Şimdi Ara

14 gün içinde iade ve değişim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
6.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 14 gün içinde sorgusuz sualsiz iade ve değişim varmış diye duydum. Bunun şartları nedir ve nasıl yapılır?
    Sorgusuz sualsizse o brandgate videosu çekenler telefonu pert ettikten sonra değiştirebildiler mi?
    Birde iade yerine değişim yapmak istesem aynı model ve aynı storage boyutuyla değişebiliyor muyum?
    Verilen cihaz swap mı olacak yoksa yine sıfır cihaz mı?
    Cevaplarsanız sevinirim

    Bende asıl problem pil ömrü ile ilgili. Ve dokunmatik bazen çok iyi işlemiyor. O yüzden değişim yapmak istiyorum 14 gün dolmadan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chiefdante -- 10 Kasım 2014; 10:03:59 >



  • Sorgusuz sualsiz
    Hasar olmaması gerekiyor
    Istedigin modele değişim olabilir, istersen de para iadesi
    Sıfır, kutulu cihaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    Sorgusuz sualsiz
    Hasar olmaması gerekiyor
    Istedigin modele değişim olabilir, istersen de para iadesi
    Sıfır, kutulu cihaz
    quote:

    Orijinalden alynty: Kuray

    Sorgusuz sualsiz
    Hasar olmamasy gerekiyor
    Istedigin modele de?i?im olabilir, istersen de para iadesi
    Syfyr, kutulu cihaz

    iphone 6 cihaz aldyk syfyr parlak piksel sorunu çykty. 10 günden beri bekliyoruz ki servis yanyt versin.. genpasynyn da vatan bilgisayarynda .................

    14 gün olayy fasa fiso..
  • Apple Store'dan aldıysanız 14 gün içinde iade edebilirsiniz herhangi bir neden öne sürmeden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyouz

    quote:

    Orijinalden alynty: Kuray

    Sorgusuz sualsiz
    Hasar olmamasy gerekiyor
    Istedigin modele de?i?im olabilir, istersen de para iadesi
    Syfyr, kutulu cihaz

    iphone 6 cihaz aldyk syfyr parlak piksel sorunu çykty. 10 günden beri bekliyoruz ki servis yanyt versin.. genpasynyn da vatan bilgisayarynda .................

    14 gün olayy fasa fiso..

    Vatandan alırsan tabi değiştirmezler. Apple dan ALIN sorun yaşamayın. Kasadan ses geliyordu iPhone 6 nın hemen yeni cihaz yolladılar 2 gün boyunca iki cihazda kullandım sonra eskisini yolladım
  • Apple Store'un yaptığı değişim değil, iade oluyor. Iade alıp size paranızı verip o parayla yeni bir cihaz almış olursunuz yeni bir fatura ile. Dolayısıyla yapılan işlem değişim değil, yeni verilen telefon da değişim telefonu değil. Tabi bu işlemler arka arkaya yapılırsa ve siz elinize para almazsanız değişim gibi algılanabiliyor.
  • Onur__ kullanıcısına yanıt
    Değişim işlemlerinde para iadesi yapılmıyor eğer aynı cihazdan istiyorsanız. Anında sipariş sayfasına yenisini ekliyorlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1 Gün Öncesine rapor alma
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ben apple zorluda yapmak istiyorum değişim işlemini, randevu falan almama gerek var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chiefdante

    Ben apple zorluda yapmak istiyorum değişim işlemini, randevu falan almama gerek var mı?
    14 gün olayı sadece online alışverişlerde geçerlidir. Mağazadan alınan ürünlerde ayıplı mal uygulaması vardır, aldığınız ürün sizin hatanızdan kaynaklanmayan arıza durumunda 20 gün içerisinde; iade, değişim, tamir seçeneklerinden birini seçmenize olanak tanır. Bunun için; ayıplı olduğunu düşündüğünüz ürünü faturasıyla birlikte mağazaya iade ederken arıza formuna " Tamir istemiyorum arıza tespiti istiyorum. Arıza tespit edildiği takdirde ürün değişimi ( yada ücret iadesi) talep ediyorum" yazdırmalısınız. Aksi takdirde ürününüzün tamir edilip bu haklarınızdan vazgeçmiş olmanıza yol açar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedicovalvole

    14 gün olayı sadece online alışverişlerde geçerlidir. Mağazadan alınan ürünlerde ayıplı mal uygulaması vardır, aldığınız ürün sizin hatanızdan kaynaklanmayan arıza durumunda 20 gün içerisinde; iade, değişim, tamir seçeneklerinden birini seçmenize olanak tanır. Bunun için; ayıplı olduğunu düşündüğünüz ürünü faturasıyla birlikte mağazaya iade ederken arıza formuna " Tamir istemiyorum arıza tespiti istiyorum. Arıza tespit edildiği takdirde ürün değişimi ( yada ücret iadesi) talep ediyorum" yazdırmalısınız. Aksi takdirde ürününüzün tamir edilip bu haklarınızdan vazgeçmiş olmanıza yol açar.

    Alıntıları Göster
    sadece apple storeda var o muhabbet




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilko

    sadece apple storeda var o muhabbet

    Alıntıları Göster
    peki apple size yeni cihazı gönderdi,yeni cihaz geldi diyelim,eskisini hasarlı bir vaziyette veya eksik ambalajlı(örneğin kulaklıksız) gönderirsek sonuç nasıl olur,parayı ne şekilde tahsil eder,nasıl güveniyorlar,mahkeme falan uğraştırırlarmı,sadece merak ediyorum,bu arada 2 kez renk değişim istedim sorun çıkartmadılar
  • Online alışveriş dışında olmuyor yani 14 gün olayı?
  • chiefdante C kullanıcısına yanıt
    ben mağazadan aldım 14 içinde değişim yapabileceğimi sormadan belirttiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SCWS

    ben mağazadan aldım 14 içinde değişim yapabileceğimi sormadan belirttiler

    Anladım teşekkürler ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chiefdante

    quote:

    Orijinalden alıntı: SCWS

    ben mağazadan aldım 14 içinde değişim yapabileceğimi sormadan belirttiler

    Anladım teşekkürler ;)

    Alıntıları Göster
    zorludan alınmış cihazı iade edebiliyor muyuz veya daha yüksek hafıza için değişim isteyebılıyor muyuz dostlar? 20 günlük
  • - Cihaz sıfır aldıysan koşulsun 14 gün iade hakkın var.

    - Swap cihazlarda garanti süren dolmamışsa tekrar garantiden değişim yaptırılıyor.

    - 14 gün iadede koşulsuz

    - Swap ve 14 günü geçmiş cihazlarda sorun karşılığı değişim gerekmektedir.
  • Apple store akasya yada zorludan hangi ürünü alırsanız alın kullanın zarar vermeyin ben iade istiorum diyip 14 gün içinde anında paranız cebinizde bizzat test edilmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PaP

    Apple store akasya yada zorludan hangi ürünü alırsanız alın kullanın zarar vermeyin ben iade istiorum diyip 14 gün içinde anında paranız cebinizde bizzat test edilmiştir.
    Arkadaşlar dün gelen telefonumda ölü piksel çıktı. Aos'tan aldım. Değişim işlemleri haftaiçi oluyormuş. Yenisi gelene kadar ben elimdeki telefonu kullanabiliyor muyum? Yoksa Apple'a yolladıktan sonra mı yenisini yollayacaklar? Değişim talep eden arkadaşlar süreci açıklarlarsa sevinirim. Teşekkürler...
  • TechTR T kullanıcısına yanıt
    Yenisi gelene kadar eskisini kullanabiliyorsunuz, problem olmuyor. Müşteri hizmetlerine yeni telefpn gelene kadar telefonsuz kalmamak istediğinizi belirtirseniz eski telefonu yeni telefon geldikten sonra göndermenize izin veriyorlar. Kargo aradığında, ki genelde TNT oluyor bu, durumu belirtiyorsunuz ve yeni telefon geldikten sonra eski telefonu iade edeceğinizi belirtiyorsunuz. Kargoda yeni telefon geldiğinde bize ulaşın ve eski ürünü iade almak sizinle bir tarih belirleyelim diyor. Müşterinin telefonu iade edeceğine dair herhangi bir güvenceleri bulunmamasına karşın böyle bir hizmet vermeleri bence Apple'ın neden diğer firmalardan çok daha önde olduğunu kanıtlıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmudf2

    Yenisi gelene kadar eskisini kullanabiliyorsunuz, problem olmuyor. Müşteri hizmetlerine yeni telefpn gelene kadar telefonsuz kalmamak istediğinizi belirtirseniz eski telefonu yeni telefon geldikten sonra göndermenize izin veriyorlar. Kargo aradığında, ki genelde TNT oluyor bu, durumu belirtiyorsunuz ve yeni telefon geldikten sonra eski telefonu iade edeceğinizi belirtiyorsunuz. Kargoda yeni telefon geldiğinde bize ulaşın ve eski ürünü iade almak sizinle bir tarih belirleyelim diyor. Müşterinin telefonu iade edeceğine dair herhangi bir güvenceleri bulunmamasına karşın böyle bir hizmet vermeleri bence Apple'ın neden diğer firmalardan çok daha önde olduğunu kanıtlıyor.

    Sabah Apple'ın 0216'lı nosunu aradım teknik bölümden iphone ile ilgili birimle görüştüm. Telefonsuz kalacağımı söyledim. Kendisi kargo adresinizden alacak, bize ulaşınca çok kısa sürede yenisi yollanacaktır dedi. Sizin bahsettiğiniz gibi birkaç yorum okumuştum ama sabah görevliyle bahsettiğim gibi bir konuşma olunca sormak istedim tekrar. Demek müşteriyi mağdur etmemek açısından telefonu, henüz eskisini iade almamışken yolluyorlar demek ki. Hakikatten iyiymiş. Yorumun için teşekkür ederim.

    Düzenleme: 1- İmla. 2- Telefonda görüştüğüm kişi değişim işlem birimine aktaracaktı yalnız hafta içi çalıştıklarını söyledi. Teknik birim olduğu için sizin bahsettiğiniz haliyle iade - değişim işlemleri konusunda firmayı garantiye alır bir yaklaşım göstermiş olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TechTR -- 15 Kasım 2014; 12:43:02 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.