02.05.2007 tarihinde 26810131 sipariş numaralı Siemens 624201 model Fırın siparişi verdim. Bu ürünü anneler gününde 70 yaşındaki annemizi hayatında bir kez dahi olsa güzel bir hediye ile sevindirmek için sipariş ettik. Ürün bu gün teslim edildi. Hepsiburada.com çalışanlarına ürünü temin edip biran önce göndermelerinden dolayı teşekkür ederim. Ancak akşam üstü tatsız bir olay yaşadık. Ailemizin yanında olmadığımızdan dolayı onlara yardımcı olması açısından Siemens servisini aradık ve duyduğumuz sözler karşısında açıkcası şok olduk. Siemens gibi bir firma Fırın'ın kurulması için servis ücreti alacağını söyledi ve bunu da söyleyen Siemens'in müşteri hizmetleriydi. Gerekçe olarak da doğalgaz taktırmamamız ve bu işi bir tüpçünün yapabileceği yönündeydi. Şok üstüne şok yaşadık. Ürünün arızalı çıkabileceğini ve servis garantisinin başlaması için garanti kartının doldurulması gerekip gerekmediği konusunu sordum ve aldığımız tarihte garantisinin başladığı yanıtını aldım. Yani anlıyacağanız alıp bir kenarda bekletseniz kullanmadan garantisi bitecek ürünün. Bu durum bizleri mağdur etti.http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=234854&productid=mtsiehm624201t sayfasında ürünün servis tarafından ücretsiz montajının yapılacağı yazıyor. Hepsiburada.com sitesinden daha önce çeşitli defalar alış-veriş yapmış biri olarak sorunlarımıza karşı duyarlı olduğunu biliyorum. Şundan dolayı özellikle vurguluyorum. ailemizin yanından değiliz ve ailemize hediye olarak gelmiş bu ürün kapının önünde duruyor ve yaşlarıda ilerlediği için çaresiz durumdalar. Hediye bir ürün için de servis ücreti vermelerini istemiyoruz. Açıkcası çok çok üzgünüz arkadaşlar.. Bilmiyorum aynı şeyleri yaşayanlar var mı???