaymakların bir kısmıyla Türkiye'de istihdam yaratacak. İhracata katkıda bulunacak işler yapması gerekiyor.

    Sadece Piyasada Tutulan Markalardan

    VW: çivi bile üretmemekte

    Ford: Sadece Ticari araçlar Üretmekte, Ford'un CEO'su Türkiye'de yerli otomobil Yatırımcıları Korkuturmuş Bak Bak sen şu işe.. Kimden Telkin aldığı ortada Sen İlk önce Araba üret sonra konuş ayriyeten Türkiyenin araba üretecek bilgisi birikimi yani kısaca Know&How yokmuş bak sen aşağıdaki örneklere Dikkat

    Honda : Civic Sedan ve City üretmekte

    Toyota: Auris ve Verso üretmekte

    Renault : Fluance ,Megane HB, Clio; Clio Symbol üretmekte

    Hyundai: Hyundai Accent Era, Matrix , I20 ve H100 üretmekte

    Fiat: Fiorino; Albea, Palio ve Doblo Üretmekte

    VW Türkiyede Yatırım Yapmalı kişisel tepkim VW almamak olacaktır..

    Saygılarımla

    Alperen Kara








    hocam vw ve volvo bursa da fabrika kurmak için defalarca bursa belediyesi ile görüşmeler yaptı.ancak bursa belediyesi hem çevresel nedenler hemde bursa ya göçü daha da arttıracağı için izin vermedi.ilçe belediyeleri istihdam yaratmak için fabrikaların kurulmasını istiyor.belki ileride başka şehirlere gelirler

    http://www.yenieksen.com/makale/ihsan-boluk/1997-bursanin-cevre-konusunda-miladidir-/1386.html


    http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=51171


    bursada fiat var renault var karsan var varda var gitsin başka yerde kursun o zaman.


    o yüzden bursa ya gelmek istiyorlar zaten.bursa da otomobil fabrikası için herşey hazır.kalifiye eleman, yan sanayi ,gemlik ve mudanya limanları.istanbul a yakın olması.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kestamit

    Bildiğim kadarıyla Toyota Türkiye de üretim yapmıyor. Parçalar japonya da üretilip burada birleştiriliyor. Hatta vidalarına kadar japonya da üretiliyormuş. Bunun sebebi japonya da küçük işletmeleri de ayakta tutmakmış. Doğrusunu bilen açıklarsa sevinirim.


    Yanlış biliyorsun Bursa, Kocaeli, Adapazarı organize sanayi bölgelerini gezersen nekadar çok firmanın toyotaya ürün verdiğini anlarsın. Çalıştığım fabrika toyotanın bir çok ülkedeki fabrikasına ürün satmaktadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vebo


    quote:

    Orijinalden alıntı: MwaM


    quote:

    Orijinalden alıntı: vebo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alperenkara

    Kesinlikle Katılıyorum. Türkiye'de bu işte en büyük kaymağı VW yedi ve bu yediği kaymakların bir kısmıyla Türkiye'de istihdam yaratacak. İhracata katkıda bulunacak işler yapması gerekiyor.

    Sadece Piyasada Tutulan Markalardan

    VW: çivi bile üretmemekte

    Ford: Sadece Ticari araçlar Üretmekte, Ford'un CEO'su Türkiye'de yerli otomobil Yatırımcıları Korkuturmuş Bak Bak sen şu işe.. Kimden Telkin aldığı ortada Sen İlk önce Araba üret sonra konuş ayriyeten Türkiyenin araba üretecek bilgisi birikimi yani kısaca Know&How yokmuş bak sen aşağıdaki örneklere Dikkat

    Honda : Civic Sedan ve City üretmekte

    Toyota: Auris ve Verso üretmekte

    Renault : Fluance ,Megane HB, Clio; Clio Symbol üretmekte

    Hyundai: Hyundai Accent Era, Matrix , I20 ve H100 üretmekte

    Fiat: Fiorino; Albea, Palio ve Doblo Üretmekte

    VW Türkiyede Yatırım Yapmalı kişisel tepkim VW almamak olacaktır..

