Şimdi Ara

Servise verdiğim aracımızla kaza yapmışlar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşar. 2008 model hyundai marka aracımızın merkezi kilitinde oluşan arızadan dolayı (Maltepe-istanbul) servise bıraktık. Daha sonra aracı almaya gittiğimizde kaza yapıldığını gördük. Aracın sağ iki kapıda hasar görmüş durumdaydı. Adamlar sanki normal bir durummuş gibi "aracınızla kaza yaptık, kapıları boyayıp iade edeceğiz" dediler. Sinirden ne diyeceğimi bilemedim. Araçta en ufak bir kaza, boya yoktu. şimdi hasarlı araba durumuna düştü. Servistekilerle biraz tartıştık, en son pazartesi kendi experlerinin gelip rapor tutacağını ona göre ya kapıların değişeceğini yada boyayıp teslim edebileceklerini söylüyorlar. Bu durum hakkındaki fikirlerinizi ve çözüm önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim.



  • Merkezi kilit arızasından dolayı servise vermişsiniz,ne amaçla test sürüşüne çıkmışlar ki ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çapultra

    Merkezi kilit arızasından dolayı servise vermişsiniz,ne amaçla test sürüşüne çıkmışlar ki ?
    niye test sürüşüne çıktıklarını bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyabi

    niye test sürüşüne çıktıklarını bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Tazminat davası aç %100 kazanırsın ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyabi

    niye test sürüşüne çıktıklarını bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    bu işleri tam bilmiyorum ama dava falan açacağınızı soyleyip 2. el değerinde düşen miktarı fazlasıyla alın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    bu işleri tam bilmiyorum ama dava falan açacağınızı soyleyip 2. el değerinde düşen miktarı fazlasıyla alın

    Alıntıları Göster
    Merkezi kilit ve test sürüşü arasındaki alakayı ben anlayamadım.
    Bence gayet gezmeye çıkmışlar aracınızla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çapultra

    Merkezi kilit ve test sürüşü arasındaki alakayı ben anlayamadım.
    Bence gayet gezmeye çıkmışlar aracınızla.

    Alıntıları Göster
    Yorumunuzu okuyunca tek ağzımdan çıkan kelime ''oha'' oldu.
    Ne demek ya ben aracamı kilit arızası için servise bırakacağım onlar iki kapıyı pert edip benim karşıma çıkacaklar?
    Siz ne yaparsınız bilmiyorum ama kesinlikle ve kesinlikle o aracı parça değişmiş veya boyanmış bir halde geri almam.
    Direk savcılığa giderek suç duyurusnda bulunurum.
    Çünkü bu normal bir durum değil.
    Yani siz oraya alın benim arabayı gezin diye bırakmadınız.
    Sadece basit bir kilit arızası için bıraktınız.Buda pek tabiki serviste halledilebilecek bir sorun.
    Aksi takdirde aracınızın servis dışına çıkarılması aracın çalınması ile eşdeğerdir benim gözümde.
    Ya bu insanlardan yüklü bir değer kaybı isteyin yada mahkemeye gidip gerekirse sıfır araç talebinde bulunun.
    Bu arada sakın ha çalışana acıdım işinden olur felan diye aklınızdan geçmesin,çünlü büyük ihtimal acındıracaklardır kendilerini,madem o kadar muhtaç biri işini yapsın otursun aşağıya elalemin arabayı alıp kaçırmak ne demek!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    Yorumunuzu okuyunca tek ağzımdan çıkan kelime ''oha'' oldu.
    Ne demek ya ben aracamı kilit arızası için servise bırakacağım onlar iki kapıyı pert edip benim karşıma çıkacaklar?
    Siz ne yaparsınız bilmiyorum ama kesinlikle ve kesinlikle o aracı parça değişmiş veya boyanmış bir halde geri almam.
    Direk savcılığa giderek suç duyurusnda bulunurum.
    Çünkü bu normal bir durum değil.
    Yani siz oraya alın benim arabayı gezin diye bırakmadınız.
    Sadece basit bir kilit arızası için bıraktınız.Buda pek tabiki serviste halledilebilecek bir sorun.
    Aksi takdirde aracınızın servis dışına çıkarılması aracın çalınması ile eşdeğerdir benim gözümde.
    Ya bu insanlardan yüklü bir değer kaybı isteyin yada mahkemeye gidip gerekirse sıfır araç talebinde bulunun.
    Bu arada sakın ha çalışana acıdım işinden olur felan diye aklınızdan geçmesin,çünlü büyük ihtimal acındıracaklardır kendilerini,madem o kadar muhtaç biri işini yapsın otursun aşağıya elalemin arabayı alıp kaçırmak ne demek!

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun arkadaşım.

    Emanet malın canı neresinde, hepimiz biliyoruz. Bu bir kural gibidir zaten. Başkasına ait bir ürünü kendininmiş gibi çıkıp dolaşmanın cezası zaten hep anında çekilir. Bu tür davranışlar acaba ne zaman yokolup gidecek? Ülkemizde ne yazık ki "Tamam abi!" tarzı hareketler ve "Birşey olmaz! düşüncesi ötedenberi var olduğu gibi müşterinin malını kendi amaçları için kullanmama kuralı da ne yazık ki hiç yerleşmedi.

    Yetkili Servis sorumludur. Sadece tamir edip sizi göndermesini ASLA ve SAKIN kabul etmeyin. Bence hemen tespit yaptırın. Tespit yaptırarak dava açabilir ve bunu kanıt olarak gösterebilirsiniz.

    Başarılar!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Geçmiş olsun arkadaşım.

    Emanet malın canı neresinde, hepimiz biliyoruz. Bu bir kural gibidir zaten. Başkasına ait bir ürünü kendininmiş gibi çıkıp dolaşmanın cezası zaten hep anında çekilir. Bu tür davranışlar acaba ne zaman yokolup gidecek? Ülkemizde ne yazık ki "Tamam abi!" tarzı hareketler ve "Birşey olmaz! düşüncesi ötedenberi var olduğu gibi müşterinin malını kendi amaçları için kullanmama kuralı da ne yazık ki hiç yerleşmedi.

    Yetkili Servis sorumludur. Sadece tamir edip sizi göndermesini ASLA ve SAKIN kabul etmeyin. Bence hemen tespit yaptırın. Tespit yaptırarak dava açabilir ve bunu kanıt olarak gösterebilirsiniz.

    Başarılar!

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler arkadaşlar. Benim başıma gelen olay umarım sizinkine gelmez. yetkili servistir dedik güvendik aracımızı teslim ettik. Artık bu ülkede kime güveneceğiz inanınki bilmiyorum. normal sanayiye veya tamirciye gitsen, çıkma parça takıp sıfır parası alanmı dersin, 3 liralık ürüne 10 lira isteyenmi dersin bir sürü olay geliyor başına. yetkili servisin yaptıkları ise ortada. Birazdan servise gideceğim. uğradığım zararın telafisini isteyeceğim, eğer zorluk çıkarırlarsa kesinlikle mahkemeye gitmeyi düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyabi

    Teşekkürler arkadaşlar. Benim başıma gelen olay umarım sizinkine gelmez. yetkili servistir dedik güvendik aracımızı teslim ettik. Artık bu ülkede kime güveneceğiz inanınki bilmiyorum. normal sanayiye veya tamirciye gitsen, çıkma parça takıp sıfır parası alanmı dersin, 3 liralık ürüne 10 lira isteyenmi dersin bir sürü olay geliyor başına. yetkili servisin yaptıkları ise ortada. Birazdan servise gideceğim. uğradığım zararın telafisini isteyeceğim, eğer zorluk çıkarırlarsa kesinlikle mahkemeye gitmeyi düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    bence kanırta kanırta zararınızı fazlasıyla alın.
    buda onlara iyi bir ders olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.MARX

    bence kanırta kanırta zararınızı fazlasıyla alın.
    buda onlara iyi bir ders olsun.

    Alıntıları Göster
    Çok çok geçmiş olsun.Mutlaka mahkemeye verin.Avukat masrafından çekinip hakkınızı yedirtmeyin.Haklı durumdasınız.Avukat masrafı da karşı tarafa kalacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chnbs -- 20 Eylül 2010; 18:46:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs

    Çok çok geçmiş olsun.Mutlaka mahkemeye verin.Avukat masrafından çekinip hakkınızı yedirtmeyin.Haklı durumdasınız.Avukat masrafı da karşı tarafa kalacaktır.

    Alıntıları Göster
    Gecmis olsun. Ancak maalesef ulkemizdeki hak arama imkansizliklari nedeniyle mahkemeye gitseniz hicbirsey elde edemezsiniz. Sadece uzuldugunuzle, yiprandiginizla ve para kaybettiginizle kalirsiniz. Gercek bu... Trafik kazalarinda bile "olen olmus, kader buymus" mantigiyla, geride kalanlar korunuyor. Iki kapi icin ugrastiginiza degmez, yapabileceginiz en iyi sey; serviste hakkinizi iyi savunup meseleyi anlasarak, maksimum faydayla halletmektir. Bu olay Tuna'da mi, Hunko'da mi olmustu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zuniga

    Gecmis olsun. Ancak maalesef ulkemizdeki hak arama imkansizliklari nedeniyle mahkemeye gitseniz hicbirsey elde edemezsiniz. Sadece uzuldugunuzle, yiprandiginizla ve para kaybettiginizle kalirsiniz. Gercek bu... Trafik kazalarinda bile "olen olmus, kader buymus" mantigiyla, geride kalanlar korunuyor. Iki kapi icin ugrastiginiza degmez, yapabileceginiz en iyi sey; serviste hakkinizi iyi savunup meseleyi anlasarak, maksimum faydayla halletmektir. Bu olay Tuna'da mi, Hunko'da mi olmustu?

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun. Arabanız tamir edilse bile içinize sinmeyecektir muhakkak, "Tamam" derseniz de araç satılırken ikinci el fiyatı düşecektir. Diğer arkadaşların söylediği gibi, öncelikle yetkili kişi ve kurumlar aracılığıyla aracınızı bıraktığınız servis çalışanlarının kaza yaptığını tespit ettirmeli, sonra da dava açmadan aracınızın tamir edilmesini ve yaşayacağınız ikinci el değer kaybı farkını talep etmelisiniz. Kabul etmezlerse de dava açarak o parayı kat kat fazlasıyla alabilirsiniz ve mahkeme masrafları da servise kapak olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paramedik 112

    Geçmiş olsun. Arabanız tamir edilse bile içinize sinmeyecektir muhakkak, "Tamam" derseniz de araç satılırken ikinci el fiyatı düşecektir. Diğer arkadaşların söylediği gibi, öncelikle yetkili kişi ve kurumlar aracılığıyla aracınızı bıraktığınız servis çalışanlarının kaza yaptığını tespit ettirmeli, sonra da dava açmadan aracınızın tamir edilmesini ve yaşayacağınız ikinci el değer kaybı farkını talep etmelisiniz. Kabul etmezlerse de dava açarak o parayı kat kat fazlasıyla alabilirsiniz ve mahkeme masrafları da servise kapak olur.

    Alıntıları Göster
    geçmiş olsun
    şimdiye kadar son iki aracımızın servis bakımlarını
    serviste bekleyerek yaptırdık (en az yarım günümüz gitti.)
    sizin ki kilit daha çabuk yapılmalıydı yani siz beklerken yapmalılardı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zuniga

    Gecmis olsun. Ancak maalesef ulkemizdeki hak arama imkansizliklari nedeniyle mahkemeye gitseniz hicbirsey elde edemezsiniz. Sadece uzuldugunuzle, yiprandiginizla ve para kaybettiginizle kalirsiniz. Gercek bu... Trafik kazalarinda bile "olen olmus, kader buymus" mantigiyla, geride kalanlar korunuyor. Iki kapi icin ugrastiginiza degmez, yapabileceginiz en iyi sey; serviste hakkinizi iyi savunup meseleyi anlasarak, maksimum faydayla halletmektir. Bu olay Tuna'da mi, Hunko'da mi olmustu?

    Alıntıları Göster
    geçmiş olsun;
    mutlaka sonuna kadar uğraşın asla aracı o şekilde kabul etmeyin plaza müdürüyle görüşün ve internette kötü reklamlarını yapacağınızı söyleyin. şikayetvar.com'a yazın mutlaka zaten servisler o tür siteleri kontrol ediyorlar. eğer plaza müdürü de vurdumduymaz bir tavır sergilerse genel merkezi arayın ve kesinlikle aracın tamir edilmesini istemediğinizi söyleyin. bu arada aracınızın hasarını tespit ettirin ve zaman kaybetmemek için hukiki süreci de başlatın.
    bu işlemler biraz uzun sürecek ama eğer uğraşırsanız ve yılmazsanız hata yapanlar cezalarını çekecek sizin de maduriyetiniz giderilcektir.
    kolay gelsin!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    geçmiş olsun;
    mutlaka sonuna kadar uğraşın asla aracı o şekilde kabul etmeyin plaza müdürüyle görüşün ve internette kötü reklamlarını yapacağınızı söyleyin. şikayetvar.com'a yazın mutlaka zaten servisler o tür siteleri kontrol ediyorlar. eğer plaza müdürü de vurdumduymaz bir tavır sergilerse genel merkezi arayın ve kesinlikle aracın tamir edilmesini istemediğinizi söyleyin. bu arada aracınızın hasarını tespit ettirin ve zaman kaybetmemek için hukiki süreci de başlatın.
    bu işlemler biraz uzun sürecek ama eğer uğraşırsanız ve yılmazsanız hata yapanlar cezalarını çekecek sizin de maduriyetiniz giderilcektir.
    kolay gelsin!

    Alıntıları Göster
    Hocam bu hangi hyundai servisi, tam adını yazın ki bir daha gitmeyelim oraya.
    Ayrıca aracınızın kazalı durumunu yanınıza bir arkadaşınıza da alarak fotoğraflayın.

    Servis size en azından 2 bin lira civarı para da vermelidir.
    Eğer kabul etmezlerse önce hyundai genel müdürlüğüyle görüşün, o da çözüm olmazsa cumhuriyet savcılığına giderek suç duyurusunda bulunun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prof.Matematik

    Hocam bu hangi hyundai servisi, tam adını yazın ki bir daha gitmeyelim oraya.
    Ayrıca aracınızın kazalı durumunu yanınıza bir arkadaşınıza da alarak fotoğraflayın.

    Servis size en azından 2 bin lira civarı para da vermelidir.
    Eğer kabul etmezlerse önce hyundai genel müdürlüğüyle görüşün, o da çözüm olmazsa cumhuriyet savcılığına giderek suç duyurusunda bulunun...

    Alıntıları Göster
    Maltepe dediğine göre "Tuna" olmalı doğru mu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExTReMee

    Maltepe dediğine göre "Tuna" olmalı doğru mu ?

    Alıntıları Göster
    bende hemen hyundai'nin ulaşabildiğiniz bütün bölge müdürlükleriyle, genel merkezi ile hatta yurtdışı ile görüşün mailler atın, şu kadar üyeli şu foruma bu fouma üyeyim deyin, gazetelerin tüketici köşeleri ile görüşün, tüketici dernekleri ile görüşün, bunlardan size gelecek önerilere göre yönünüzü tayin edersiniz. Sakın o şekilde arabayı almayın, sonra siz yaptınız derler.

    Büyük geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ıspanak

    bende hemen hyundai'nin ulaşabildiğiniz bütün bölge müdürlükleriyle, genel merkezi ile hatta yurtdışı ile görüşün mailler atın, şu kadar üyeli şu foruma bu fouma üyeyim deyin, gazetelerin tüketici köşeleri ile görüşün, tüketici dernekleri ile görüşün, bunlardan size gelecek önerilere göre yönünüzü tayin edersiniz. Sakın o şekilde arabayı almayın, sonra siz yaptınız derler.

    Büyük geçmiş olsun.

    Alıntıları Göster
    Büyük geçmiş olsun arkadaşım,gelişmeler hakkında bizi bilgilendirirseniz seviniriz.Bu olay emsal teşkil eder ve başına böyle istenmeyen bir durum gelen arkadaşlar için aydınlatıcı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    Büyük geçmiş olsun arkadaşım,gelişmeler hakkında bizi bilgilendirirseniz seviniriz.Bu olay emsal teşkil eder ve başına böyle istenmeyen bir durum gelen arkadaşlar için aydınlatıcı olur.

    Alıntıları Göster
    son gelişmeler nedir?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.