Şimdi Ara

Sıfır Ekran Kartında Bu Normal mi? Acill Lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
1.567
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar sıfır ekran kartı aldım elime ulaştığında kutusunda hiç bir problem yoktu fakat içine baktığımda ekran kartının poşeti biraz yıpranmış haldeydi ve garanti bandı açılmış gibiydi açıp baktım giriş kısmında sanki denenmiş gibi çizikler gördüm pervanelerdeki jelatinler duruyor onda bir sıkıntı yok ama fotoğraftaki çizikler normal mi? Fabrikada üretildikten sonra deneniyor mu bu kartlar acaba onun izleri mi? Lütfen yardımcı olun ona göre geri iade yapacağım teşekkürler Sıfır Ekran Kartında Bu Normal mi? Acill Lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jhon Amora -- 4 Haziran 2020; 0:35:4 >







  • Garanti bandının tam olarak kilit olmaması bile normal değil. Marka model nedir ekran kartının? Asus ise garanti bandını fabrika çıkışlı gelişi güzel yapıştırıyor
  • Equaties kullanıcısına yanıt
    Marka model MSI Gaming X Trio GeForce RTX 2080 Ti 11GB 352Bit GDDR6 PCI-E 3.0 Ekran Kartı
  • Oradaki çiziklerin olmaması gerekiyor diye düşünüyorum. Sonuçta hiç kullanılmamış kartının iletkenlerinde neden düzensiz şekilde çizikler olsun ki.
  • Equaties kullanıcısına yanıt
    Evet bende böyle düşünüyorum fakat acaba fabrika üretildikten sonra deneme için bir kez takıp deniyor mu? Bilmiyorum
  • Normal. Üretim hattından çıktıktan sonra ekran kartları test ediliyor. Aşağıdaki video bu süreci görebilirsiniz.

    allroundpcyoutube
    MSI Factory Tour: Zusammenbau von NVIDIA RTX und Co. in Shenzhen
    https://www.youtube.com/watch?v=9T_KMwrujB8




  • Armag3d0N A kullanıcısına yanıt
    Bu video beni bir nebze de olsa rahatlattı teşekkürler o zaman tüm kartlarda bu çizikler normal. Üzerindeki jelatinler bu şekilde duruyor zaten bu jelatinler varken birinin kullanıp geri iade etmesi mümkün değil sanırım sıfır diye 2. El almayalım sonra 😊 Sıfır Ekran Kartında Bu Normal mi? Acill Lütfen
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Jhon Amora J kullanıcısına yanıt
    Mass production yapıldığı için her üretilen kart denenmiyordur muhtemelen. Ya size denenen kart geldi ya da üst seviye kartlarda hepsini deniyorlar. Jelatinler o şekildeyse kullanılmamıştır.
  • Equaties kullanıcısına yanıt
    Jelatinlerde bir problem varmış gibi görünmüyor. Beni şüphelendiren başka bir konu poşetinin çok hırpalanmış olması ve bir iki yerinde yırtık olması. Sıfır Ekran Kartında Bu Normal mi? Acill Lütfen Sıfır Ekran Kartında Bu Normal mi? Acill Lütfen Sıfır Ekran Kartında Bu Normal mi? Acill Lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jhon Amora -- 4 Haziran 2020; 1:26:21 >




  • Jhon Amora J kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin için forumdan bir arkadaşa baktırdım. Gerçi aynı klasman değil ama ondaki sıfır rx 570 de hiç iz yok. Bakarsınız diye konuyuda atıyorum.
    https://forum.donanimhaber.com/ekran-karti-sogutucu-borusu-uzerine-bir-soru--143848318
  • Master_Sergeant kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler ilginiz için gerçekten hiç iz yok o arkadaşın girişinde şimdi iyice kafam karıştı ne yapsam bilemedim direk kutusuna geri koyup iade mi etsem zaten cihazı kullanmadım jelatinleri de duruyor fotograftaki gibi
  • Jhon Amora J kullanıcısına yanıt
    Hocam takıntılı biri değilseniz ve kartta problem yoksa ben iade ile uğraşmayın derim. Ama içinize sinmedi ise ve iade sırasında firmasına göre baş ağrıtma durumunu göze alabilirseniz iade edin gitsin.
  • İade edilmiş bir kart da olabilir test edin sorun yaşamıyorsanız kullanabilirsiniz içinize sinmiyorsa da iade edersiniz. Sonuçta iade hakkı herkes için var iade ürünü de elbet satacaklar. Herkes daha önce açılmış ürünü bu sebeple iade ederse firmalar da iadeye direnecekler gene başımız ağrıyacak. Bu sebeple açılmış kutu ürünü iyice denerim zaten 14 gün içinde mal kendini belli ediyor genelde. Tabi ki içinize sinmiyorsa iade edin bu da en doğal hakkınız ürün de pahalı bir ürün benim gibi daha rahat birine alır açılmamışsa bile siz açmış oldunuz çünkü artık
  • Master_Sergeant kullanıcısına yanıt
    Kasa monitör henüz elime ulaşmadı kartı deneme fırsatı da bulamadım çalışıyor mu onu da bilmiyorum bu şekilde göndersem servis raporu falan işin içine girerse uzar da uzar çok da taraftarı değilim bu durumun ama ürün pahalı olunca bu şekilde de razı olmak istemiyorum açıkçası daha 2 gün oldu ürün elime geçeli 14 günlük cayma hakkımı kullanamaz mıyım acaba?
  • my44 kullanıcısına yanıt
    😊😊 ürünü kullanıp göndermek daha sıkıntı cayma hakkını kullanmak için ben jelatinini falan çıkarmadım her şey olduğu gibi duruyor göndereceksem hemen bu şekilde göndermeliyim ama çok kararsızım 😔
  • Jhon Amora J kullanıcısına yanıt
    Hocam iade sırasında yaşanan problemlerle ilgili bir sürü konu açılıyor. Bazı firmaların kanun umrunda bile değil, git nereye şikayet edersen et kafasındalar. Üründe esas olan size kesilen faturanın tarihidir. Garanti bu tarihle başlar. Sorunsuz bir kartsa uğraştığınıza değmez. Bence imkanınız varsa kartı bir tanıdığınızın sisteminde deneyin.
  • Gönder gitsin kardeşim, sonra dizini dövme problem çıkarırsa. Gerçi sökülüp takılma izinden bir problem çıkaracağı kanısına da varamayız ancak en fazla 1-1.5 ay sonra kullanırsın sistemini ama sağlam kullanmış olursun, içine sinerek.
  • Jhon Amora J kullanıcısına yanıt
    Sistemin işleyişi de bir garip ürünü beğenmedim deyip yollayınca iade alıyor ama ürün bozuk caymak istiyorum deyince çoğu firma servis peşlerinde süründürüyor. Normalde bozuk ürünü alıp kendilerinin serviste değişmesi lazım ürün bozuk deyince iade almayıp servis raporu istedikleri için bozuk ürünü de vazgeçtim diyerek yollamak durumunda kalıyor insanlar sonra tekrar birine satılıyor. Ürünü indirimden ucuza aldıysanız iade ürün yollamaları çok olası şimdi iade edip başka yerden aynı fiyata alabiliyorsanız direk aide edin uğraşmayın paranızla strese girmeyin ucuz bir parça değil.
  • İade kartı bu. Sıfır kartın statik poşeti böyle olmaz. Sizde hiç beklemeden geri iade edin.
  • Kartı test edin hocam, furmark, sıcaklık, fan ve coil whine sorunu yoksa kullanın gitsin. İade süreci, kargoda yaşanabilecek problemler, yeni gelecek kartın arızalı çıkabilmesi vs hiç uğraşılacak şeyler değil. Hayırlı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wizi_emre -- 4 Haziran 2020; 8:55:55 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.