Şimdi Ara

Seat Ibiza 1.2 TSI DSG (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
237
Cevap
7
Favori
107.168
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    Aracım 2012 model. 9500 km gezdirdi beni. DSG ile ilgili hiçbir sıkıntım olmadı Otobanda da kullandım, Kazdağlarına da çıktım . En ufak bir problem çıkmadı. Hatta bozuk yolda çın .ın ses çıkarır derler. Patates büyüklüğünde taşlarla kaplı 8 km yol gittim. Gayet iyi. Dsg pronlemi ilk yıllarda varmış.2010 dan sonra düzenlemeler yapılmış. En çık Risktaşıyan araşlar
    1600 cc .240 nm torka sahip olanlar

    Allah kaza bela vermesin. Umarım bundan sonra da sıkıntı çıkarmaz size. Tabi ki satılan tüm dsg'ler arıza yapacak diye bi kural yok. Bana siz yazılı olarak bu dsg şanzıman 200.000km 5 yıl arıza çıkamayacak garantisi verirseniz içim rahat bir şekilde ben de bu aracı alabilirim.

    Benim öğrenmek istediğim dsg'deki sorunların giderilip giderilmedigiydi. En azından güven kazanma amacıyla abd'de çin'de yapıtları gibi dsg için 10 yıl garanti verilebilir. C.tesi deneme sürüşünde sorayim bakalım dsg'de bir gelişme varmiymis...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • etkinus kullanıcısına yanıt
    Ben bu aracı Doğuş pazarlama müdürünün tavsiyesi ile aldım. Arkadaşımın eniştesi idi. Şimdi sadece manual özlemim kabardığı için satıyorum. O zaman da çok araştırmıştım .2006 da çıkmış dsg ve o tarihte çok sorun yaşanmış 2010 dan sonra birtakım gelişmeler olmuş dsg teknolojisinde ve 260 nm torkun üzerindeki araçlara takılmamaya başlamış. Yani yüksek torkda arıza riski artıyor. Almaya karar verdiğinizde bu bilgiyi gözönünde bulubdurun. Ben 1,2 lerde hiç şikayet görmedim araştırırken. Kimi arkadaşlarda yazılım yüklemesiyle 200-220 nm ye yükseltmeye çalışıyorlar arabalarını . Oysaki hiç bir markanınn 1,2 si 135 nm yi geçmiyor . Zaten ibizanın 175 olan torku 1,6 araçları bile geride bırakıyor yollarda :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    Ben bu aracı Doğuş pazarlama müdürünün tavsiyesi ile aldım. Arkadaşımın eniştesi idi. Şimdi sadece manual özlemim kabardığı için satıyorum. O zaman da çok araştırmıştım .2006 da çıkmış dsg ve o tarihte çok sorun yaşanmış 2010 dan sonra birtakım gelişmeler olmuş dsg teknolojisinde ve 260 nm torkun üzerindeki araçlara takılmamaya başlamış. Yani yüksek torkda arıza riski artıyor. Almaya karar verdiğinizde bu bilgiyi gözönünde bulubdurun. Ben 1,2 lerde hiç şikayet görmedim araştırırken. Kimi arkadaşlarda yazılım yüklemesiyle 200-220 nm ye yükseltmeye çalışıyorlar arabalarını . Oysaki hiç bir markanınn 1,2 si 135 nm yi geçmiyor . Zaten ibizanın 175 olan torku 1,6 araçları bile geride bırakıyor yollarda :)


    Neyse, ben merak ettiklerimi hafta sonuna saklayayim. Merak ederler varsa onlar adına da gitmişken sorabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • etkinus kullanıcısına yanıt
    Evet herkese faydası olsun. Şimdiden hayırlı olsun diim ben size.Deneme sürüşü yaparsanız, bir daha inmezsiniz ibizadan zaten :D
  • Test surusunu yaptik. İbiza, polo'ya kiyasla cok dolu bir arac, surus pozisyonu iyi. frenlerin beğenmediği test surusleri izlemistim, ben frenleri zorlanadim ama fren performansi ve pedal sertligi de hosuma gitti. Yanliz; dsg konusunu acinca isin rengi degisti biraz. Dsg arizasinin nedeni kavramanin isinmasi, bunun nedeni de debriyajin yarim debriyaj konumunda kalmasi imis. Bu durum da genelde sıkışık trafikte oluyomus, arac nerdeyse duracak kadar yavaslayinca vites 2de yarim debriyaj konumunda kaliyomus. Bunu onlemek icin vitesi manuele alip kulakciklardan kullaninca sorun kalmiyomus. :)) yanivitesi manuel olarak 1e almamız lazimmis. Ama saticinin değindiği binokta cok hosuma gitti ;"zaten manuel araclarda da 10.000km de bir şanzıman balatasi degisir" :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ********** SATILIK 2012 İBİZA REFERANS 9,600 KM GRANTİLİ **********
  • Ben ibiza 1.2 dsg fr aldım 1 hafta oldu.

    Arkadaşlar eğer aradığınız şey performans, şık bir dış görünüş ve kanaatkar konfor seçenekleriyse en muhteşem seçim diyebilirim.

    yol tutuşu, ivmelenmesi (bu çapta bir araba için) müthiş

    Yalnız daha önceki aracınız gerçek ekonomi sınıfı bir arabaysa, yakıtı biraz üzebilir
    Şehir içi 40 kuruşun altına çok düşme şansı yok gibi görünüyor :D
    Bu noktada aracın kabahati, gaza yüklenmeden 1 günü tamamlatmıyor insana.
    İradeniz güçlüyse 30 kuruşa da gezebilirsiniz (:
  • etkinus kullanıcısına yanıt
    Satıcılar da meydanı boş bulduklarında mangalda kül bırakmıyorlar. Daha önce kullandığım corolla'nın baskı balatası tam 160.000 km'de değişmişti. Hadi 100.000 dese anlarım ama 10.000 nedir, yağ değişimleri bile 20.000'lerde yapılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dbdanisman

    Satıcılar da meydanı boş bulduklarında mangalda kül bırakmıyorlar. Daha önce kullandığım corolla'nın baskı balatası tam 160.000 km'de değişmişti. Hadi 100.000 dese anlarım ama 10.000 nedir, yağ değişimleri bile 20.000'lerde yapılıyor.

    bu hafta sonu da ford'a gidiyorum, bakalım onlardan neler duyacaz :)
  • etkinus kullanıcısına yanıt
    29 yıldır ehliyet sahibiyim, 7 değişik araba kullandım bu zaman içinde hiçbirinin debriyaj balatasını 10,000 de değiştirmedim, başka kimseden de duymadım. Çok sallamış arkadaş
  • arkadaşlar bu araçlara sondan hill holder taktıran varmı veya böyle bir imkan varmı doğuşla görüştüm hemen hayır deyip kestirip attılar...
  • netgardens kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iki gün önce Ankara bayisinden aldığım kataloga göre hill hold, 2014 22. hafta sonrası üretilen araçlarda(reference paket) standart hale gelmiş. Yani sonradan taktırma olayını yanlış anlamış olabilirler bu yüzden.

    Kendi sorularıma gelecek olursam, birkaç aydır bu segmentte araç bakıyorum ve konunun ilk mesajındaki(4 yıl önceki) aynı sebeplerden ötürü Ibiza en çok beğendiğim araç oldu. Bu ay içerisinde 1.2 TSI DSG Style paketini almaya planlıyorum.
    Hem fiyat-performans aracı olması hem de kullanıcılarını memnun etmiş olması çok güzel. Bunlara ek olarak, kendi aracınızı oluşturmanıza imkan sağlıyorlar ki benim için en önemli avantajlardan biri bu.
    Ancak aklımda birkaç soru işareti var:
    -Öncelikle, aracın şu anki boş net ağırlığı 1040kg olarak geçiyor. Bu rakiplerinden(Fiesta, Polo, Corsa, A1 vs.) ortalama 100-150 kg daha az görünüyor. Yakıt avantajına katkısı olabilir fakat aracın hafifliğinden ötürü güvenliğinden(veya sağlamlığından) kuşku duymalı mıyım? Yol tutuşu veya savrulma konusunda bir türlü emin olamıyorum. Örneğin Clio'ya bu konuda güvenmiyorum ama Seat'ın alman arabası olması etkeni de var
    -İkincisi çok önemli olmamakla beraber, araçtaki multimedya sistemi nasıl? Özellikle yaklaşık 4-5" bir ekran, usb girişi, bluetoothla cep telefonu eşleştirme istediğim ek özellikler. Bunları barındıran bir sistemi Seat'tan orjinal almak mı(varsa), yoksa dışarıdan taktırmak mı daha avantajlı olur?(Bu konuda marka/model/mağaza önerilerine açığım.)

    Son olarak kendime göre seçtiğim opsiyonlar aşağıdaki linkte mevcut:

    http://aracolusturucu.seat.com.tr/seat-cc/mobile-mobile-017_DEFAULT-tr-normal.view;jsessionid=FD4AA1B99CA15B944B00B6A137B8AF91.jvm1?msk=1#carline

    Zamanından ayırıp yorum yapacak abi/kardeşlerime şimdiden teşekkür ediyorum.

    Saygılarımla,




  • SATILIK 2012 İBİZA REFERANS 1,2 TSİ DSG 9,700 KM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    SATILIK 2012 İBİZA REFERANS 1,2 TSİ DSG 9,700 KM


    Pm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu an SEAT IBIZA ST 1.2 TSI TIPTRONIC araç bayilerde bulunabiliyor mu. ileri tarihli sipariş mi alıyorlar. bilgisi olan var mı?
  • Herkese Merhaba ;

    Bende 1.2 TSI DSG Seat Ibiza bakıyorum, ikinci el satmayı düşünen arkadaşlar var mı ?
  • Fiyat ne düşünüyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hg34 H kullanıcısına yanıt
    Merhaba ;

    35 - 39 arası olabilir.
  • Diğer konuda birisi arabasını satmayı düşünüyor. Ancak sizin bütçeyi biraz aşabilir o araç.
  • ibiza 1.2 tsi dsg aracımı 2 ay önce aldım. hemen değerlendirmemi yazayım:

    -Araç turbosu olmayan 1.2 araçlar gibi değil. 1.6 atmosferik motor araç ayarında. çekişi gayet kuvvetli ve tatmin edici.

    -Fazla ivmelenme olmadan kullanıldığında, az fren kullanıldığında bariz bir şekilde düşük yakıt tüketimi değerleri alınıyor.

    -Aracın yol bilgisayarı sensörler sayesinde yakıt tüketimi, hız vs hakkında tatmin edici değerler toplayıp sunuyor.

    -Hız sabitleyici sayesinde hem düşük yakıt tüketimi hem de sürüş rahatlığı sağlanıyor. Hızı korumak için araç gerekli yakıt miktarını hesaplayıp motor içerisine püskürüyor.

    -Aracın yürüyen aksamı güven veriyor.

    -Çelik jantlar, yuvarlak hatlar ve belirgin detaylar şık bir araç görünüşü sunuyor.

    kötü özellikler:
    -Araç hafif. Tek kişilik yolculuklarda fazla rüzgarlı olan yerlerden geçerken araç hoş olmayan bir şekilde savruluyor. 120 km/s hızda kazaya neden olabilecek bir durum yok, ancak 150 km/s in üzeri tehlikeli. hız göstergesi 200'ün üzerini gösterse de, bu hızlara çıkılmasını tavsiye etmiyorum.

    -Araç koltukları uzun yolculuklarda rahatsız edici olabiliyor.

    -Ön koltukların arasında ve kapıda kol dayama yok. Araç tiptronik olması nedeniyle genelde vitese ihtiyacım olmuyor. Dolayısıyla sağ elimle direksiyonu tutup, sol kolumu da kapıya dayadığım mini bir yastık ile rahat ettirmeyi başardım.

    -Teyp kötü. bt usb yok. Track cd player/radyo/aux var.


    Sonuç olarak:
    Teknolojik altyapısı olan giriş sınıfı bir araç. Bence konforu arttıracak koltuk, iç döşeme ve teyp modifikasyonları yapılırsa keyifle sürülebilir.




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.