Şimdi Ara

Seat Cordoba 1.4 TDI ci Arkadaşların Dikkatine! (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
59
Cevap
0
Favori
108.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Konuyu hortlatmak gibi olmasın ama benim sormak istediğim bir soru var.

    Bir yerde okumuştum tam hatırlamıyorum ama bu motorun bir 75 hp'lik bir de 80 hp'lik iki versiyonu var ve bu versiyonların yağ kapasiteleri birbirinden farklı mı? 75'lik olana 4lt yağ konulurken 80'lik olana ~4.3 lt yağ konuluyordu sanki. Doğru mu hatırlıyorum? yoksa ikisine birden ~4.3 lt mi konuluyordu? Bakım dönemi geldi ve ben internetten almak istiyorum yağı. Kaç lt. almam gerekli acaba?
  • Bir kere de ben hortlatmis olayim. 1.4 tdi lerde 50-75 ile 75-100 arasinda cok fark var mi? Fiyatta 2 bin civari oynuyor da ilanlarda...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • takip
  • Seat cordobayı kesinlikle tavsiye ederim performans yakıt gösteriş artı ok gibi yol tutusu var abi arabanın model ve piyasasına göre kesinlikle mükemmel.
  • Ah bir de yalıtımı güzel olsa şu arabanın tadından yenmeyecek. Uzun yolda rüzgar sesi tek dezavantajı.
    Bunun dışında 20-25 bin tl civarı cordoba tek geçerim
  • slm arkadaşlar cordoba hakkında arkadasın birisi depo da 850 km yol yapıyor yazmış ben 2000 1.9 tdi ile 1050 km yol yapıyorum biraz anolmal geldide
  • Cordoba uzun yolda 1000 km rahat yapar tabi redline basılmazsa şoförlük iyiyse 1000 bin üstüne çikar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sa. ben samsundan adana ya seat cordobamla geldim.2005 model 1.4 tdi ve 3 silindirli (öncesinde trabzona geçtim.oradan samsun ve aşağıya adana ya kadar geldi.)1260 km yol yaptım 55 litre mazotla kim diyor fazla yakıyor diye.araç daha ne yapsın. o sınıfda 2005 model olupta bu kadar az yakan varsa lütfen yazın bizde ögrenelim
  • Konu biraz eski ama ben de eski bir cordoba 1.4 TDI kullanıcısı olarak yorumlarımı yazmak istedim. Belki araç hakkında bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlara bir faydası olur.

    Daha önce 2 sene boyunca 2004 seat cordoba TDI Sıgno modelini kullandım. Şu anda 6 aydır kullandığım 2006 model cordoba 1.4TDI Stylance model aracım var. İlk aldığım araçtan çok memnun kalınca 2. aracımı da cordoba almaya karar verdim ve şu anki aracımdan da gayet memnunum.

    Her iki araç için de gözlemlerimi madde madde sıralarken daha önce kullandığım araçları da yazarsam neye göre karşılaştırma yaptığımın anlaşılması açısından faydalı olur. Daha önceden kullandığım araçlar Toyota corolla 1.4 dizel 2009 model, renault fluance dizel 2011 model bunlar çalıştığım şirketin araçları.

    1- Yakıt konusu; arkadaşlar her iki seat aracımda da yakıt konusunda çok güzel sonuçlar aldım. Mesela şu anki aracımın yedek deposu ile birlikte toplamda 55 litre mazot alarak yola çıktım samsundan rize çayeline gittim ve rizede 4 defa yaylaya çıkıp indim.sonra tekrar samsuna döndüm toplamda 1.105 km yol yaptım ve 4 gün şehir içinde araç ile gezdim. Toplamda küsüratını yuvarlayarak 1.200 KM yol yaptım. Fakat şunu belirtmek isterim ki rizede yaylaya çıkışlarda sürekli düşük viteste ve yokuş yukarı olması nedeni ile aracın çok fazla yakıt yaktığını dikkate alırsanız bu yolun çok daha fazla uzama ihtimali olduğunu belirtmek isterim. Bu hali ile bile km başına şu anki hesap ile 18 kuruş yakıyor. Sonuç olarak yakıt konusu sizi daha fazla tatmin edecek bir araç bulmanız çok zor. Şöyle bir dipnot düşeyim, düz yolda hız sabitleyici ile 110 KM ye sabitlediğinizde yol bilgisayarı 4.0 LT / 100 KM, 90 km ye hız sabitlediğinizde 3.4 LT / 100 KM gösteriyor.

    2. Motor konusu; Ben bir usta değilim ama aracıma çok titiz olduğumdan sürekli ustalarla haşır neşir olurum. İlk aldığım aracım 123.000 km de idi. Aracı gösterdiğim ustamın tabirini aynen yazıyorum"aracın yağını suyunu eksik etme, bu arac sana 800.000 km ye kadar tık demez" aynen böyle demişti aracı 145.000' de sattım gerçekten de motor gücü ve atiklği tartışılmaz. Hatta aracı alırken bu araç 3 silindir gitmez basmaz yerinden kalkmaz diyen arkadaşlardan bazıları aracımı daha sonra kullandıklarında hayretlerini dile getirmişlerdi. Araç gaz bastığını anda fazlasıyla size tepki veriyor. Ama şuna değinmem gerekir ki gaza bastığınız kadar da motordan gürültü alıyorsunuz. Gerçi bu bana spor bir arabaya biniyormuşum havası verdiği için hoşuma gidiyor fakat, birçok arkadaşımdan da şu tepkiyi aldım "aracın egzosunda bir sorun mu var?" ya da "aracı bi motor ustasına göster abi çok ses yapıyor bu motor bi sıkıntı çıkarmasın başına". Zaten bu araçların en çok eleştiri konusu motor gürültüsü. Araç ısınana kadar ya da 90 KM yi geçene kadar baya ses yapıyor. Bu beni rahatsız etmese de motor gürültüsü konusunda hassas olanların dikkate alması gereken bir konu. Aracın sürat konusunda herhangi bir sorun yaşamazsınız Bir seferinde malatyadan samsuna gelirken 170 KM hızla baya uzun bir yol geldim.

    Not olarak düşmem gereken ve beni hayrete düşüren bir nokta da şu: hız sabitleyici ile X bir hıza hızınızı sabitlediğinizde ve yokuşa geldiğinizde, yokuş yukarı çıkarken kesinlikle aracın devirinde ve hızında azalma olmuyor. Aynı yokuşu hız sabitleyici olmadan çıkmaya çalıştığınızda kesinlikle hız sabitleyinin performansını alamıyorsunuz, velev ki aracın gazını sonuna kadar körükleyin. Hız sabitleyici de motor sanki canavarlaşıyor.

