Şimdi Ara

Şehiriçinde damperli kamyon treyler tır olmuyor be arkadaş. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
4.526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Şehir içinde kalabalık yerlere normal şartlar altında kamyon tır ve otobüsler saat 10:00 akşam 18:00 arasında girmesi yasaktır.

    Bazı illerde bu değişir.

    Ankara'da mesela Aydınlık evleri geçtikten sonra kamyon görmek imkansızdır.

    Bireysel çalışmıyorlar. Hepsinin bağlı olduğu kooperatifler var. Ama kim takip ediyor o da meçhul.

    Birisi demiş yol istersin vermez. Bi düşün bakalım herifin altında 10 tonluk araba var. Ortalamış gidiyo. Rayına oturtmuş. Kanyon için yol vermek rahattır ama tır için imkansızdır. Önden 2 CM direksiyonu oynatırsın dorse 20 cm oynar yerinden. 20 CM bir şeritten diğerine geçirir adamı. Orta şeritten sağa geçtiğini düşünürsek eğer yaklaşık 50 metre boyunca sağında kimsenin olmaması demektir. Bu da imkansızdır. He şerit değiştirirken yanına yaklaşmak isteyen varsa buyursun yaklaşsın. Ama söyleyim. Sakın sağından geçmeye kalkmayın. Bi hamle yapar canınıza mal olur o geçme süreciniz. Arabanın üstüne bi çıkarsa bi daha inmez.

    Otobüsler zaten şehir içine giremez. Özel iznini cama yağıştırması mecburdur bu kamyoncular için de geçerlidir. Ankara'da kamyonlar Kızılay'a Ulus'a girecekleri zaman ön camlarında her zaman emniyetten alınan bi belgeyi yapıştırıyorlar. Çünkü o olmadığı zaman yaz cezayı.

    Bunların hepsine bakacak olursak burda yine polis suçlu duruma düşüyor. Emniyetin buna bi önlem alması lazım ki kooperatiflerle berabero zaman düzene bi nebze de olsa girer. (Hiç sanmıyorum ama)

    Her zaman bildiğim bi laftır. Kamyoncuyla otobüscüye yanaşmayacaksın alır altına. Ben kendimi bildim bileli babam tır şoförüdür. Sürekli yurt dışına gider gelir. Ben başka araçta onu takip ederken bile uzak dururum. Önde 2 CM demek arkada 20 CM demek çünkü.



    Aynı şekilde katılıyorum arkadaşa. Tırların ve kamyonların sağından geçenler tam gerizekalı zaten benim babamda tırla yurt dışına gidip geliyor geçen gün biri küçükbakkalköyde sağına girmiş kırmızı ışıklarda az daha üstüne cıkıcaktım son anda gördüm diyor. Malesef büyük araçları eleştirenler otomobildeki gibi düşünüyorlar. Şoförlerin bireysel olarak yaptıkları bişey yok hepsi firma tarafından yönlendiriliyor. Zaten onlardan habersiz bişey yapmalarına imkan yok araçların hepsinde izleme cihazı var GPS üzerinden. Yani şoförler sadece söyleneni yapıyor babasının işi değil sonucta. 2 günde gidilicek yere firma 1 günde gidiceksin acil yetişmesi lazım yükün diyor sonra takometreden ceza yediğin zamanda mecburen firmaya giriyor. Uykusuz kalmanda cabası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExTReMee -- 1 Mart 2009; 22:35:11 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ExTReMee

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Şehir içinde kalabalık yerlere normal şartlar altında kamyon tır ve otobüsler saat 10:00 akşam 18:00 arasında girmesi yasaktır.

    Bazı illerde bu değişir.

    Ankara'da mesela Aydınlık evleri geçtikten sonra kamyon görmek imkansızdır.

    Bireysel çalışmıyorlar. Hepsinin bağlı olduğu kooperatifler var. Ama kim takip ediyor o da meçhul.

    Birisi demiş yol istersin vermez. Bi düşün bakalım herifin altında 10 tonluk araba var. Ortalamış gidiyo. Rayına oturtmuş. Kanyon için yol vermek rahattır ama tır için imkansızdır. Önden 2 CM direksiyonu oynatırsın dorse 20 cm oynar yerinden. 20 CM bir şeritten diğerine geçirir adamı. Orta şeritten sağa geçtiğini düşünürsek eğer yaklaşık 50 metre boyunca sağında kimsenin olmaması demektir. Bu da imkansızdır. He şerit değiştirirken yanına yaklaşmak isteyen varsa buyursun yaklaşsın. Ama söyleyim. Sakın sağından geçmeye kalkmayın. Bi hamle yapar canınıza mal olur o geçme süreciniz. Arabanın üstüne bi çıkarsa bi daha inmez.

    Otobüsler zaten şehir içine giremez. Özel iznini cama yağıştırması mecburdur bu kamyoncular için de geçerlidir. Ankara'da kamyonlar Kızılay'a Ulus'a girecekleri zaman ön camlarında her zaman emniyetten alınan bi belgeyi yapıştırıyorlar. Çünkü o olmadığı zaman yaz cezayı.

    Bunların hepsine bakacak olursak burda yine polis suçlu duruma düşüyor. Emniyetin buna bi önlem alması lazım ki kooperatiflerle berabero zaman düzene bi nebze de olsa girer. (Hiç sanmıyorum ama)

    Her zaman bildiğim bi laftır. Kamyoncuyla otobüscüye yanaşmayacaksın alır altına. Ben kendimi bildim bileli babam tır şoförüdür. Sürekli yurt dışına gider gelir. Ben başka araçta onu takip ederken bile uzak dururum. Önde 2 CM demek arkada 20 CM demek çünkü.



    Aynı şekilde katılıyorum arkadaşa. Tırların ve kamyonların sağından geçenler tam gerizekalı zaten benim babamda tırla yurt dışına gidip geliyor geçen gün biri küçükbakkalköyde sağına girmiş kırmızı ışıklarda az daha üstüne cıkıcaktım son anda gördüm diyor. Malesef büyük araçları eleştirenler otomobildeki gibi düşünüyorlar. Şoförlerin bireysel olarak yaptıkları bişey yok hepsi firma tarafından yönlendiriliyor. Zaten onlardan habersiz bişey yapmalarına imkan yok araçların hepsinde izleme cihazı var GPS üzerinden. Yani şoförler sadece söyleneni yapıyor babasının işi değil sonucta. 2 günde gidilicek yere firma 1 günde gidiceksin acil yetişmesi lazım yükün diyor sonra takometreden ceza yediğin zamanda mecburen firmaya giriyor. Uykusuz kalmanda cabası.


    Seninki farketmiş yine çıkmamış üstüne. Benim babam sağdan birinin çamurluğu almış. Dorseye takmış sağdan giren salak. O zamanlar trafik kanunu da çıkmamış. Trafik kilit tek şeride düşür. Polisi beklemeden dorsenin altında olan vın turizm.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: skipper_forum
    Sebepler şunlar: Öncelikle kamyoncuların çoook büyük bir kısmı eğitimsiz çoğu sadece ilkokul mezunu.


    Bu işin eğitimlede o kadar alakası yok, yeterki işini severek yap ve kendini güzel geliştir. Bende ilkokul mezunuyum, eğitim konusunda kasmıyorum kendimi, çünkü kendimi güzel geliştirdiğime inanıyorum. Yeri gelince Türkçe metal de dinliyorum, yeri gelince Adnan Şenses Cd'mi de takıyorum..

    İstanbul içinde harfiyat çeken araçlara bir sözüm yok. Bütün gün şehiriçinde olmanın verdiği stres + İstanbul'un o meşhur trafiği + İstanbul içi çalıştıkları için artık onlar kendini şehrin sahipleri sanıyorlar. Benim görüşüm böyle. Zaten çoğu kişinin gözünde bir kamyoncu neyse diğeride odur görüşü var.. Benimsemişler artık kamyoncuların kro olduklarını.

    Daha önceki konularda da bunu dile getirdim. Bir kamyoncu, tırcı v.s trafik kurallarına uymuyorsa, yolda makas atıyorsa, önünüze pat diye çıkıp fren koyuyorsa diğerleride bunu yapacak değildir.. Kamyoncuları aşağılayıcı yorumları görünce gerçekten üzülüyorum ne yapmışız biz bu millete bu kadar diye..

    Eskiden kamyoncu kültürü diye birşey vardı, ben bu kültürde yetiştim. 70'li-80'li senelerde 140 TM'lerle, 1210 Ford'larla büyüdük. O zaman herkez birbirine hoşgörü sağlıyordu, çünkü piyasada rekabet yoktu, herkezin kazancı yerindeydi.. Bu konu hakkında konuşacak çok şeyim var ama yeri değil.

    Bir kamyoncu lokantasına girdiğiniz zaman sizi en iyi ağırlayacak insanlar kamyonculardır. Oradaki muhabbet, oradaki aile ortamını çoğu yerde bulamazsınız. Karda arabanız kalır,sağa çekeriz, çekme halatını arabanıza bağlarız ve sizi sırtımızdaki yükümüze rağmen kurtarırız.. Arabanız bozulur, dururuz yapacak birşey var mı deriz..

    Ama bu millete yine yaranılmaz, yine insan yerine konulmayız.. Adam gibi düz yolda giderim zengin zübbenin biri X5'inle önüme direksiyonu kırar, sonra yine biz suçlu oluruz.. Ee ne yaparsın arkadaş ! 150-200 bin Liralık sermayenle böyle madara olursun işte yollarda..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 4 Mart 2009; 1:00:22 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827


    Bir kamyoncu lokantasına girdiğiniz zaman sizi en iyi ağırlayacak insanlar kamyonculardır. Oradaki muhabbet, oradaki aile ortamını çoğu yerde bulamazsınız.


    Burasına katılırım. Diğerlerine laf söyleyemem ama buna katılırım. Bolu Dağında bi yerde yemek yedim babamla beraber o tadı başka yerde alamadım. Sohbeti muhabbeti de cabası onu karıştırmıyorum bile.

    kamyoncunun yemek yediği yerden yiyeceksin lafı doğrudur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 3 Mart 2009; 0:37:51 >
  • lütfen yanlış anlamayın, sizi sevdiğimden


    kara ambar kamyoncular derneği

     Şehiriçinde damperli kamyon treyler tır olmuyor be arkadaş.
  • Bu filmden sonra bereket kamyoncuların adı topa çıkmadı..
    Eyvallah Joushkun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 4 Mart 2009; 0:50:10 >
  • bolu dağından inerken tırın biri aynadan gülerek bizi dorsenin altına alıyordu.
    bolaman tüneli açılmadan önce sahil tarafında giderken yine tırın biri altına alıyordu virajda beni.
    dedemde kamyoncuymuş.bir kamyon tarafından ezilerek can vermiş.
    altında büyük araba olan eğitimsiz insanlar,gerçekten tehlikeliler.elimde olsa hiçbirini trafiğe çıkarmam.
    (söz meclisten dışarı)
  • BMC hocam vallahi okurken gözlerim yaşardı.
    1 ay kadar kamyoncuların sorunlarını dinlemek amacıylan bir anket yaptık susurluk Şefin yeri tesisleri ve manisa somadaki koop ve maden kahvelerinde.

    o 1 ayı unutamam ben.
    o abilerde öyle muhabbet öyle hoşgörü olmaz.kahveleri çok kalabalık olmasına rağmen kahveye giren yabancıları hemen tanırlar ki bizide tanıdılar elimizde anket kağıtları falan.
    önce boş masaya oturup anket kağıtların düzelttikten sonra her masaya s.a deyip otururduk 7-8 kişi masada sadece muhabbet ederler oyun oynamakta yok.
    aman bi muhabbet bi sıcaklık ki sormayın.önce karnın açmı delikanlı diye sorarlar sonra ne içersin diye...

    bu yüzden anlattıklarınızı azda olsa anlıyorum.Sizler aslında çok iyisinizdir.
    Her kamyoncu sert görünüşünün altında melek gizler. Zaten olması gerekende budur.




  • Bazı ufak araclarda hakketmiyor deil cok karsılasdık böleleriyle aslında bazen düşünüyorum hakdır yani 1 km var sellektore baslıyor bazı dallamalar bide korna basıyor biz şahsen yardım edilebileceğimiz konu oldumu dururuz yol musaitse diyelim Allah ardımcıları olsun uzun yolda kücük aracların malasef kro kamyoncumuzda cok.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nadirgurece

    BMC hocam vallahi okurken gözlerim yaşardı.
    1 ay kadar kamyoncuların sorunlarını dinlemek amacıylan bir anket yaptık susurluk Şefin yeri tesisleri ve manisa somadaki koop ve maden kahvelerinde.

    o 1 ayı unutamam ben.
    o abilerde öyle muhabbet öyle hoşgörü olmaz.kahveleri çok kalabalık olmasına rağmen kahveye giren yabancıları hemen tanırlar ki bizide tanıdılar elimizde anket kağıtları falan.
    önce boş masaya oturup anket kağıtların düzelttikten sonra her masaya s.a deyip otururduk 7-8 kişi masada sadece muhabbet ederler oyun oynamakta yok.
    aman bi muhabbet bi sıcaklık ki sormayın.önce karnın açmı delikanlı diye sorarlar sonra ne içersin diye...

    bu yüzden anlattıklarınızı azda olsa anlıyorum.Sizler aslında çok iyisinizdir.
    Her kamyoncu sert görünüşünün altında melek gizler. Zaten olması gerekende budur.

    Kamyoncu lokantalarının yemekleri guzeldir muhabbeti sıcakdır saten her tarafın devamlı durdukları biyer vardır lokanta sahipleri coğu musterisini yakından tanır.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.