Şimdi Ara

Sennheıser omx 90 vc

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • yaklaşık 2 saat önce omx90vc modelınden aldım 129 ytlye electrworlddeen.

    ne kadar dandik bir kulaklık bu böyle 1. kulağa oturmuyor, 2. ne bass'ı güzel vuruyor ne de yüksek ses verebiliyor.kırtasiyeden aldıgım 5 liralık kulaklıklarla aynı kalitede sesi var.
    nasıl bu kulaklığı iade edebilirim veye nasıl değiştirebilirim.

    ipod nanom var sizler hangi kulaklıkları önerirsiniz bana ?




  • electrworld'tan aldıysan değiştirirler.. paranı bile iade alabilirsin..
  • ama hocam hiçbirsey srmadan geri alırlarmı ?

    selam ben dün aldım ürünü ama kulagıma oturmardı geri alın desem alırlarmı ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: evoilation

    ama hocam hiçbirsey srmadan geri alırlarmı ?

    selam ben dün aldım ürünü ama kulagıma oturmardı geri alın desem alırlarmı ?


    Almak zorundalar, 14 gün içinde koşulsuz iade hakkın var
    Ha ama önce diretirler biraz, sonra aynı ürünle değiştirmek isterler, baktılar dişli çıktın paranı iade ederler

    ekleme: ha bu arada bunlar vakumlu kutu iade edemeyiz vs. vs. diyeceklerdir kesin, sakın kanma, almak zorundalar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IF -- 12 Ocak 2009; 23:35:34 >




  • ben zaten paramı geri almak istemiyorum.sennheise cx300 alıcaktım ama yoktu.dedim buda iyidir sonuçta markası var.ama dandik çıktı.değiştirme yapıcam daha töleranslı olurlar herhalde.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: evoilation

    ben zaten paramı geri almak istemiyorum.sennheise cx300 alıcaktım ama yoktu.dedim buda iyidir sonuçta markası var.ama dandik çıktı.değiştirme yapıcam daha töleranslı olurlar herhalde.


    Almışken, CX300 yerine CX400 veya CX500 alsan daha iyi edersin bence.
  • Bu arada Cx 500ün electroworldteki fiyatınıda yazar mısın bana
  • gittim fazla üstelemeden.

    bunu kulagınıza takmıssınız biz geri alıp baskasına verirsek diger müsterimizin saglıgını tehlikeye atarız dediler ve almadılar.bişey demedim çünkü arastırmadan gittim kural kanun vs.

    ayrıca kosulsuz iade diye birşey varmı ??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: evoilation

    gittim fazla üstelemeden.

    bunu kulagınıza takmıssınız biz geri alıp baskasına verirsek diger müsterimizin saglıgını tehlikeye atarız dediler ve almadılar.bişey demedim çünkü arastırmadan gittim kural kanun vs.

    ayrıca kosulsuz iade diye birşey varmı ??


    Arkadaşım sebep belirtmek zorunda değilsin ayrıca aldığın kulaklık kulakiçi kulaklık değil. O yüzden müşteri sağlığı ifadesi pek birşey ifade etmez yani. Şartsız koşulsuz iade edebilirsin. Sen ısrarcı olursan hiç birşey yapamazlar almak zorundalar.
  • birdaha gittigimde kendilerine ne demeliyim bana cevap veremeden geri almaları için ??

    bir yardım ederseniz çünkü orada düzgün muhatab alınamadımız için yk dediklerinde geri dönüyoruz.ayrıca şimdi aklıma geldi teşhir malları kulaklıklar acıkta öylece nasıl oluyorda onlar saglıgı tehdit etmiyor.=
  • quote:

    Orjinalden alıntı: evoilation

    birdaha gittigimde kendilerine ne demeliyim bana cevap veremeden geri almaları için ??

    bir yardım ederseniz çünkü orada düzgün muhatab alınamadımız için yk dediklerinde geri dönüyoruz.ayrıca şimdi aklıma geldi teşhir malları kulaklıklar acıkta öylece nasıl oluyorda onlar saglıgı tehdit etmiyor.=


    Bu dediğini de işte. Ancak yine söylüyorum herhangi bir sebep söylemek zorunda değilsin. İade etmek istiyorum bu üründen memnun değilim dersin yeter. İşi yokuşa sürerlerse nasıl iade almıyorsunuz neye göre iade almıyorsunuz bana yazılı olarak gösterin dersin. En son olarak sana şunu söyleyeyim iade işlemini yapmazsanız hemen şikayet edeceğim sizi diyebilirsin. İnternette şikayetimvar sitesinden ve tüketici derneklerine. Tüketici kanununa göre her türlü ürünü geri almak zorundalar isterse vakumlu paket olsun farketmez.




  • bidaha gidicem ve ortalıgı karıstırıcam orada.

    hele bir geri almasınlar 2. defa bakın nasıl cıngar cıkartıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: evoilation

    bidaha gidicem ve ortalıgı karıstırıcam orada.

    hele bir geri almasınlar 2. defa bakın nasıl cıngar cıkartıyorum



    Almak zorundalar , ben kulak içi olmasına rağmen Cx 500'ü iade ettim..
    Sakın ortalığı karıştırmaya kalkma, sakince anlat herşeyi
    yoksa zıtlaşıp, gidin tüketici haklarına şikayet edin vs. vs. diyorlar
    ve bundada nerden baksan 1,5 ay bekliyorsun..


    Bu tip mağazalarda garanti dışında bir de müşteri memnuniyeti diye bir şey vardır..
    Ona nazaran almaları lazım hem..
    O bölümde yetkili olan kişiyle görüşmek istediğini söyle..

    Ona kanundan bahset, (hiç bir sebep olmadan 14 gün içinde almaları)
    Kulaklıkta bir sorun oldu vs. dediysen, üretici firmaya yollayalım onlar karar versin derlerse
    o halde bana sonuç açıklanana kadar kullanmam için yeni kulaklık verin de..





  • sen nasıl geri iade yaptın hocam? nereden ve nasıl aldılar

    birrde kötümüydü cx500 neden geri verdin ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: evoilation

    sen nasıl geri iade yaptın hocam? nereden ve nasıl aldılar

    birrde kötümüydü cx500 neden geri verdin ?


    quote:

    Öncelikte tüketici haklarında ayıplı malla ilgili bölüm;
    Ayıplı Mal : Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.



    MediaMarktten aldım, valla dediğim gibi çok uğraştırdılar..
    Benim sorunum, sol kulaklığın o kulağa gireceği yerin yanındaki metal kısım oynuyor ve çıkıyordu.
    müşteri temsilcisi geldi konuştu onu yolladık, o bölümden biri geldi yolladık,
    aksesuar bölüm kaptanımı ne geldi onla konuştuk... sonunda verdim..
    aslında hiç uğraştırmamaları gerek.. ama uğraştırıyorlar ne yazık ki..
    Vakumlu ambalajlarda daha bir sorun çıkartıyorlar
    Çünkü o malı tekrar reyona koyamazlar...
    Banada o kişisel bakım gerektiren bir ürün, ya kulağınızda mantar varsa cart curt dediler.
    bende ozaman gidin kişisel bakım ürünleri reyonunda, epilatörlerle beraber satın dedim bir şey diyemediler.
    Aksine komik bir durumda oldu, şu an arkada aynı üründen var, size onu verelim dediler.. (peki dedim onda mantar olmadığından nasıl emin olabiliyorsunda bana teklif ediyorsun )
    Daha sonra vakumlu kutuyu bahane ettiler, epey hasar görerek açılmış, düzgün açılsaydı alabilirdik dediler.
    o zaman getirin bi cx 500 kutusu siz düzgün açabilecek misiniz dedim.. o bahaneyide ekarte ettim
    Daha sonra (en komiği) ürünün çalışmasında bir problem yok, o dış aksamı dediler.
    Sakinliğimi korudum peki neden ürünler pembe, kırmızı, beyaz renklerde üretiliyor, dış aksam önemli değilse dedim..
    Biraz daha uğraştırdıktan sonra beni, tamam alıyoruz ama sırf müşteri memnuniyeti adına dediler..
    Öyle geçti gitti...

    quote:


    birrde kötümüydü cx500 neden geri verdin ?

    hayır kötü değil, tam aksi süper
    ama o sıra bilgisayar alacaktım, üstünü o parayla tamamladım, şimdi tekrar alacağım cx 500



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IF -- 13 Ocak 2009; 23:25:48 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.