Merhaba, Artık para harcamaktan bıktım hiçbir firma düzgün iş yapmıyor devlet düzenlemediği için thh de çok uzun ve ceza vermeyen bir şey diye hep hakkım yeniyor. TP-Link switchim bozuldu servise yolladım garanti takip sayfasından baktığımda yenisi ile değişecek stok bekleniyor yazıyordu. 20 iş günü dolduktan sonra teknik servis işlemleri tamamlanmıştır diyerek ürün yolladılar ve ürün gelince bozuk olanı aynen geri yolladıklarını birde içine iade olacak diye servis raporu koyduklarını gördüm ben kutulu adaptörlü yollamıştım onlar bana bozuk ürünü poşete atıp yollamış. 20 iş günü geçti hala ürünü değiştirmediler arıyorum telefonda aldığınız yere iade edin 20 gün doldu diyorlar pişkin pişkin stok bekleniyor yazıyordu değiştirilecek yazıyordu diyorum gelmedi ürün diyor ürünü getirmek sizin işiniz ürün piyasada var diyorum bizde yok diyor o zaman bir üst modelini yollayın diyorum muadili yok diyorlar aynısının 8 portlusu var diyorum o da yok diyorlar 10gbit modeli var diyorum o da muadili değil diye savuruyorlar cezası yok diye umurlarında değil 1 ay bekletmişler birde süre doldu diye verdiğimden kötü halde iade ediyorlar bana ürünü 20 üş günü dolunca benim seçimlilik hakkım var ürün verin diyorum yok ki diye açıklama yapıyorlar Türkiye servisi bu böyle hizmet olmaz kanıtlar aşağıda mesajlarda her şey var zaten Ben tp-link servise bu şekilde kutulu adaptörlü faturalı her şeyi tam şekilde yolladım onlar bana bu şekilde yolladılar |
Bildirim