Şimdi Ara

//////////Seasonic PSU Kullanıcıları Kulübü\\\\\\\\\\ (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
917
Cevap
7
Favori
30.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cix_anka C kullanıcısına yanıt
    Hocam yurt dışına bir şikayet maili atalım olmazsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dolphin/Lion kullanıcısına yanıt
    Telefonu açan arkadaş Aras kargo ile karşı ödemeli olarak faturadaki adresimize gönderin demişti ama , göndermeyim mi
  • cix_anka C kullanıcısına yanıt
    Eğer öyle dedilerse gönderin hocam bir an önce 😄 yok, olmuyorsa bir mail atacak kadar zorumuz var Tayvana 😄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarın kutu içeriğiyle birlikte gönderecem bakalım ne zaman cevap verecekler ondan sonra ..
  • Umarım sorun çabuk çözülür, kullanıcı hatası demezlerse iyi.
  • cix_anka C kullanıcısına yanıt
    Takipte kalalim hocam muhakkak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bigisayarı kapattım yarım saat sonra geldim açılmadı , böyle kullanıcı hatası oluyorsa kullanmayak biz bişey
  • cix_anka C kullanıcısına yanıt
    Teknobiyotik bu, her şeyi beklerim bu firmadan.
  • Yaklaşık 7 ay önce Seasonic X 1050 aldım ve 7.ci ayında güç kaynağım bozuldu. Şöyle ki bilgisayar çalışıyorken bilgisayarı fişten çekersem veya power butonuna basılı tutup kapatırsam sonrasında bilgisayar açılmıyor veya bilgisayarı kasadaki buton yardımı ile resetlersem bilgisayar kapanıyor ama açılmıyor.
    Power butonuna ne kadar basarsam basiyim sonuç aynı bu durumlardan biri gerçekleştiğinde bilgisayarımı açmanın tek yolu power butonuna bastıktan sonra güç kaynağının arkasında 0 1 olan şalteri bir iki defa açıp kapatmak daha sonrasında açılıyor ve sonraki açılmalarda düzelmiş oluyor ancak yukarda bahsettiğim durumlardan biri gerçekleşir ise yine aynı yöntem ile bilgisayarı açmam gerekiyor.
    İnternette ufak bir araştırma sonucu bu sorunun X serisinide olduğunu öğrenmiş bulundum eğer incelemek isterseniz link: Seasonic PSU Problem Benim problemim burda anlatılanlar ve ekli olan video ile bire bir aynı.


    Şimdi bunların üzerinde teknik servise mail attıım ama taslak mail ile cevap döndüler (işte ürünü paketleyin bize gönderin bakarız tarzında) bir iki soru sordum yine tatmin edici cevaplar alamadım ve gerçekten ilgisizlerdi. Sinir olup seasonic eu ve tw'ye mail attım.
    TW'den Kary adında biri EU'dan Walter adında biri dönüş yaptı ikisiylede ayrı ayrı yazıştım sorunumu anlattım burdaki servis işleyişi hakkında şikayette bulundum sonra ikiside distribütör firmaya sorunumu ilettiklerini bana geir dönüş yapıcaklarını söylediler.
    Bir iki gün bekledim her hangi bir dönüş yok tekrar Walter ve Kary'e mail attım arayan soran yok diye onlarda benle iletişime geçildiğini ama benim dönüş yapmadığım söylediler ve tekrar maillerime bakınca gördümki info@dark'tan başka bi taslak mail gelmiş...

    Yani ben bunu şöyle yorumluyorum sorunlu bir müşteri var direk üreticiyle temasa geçiyor sorun için ama sen buna ramen yetkili birine yönledirmeyip hala standart prosedür takip ediyosun, bu kadar ilgisizliğin karşısında servise göndersem mi göndermesem mi kararsız kalmış durumdayım ve büyük ihtimalle iki durumdada Corsair RM1000i alıp devam edicem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skid_row -- 28 Ocak 2016; 9:37:02 >




  • skid_row kullanıcısına yanıt
    Hocam, Kary ile yazdan beri bayagi bir konusmuslugum var. İsterseniz tekrar mail atalım. Sonuçta garantiniz var ve de ortada bir problem var, çözmek zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • skid_row kullanıcısına yanıt
    Bu Akortek (Teknobiyotik) Seasonic’in Türkiye distribütörlüğünü nasıl almış ilginç. Bu iş bir iki şikayetle olacak gibi değil. Daha fazla katılımın olduğu şikayet maili yazılması lazım.

    Çünkü Akortek belli ki, keyfimden aşşağı Kasımpaşa modunda takılan bir firma. Öyle olmasaydı, yıllardan beri bu kadar kötü bir şekilde hizmet vermeyi sürdürmezdi.

    Burada Akortekin yanında Seasonic de kaybediyor.

    Niye ? Çünkü Türkiye’de böyle rezil bir firma tarafından temsil ediliyorlar. High Power’ı da bunlar getiriyor galiba. High Power alırken de iki kere düşünün arkadaşlar.
    Öyle bir durumdayız ki, Türkiye’de ürünler hem pahal, hem de berbat bir hizmet alıyoruz.

    Size de geçmiş olsun.
  • Evet arkadaşlar zahmet edip bugün arıza bildirim formuna standart prosedür yazısını yapıştırmışlar , telefonu açan kişinin dedikleriyle yazılanlar birbirini tutmuyor ama , biz yazılı olan kısma uyup gerekeni yapalım bakalım sonuç nasıl gelişecek , full kutu içeriğiyle kargoyla geldiği şekildeki ambalajla ve herhangi bir kargo firmasıyla ücretini ben ödeyerek gönderebilirmişim Bugün de geçti artık yarına hazırlayıp gönderirim.
  • Yalnız hocam benim durumumun ayrı bir boyutu var. Ben güç kaynağını teknobiyotikten outlet olarak aldım ve bunlar için garanti süresi 6 aydı diye hatırlıyorum, hoş bu güç kaynağını aldığımdada hoş olmayan bi durum yaşamıştım.

    Şöyleki güç kaynağını almadan önce arayıp bunları outlet olarak satmalarının nedeni sormuştum yani onarılmış arızalı ürünmü müşteriden dönen ürünmü yoksa kutuları açıldı vb bir durumdan mı diye ve bu güç kaynağını kısa süreli test amaçlı olarak kullandıklarını her hangi bir yüklenme kozmetik kusur vb. bir durumu olmadığını söylediler ve sonra satın aldım ve güç kaynağı bana geldiğinde 24pin atx kablosunun 1 pinin yanık ve PSU'nun üzerinde çizikler olduğunu gördüm. İade vs gibi işlemlerle uğraşmamak için iletişime geçtim ve bana yeni bir kablo gönderdiler ve sorunsuzda çalışıyordu alet, bu durum yine problem değil benim için tamam telefonda verdikleri bilgiler gerçeği yansıtmıyordu ama benim şuan takıldığım nokta şu X serisinde bu tarz bi kronik sorun var buda ürünü aldığım günden bu yana ayıplı ürün kategorisine sokar ve ayıplı ürünler için garanti süresi haricinde zaman aşımı söz konusu bundan dolayı servisle iletişime geçmeye çalıştım ancak bu konularda her hangi bir bilgi alamadım.

    Açıkçası şuanda biraz kararsızım güç kaynağını gönderip birşey yapmalarını mı beklesem hiç uğraşmayıp yeni bir tane mi alsam bilemiyorum.
    Çünki muhtemelen 6 aylık garanti süresi dolmuş tamir için ücret ödeyin diyecekler ki bunu kabul etmem yeni alırım veya sorun görülemedi diyip geri gönderecekler bende boşuna zaman harcamış bilgisayarsız kalmış olucam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skid_row -- 28 Ocak 2016; 14:01:02 >




  • skid_row kullanıcısına yanıt
    Önce bir tamir ücreti al istersen. Duruma göre yaptırır ya da yaptırmazsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    Önce bir tamir ücreti al istersen. Duruma göre yaptırır ya da yaptırmazsın.

    Fark etmez ki hocam kronik olan bir sorun icin kisaca ayipli urunu tamir ettirmek icin neden para odeyeyimki outlet olmasi fark etmez tuketici haklarinda ayibin ilk 6 icerisinde cikmamasina karsin 2 yil sureli bi zaman asimi var her turlu garanti dahilinde islem yapmalilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünü istedikleri gibi paketleyip gönderdik bakalım , kendilerine de takip numarasını gönderdik geri dönüş bekleyelim ne olacak sonuç :)
  • cix_anka C kullanıcısına yanıt
    En kisa sürede çözülmesi dileğiyle hocam :) beklemedeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dolphin/Lion kullanıcısına yanıt
    Valla kargoya verdiğimiz paraya tamir ederdik ama gönderdik artık :) bende merak ediyorum sonuç ne çıkacak .
  • cix_anka C kullanıcısına yanıt
    Hocam ayiptir sormasi kargoya ne kadar odediniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizim power ı gönderdik 1 hafta oldu hala inceliyolar herhalde bakalım ne çıkacak sonuç
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.