Şimdi Ara

Sibop arızası tespiti /Rölantide silkeleme, vuruntu (Tsi) (Son mesaj güncel) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
8.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • @diatta1903 , @DeadLifter, @Acil Stop, @CeyKalDa, @Senkei, @anaconda41, @aviregal, @ns.xombe, @Lukany, @nacker, @bluefear8 , @trexin, @TheCaliph_ , @commandx

    Konuya yorum yapan herkesi etiketlemeye çalışıyorum ama forumun haberdar et kısmı çalışmıyor galiba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sasa_iliç -- 15 Ekim 2018; 13:13:35 >
  • sasa_iliç kullanıcısına yanıt
    Sonuç? Düzeldi mi yani?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Conta zarar görmüş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bobin arizasi gibi duruyor. Serviste bujileri değiştirirken bobinler can sikintisindan belki araç değiştirmek istemistir.



    AudiR8 bobinleri bir de yazılım :) tamamdir


    Konu güncellenmiş, ben de yorunu guncelleyeyim.

    Orijinal parca bulmak hele ki yetkili servis degilse mumkun degil pek. Orijinal görünümlü çakma bol.

    Ben Yetkili servise de guvenmedigimden. Herşey olabilir diyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 15 Ekim 2018; 13:32:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    Sonuç? Düzeldi mi yani?
    Hocam bobinleri daha değiştirmedik, şimdilik öyle duracak. İlerleyen zamanlarda değişiklik yapacağız kısmetse. Bu arada serviste 4 bobinin fiyatına 1000 TL denildi bu da işçilik hariç fiyatıymış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KingOfAnarchy

    Bobin arizasi gibi duruyor. Serviste bujileri değiştirirken bobinler can sikintisindan belki araç değiştirmek istemistir.



    AudiR8 bobinleri bir de yazılım :) tamamdir


    Konu güncellenmiş, ben de yorunu guncelleyeyim.

    Orijinal parca bulmak hele ki yetkili servis degilse mumkun degil pek. Orijinal görünümlü çakma bol.

    Ben Yetkili servise de guvenmedigimden. Herşey olabilir diyorum
    Aynen hocam servisin söylediğine göre sorun bobinlerdeymiş. Aracın bizden önceki sahibi de bobinleri değiştirmiş yan sanayi taktırmış. Ya da orijinal taktırmak istedi ama yan sanayi taktılar onu da bilemiyorum. Bu işlemi serviste yaptırmadığı muhakkak. :)




  • sasa_iliç kullanıcısına yanıt
    Servis bujileri degistirken sizin bobinler gezmeye cikmadiysa elbette.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TSI ise at çöpe
  • Benzer şikayetlerden sonra geçen hafta arkadaşım aracıyla yolda kaldı marş hiç çevirmiyor ama akü ve elktrik hatları sağlam aracı yürütmeden tamirciye çektik ve arıza klima kompresöründen çıktı... usta kayışın daha kısasını takıp klimayı devre dışı bıraktı... sorun çözüldü ama klima kompresörü tamir edilene kadar araçta klima olmayacak....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba tekrardan. Yaklaşık üç-üç buçuk ay önce bobinleri değiştirmiştik, zor çalışma ve ilk çalıştırmadaki silkeleme, vuruntu problemleri geçmişti. Tamam iyi hoş derken bu silkeleme,vuruntu problemi yeniden başladı. Bir de özellikle 4. viteste hissediyorum sabit hıza giderken 60-65 li hızlarda araç ufak bir silkeleme yapıyor, böyle ufak bir yığılma gibi. Bu da yeni başladı.

    Biraz önce bobinleri değiştirdiğimiz özel servise gittim durumu anlattım bilgisayarı bağlayıp arıza tespiti yaptılar. Birinci ve ikinci silindir ateşleme arızası tarzında bir şey yazıyordu bilgisayarda. Ben de bobinler değişmeden önceki sorunlar devam ediyor yine bobinlerde mi sıkıntı var dediğimde, o kadar kısa sürede bobinlerin bozulması imkansız, en fazla bir tanesi bozulurdu dedi arkadaş. Aracın kilometresini sordu, bizim araç şu an 210 Binde, kilometre ilerlediği için sorunun ''silindir siboplarından'' olabileceğini, kompresyon testiydi yanılmıyorsam bu testten yapacaklarını söylediler. Motorun soğuk olması gerekiyormuş benim de zamanım olmadığı için erteledik bu işlemi.

    Şimdi sormak istediğim daha önce başına böyle bir durum gelen var mı acaba arkadaşlar, sorunlar sizce siboplardan mı kaynaklı? Nasıl bir yol izlemeliyim? Teşekkür ederim.




  • sasa_iliç kullanıcısına yanıt
    Bu belirtilerde ilk ateşlemeye bakılır daha sonra sübaplara. Sübap sorunu da olabilir doğru söylemiş ustanız. Kompresyon testini biran önce yaptırın. Orada ortaya çıkar. Eğer sübaplarda sorun varsa fazla binmeyin sübap iticilerine zarar verebilirsiniz bu da tamir maliyetini artıracaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Furkan61~

    Bu belirtilerde ilk ateşlemeye bakılır daha sonra sübaplara. Sübap sorunu da olabilir doğru söylemiş ustanız. Kompresyon testini biran önce yaptırın. Orada ortaya çıkar. Eğer sübaplarda sorun varsa fazla binmeyin sübap iticilerine zarar verebilirsiniz bu da tamir maliyetini artıracaktır.
    Yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Madem ciddi bir durum oluşturma riski var en kısa zamanda bahsedilen işlemleri yaptırayım. Peki bu işlemlerin bize maliyeti ne kadar olur hocam bilginiz var mı, bugün acelem olduğu için fiyat konusunu soramadım da?
  • sasa_iliç kullanıcısına yanıt
    Açılınca belli olur. Volkswagen parça fiyatlarını bilmiyorum ancak opel için konuşayım benzerdir diye düşünüyorum. 2000 i geçer. Ustanın alacağı işçiliğe de bağlı. Parça fiyatları olarak subaplar 500-600 komple üst takım conta seti 400-450. Gaydlar değişir bir de onlar çok para değil. Bunun üstüne ustanın alacağı sök tak ücreti, rektefiyecinin alacağı kapak işleme ücreti var. Saplamalara bakmak lazım onlarda değişirse biraz daha artar fiyat olarak. Ama önce kompresyon testi yaptırın. Islak ve kuru olarak. Fabrika kompresyon değerlerini bulabilirseniz karşılaştırırsınız. 4 silindirin de birbirine yakın çıkması lazım. Kuru testte silindirler farklı değerler verip ıslak testte yakın çıkarsa pistonlarınızda problem var demektir. Kompresyon testi motor sağlığını çok iyi gösteren bir testtir. Subaplar ve motor sağlığı hakkında motoru açmadan en iyi bilgiyi bu testte alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Furkan61~

    Açılınca belli olur. Volkswagen parça fiyatlarını bilmiyorum ancak opel için konuşayım benzerdir diye düşünüyorum. 2000 i geçer. Ustanın alacağı işçiliğe de bağlı. Parça fiyatları olarak subaplar 500-600 komple üst takım conta seti 400-450. Gaydlar değişir bir de onlar çok para değil. Bunun üstüne ustanın alacağı sök tak ücreti, rektefiyecinin alacağı kapak işleme ücreti var. Saplamalara bakmak lazım onlarda değişirse biraz daha artar fiyat olarak. Ama önce kompresyon testi yaptırın. Islak ve kuru olarak. Fabrika kompresyon değerlerini bulabilirseniz karşılaştırırsınız. 4 silindirin de birbirine yakın çıkması lazım. Kuru testte silindirler farklı değerler verip ıslak testte yakın çıkarsa pistonlarınızda problem var demektir. Kompresyon testi motor sağlığını çok iyi gösteren bir testtir. Subaplar ve motor sağlığı hakkında motoru açmadan en iyi bilgiyi bu testte alırsınız.
    Verdiğiniz bilgiler için tekrar çok teşekkür ederim hocam. Zorlu bir süreç bizi bekliyor bakalım. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DA7034F2D

    buji ateşleme kablo sıralama hatası var gibi geldi bana hocam . yada bujilerde bir sorun var yada kablo arızalı olabilir iyi bir ustaya gösterin.
    Sıralama hatası varsa ısındıktan sonra nasıl düzeliyor. Neyse ya böyle çalışalım bari mi diyor. Daha fazla merak ettiğim ise mesajını kimin beğendiği.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.