Şimdi Ara

Sıfır Ekran Kartında Bu Normal mi? Acill Lütfen (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
1.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Master_Sergeant kullanıcısına yanıt
    Hocam şu an kartı deneyebileceğim bir yer yok vatan bilgisayardan almadım ama gidip teknik servisine bunun normal olup olmadığını ya da bir sorun teşkil edip etmeyeceğini sorsam mı diyorum. Cihaz pahalı olunca bu şekilde küçük de olsa mide bulandıran bir şey olduğundan içime sinmiyor açıkçası

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NietzscheFriedrich N kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam senin düşüncene çok yakın düşünüyorım bir yanımda hiç uğraşma jelatinleri üzerinde olan cihaz denenmiş olsa bile ne kadar nasıl denenecek diyor. Kasa gelince denerim diyorum ama o saatten sonra muhatabım servis olur aldığım yere hak iddia edemem

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • my44 kullanıcısına yanıt
    Evet bin TL kadar indirimle aldım 1 günlük kampanya vardı. Ürünü zaten deneyecek bir durumum olmadığından takıp denemedim geldiği gibi duruyor sanırım iadede problem yaratmazlar. Servisi işin içine sokarlarsa o zaman çok uğraştırabilirler bu durumu da göz ardı edemiyorum. Ama jelatinleri üzerinde duran bir ürünü servise gönderebilirler mi bilmiyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • coolfighter C kullanıcısına yanıt
    Evet statik poşetin bu şekilde olmaması lazım sanırım geri iade edeceğim umarım problem çıkarmazlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • wizi_emre kullanıcısına yanıt
    Hocam deneme şansım yok kasa monitör en iyi ihtimalle gelecek hafta başında elimde olacak o yüzden bu şekilde denemeden de beklemek istemiyorum iade edeceğim sanırım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • çok net iade ürün bu.
  • Kart muhtemelen iade edilen bir kart. Poşet vs ciddi manada yırtılmış ki kolay yırtılan bir yapısı da yoktur. İade ile birebir değişim talep etmeyi bir deneyin.
    İade eden kim bilir hangi problem ile iade etti. Açıkçası üst seviye bir kart alınca kusursuz olmasını isterim. Belki sapasağlam kart ama sinek küçük mide bulandırıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam direkt msi ye sorun mail atıp, servis için elinizde kanıt da olur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • an agony A kullanıcısına yanıt
    Servisle görüştüm cihazların hepsinin test edilerek gönderildiğini söylediler fakat siz yine de bize mail yoluyla fotoğraflarını gönderin inceleyelim dediler. Zaten fatura kesildikten sonra 6 ay içinde arıza yaparsa direk yenisi ile değiştiriyoruz dediler.bakalım mail attım msi dönüş yapınca buradan herkesi bilgilendiririm herkese çok teşekkür ederim cevapları ve ilgileri için

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Msi servisi ile bizzat görüştüm ekran kartlarının bir kaç testten geçerken takılıp çıkarıldığını ve o çiziklerin normal olduğunu söylediler problem olması halinde ilk 6 ay içinde direk sıfırı ile değişiminin sonrasında ise 3 sene garanti kapsamında olduğunu dile getirdiler herkese teşekkür ederim iyi günler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jhon Amora

    Msi servisi ile bizzat görüştüm ekran kartlarının bir kaç testten geçerken takılıp çıkarıldığını ve o çiziklerin normal olduğunu söylediler problem olması halinde ilk 6 ay içinde direk sıfırı ile değişiminin sonrasında ise 3 sene garanti kapsamında olduğunu dile getirdiler herkese teşekkür ederim iyi günler
    Poşetinden ürün iade gibi gözüküyor haberiniz olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jhon Amora

    Jelatinlerde bir problem varmış gibi görünmüyor. Beni şüphelendiren başka bir konu poşetinin çok hırpalanmış olması ve bir iki yerinde yırtık olması.
    hocam belki alınıp daha sonra iade edilmiş üründür bu çokça başımıza gelebilir yada teşhir ürünüdür camekanda duruyordur daha sonra tekrar paketleyip göndermişlerdir ama içinizi ferah tutun kartınızda herhangibir arıza yada fiziksel bir sorun olduğunu düşünmüyorum ve göremiyorum. Şimdiden hayırlı olsun iyi günlerde kullanın




  • İade urunune benziyor. Sanki kart montaj olmuş gibi
    Kartın ayagındaki sarı iletken hatların ortasında termal macun izi var bu kart kasaya girmiş.sıfır kartın ilk kutu açılımı statik poşet öyle olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jhon Amora

    Servisle görüştüm cihazların hepsinin test edilerek gönderildiğini söylediler fakat siz yine de bize mail yoluyla fotoğraflarını gönderin inceleyelim dediler. Zaten fatura kesildikten sonra 6 ay içinde arıza yaparsa direk yenisi ile değiştiriyoruz dediler.bakalım mail attım msi dönüş yapınca buradan herkesi bilgilendiririm herkese çok teşekkür ederim cevapları ve ilgileri için
    Bu servıs dediğin neresı servıspontmi, ithalatçımı, satıcı servisimi,

    Sıfır urunu anca pc full montajında denerler tek kart denenmez seni yiyorlar bilgin olsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • demircibu kullanıcısına yanıt
    Servispoint ile iletişime geçtim söylenen bu şekilde. youtubede ekran kartlarının üretim ve paketleme videolarında denendiği görünüyor. Ben durumu ilettiğimde direk kartı kendilerine göndermemi kontrol etmek istediklerini yazmışlar ben tekrar arayıp kartta problem olduğu için değil kılcal çiziklerin normal olup olmadığını öğrenmek istediğimi söyleyince fabrika çıkışı bir kaç kez denendiğini söylediler test amaçlı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dokuzkuyruklu-_- kullanıcısına yanıt
    Bir kaç gündür kullanıyorum herhangi bir problem ile karşılaşmadım şimdilik Teşekkürler hocam ilginiz için

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ` quaD. kullanıcısına yanıt
    Tamam teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.