1-Doğru cumartesiler işgünü olarak sayılır kanunlarda bu açıkça belirtilir bunun için ilgili yönetmelikte(garanti belgesi esasları uygulaması hakkında yönetmelik)açıkça belirtilmemiştir.Bunu bazı servisler cumartesiler iş günü değildir deyip ısrarla kabul etmez ama tüketici hakları ve mahkemesi bunu iş günü olarak tayin eder. 2-20 iş günü dolduğunda değişim ve para talep edebilirsiniz. 3-Eğer modelin aynısından piyasada varsa onu verirler yoksa aynı segmentte şuan piyasada bulunan modelini verirler,mesela lenovo y570 modelinde sorun yaşayan arkadaşlar piyasada bulunmadığından hepsi y580'le değiştiler bunun gibi. 4-Servisi arayın isteğinizi belirtin para iadesi derseniz kabul ettiklerinde ürününüz hakkında rapor hazırlayıp size kutuyla gönderecekler açmadan aldığınız yere faturasıyla ve hazırlanmış raporla birlikte giderek para iadesi istediğinizi söyleyeceksiniz faturada yazan tutarı size verecekler,değişimde de aynı durum geçerli mağazaya gidip o model varsa aynısından yoksa yeni serideki modelinden verilecek.İnternet üzerinden aldıysanız 5-Bu yapılan işlemlerin hızlılığına göre değişir,sorunda çıkarabilirler tüketici mahkemesine gitmek zorunda da kalbilirsin.
Cengaver53 Merhaba,
Bende şuan benzer bir durumlar karşı karşıyayım banada yardımcı olursanız çok memnun olurum. 1 sene önce iş amaçlı lenovo u330t ultrabook almıştım. Garantisi devam ediyor. Ekran menteşesinde sıkıntı oluştu ve servise bizzat kendim teslim ettim. Ancak garanti kapsamına alamayacaklarını söylediler ve bana teklif gönderdiler. Cihaza acil ihtiyacım olduğu için üstelemedim ödemeyi yaptım. Şuan servisteki 19. gün ve hala yurt dışından parça beklediklerini söylüyorlar.
20. iş gününü geçtiği taktirde, bu şartlarda değişim veya para iadesi talep edebilir miyim?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim. İyi akşamlar.
Tabiki talep edebilirsiniz
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme