Şimdi Ara

20 günlük tamir süresi doldu ne yapmalıyım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1.5 sene önce incehesaptan aldıgım rx470 pubg oynarken kapandı birdaha açılmadı bende ağustosun 7sinde incehesapa geri gönderdim.
    Dün itibariyle 20günlük süre doldu bayram tatilini felan çıkardığında .
    Biraz önce ince hesap ı aradım muadiliyle değişim istiyorum dedim bayan bana kart şu anda serviste tamir işlemi devam ediyor işlemleri bitince size tekrar kargolayacaz diyor e 1 aydır kart sizde daha yapamamışlar tamir süresi doldu hala servismi bekliyecez diyorum bizim elimizden birsey gelmez diyor.
    Bu hakem heyetlerinde sadece para idadesi içinmi baş vuruluyor yoksa firmaya değişim yapmayada zorlaya bilirlermi çünkü ben rx470i 850tlye aldım şimdi 850tlye kart yok



  • Üzgünüm ama para iadesi yapılacak. Son döviz artışlarından sonra servislerden onarım veya değişim kararı çıkmıyor.
  • Bilgisayar firmalarının faturayı dolar olarak kesmesi gerek artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furky!

    Üzgünüm ama para iadesi yapılacak. Son döviz artışlarından sonra servislerden onarım veya değişim kararı çıkmıyor.
    Merhaba.

    Tüketici Hakları kanununa göre, ürün, süresi içinde tamir edilemiyorsa, aynı ürünün yenisinin verilmesi /aynı ürün temin edilemiyorsa muadili ile değiştirilmesi / ya da parasının iade edilmesi durumu, tüketicinin tercihine bağlı bir durumdur. Buna servis veya satıcı karar veremez. Tersi bir durum olsa bile tüketici hakem heyeti aracılığıyla istediğiniz sonucu alırsınız. Tabii bu işler ne kadar sürede hallolur ona bir şey diyemem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: std350

    Merhaba.

    Tüketici Hakları kanununa göre, ürün, süresi içinde tamir edilemiyorsa, aynı ürünün yenisinin verilmesi /aynı ürün temin edilemiyorsa muadili ile değiştirilmesi / ya da parasının iade edilmesi durumu, tüketicinin tercihine bağlı bir durumdur. Buna servis veya satıcı karar veremez. Tersi bir durum olsa bile tüketici hakem heyeti aracılığıyla istediğiniz sonucu alırsınız. Tabii bu işler ne kadar sürede hallolur ona bir şey diyemem.

    Alıntıları Göster
    Dediğiniz hukuk devletlerinde oluyor. Aldığım bir elektronik cihaz 3 ay sonra durduk yere bozulmuştu ve kullanım hatası olduğuna dair geri dönüşten sonra ilgili yerlere tek tek başvurdum. Sonucu 6 aydır bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furky! -- 6 Eylül 2018; 16:58:7 >




  • Furky! F kullanıcısına yanıt
    Adamların amacı yeni ürün vermemek eğer tüketici hakem heyeti süresi 6ay gibi sürüyorsa kimse beklemek istemeyeceğini bildikleri için değişim yapmıyorlardır.
  • serkan_nl S kullanıcısına yanıt
    Aynen dediğiniz gibi. Bezdirme politikası uyguluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • garanti belgesi yönetmeliğinin ilgili maddesini aşağıya aynen yapıştırdım. satıcıya ve ithalatçıya maddeyi söyleyerek seçimlik hakkınızı kullanmak istediğinizi belirtin. tüketicinin korunması hakkında kanun ve garanti belgesi yönetmeliğindeki haklarınızı saklı tuttuğunuzu bildirin. bu bildirimin ekran görüntüsünü alın. şayet talebinizi reddederlerse dilekçenize servis fişini ve bildirimin ekran görüntüsünü ekleyerek tüketici hakem heyetine başvurun. bilgisi olmadan fikri olanları dinlemeyin. iyi akşamlar.



    Tüketicinin diğer hakları

    MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

    a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 21 işgünü + bayram tatili dahil edince yaklaşık 40 gün civarı süre yapar.
    Bu süreç sen kargoyu (satıcı) incehesab'a gönderince değil, kargo servis'in eline geçtiği zaman başlar.
  • 20 günlük tamir süresi doldu ne yapmalıyım

    Ayın 10unda ellerine geçmiş+ bayram tatili falan genede süresini aştılar oradaki idade edinizi anlayamadım ama
  • Omara kullanıcısına yanıt
    ince hesapla konuştum ne yenisini veriyorlar nede para iadesi yapıyorlar bende anlattığınız gibi tüketici hakem heyetine gittim şikayet dilekçesi doldurdum fatura + kargoya teslim fişi istediler kargo fişi vardı zaten faturayı kartla göndermiştim e-fatura istedim onu bari attılar yazıcıdan çıkartıp verdim 2 ay içinde lehinize sonuçlanır dediler bekleyip göreceğiz artık
  • serkan_nl S kullanıcısına yanıt
    ayıpsız misli ile değiştirilmesini tercih ettiyseniz inşallah sıfırını alırsınız hocam. hayırlı uğurlu olsun şimdiden.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.