Şimdi Ara

servis süresi 20 iş gününü geçti yardım lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
3.048
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 yıllık bilgisayarımı 17 ekimde aşırı ısınma ve touchpad de takılma şikayetleriyle teknik servise verdim bugun itibari ile(15kasım) 20 iş günü doldu..
    1)cumartesiler iş gününden sayılıyor mu?20 iş günü doldu derken cumartesileride saydım.
    2)20 iş gününü geçtiği için para iadesi isteyebilirmiyim?
    3)yada üst modelini isteme hakkım var mı?
    4)para iadesi veya yenisini isteme hakkımdan faydalanmak için izlemem gereken adımları anlatabilirmisiniz?
    5)iade veya yenileme isteğimin sonuçlanması için gereken tahmini süre hakkında bilginiz var mı?
    bilgisayarımı internet üzerinden bimeks firmasından aldım..



  • 1-Doğru cumartesiler işgünü olarak sayılır kanunlarda bu açıkça belirtilir bunun için ilgili yönetmelikte(garanti belgesi esasları uygulaması hakkında yönetmelik)açıkça belirtilmemiştir.Bunu bazı servisler cumartesiler iş günü değildir deyip ısrarla kabul etmez ama tüketici hakları ve mahkemesi bunu iş günü olarak tayin eder.
    2-20 iş günü dolduğunda değişim ve para talep edebilirsiniz.
    3-Eğer modelin aynısından piyasada varsa onu verirler yoksa aynı segmentte şuan piyasada bulunan modelini verirler,mesela lenovo y570 modelinde sorun yaşayan arkadaşlar piyasada bulunmadığından hepsi y580'le değiştiler bunun gibi.
    4-Servisi arayın isteğinizi belirtin para iadesi derseniz kabul ettiklerinde ürününüz hakkında rapor hazırlayıp size kutuyla gönderecekler açmadan aldığınız yere faturasıyla ve hazırlanmış raporla birlikte giderek para iadesi istediğinizi söyleyeceksiniz faturada yazan tutarı size verecekler,değişimde de aynı durum geçerli mağazaya gidip o model varsa aynısından yoksa yeni serideki modelinden verilecek.İnternet üzerinden aldıysanız
    5-Bu yapılan işlemlerin hızlılığına göre değişir,sorunda çıkarabilirler tüketici mahkemesine gitmek zorunda da kalbilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    1-Doğru cumartesiler işgünü olarak sayılır kanunlarda bu açıkça belirtilir bunun için ilgili yönetmelikte(garanti belgesi esasları uygulaması hakkında yönetmelik)açıkça belirtilmemiştir.Bunu bazı servisler cumartesiler iş günü değildir deyip ısrarla kabul etmez ama tüketici hakları ve mahkemesi bunu iş günü olarak tayin eder.
    2-20 iş günü dolduğunda değişim ve para talep edebilirsiniz.
    3-Eğer modelin aynısından piyasada varsa onu verirler yoksa aynı segmentte şuan piyasada bulunan modelini verirler,mesela lenovo y570 modelinde sorun yaşayan arkadaşlar piyasada bulunmadığından hepsi y580'le değiştiler bunun gibi.
    4-Servisi arayın isteğinizi belirtin para iadesi derseniz kabul ettiklerinde ürününüz hakkında rapor hazırlayıp size kutuyla gönderecekler açmadan aldığınız yere faturasıyla ve hazırlanmış raporla birlikte giderek para iadesi istediğinizi söyleyeceksiniz faturada yazan tutarı size verecekler,değişimde de aynı durum geçerli mağazaya gidip o model varsa aynısından yoksa yeni serideki modelinden verilecek.İnternet üzerinden aldıysanız
    5-Bu yapılan işlemlerin hızlılığına göre değişir,sorunda çıkarabilirler tüketici mahkemesine gitmek zorunda da kalbilirsin.

    çok güzel cevaplandırmışsınız sorularımı teşekkür ederim yardımınız için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanerguc

    quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    1-Doğru cumartesiler işgünü olarak sayılır kanunlarda bu açıkça belirtilir bunun için ilgili yönetmelikte(garanti belgesi esasları uygulaması hakkında yönetmelik)açıkça belirtilmemiştir.Bunu bazı servisler cumartesiler iş günü değildir deyip ısrarla kabul etmez ama tüketici hakları ve mahkemesi bunu iş günü olarak tayin eder.
    2-20 iş günü dolduğunda değişim ve para talep edebilirsiniz.
    3-Eğer modelin aynısından piyasada varsa onu verirler yoksa aynı segmentte şuan piyasada bulunan modelini verirler,mesela lenovo y570 modelinde sorun yaşayan arkadaşlar piyasada bulunmadığından hepsi y580'le değiştiler bunun gibi.
    4-Servisi arayın isteğinizi belirtin para iadesi derseniz kabul ettiklerinde ürününüz hakkında rapor hazırlayıp size kutuyla gönderecekler açmadan aldığınız yere faturasıyla ve hazırlanmış raporla birlikte giderek para iadesi istediğinizi söyleyeceksiniz faturada yazan tutarı size verecekler,değişimde de aynı durum geçerli mağazaya gidip o model varsa aynısından yoksa yeni serideki modelinden verilecek.İnternet üzerinden aldıysanız
    5-Bu yapılan işlemlerin hızlılığına göre değişir,sorunda çıkarabilirler tüketici mahkemesine gitmek zorunda da kalbilirsin.

    çok güzel cevaplandırmışsınız sorularımı teşekkür ederim yardımınız için.bir şey daha sorucaktım para iadesi isteğimi kabul etmeme gibi bi tercihleri var mı?




  • para iadesi talep ediniz. kabul etmeme gibi şansları bulunmamakta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shaftman

    para iadesi talep ediniz. kabul etmeme gibi şansları bulunmamakta.

    para iadesi talep ettim.bugün mailime döndüler sorununuzla ilgili araştırmalar başlamıştır sonuçlandığında bilgilendirme yapılacaktır diye cevap gönderdiler.zaten zaten cıhaz servıse bugun henuz gelmıs yanı toplam 26 iş günü beni cıhazımın geldıgıne dair aradılar bende cihaz sızde dursun ben süre geçtiği için işlem başlattım dedim.
  • hangi markanın servisi o öle 1 ayda ulaşamamış kendilerine..
  • Ben servisten 31 günde geri almıştım.
  • casper servisi antalyada ismini vermem doğru olurmu bilemediiğimden ismini vermiyorum.
  • slm arkadaşlar. bende LENOVO Y570 59-324808 I7 leptopumu 17 ekim 2012 günü servise verdim.oyun oynarken ve internette gezinirken bir anda ekran donuyor kapatıp açmadan laptop düzelmiyordu. 5 aylık laptopu bu 3. servise verişim olmuştu.servise verdiğim gün yaklaşık 2 saat sonra gelen msj da cihazınız kontrol edilmiştir herhangi bir arıza tesbit edilememiştir gelip alınız deniyordu.müşteri hizmetlerini aradım.standart bakımdan ziyade detaylı inceleme talep ettim.çünkü daha önceki servise verdiklerim de standart bakım yapıp sorunu tesbit edemeden geri vermişlerdi.müşteri temsilcisi arkadaş teknisyenlerimize ileteceğim daha detaylı inceleme yapsınlar dedi.o günden sonra cevap gelmedi.20 kasım 2012 de ben aradım.ürününüz hazır herhangi bir sorun tesbit edilememiş fakat alabilmeniz için size tekrar mail ve msj yolu ile dönüş yapılması gerekiyor dediler.bugün tekrar arayıp 20 iş gününü geçtiği için iade ve değişim raporu talep ettim.bana söylenen 17 ekim de ürününüzü teslim almanız için gönderdiğimiz msj geçerli, yani servise verdiğim gün arıza tesbiti yapılamadı gelin alın dedikleri için sonraki 36 günlük serviste bekletilmesi servis kaydı dışında oluyormuş.bu nedenle 20 iş günü dolmuş sayılmıyormuş ve iade değişim hakkım yokmuş diyorlar.
    müşteri temsilcisi ile tekrar konuşurken ne demeliyim.mağduriyetimi ve haklılığımı nasıl ispat edip bu raporu talep edebilirim.
    serviste 36 gün boyunca laptop umu keyfiyetten mi beklettiler.sorun çözülmez se tüketici haklarına başvuracağım ama siz değerli arkadaşlarımın da bilgi ve deneyimlerinizi paylaşmanızı istiyorum.teşekkür ederim saygılar ve sevgilerle...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slhist

    slm arkadaşlar. bende LENOVO Y570 59-324808 I7 leptopumu 17 ekim 2012 günü servise verdim.oyun oynarken ve internette gezinirken bir anda ekran donuyor kapatıp açmadan laptop düzelmiyordu. 5 aylık laptopu bu 3. servise verişim olmuştu.servise verdiğim gün yaklaşık 2 saat sonra gelen msj da cihazınız kontrol edilmiştir herhangi bir arıza tesbit edilememiştir gelip alınız deniyordu.müşteri hizmetlerini aradım.standart bakımdan ziyade detaylı inceleme talep ettim.çünkü daha önceki servise verdiklerim de standart bakım yapıp sorunu tesbit edemeden geri vermişlerdi.müşteri temsilcisi arkadaş teknisyenlerimize ileteceğim daha detaylı inceleme yapsınlar dedi.o günden sonra cevap gelmedi.20 kasım 2012 de ben aradım.ürününüz hazır herhangi bir sorun tesbit edilememiş fakat alabilmeniz için size tekrar mail ve msj yolu ile dönüş yapılması gerekiyor dediler.bugün tekrar arayıp 20 iş gününü geçtiği için iade ve değişim raporu talep ettim.bana söylenen 17 ekim de ürününüzü teslim almanız için gönderdiğimiz msj geçerli, yani servise verdiğim gün arıza tesbiti yapılamadı gelin alın dedikleri için sonraki 36 günlük serviste bekletilmesi servis kaydı dışında oluyormuş.bu nedenle 20 iş günü dolmuş sayılmıyormuş ve iade değişim hakkım yokmuş diyorlar.
    müşteri temsilcisi ile tekrar konuşurken ne demeliyim.mağduriyetimi ve haklılığımı nasıl ispat edip bu raporu talep edebilirim.
    serviste 36 gün boyunca laptop umu keyfiyetten mi beklettiler.sorun çözülmez se tüketici haklarına başvuracağım ama siz değerli arkadaşlarımın da bilgi ve deneyimlerinizi paylaşmanızı istiyorum.teşekkür ederim saygılar ve sevgilerle...

    üründe herhangi bir arıza olmadığı için değişim veya iade talep edemezsin..onlar sana ürün hazır dediklerinde gidip alman gerekiyordu..mesajı falan beklemeden..




  • iyi ama bena o gün ürününüzü alabilirsiniz diye mesaj geldiğinde müşteri hizmetlerini aradığımda ordaki arkadaşa daha detaylı test edilmesini söyledim.yani yüklü olan oyunları çalıştırmalarını veya internete girerek test etmelerini söyledim.telefondaki arkadaşta servise bilgi vereceklerini yeniden detaylı teste tabi tutulacağını söyledi.bu ürün hala serviste bakımda sayılmaz mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slhist

    iyi ama bena o gün ürününüzü alabilirsiniz diye mesaj geldiğinde müşteri hizmetlerini aradığımda ordaki arkadaşa daha detaylı test edilmesini söyledim.yani yüklü olan oyunları çalıştırmalarını veya internete girerek test etmelerini söyledim.telefondaki arkadaşta servise bilgi vereceklerini yeniden detaylı teste tabi tutulacağını söyledi.bu ürün hala serviste bakımda sayılmaz mı?


    naptın kardeş bir ay geçti üzerinden halledebildinmi
  • donanımsal bir arıza bulamadıkları gerekçesiyle geri verdileraçıkçası çokta uğraşmak istemedeim mahkeme süreciyle falan..aynı arıza devam ediyordu bende tekrar götürdüm servise.bu sefer harddisk te arıza olduğunu tesbit ettiler ve değiştirdiler.şimdi tekrar aldım ve oyun yükledim sorun hala aynı değişen bişey yok.sa laklar boşuna harddiski değişmiş.pazartesi yine servise göndercem.bakalım sonu ne olacak...
  • garanti koşullarında aynı sorundan 4 kez gitmesi diye bahsediyordu bendede 20 iş gününü geçtiler hala ürün elime gelmedi güya yasalarla korunuyoruz adamların salladıkları yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiRaNTx

    garanti koşullarında aynı sorundan 4 kez gitmesi diye bahsediyordu bendede 20 iş gününü geçtiler hala ürün elime gelmedi güya yasalarla korunuyoruz adamların salladıkları yok.

    Yasalarla korunursun ama bi zahmet gidip tüketici mahkemesine mağduriyetini söyleyince olur bu yoksa bekler durursun,Servisi ara ürünün durumunu sor değişim ve ya para talep hakkın doğdu eğer kabul etmezlerse tüketici mahkemesine başvuracağını söyle süreç bak lehine nasıl gelişiyor eninde sonunda kazanan sen olursun,boş yorum yapmakla olmuyor hakkını aramayı bilmek lazım.Servis sallamaz tabiki sorunlu bir servisse hele,birde sesin çıkmazsa sana ürünü 40 günde de gönderebilirler ürünüm hele şükür geldi dersin ama haklarından haberin yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiRaNTx

    garanti koşullarında aynı sorundan 4 kez gitmesi diye bahsediyordu bendede 20 iş gününü geçtiler hala ürün elime gelmedi güya yasalarla korunuyoruz adamların salladıkları yok.

    Yasalarla korunursun ama bi zahmet gidip tüketici mahkemesine mağduriyetini söyleyince olur bu yoksa bekler durursun,Servisi ara ürünün durumunu sor değişim ve ya para talep hakkın doğdu eğer kabul etmezlerse tüketici mahkemesine başvuracağını söyle süreç bak lehine nasıl gelişiyor eninde sonunda kazanan sen olursun,boş yorum yapmakla olmuyor hakkını aramayı bilmek lazım.Servis sallamaz tabiki sorunlu bir servisse hele,birde sesin çıkmazsa sana ürünü 40 günde de gönderebilirler ürünüm hele şükür geldi dersin ama haklarından haberin yok.

    şikayet var sitesine yazıldı hem de firmanın kendisine iletildi durum. rahat ol boş yorum yapacak birisi değilim.. sadece durumlardan bahsettim başıma gelen olaydan bahsettim. firmayı defalarca aradım 24 saat içinde çözüleceğini söylediler ama hikaye bugün içinde cevap gelmezse thh ye gideceğim rahat ol.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiRaNTx -- 31 Ocak 2013; 6:54:29 >




  • geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiRaNTx

    quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiRaNTx

    garanti koşullarında aynı sorundan 4 kez gitmesi diye bahsediyordu bendede 20 iş gününü geçtiler hala ürün elime gelmedi güya yasalarla korunuyoruz adamların salladıkları yok.

    Yasalarla korunursun ama bi zahmet gidip tüketici mahkemesine mağduriyetini söyleyince olur bu yoksa bekler durursun,Servisi ara ürünün durumunu sor değişim ve ya para talep hakkın doğdu eğer kabul etmezlerse tüketici mahkemesine başvuracağını söyle süreç bak lehine nasıl gelişiyor eninde sonunda kazanan sen olursun,boş yorum yapmakla olmuyor hakkını aramayı bilmek lazım.Servis sallamaz tabiki sorunlu bir servisse hele,birde sesin çıkmazsa sana ürünü 40 günde de gönderebilirler ürünüm hele şükür geldi dersin ama haklarından haberin yok.

    şikayet var sitesine yazıldı hem de firmanın kendisine iletildi durum. rahat ol boş yorum yapacak birisi değilim.. sadece durumlardan bahsettim başıma gelen olaydan bahsettim. firmayı defalarca aradım 24 saat içinde çözüleceğini söylediler ama hikaye bugün içinde cevap gelmezse thh ye gideceğim rahat ol.

    Ben rahatım sen çok siirli ve hyecanlısın tketici mahkemesine git hyete değil onlarda seni oraya yönlendirecek 1100tl üzeri meblağa sahip sorunlara mahkeme bakıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiRaNTx

    quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiRaNTx

    garanti koşullarında aynı sorundan 4 kez gitmesi diye bahsediyordu bendede 20 iş gününü geçtiler hala ürün elime gelmedi güya yasalarla korunuyoruz adamların salladıkları yok.

    Yasalarla korunursun ama bi zahmet gidip tüketici mahkemesine mağduriyetini söyleyince olur bu yoksa bekler durursun,Servisi ara ürünün durumunu sor değişim ve ya para talep hakkın doğdu eğer kabul etmezlerse tüketici mahkemesine başvuracağını söyle süreç bak lehine nasıl gelişiyor eninde sonunda kazanan sen olursun,boş yorum yapmakla olmuyor hakkını aramayı bilmek lazım.Servis sallamaz tabiki sorunlu bir servisse hele,birde sesin çıkmazsa sana ürünü 40 günde de gönderebilirler ürünüm hele şükür geldi dersin ama haklarından haberin yok.

    şikayet var sitesine yazıldı hem de firmanın kendisine iletildi durum. rahat ol boş yorum yapacak birisi değilim.. sadece durumlardan bahsettim başıma gelen olaydan bahsettim. firmayı defalarca aradım 24 saat içinde çözüleceğini söylediler ama hikaye bugün içinde cevap gelmezse thh ye gideceğim rahat ol.

    Ben rahatım sen çok siirli ve hyecanlısın tketici mahkemesine git hyete değil onlarda seni oraya yönlendirecek 1100tl üzeri meblağa sahip sorunlara mahkeme bakıyor.

    evet biraz sinirliyim ama boş yorum yapmıyorum. 1100 tl nin üstünde demek mahkeme bakıyor .bakalım şimdi yazışmalar devam ediyor şuan ürünü bana yolluyorlar ve ben kabul etmeyeceğim ürünü geri göndereceğim bunu böylemi yapayım yoksa kabul mü edeyim?




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.