    3.Konfor ve malzeme kalitesi konusu; Konfor olarak orta üzeri diyebilirim, bence en önemli eksiği ön kol dayama yerinin olmaması. Onu da ufak bir masrafla portatif birşeyler takıyorlar orjinalliğini bozmadan. Arka koltuklarda sağ ve sol oturma konforu güzel fakat orta oturma yeri bence başarısız yukarda ve uzun yolda rahatsız edici. arkayı üçlemek uzun yolda rahatsız edici olabilir. Kullanılan malzeme kalitesi olarak orta diyebilirim. kronik sorunları var mesela şofor kapısındaki cam açma tuşları zamanla boyası aşınıyor ve hoş olmayan bir hal alıyor. vites topuzunun altındaki deri kaplama zamanla soyuluyor ve şekilsiz bir görüntü halini alıyor. el freninin arkasında arka koltukta oturanların bardak koyması için bulunan bardak koyma yeri kronik olarak kırılıyor sökülüyor ve zamanla kaybolup gidiyor. Ön konsolda zamanla boya aşınmaları olabiliyor. Fakat bunların tamamı 30 lira 40 lira gibi masraflarla giderilebilecek sorunlar. Onun haricinde koltuk kılıfları vs döşemelerde sorunsuz. Ön sağ koltuk diz mesafesi fena değil tabi boyunuz 1.90 larda değilse. Bu konuyu eleştiren arkadaşlar olmuş ama benim boyum 1.80 ve çok rahat şofor ve yan koltukta diz mesafesi yetiyor. Araç sürüş konforuna değinecek olursam aracı sürerken direksiyon tepkisi, uzun yolda sizi yormaması mükemmel. hatta 2006 model yeni aracımda direksiyon o kadar hafif ve güzel tepki veriyor ki şirketin fluance aracını sürdükten sonra kendi arabamın direksiyonuna geçtiğimde seat a çok teşekkür ediyorum. Direksiyonda diğer arabalarda rastlamdığım enterasan bir motor sistemi var. Hatta araç duruken bile direksiyonu tek parmağınızla tam kapasite sağa sola çevirebiliyorsunuz. Ustama sorduğumda bu araçlarda direksiyonda motor sistemi var ondan bu kadar rahat kullanılıyor demişti. Yol tutuşu ile ilgili eleştiriler olmuş yol tutuşu ile ilgili benim izlenimim şu: toyota corolla nın yol tutuşundan az, fluance nin yol tutuşundan daha iyi bir performansı var. Yani eğer virajlara uçarak girmiyorsanız herhangi bir sıkıntı yaşama ihtimaliniz yok, ki ben aracı gayet seri kullanan birisi olarak virajlara çok rahat bir şekilde girebiliyorum. Diğer arkadaşların da söylediği gibi bunu sağlamak için süspansiyon sistemini çok sert tutmuşlar. Bakın çok sert diyorum sadece sert değil. Şöyle tarif edeyim yolda beklemediğiniz bir çukur var ve atlatamadınız ve çukura girdiniz. Büyük ihtimal arabanızı sağa çekip acaba amortisörler patladı mı diye bakmanız gerekecektir. Araç ufak çukurlarda veya basit tümseklerde bile tepkiyi fazlasıyla içeri veriyor ve açırı ses çıkarıyor. Bu nedenle diğer arabalardan daha yavaş tümseklerden geçmeli ve çukurlar konusunda daha tedbirli olmanız gerekiyor. Ama süspansiyon dayanıklılığı fena değil yani her çukura girdiğinizde elbette gidip amortisör değiştirmeniz gerekmeyecektir.

    Malzeme ve konfor konusuna aracın özelliklerini de eklesem abes olmaz sanırım. Araçta hız sabitleyici var ve uzun yolda gerçekten ama gerçekten çok işe yarıyor. Ayrıca dijital klima çok başarılı ve klima açıldığında kesinlikle motor gücünde azalma hissedilir derecede olmuyor. Sadece düşük devirlerde ve çok dik yokuşlarda hissedebilirsiniz ve belki kapatma gereği duyabilirsiniz. Onun haricinde klimanın motora bir etkisi yok gibi. Katlanır ayna, ve ısıtmalı ayna özellikleri de çok kullandığım ve takdir ettiğim özellikler. CD çalarlı teyp ve ses sistemi başarılı, bass gücü gayet yerinde sanki araçta ses sistemi varmış gibi hissediyorsunuz. Torpido kapağı bir zaman sonra biraz laçkalaşmış gibi duruyor ama ufak bir masrafla halledilebiliyor. Aracın bazı modellerinde 4 disk ABS olduğunu duydum ama benim her iki aracım da ön 2 abs olarak denk geldi. İlk aracımda bir seferinde fren mesafesi ile ilgili sıkıntı yaşayınca direk servise gidip bütün fren sistemini yeniletmiş ve 650 TL para vermiştim. Sonrasında ne o aracımda ne de şimdiki aracımda fren mesafesi ile ilgili herhangi bir sıkınt yaşamadım. Hatta geçen kırmızı ışıkta aniden duran önümdeki arabaya kesin çarptım gözüyle bakarken çok başarılı bir şekilde araç fren yaparak kısa bir mesafede durmayı başardı. Bu konuda benim için önemli belirtmek istedim. Ön ve arka sis farları uzun yolda özellikle yüksek kesimlerde lazım olan bir özellik ve signo ve stylance modellerde var diye biliyorum.

    4. Yedek parça bulma ve fiyatlar; Öncelikle şunu gönül rahatlığı ile söyleyeyim kesinlikle orjinal ve çıkma parça konusunda sıkıntı yaşama ihtimaliniz yok. Araçlarda vw gurubunun parçaları kullanılıyor ve her türlü parçayı rahatlıkla temin etme durumunuz var. Parça fiyatları konusunda şunu söyleyebilirim parça fiyatları ortanın biraz üstü. Hatta direk fiyat vereyim daha yeni baskı balata ve debriyaj setini yeniledim. Orjinal parça + işçilik toplamda 550 TL. Bakım malzemeleri yeni aldım yağ filtresi hava polen filtresi mazot filtresi toplamda 75 TL tuttu, yağı işçiliği bedavaya geldiğinden bilemiyorum onlar zaten standarttır.

    5. İkinci el piyasası zayıf mı?; Şunu söyleyeyim ilk aracımı internete koyduktan 10 gün sonra araç satıldı. Daha ne kadar hızlı satılır bilemiyorum. Yeterki araç alırken güzel baktırın, elinizde kalacak bir araç almayın.

    Sonuç olarak motor gürültüsü sizin için hayati derecede önemli değilse, bu fiyata bu özellikte araba zor bulunur derim.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar, baya da uzun oldu, umarım faydalı olur.




  • Eline sağlık arkadaşım. Kapsamlı ve güzel bir yazı olmuş. Üşenmeden yazıp anlatmışsın herşeyi. Daha nasıl anlatılır bilmiyorum, tümüne katılıyorum. 2.5 yıldır sorunsuz kullanıyorum 2005 tdi. Kozmetik temizlik yapıp bir okadar daha kullanıp bakıcam duruma. Sanırım bu araçların değerini yeni yeni anlıyor kullanıcılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simomofin

    Konu biraz eski ama ben de eski bir cordoba 1.4 TDI kullanıcısı olarak yorumlarımı yazmak istedim. Belki araç hakkında bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlara bir faydası olur.

    Daha önce 2 sene boyunca 2004 seat cordoba TDI Sıgno modelini kullandım. Şu anda 6 aydır kullandığım 2006 model cordoba 1.4TDI Stylance model aracım var. İlk aldığım araçtan çok memnun kalınca 2. aracımı da cordoba almaya karar verdim ve şu anki aracımdan da gayet memnunum.

    Her iki araç için de gözlemlerimi madde madde sıralarken daha önce kullandığım araçları da yazarsam neye göre karşılaştırma yaptığımın anlaşılması açısından faydalı olur. Daha önceden kullandığım araçlar Toyota corolla 1.4 dizel 2009 model, renault fluance dizel 2011 model bunlar çalıştığım şirketin araçları.

    1- Yakıt konusu; arkadaşlar her iki seat aracımda da yakıt konusunda çok güzel sonuçlar aldım. Mesela şu anki aracımın yedek deposu ile birlikte toplamda 55 litre mazot alarak yola çıktım samsundan rize çayeline gittim ve rizede 4 defa yaylaya çıkıp indim.sonra tekrar samsuna döndüm toplamda 1.105 km yol yaptım ve 4 gün şehir içinde araç ile gezdim. Toplamda küsüratını yuvarlayarak 1.200 KM yol yaptım. Fakat şunu belirtmek isterim ki rizede yaylaya çıkışlarda sürekli düşük viteste ve yokuş yukarı olması nedeni ile aracın çok fazla yakıt yaktığını dikkate alırsanız bu yolun çok daha fazla uzama ihtimali olduğunu belirtmek isterim. Bu hali ile bile km başına şu anki hesap ile 18 kuruş yakıyor. Sonuç olarak yakıt konusu sizi daha fazla tatmin edecek bir araç bulmanız çok zor. Şöyle bir dipnot düşeyim, düz yolda hız sabitleyici ile 110 KM ye sabitlediğinizde yol bilgisayarı 4.0 LT / 100 KM, 90 km ye hız sabitlediğinizde 3.4 LT / 100 KM gösteriyor.

    2. Motor konusu; Ben bir usta değilim ama aracıma çok titiz olduğumdan sürekli ustalarla haşır neşir olurum. İlk aldığım aracım 123.000 km de idi. Aracı gösterdiğim ustamın tabirini aynen yazıyorum"aracın yağını suyunu eksik etme, bu arac sana 800.000 km ye kadar tık demez" aynen böyle demişti aracı 145.000' de sattım gerçekten de motor gücü ve atiklği tartışılmaz. Hatta aracı alırken bu araç 3 silindir gitmez basmaz yerinden kalkmaz diyen arkadaşlardan bazıları aracımı daha sonra kullandıklarında hayretlerini dile getirmişlerdi. Araç gaz bastığını anda fazlasıyla size tepki veriyor. Ama şuna değinmem gerekir ki gaza bastığınız kadar da motordan gürültü alıyorsunuz. Gerçi bu bana spor bir arabaya biniyormuşum havası verdiği için hoşuma gidiyor fakat, birçok arkadaşımdan da şu tepkiyi aldım "aracın egzosunda bir sorun mu var?" ya da "aracı bi motor ustasına göster abi çok ses yapıyor bu motor bi sıkıntı çıkarmasın başına". Zaten bu araçların en çok eleştiri konusu motor gürültüsü. Araç ısınana kadar ya da 90 KM yi geçene kadar baya ses yapıyor. Bu beni rahatsız etmese de motor gürültüsü konusunda hassas olanların dikkate alması gereken bir konu. Aracın sürat konusunda herhangi bir sorun yaşamazsınız Bir seferinde malatyadan samsuna gelirken 170 KM hızla baya uzun bir yol geldim.

    Not olarak düşmem gereken ve beni hayrete düşüren bir nokta da şu: hız sabitleyici ile X bir hıza hızınızı sabitlediğinizde ve yokuşa geldiğinizde, yokuş yukarı çıkarken kesinlikle aracın devirinde ve hızında azalma olmuyor. Aynı yokuşu hız sabitleyici olmadan çıkmaya çalıştığınızda kesinlikle hız sabitleyinin performansını alamıyorsunuz, velev ki aracın gazını sonuna kadar körükleyin. Hız sabitleyici de motor sanki canavarlaşıyor.

    3.Konfor ve malzeme kalitesi konusu; Konfor olarak orta üzeri diyebilirim, bence en önemli eksiği ön kol dayama yerinin olmaması. Onu da ufak bir masrafla portatif birşeyler takıyorlar orjinalliğini bozmadan. Arka koltuklarda sağ ve sol oturma konforu güzel fakat orta oturma yeri bence başarısız yukarda ve uzun yolda rahatsız edici. arkayı üçlemek uzun yolda rahatsız edici olabilir. Kullanılan malzeme kalitesi olarak orta diyebilirim. kronik sorunları var mesela şofor kapısındaki cam açma tuşları zamanla boyası aşınıyor ve hoş olmayan bir hal alıyor. vites topuzunun altındaki deri kaplama zamanla soyuluyor ve şekilsiz bir görüntü halini alıyor. el freninin arkasında arka koltukta oturanların bardak koyması için bulunan bardak koyma yeri kronik olarak kırılıyor sökülüyor ve zamanla kaybolup gidiyor. Ön konsolda zamanla boya aşınmaları olabiliyor. Fakat bunların tamamı 30 lira 40 lira gibi masraflarla giderilebilecek sorunlar. Onun haricinde koltuk kılıfları vs döşemelerde sorunsuz. Ön sağ koltuk diz mesafesi fena değil tabi boyunuz 1.90 larda değilse. Bu konuyu eleştiren arkadaşlar olmuş ama benim boyum 1.80 ve çok rahat şofor ve yan koltukta diz mesafesi yetiyor. Araç sürüş konforuna değinecek olursam aracı sürerken direksiyon tepkisi, uzun yolda sizi yormaması mükemmel. hatta 2006 model yeni aracımda direksiyon o kadar hafif ve güzel tepki veriyor ki şirketin fluance aracını sürdükten sonra kendi arabamın direksiyonuna geçtiğimde seat a çok teşekkür ediyorum. Direksiyonda diğer arabalarda rastlamdığım enterasan bir motor sistemi var. Hatta araç duruken bile direksiyonu tek parmağınızla tam kapasite sağa sola çevirebiliyorsunuz. Ustama sorduğumda bu araçlarda direksiyonda motor sistemi var ondan bu kadar rahat kullanılıyor demişti. Yol tutuşu ile ilgili eleştiriler olmuş yol tutuşu ile ilgili benim izlenimim şu: toyota corolla nın yol tutuşundan az, fluance nin yol tutuşundan daha iyi bir performansı var. Yani eğer virajlara uçarak girmiyorsanız herhangi bir sıkıntı yaşama ihtimaliniz yok, ki ben aracı gayet seri kullanan birisi olarak virajlara çok rahat bir şekilde girebiliyorum. Diğer arkadaşların da söylediği gibi bunu sağlamak için süspansiyon sistemini çok sert tutmuşlar. Bakın çok sert diyorum sadece sert değil. Şöyle tarif edeyim yolda beklemediğiniz bir çukur var ve atlatamadınız ve çukura girdiniz. Büyük ihtimal arabanızı sağa çekip acaba amortisörler patladı mı diye bakmanız gerekecektir. Araç ufak çukurlarda veya basit tümseklerde bile tepkiyi fazlasıyla içeri veriyor ve açırı ses çıkarıyor. Bu nedenle diğer arabalardan daha yavaş tümseklerden geçmeli ve çukurlar konusunda daha tedbirli olmanız gerekiyor. Ama süspansiyon dayanıklılığı fena değil yani her çukura girdiğinizde elbette gidip amortisör değiştirmeniz gerekmeyecektir.

    Malzeme ve konfor konusuna aracın özelliklerini de eklesem abes olmaz sanırım. Araçta hız sabitleyici var ve uzun yolda gerçekten ama gerçekten çok işe yarıyor. Ayrıca dijital klima çok başarılı ve klima açıldığında kesinlikle motor gücünde azalma hissedilir derecede olmuyor. Sadece düşük devirlerde ve çok dik yokuşlarda hissedebilirsiniz ve belki kapatma gereği duyabilirsiniz. Onun haricinde klimanın motora bir etkisi yok gibi. Katlanır ayna, ve ısıtmalı ayna özellikleri de çok kullandığım ve takdir ettiğim özellikler. CD çalarlı teyp ve ses sistemi başarılı, bass gücü gayet yerinde sanki araçta ses sistemi varmış gibi hissediyorsunuz. Torpido kapağı bir zaman sonra biraz laçkalaşmış gibi duruyor ama ufak bir masrafla halledilebiliyor. Aracın bazı modellerinde 4 disk ABS olduğunu duydum ama benim her iki aracım da ön 2 abs olarak denk geldi. İlk aracımda bir seferinde fren mesafesi ile ilgili sıkıntı yaşayınca direk servise gidip bütün fren sistemini yeniletmiş ve 650 TL para vermiştim. Sonrasında ne o aracımda ne de şimdiki aracımda fren mesafesi ile ilgili herhangi bir sıkınt yaşamadım. Hatta geçen kırmızı ışıkta aniden duran önümdeki arabaya kesin çarptım gözüyle bakarken çok başarılı bir şekilde araç fren yaparak kısa bir mesafede durmayı başardı. Bu konuda benim için önemli belirtmek istedim. Ön ve arka sis farları uzun yolda özellikle yüksek kesimlerde lazım olan bir özellik ve signo ve stylance modellerde var diye biliyorum.

