Şimdi Ara

teknik servis değişim ve 20 iş günü hakkında yardım lütfen!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
5.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar telefonu garantiye vermiştim kulaklık girişinde bir sorun vardı.bugün 20 iş günü oluyor.telefonu garantiye verdiğimden beri parça bekleniyor yazıyordu.bugün htc yı aradım ve 20 iş günün bugün dolacağını değişim istediğimi söyledim.öğlen saatleriydi.onlarda sürenin dolmasını beklememi ve yarın aramamı söylediler.bende peki dedim.biraz önce tekrar telefon durumuna baktığımda parça geldi işlemleriniz yapılıyor onarım tamamlanınca smsle bilgilendirileceksiniz gibisinden birşey yazıyordu.

    Acaba bugün htcyi aradım diye değişim yapmamak için parça gelmediği halde parça geldi demiş olabilirler mi?
    yarın eğer hala onarımınız sürüyor yada onarım yapıldı kontrol edilmekte gibi bir şey yazıyor olursa yinede değişim talep etme hakkım olur mu?
    bu konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar...







  • benim bildiğim kadarıyla 20 iş günü içinde cihaz servisten çıkmak zorunda.

    öyle yok parça yeni geldi, yok dur bi test yapalım, ay şurası tozlanmış silelim de verelim falan olmaması lazım.

    hos daha önce biz kargoya verdik, kargo hata yapmış bize geri getirdi yarın tekrar yolluyoruz falan deyenler de gördük.


    ayrıca ücret iadesi yahut yeni cihaz talep ederseniz yeni bir takvim işlemeye başlar mı onu bilmiyorum. ve kuvvetle muhtemeldir ki değişim isterseniz yerine verecekleri cihaz sıfır cihaz olmayacak. daha önce servise gelip tamir görmüş bir cihaz olacak. böyle bir durum da var yani. sizin cihazınızın arızası ufak, şimdi kulaklık girişi değişen cihazı orda bırakıp, ana kartı değişen cihazı almak da var ihtimal dahilinde, bunu da hesaba katın...

    swap deniliyor bu işleme. şimdi siz başka cihaz alsanız sizin orada kalan cihazınız ne olacak? Siz 3 ay evvel metin beyin bıraktığı cihazı alıp gideceksiniz, sizin cihazınız parça bekleyecek, gelince tamir edilecek, kutulanip rafa kalkacak. sonra ben gelicem, ben değişim isteyince bana da sizinkini verecekler.


    demem o ki, sizin arizaniz basit, bence mümkün olduğunca swap değişim istemeyin, bahtiniza ne çıkacağı belli olmaz. kendi cihazınızı derhal tamir edilip verilmesini isteyin. hani arıza ağır olsa, hiç uğraşmayın, değiştirin geçin derim ama durumunuz farklı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benimde bi telefonumun 20 is gunu sonra yapilmamisti servise direk gittim cihazi bana verdiler imzalamadan baktim sorun hala devam ediyordu tekrar geri verdigimde surenin tekrar bastan baslayacagini soylediler sacmalik kisacasi sinir ederler adami

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ManoMachine

    benim bildiğim kadarıyla 20 iş günü içinde cihaz servisten çıkmak zorunda.

    öyle yok parça yeni geldi, yok dur bi test yapalım, ay şurası tozlanmış silelim de verelim falan olmaması lazım.

    hos daha önce biz kargoya verdik, kargo hata yapmış bize geri getirdi yarın tekrar yolluyoruz falan deyenler de gördük.


    ayrıca ücret iadesi yahut yeni cihaz talep ederseniz yeni bir takvim işlemeye başlar mı onu bilmiyorum. ve kuvvetle muhtemeldir ki değişim isterseniz yerine verecekleri cihaz sıfır cihaz olmayacak. daha önce servise gelip tamir görmüş bir cihaz olacak. böyle bir durum da var yani. sizin cihazınızın arızası ufak, şimdi kulaklık girişi değişen cihazı orda bırakıp, ana kartı değişen cihazı almak da var ihtimal dahilinde, bunu da hesaba katın...

    swap deniliyor bu işleme. şimdi siz başka cihaz alsanız sizin orada kalan cihazınız ne olacak? Siz 3 ay evvel metin beyin bıraktığı cihazı alıp gideceksiniz, sizin cihazınız parça bekleyecek, gelince tamir edilecek, kutulanip rafa kalkacak. sonra ben gelicem, ben değişim isteyince bana da sizinkini verecekler.


    demem o ki, sizin arizaniz basit, bence mümkün olduğunca swap değişim istemeyin, bahtiniza ne çıkacağı belli olmaz. kendi cihazınızı derhal tamir edilip verilmesini isteyin. hani arıza ağır olsa, hiç uğraşmayın, değiştirin geçin derim ama durumunuz farklı...



