|
Seçili MSI Ürünlerini Alanlara Modern LED LUX Işık Çubuğu Hediye!



-
-
MSI pişmanlıktır. 2 sene önceki monitör kampanyasından monitör aldım, immerse gh70 kulaklık hediyesi var dediler. 1 sene sonra kulaklık geldi, mikrofon bozuk. Garantiye göndereyim dedim, promosyon ürüne garanti vermiyoruz dediler. İçerisinden garanti belgesi çıkmasına rağmen seri numarası kayıtlı değil ürünün. Bir daha MSI ürün almam.
-
A'dan Z'ye herşeyim MSI. Hiçbir problem yaşamadım. Ama sana yaptıkları ayıp gerçekten. Sen en başta MSI'sın, markanın prestijini zedeliyor.
-
Açıkçası monitörden yana problem yaşamadım ben, Allah var yalan söyleyemem o konuda ama markadan tamamen soğudum. Adamlar hediye veriyoruz diyorlar hediye diye garanti vermiyorlar. Hediye dediği elektronik ürün, garanti sağlamamak saçmalık. Parasıyla yaptırayım bile diyecektim onu bile kabul etmiyorlar. Servise ürünü almıyorlar. Her kanaldan yazdım hepsi aynısını söylüyor. MSI uluslararası site de aynı cevabı verdi. Gerçekten yazık.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Lj.23MSI pişmanlıktır. 2 sene önceki monitör kampanyasından monitör aldım, immerse gh70 kulaklık hediyesi var dediler. 1 sene sonra kulaklık geldi, mikrofon bozuk. Garantiye göndereyim dedim, promosyon ürüne garanti vermiyoruz dediler. İçerisinden garanti belgesi çıkmasına rağmen seri numarası kayıtlı değil ürünün. Bir daha MSI ürün almam.
MSI ve saçmalıkları.
Merak ettiğim yurtdışında da aynı muhabbeti yapabiliyorlar mı?
-
Yapıyorlar hocam sanırım, MSI'n uluslararası garanti politikası bu şekildeymiş. Ticket açtım aynı şeyi söylediler.
-
quote:
Orijinalden alıntı: PadeyA'dan Z'ye herşeyim MSI. Hiçbir problem yaşamadım. Ama sana yaptıkları ayıp gerçekten. Sen en başta MSI'sın, markanın prestijini zedeliyor.
adamlar ürünün arkasında duramamış prestij bu mu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 3 Haziran 2021; 21:35:45 > -
Ayık kafayla mı yazıyorsun şuan ?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X