    4. Yedek parça bulma ve fiyatlar; Öncelikle şunu gönül rahatlığı ile söyleyeyim kesinlikle orjinal ve çıkma parça konusunda sıkıntı yaşama ihtimaliniz yok. Araçlarda vw gurubunun parçaları kullanılıyor ve her türlü parçayı rahatlıkla temin etme durumunuz var. Parça fiyatları konusunda şunu söyleyebilirim parça fiyatları ortanın biraz üstü. Hatta direk fiyat vereyim daha yeni baskı balata ve debriyaj setini yeniledim. Orjinal parça + işçilik toplamda 550 TL. Bakım malzemeleri yeni aldım yağ filtresi hava polen filtresi mazot filtresi toplamda 75 TL tuttu, yağı işçiliği bedavaya geldiğinden bilemiyorum onlar zaten standarttır.

    5. İkinci el piyasası zayıf mı?; Şunu söyleyeyim ilk aracımı internete koyduktan 10 gün sonra araç satıldı. Daha ne kadar hızlı satılır bilemiyorum. Yeterki araç alırken güzel baktırın, elinizde kalacak bir araç almayın.

    Sonuç olarak motor gürültüsü sizin için hayati derecede önemli değilse, bu fiyata bu özellikte araba zor bulunur derim.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar, baya da uzun oldu, umarım faydalı olur.


    Bu nasıl bir bilgi paylaşımıdır. Allah sizden razı olsun. Gerçekten tüm soru işaretlerim gitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Komşumda Seat Cordoba var , bir kaç defa uzun yol yaptıgında yolda kaldı.. rampalarda vs çekişten düşüyormuş .. Arabayı gösterdigi servis Turbo arızası demiş.. ve 5000 TL masraf çıkarmışar..

    Acaba son zamanlarda Turbo degişimi yapan varmı ? İzmir de bu işi daha makul fiyat ile yaptırabilecegimiz bir yer varmı acaba ? bana 5000 TL çok yüksek geldi.

    fikir verebilen olursa sevinirim.
  • Turbonun birebir fiyatını bilmiyorum tek bildiğim pahalı olduğu. Şöyle birşey yapabilirsiniz hurda araçlardan çıkma turbo parçasını ucuza alıp işçilik ile daha ucuza yaptırabilirsiniz. Çıkma parçalar için google dan arama yaptırıp çıkmacıların telefon numaralarını alıp arayarak fiyat alabilirsiniz.

    Orjinal almak istiyorsanız pazarlık yapıp parçayı kendiniz alın, iyi bir usta bulup işçilik ödeyerek arızayı giderebilirsiniz, sanırım böylesi daha ucuza gelir. çünkü servisler parçalara yüksek kar koyuyorlar diye biliyorum.

    Tabi ki servis harici yaptırdığınız işçilik garanti kapsamında olur mu bilemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simomofin -- 2 Temmuz 2015; 11:56:04 >
  • Yedek parça fiyatları nasil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Salih* kullanıcısına yanıt
    Mrb arkadaşlar seat cordobanin surat ve devir saatinin ortasında kalan dikdörtgen şeklindeki gösterge ne ise yariyor bilen varsa yardımcı ola bilirmi aceba hiç bir şey göstermiyor ışıgi dahi yanmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Salih* kullanıcısına yanıt
    Mrb arkadaşlar seat cordobanin surat ve devir saatinin ortasında kalan dikdörtgen şeklindeki gösterge ne ise yariyor bilen varsa yardımcı ola bilirmi aceba hiç bir şey göstermiyor ışıgi dahi yanmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik şanzıman olan araçlarda vites göstergesi var o bölümde. Manuel araçlarda herhangi bir fonksiyonu yok.
  • 2003 model üstü cordoba dizel arıyorul ilgilenen varsa dönebilir mi bana
  • Merhaba seat cordoba 1.4 tdi dizel Stylance 2005 amf motor aracim var

    En onemli sorun araç sıcak uflerken birden soğuk üflüyor neden kaynaklanabilir?

    ankara ve istanbulda hangi ustayı tercih etmeliyim adres ve numara paylasirmisiniz?

    Kalorifer motoru otuyor degisecek ankara ve istanbulda hangi ustayı tercih etmeliyim adres ve numara paylasirmisiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.