    aslında bende sizin gibi düşünüyorum tamir edilip verilmesinden yanayım ama başka şüphelerim var.mesela ben cihazımı verdiğim gün parça sipariş edildi

    yazıyordu.3-4 gün sonra sipariş edilen parça geldi tamir işlemlerine başlandı yazıyordu.bi kaç gün sonra tekrar baktığımda yine parça bekleniyor

    yazıyordu.aradım sordum bu ne parçasıdır diye.sonuçta bi kulaklık giriş yeri değişecek.ama orta kasa bekleniyor kulaklık girişi bir bütün orta kasa ile falan

    dediler.acaba bunlar kulaklık girişini değiştirelim derken orta kasaya bi zarar verdilerde o yüzden mi orta kasa bekliyorlar diye geliyor hemen insanın

    aklına.çünkü bi parça geldi yazdı sonra tekrar parça bekleniyor yazdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musty578

    Benimde bi telefonumun 20 is gunu sonra yapilmamisti servise direk gittim cihazi bana verdiler imzalamadan baktim sorun hala devam ediyordu tekrar geri verdigimde surenin tekrar bastan baslayacagini soylediler sacmalik kisacasi sinir ederler adami

    iyi ama imza atmadıysanız ve sorun hala devam ediyorsa neden süre yeniden başlasınki.çok saçma.ya bundan sonra hayatta garantili telefon almam.yurtdışından alırım daha iyi.en az 300-400 karın var.garantili olan bozuk çıkıncada tamir edilmiyo sinir olduğunda cabası.insana felaket koyuyo yemin ederim.camlarını çerçevelerini indiresim var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ManoMachine

    benim bildiğim kadarıyla 20 iş günü içinde cihaz servisten çıkmak zorunda.

    öyle yok parça yeni geldi, yok dur bi test yapalım, ay şurası tozlanmış silelim de verelim falan olmaması lazım.

    hos daha önce biz kargoya verdik, kargo hata yapmış bize geri getirdi yarın tekrar yolluyoruz falan deyenler de gördük.


    ayrıca ücret iadesi yahut yeni cihaz talep ederseniz yeni bir takvim işlemeye başlar mı onu bilmiyorum. ve kuvvetle muhtemeldir ki değişim isterseniz yerine verecekleri cihaz sıfır cihaz olmayacak. daha önce servise gelip tamir görmüş bir cihaz olacak. böyle bir durum da var yani. sizin cihazınızın arızası ufak, şimdi kulaklık girişi değişen cihazı orda bırakıp, ana kartı değişen cihazı almak da var ihtimal dahilinde, bunu da hesaba katın...

    swap deniliyor bu işleme. şimdi siz başka cihaz alsanız sizin orada kalan cihazınız ne olacak? Siz 3 ay evvel metin beyin bıraktığı cihazı alıp gideceksiniz, sizin cihazınız parça bekleyecek, gelince tamir edilecek, kutulanip rafa kalkacak. sonra ben gelicem, ben değişim isteyince bana da sizinkini verecekler.


    demem o ki, sizin arizaniz basit, bence mümkün olduğunca swap değişim istemeyin, bahtiniza ne çıkacağı belli olmaz. kendi cihazınızı derhal tamir edilip verilmesini isteyin. hani arıza ağır olsa, hiç uğraşmayın, değiştirin geçin derim ama durumunuz farklı...



    Hocam eminmisiniz bu swap cihazların sıfır olmadığına. bunun tam bi yanıtını bulamadım bazıları cihaz sıfır vergi ödememek için üretici öyle gönderiyor diyor bazı arkadaşlar anakartı değişmiş sorunlu cihazları kakalıyorlar diyor nedir bunun net cevabı.




  • Benim de garanti de telefonum var. üç gün kaldı yirmi iş gününün tamamlanmasına ama hala parça bekleniyor. gerçi benim telefonumun ana kartı degisecek.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bugün sabah 10 gibi baktığımda telefonunuzun işlemleri tamamlandı teslim alabilirsiniz yazıyordu.20. işgünü akşam parça geldi diye yazıyorlar 21. işgünü sabahı 12 saatten biraz uzun bir sürede herşey hallediliyor :s arıyorum htc yi değişim için isterseniz form dolduralım diyolar.bu kesin değişeceği anlamına mı geliyor diyorum hayır yetkili birim inceleyecek ondan sonra belli olur diyorlar.ne kadar sürede belli olur diyorum belli olmaz diyor.kvk yı aradım telefonu almadan imzayı atmadan önce kontrol edip alabilirmiyiz diye evet dedi.telefon benim değil kız arkadaşıma hediye olarak almıştım.farklı şehirlerdeyiz.alması için gönderdim önce kontrol et ama dedim.kontrol ettirmemişler.imza atmadan telefonu vermeyiz demişler.kızcağızda almış teli.sorunlar düzelmiş diyor ama şimdilik.bir daha asla tr garantili telefon almam arkadaş!!!!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.