Sesli İmza sesinizi şifre olarak kullanıp işlem yaptırabileceğiniz bir güvenlik sistemidir.Artık Avea Müşteri Hizmetleri ile yapacağınız görüşmelerde, güvenlik sorularına cevap vermenize gerek kalmayacak, sesinizi sistemimize kaydettikten sonraişlemlerinizi çok daha hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilecek, müşteri temsilcisine bağlı geçirdiğiniz süreyi azaltabileceksiniz.
*Avea hattinizdan Avea Müşteri Hizmetleri'ni (500) aradığınızda sesli yanıt sistemi sizi otomatik olarak yönlendirecektir.Dilerseniz Müşteri Temsilcisine bağlandıktan sonra gerekli teyitler verildikten sonra da sesli imzanızı oluşturabilirsiniz.
444 1 500 Avea Müşteri Hizmetleri'ni aradığınızda, sesli yanıt sistemi üzerinde bir defaya mahsus 4 kez "AVEA'DA ŞİFREM SESİMDE SAKLI" diyerek sesli imzanızı oluşturabilirsiniz. Sesli imzanızı 444 1 500'ü aradığınız Avea numarası için oluşturabilirsiniz.
Sesli imzanızı oluşturduktan sonraki tüm aramalarınızda "AVEA'DA ŞİFREM SESİMDE SAKLI" diyerek Sesli İmza doğrulamasından geçerek işlemlerinizi güvenli bir şekilde yaptırabilirsiniz