Arkadaşlar bu PC donanım özellikle anakart ve ekran kartında Her sorun ve arızada nasıl oluyorda kullanıcı hatası deyip tamirat yapmayıp ve ürünü garanti dışı bırakmak bu kadar mı kolay.. Üstelik asrock ekran kartlarını ithalatçı firması da kendileri Asrock rx6600 ekran kartım ikinci el almıştım Kart aclimamis garanti etiketi üzerinde yaklaşık 13 ay daha garantili elimde fatura yok aldığım arkadaş bizzat servisle görüştüğünü faturasızda garanti kapsamında ürün yapıldığını soylemisler Neyse gelelim konuya kart gayet serin çalışan bir kart idi 55 dereceyi hiç geçmemişti nerede ise bir gün eve geldim PC yi actim PC açılmadı görüntü vermedi Ben anakart veya ramler de sorun var zannettim Sonra kartı çıkartıp başka bir kart taktım taktiğin kart çalıştı Tekrar rx6600 u taktım çalışmadı ekran kartı bozuk olduğundan emin oldum ve kartı servise yolladım Yolladığım hafta işyerlerini taşımışlar taşınma süreci vs 20 güne yakın süreç geçti sonra arıza sorgulamadan sorguladigimda kartın aşırı ısıya magruz kaldığından kısa devre olduğundan falan filan onarımı mümkün olmadığından tarafınıza geri iade edildi yazısını gördüm Kasada duran ekran kartına kullanıcı ne yapıyorda ekran kartı aşısı ısıya maruz kalıyor kısa devre oluyor vs classic her türlü çabayı göstermişler kartı garanti dışı bırakmak için Böyle servisler yüzünden paramız neden çöp oluyor Ülkemizde işini layığıyla yapacak dürüst hiç mi servis kalmadı < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim