Şimdi Ara

SEAT IBIZA 1.0 REFERENCE ANA KONU (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
87
Cevap
4
Favori
47.493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar 1.0 referans modelinin otomatik viteslisi varmi acaba.Birde son kaca alinir bu araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yokuş performansı nasıl 4 kişi bagaj dolu. kaçıncı viteste çıkıyorsunuz. bide sollamalarda nasıldır.
  • https://youtu.be/7zPoTW1spiU lunkte polo testi var. Donanim olarak ibizanin daha önde oldugunu bilerek izleyin. Motorunu cok iyi anlatmislar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakıtı çok az gerçekten de
  • Kiralık 1.0 75 hp ibiza kullanmıştım.Karma yakıt tüketimim 5 litreydi.Gerçekten çok az yakıyor.Hızını alıp girdiğin yokuşlardan rahat çıkabiliyorsun.Yokuşta kalkarken de aşırı bir zorlanma olmadı.Ama sollamalarda biraz sıkıntı yarattı, aracın devirlenmesi çok iyi değil(1.0 motordan beklendiği kadar).Sakin kullananlar için çok iyi bir araç.Aracın yalıtımı da fiyatına göre çok iyi geldi bana.Bagaj genişliği b sınıfı bir araca göre gayet iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar 30 bin bakim ucreti ne kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ey gidi ey 1.0 ecotsi ibiza alirken bu araci da denemistik. 38 bin tl ye veriyolardi. simdi kim bilir kac oldu gitti
  • S.a. Arkadaşlar hayatımda ilk defa forum kullanıyorum eğer hatam olursa şimdiden affola. Bu hafta başında kısmet oldu seat ibiza 1.0 reference aldım 2017 model. Çanakkale Avek den 47000tl ye. Eski kasa ama sıfır :) aracı daha 200 km olmadı kullanmaya başlayalı fakat iyi ki almışım demeye ramak kaldı. Şimdilik tabi ilk arabam sayılır ve sıfır olunca kusur olsa da gözükmüyor da olabilir ama gerçekten iyi bir araba imiş. İlk kullanım verileri bunlar kullandıkca sizlere de paylaşımlar yapabilirim isterseniz tabi.

     SEAT IBIZA 1.0 REFERENCE ANA KONU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yasingunhan88 Y kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun.Eski kasa bulabilmeniz iyi olmuş.Eski ile yeni kasa arasında bayağı bir fiyat farkı var.Motor ve donanım ise aynı.
  • Sağolun. Donanım güvenlik açısından epey farklı ama bu araç bana fazlasıyla yeter ki bu kasa euroncap den 5 yıldız alan kasa (donanım olarak reference mi bilmiyorum).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasingunhan88 Y kullanıcısına yanıt
    Yeni kasa ile eski kasayı karşılaştırdığımda yolcu ve sürücü hava yastıkları aynı.Frenler ikisinde de ön disk,arkalar kampana.Tüm fonksiyonlar aynı.Aradaki fark,aracın boyutları/bagajın büyüklüğü ve stop-start olması.Bence aradaki fark için 10.000.-TL fark verilmez.Devamlı ağzına kadar dolu,uzun yol yapmayacaksanız bu araç oldukça yeterli.Bu arada 1,0 atmosferik olanlar referans olarak geçiyor ve tek model.Özelliklere aşağıdaki linkten baktım.

    http://www.arabalar.com.tr/araba-karsilastirma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasingunhan88

    S.a. Arkadaşlar hayatımda ilk defa forum kullanıyorum eğer hatam olursa şimdiden affola. Bu hafta başında kısmet oldu seat ibiza 1.0 reference aldım 2017 model. Çanakkale Avek den 47000tl ye. Eski kasa ama sıfır :) aracı daha 200 km olmadı kullanmaya başlayalı fakat iyi ki almışım demeye ramak kaldı. Şimdilik tabi ilk arabam sayılır ve sıfır olunca kusur olsa da gözükmüyor da olabilir ama gerçekten iyi bir araba imiş. İlk kullanım verileri bunlar kullandıkca sizlere de paylaşımlar yapabilirim isterseniz tabi.

     SEAT IBIZA 1.0 REFERENCE ANA KONU

    Ben de tebrik ederim, kendi sınıfında güvenli, ekonomik ve hatta modern bir arac almışsınız. Fiyati da çok uygun. Bunlarin fiyati bir iki ay önce 50-52bine doğru tırmanmıştı.

    Yakıt tüketimi konusu elbette kritik. Zamanla bu konuda kendinizi geliştirirsiniz. Araç ekranında bir puanlama modu ve ekonomik sürüş tavsiyeleri var.

    Yakıt tasarrufu için sürüş sırasında şu üç konuya dikkat etmelisiniz:
    1. Mümkün olduğunda yüksek viteste kullanın. Kadranın üst kısmında 2>3 veya 3>5 diye yazar. İlki şu anki vitesiniz, sonraki asıl geçmeniz gereken vitestir. Bazen sokak arasında bile 4'le geçmeniz lazım oluyor, şaşırmamak gerek.
    2. Birden hızlanmaktan ve birden fren yapmaktan kaçının. Hızınız dengeli olsun. Otoyolda hız sabitlemeyi aktive edebilirsiniz. Bu aracın önemli bir özelliğidir ve sınıfındaki diğer araçlarda yok, yakıt tasarrufunda ve konforda faydalı.
    3. En düşük yakıt tüketimi için ortalama 65-75 hız aralığında ilerleyebilirsiniz. İnanması zor ama bu şekilde düz yolda 3lü litrelere kadar inebiliyor.

    Eğer rota yokuşlu değilse ortalama 49 km/h hız için 6 litre tüketim biraz yukarıda, 5lere hatta daha aşağıya inmeli.
    Lastik basınçlarını kontrol ettirmenizde fayda var. Ölçüm yaptırarak kapakta yazan basınç değerlerine, belki biraz da üstüne getirebilirsiniz.
    Bu arada eğer Bridgestone 250 lastik varsa şanslısınız; virajda savrulmayan, yolu iyi tutan ve ses yapmayan bir lastik.

    Araç ilk başlarda yokuşlarda zorlanabiliyor, rodajdan sonra daha akıcı hale geliyor. Gerek olursa yokuşta dur/kalk denemeesi yapmak isteyebilirsiniz. 2 sn saniye süren hill holder var. Aracın en önemli handikapı yokuşlarda. Bazen daha düşük vites istiyor, bazı yokuşu da sadece 2 hatta 1'le tırmanabiliyor. Devri korumak bu durumlarda önemli.

    Netice itibariyle iyi bir araç aldınız, eğlenceli ve kazasız sürüşler dilerim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gutshot -- 6 Ekim 2017; 18:36:1 >




  • Güzel dilekleriniz için teşekkürler. Rota Çanakkale Yenice arası rakım yaklaşık 50-60 metrelerden 300-350 metrelere tırmanan yokuşu inişi olan bir yol. Aracı devirli kullanırım genelde ve kulağımla hareket ettiğim için gözümü devir saatine çevirdiğimde genelde 3000 deviri çevirirken görmüştüm. Cruise control için pek uygun bir yol değildi ama en yakın zamanda Bursa ya gitmek durumum var yolculuğu iple çekiyorum yakıt değerlerini birde o zaman bakmak istiyorum. Yine de bayıldım arabaya dileyen herkesin sahip olmasını temenni ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada sanırım skor 44 gibi bir rakamdı onun da fotoğrafını koyabilirim en azından fabrika değerlerinin bir tık üstünde olmasının sebebini değerlendirmek açısından iyi bir parametre olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba

    2012 clio 3 1.2 75 beygirlik aracım var. İbiza yeni kasayı inceledim hoşuma gitti.

    Merak ettiğim konu ibizayi alırsam motor performansı yönünden 1.2'lik clio yu ararmiyim.

    Deneyen yada bilgisi olan var mı?



    Cevaplar için şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, ben de yeni kasa 1.0 reference aldım fakat daha teslim almadım. style ile arasında baya fiyat farkı vardı. en büyük soru işareti motor performansıydı. fakat agresif kullanmadığımdan ve kalabalık bir ailem olmadığından bunu tercih ettim. inşallah yüzümü kara çıkarmaz :D.
  • slm arkadaşlar nolur yardım. 2016 ibiza 1.0 reference var. 41.000 tl. 4 kişilik bir aileyiz. 2 yetişkin. 2 çocuğun biri 8 yaşında biri 4 aylık. yani nerdeyse 3 kişilik aile bile anca belki sayılırız. bu şartlar altında. 3-5 sene rahat kullanabilirmiyim. sizce bu arabayı. çünkü çocuklar küçük bagaj da genişmiş madem. çekişi bir tek kafamda soru işareti. nolur yardım arkadaşlar
  • Doğuş un sitesinde reference donanım kalkmış arkadaşlar haberiniz olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genel olarak karma tüketimde sakin kullanım ve rahat trafikte 5 litrenin altına düşüyor mu arkadaşlar?
  • leidenfrost L kullanıcısına yanıt
    Hala alinir mi ? 2.el piyasasi nasil rahatc satilabilir mi ? Dusuk hatasizlari cok rahatca bulunuyor fiyatlarda uygun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.