    Saygılarımla

    Alperen Kara








    hocam vw ve volvo bursa da fabrika kurmak için defalarca bursa belediyesi ile görüşmeler yaptı.ancak bursa belediyesi hem çevresel nedenler hemde bursa ya göçü daha da arttıracağı için izin vermedi.ilçe belediyeleri istihdam yaratmak için fabrikaların kurulmasını istiyor.belki ileride başka şehirlere gelirler

    http://www.yenieksen.com/makale/ihsan-boluk/1997-bursanin-cevre-konusunda-miladidir-/1386.html


    http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=51171


    bursada fiat var renault var karsan var varda var gitsin başka yerde kursun o zaman.


    o yüzden bursa ya gelmek istiyorlar zaten.bursa da otomobil fabrikası için herşey hazır.kalifiye eleman, yan sanayi ,gemlik ve mudanya limanları.istanbul a yakın olması.


    valla vw nasıl izin alamamış şaşırdım doğrusu mercedes izin aldı ford izin aldı bi wv ye mi izin vermemişler komik durum yani




  • Türkiye tamamen yeni bir marka altında kaliteli bir üretim gerçekleştirirse (iyi bir tasarım ile destekleyerek) geri dönüşünün pozitif olacağını düşünüyorum.

    %100 yerli marka ve üretim sürecinden geçmiş araçların vergilendirilmesi de düzgün yapılırsa orta sınıftaki Avrupalı, Japon, Çin menşeli otomobil üreticilerine çok ağır bir tokat indiririz.

    Bu atılımlar İşallah bir an önce gerçekleşir pazardaki artan arz ile çok ateşli bir rekabet söz konusu olabilir ki bu son nihai kullanıcı için daha uygun fiyat demek. Son günlerdeki otomobil fiyatlarındaki dengesiz fiyat kabarmasını birazda buna bağlıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baba Zaman

    WW Türkiye'ye yatırım yapsa dahi arabaları ucuza satacağını hiç sanmıyorum.


    en azından bir nebze de olsa parça fiyatları ucuz olurdu.
  • Bu iş sadece ötv yi kaldırmakla da olmaz. ÖTV nin yüksekliğinden biz de müzdaribiz ama bizim halkın lüks düşkünlüğü ve bu konuda doymamışlığı da ortada. Bu kadar yüksek vergilere rağmen otomobil satışları patladı, cari açık uçtu. ÖTV kalkarsa cari açık kontrolden çıkacaktır. Mantıklı olan malını burada üretene ötv avantajı sağlayıp, otomobilde kullanılan parçaların katma değerleri hesaplanmalı eğer bu parçalar da yerli üreticiden sağlanıyorsa vergi avantajı artırılmalıdır. Böylece firmalar hem fabrika kurmaya teşvik edilir hem de fabrika ürünleri büyük oranda yerel pazardan karşılama yoluna gider.
  • Sorun arabaların Türkiye de üretilmesi sonucunda ucuz satılması değil.
    Cari açıkta %7 civarında katkısı olan otomobil ve benzeri ticari araçların Türkiye de üretilmesini hatta ihraç edilmesini sağlayarak hem cari açıkta hem de milli know how da olumlu katkı sağlamak.
  • Yerli araçların ÖTV oranları düşük olursa o bile teşvik olur TR'de yatırım için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pegasuson

    Sorun arabaların Türkiye de üretilmesi sonucunda ucuz satılması değil.
    Cari açıkta %7 civarında katkısı olan otomobil ve benzeri ticari araçların Türkiye de üretilmesini hatta ihraç edilmesini sağlayarak hem cari açıkta hem de milli know how da olumlu katkı sağlamak.



    quote:

    Orijinalden alıntı: brujeria

    Yerli araçların ÖTV oranları düşük olursa o bile teşvik olur TR'de yatırım için.


    Sayın Pegasuson,

    Çok Doğru bir tespit, Bana Göre Devletin Bu konuda Öncelikli amaçlarından birisi bu Yerli üretim araba cari açığın stabil hale gelmesini hatta düşmesini sağlayacak ve ikinci olarak dediğiniz gibi Milli Know&How altyapısı oluşturarak dışa bağımlılığı azaltmak olacaktır

    Sayın brujeria

    Belirttiğiniz konu imkansız

    1. olarak Üretim yapan Kurum ürettiği mal için ÖTV ödemiyor Ötv Olsada Olmasada Maliyeti aynı Ötv'yi Son kullanıcı veriyor, sizin düşüncenizde şöyle olmalı ÖTV düşük olursa satış patlar Daha çok satmak için Yatırım yapar VW çivi üretmediği halde ÖTV'li düzende satış rekoru kırıyor Ötv olmadığında başka boyuta taşınacaktır.Bana göre kuyruklar yılları bulacaktır

    2. olarak Gümrük birliği üyesi olduğumuz için Yerli otomobilin İhraç otomobile karşı vergi avantajının olması Gümrük birliği ihlalidir

    Aslında bu olay aleyhimize görünmesine karşılık, Bizin ihraç ettiğimiz otomobilin ticari aracın veya ürünün yerli üretim karşısında zayıflığı fiyat dezavantajı bulunmamaktadır

    Örneğin İngilterede üretilen Transitin ile Türkiyede Üretilen Fakat İngilterede satılan transitten Fiyat olarak farkının çok olmaması..

    Saygılar

    Alperen Kara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alperenkara -- 19 Eylül 2011; 11:23:47 >




  • vw ve diğerlerini ülkeye getirirken-bi şekilde-
    yerli üretim bir oto.markası elde etme çabalarını boşlamayalım da

    zamanında ülkedeki uçak fabrikası da dışardan uçak almak daha az maliyetli diye
    kapatılmıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MwaM


    quote:

    Orijinalden alıntı: vebo


    quote:

    Orijinalden alıntı: MwaM


    quote:

    Orijinalden alıntı: vebo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alperenkara

    Kesinlikle Katılıyorum. Türkiye'de bu işte en büyük kaymağı VW yedi ve bu yediği kaymakların bir kısmıyla Türkiye'de istihdam yaratacak. İhracata katkıda bulunacak işler yapması gerekiyor.

    Sadece Piyasada Tutulan Markalardan

    VW: çivi bile üretmemekte

    Ford: Sadece Ticari araçlar Üretmekte, Ford'un CEO'su Türkiye'de yerli otomobil Yatırımcıları Korkuturmuş Bak Bak sen şu işe.. Kimden Telkin aldığı ortada Sen İlk önce Araba üret sonra konuş ayriyeten Türkiyenin araba üretecek bilgisi birikimi yani kısaca Know&How yokmuş bak sen aşağıdaki örneklere Dikkat

    Honda : Civic Sedan ve City üretmekte

    Toyota: Auris ve Verso üretmekte

    Renault : Fluance ,Megane HB, Clio; Clio Symbol üretmekte

    Hyundai: Hyundai Accent Era, Matrix , I20 ve H100 üretmekte

    Fiat: Fiorino; Albea, Palio ve Doblo Üretmekte

    VW Türkiyede Yatırım Yapmalı kişisel tepkim VW almamak olacaktır..

    Saygılarımla

    Alperen Kara








    hocam vw ve volvo bursa da fabrika kurmak için defalarca bursa belediyesi ile görüşmeler yaptı.ancak bursa belediyesi hem çevresel nedenler hemde bursa ya göçü daha da arttıracağı için izin vermedi.ilçe belediyeleri istihdam yaratmak için fabrikaların kurulmasını istiyor.belki ileride başka şehirlere gelirler

    http://www.yenieksen.com/makale/ihsan-boluk/1997-bursanin-cevre-konusunda-miladidir-/1386.html


    http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=51171


    bursada fiat var renault var karsan var varda var gitsin başka yerde kursun o zaman.


    o yüzden bursa ya gelmek istiyorlar zaten.bursa da otomobil fabrikası için herşey hazır.kalifiye eleman, yan sanayi ,gemlik ve mudanya limanları.istanbul a yakın olması.


    valla vw nasıl izin alamamış şaşırdım doğrusu mercedes izin aldı ford izin aldı bi wv ye mi izin vermemişler komik durum yani


    eğer bursaya vw de gelirse artık ortalık dolup taşar. uludağ üniversitesi ve ankara yolunun sonuna kadar doldu sayılır bursa. birde vw fabrikası gelirse işçisinden ustasına yan sanayicisine yeni bir sektör daha doğar.

    zaten bursa işsizliğin en az olduğu kent ister açsınlar ister açmasınlar çok farketmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 19 Eylül 2011; 12:32:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    yerli passat

    yerli üretimi olursa bizim millet gider alman olanını alır.


    amma güldüm, ama gerçekten öyle
  • İstihdam sağlanır.

    Üretilen aracı bulma konusunda sıkıntı ortadan kalkar.6 ay araba beklenmez.

    Yan sanayi canlanır.

    Kurulacağı ili sanayi yönünden çok ileriye taşır.

    Ucuz felanda olmaz arabalar.Aynı fiyat devam.
  • illa bursa veya cevresine kurmalarına gerek yok işsizlik sorunu olan bir sürü illerimiz var oralara kurabilirler. inşallah yakın bir zamanda ülkemizde büyük pazar payına sahip başta (vw) olmak üzeri bir cok marka ülkemize gerekli yardımı yapar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skunk2.

    illa bursa veya cevresine kurmalarına gerek yok işsizlik sorunu olan bir sürü illerimiz var oralara kurabilirler. inşallah yakın bir zamanda ülkemizde büyük pazar payına sahip başta (vw) olmak üzeri bir cok marka ülkemize gerekli yardımı yapar

    olan fabrikaları elimizden kaçırmayalımda hyundai üretiminin büyük bölümünü çek cumhuriyetine kaydıracak
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.