normal şartlarda temperlenip gerilim giderilmesi yapılmış bu camlarda tür şeylerin olması çok zor. üretim,mühendislik hatası olma olasılığı yüksek. mevcut camın sıcaklığı en fazla öglen sıcağında 60-70 derecedir,bilemedin 80 derecedir.bu sıcaklıktan 0 dereceye ani düşürmeyle termal şok meydana gelmez. o parti malın gerilim giderimesinde bir şeyler gözden kaçmış.
dostum yazdığın gibi güneş altındaki sıcaklık olsun 60-70 derece. çeşme suyu dediğimiz şeyin 20-25 dereceden soğuk olmayacağı malum. bunu ani şoklama yapıp deepfreeze'e koymadık ki. yazdığın gibi üretim hatası aklıma geldi.
deniz suyu antalyada bile 25 derece. çeşme suyu 25 dereceden düşüktür. bence çatlaması normal...
Bu işin normalliği yok bence, üretim hatası olduğu belli. Araba camları 70-80 derece farka dayanacak kadar üretiliyor merak etmeyin. Suyun sıcaklığı da "0"derece olacak değil ya. olsa olsa 20 derecedir minimum. Herneyse orjinali takıldıktan sonra zaten sorun da yok. Ben de su buldukça yapıyorum araba serinlesin biraz diye.. Klima devamlı kullanılınca sağlıklı değil ne de olsa. Alternatif yöntemler geliştirilmeli
gecmis olsun
dedik ya normazlde çatlamazzzzzz.ya üretim hatası var mikro seviyerde yada cam darbe almıştır çakıl vs gelmiş zayıflatmıştır yapısını birde soguk sıcak gerilmeden dolayı çatlamıştır
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme