Şimdi Ara

Sıfır Ford Fiesta - Berbat bir sorun - LÜTFEN YARDIM! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
5
Favori
13.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BELİRTTİĞİNİZ PROBLEMLERİN BİRAZDAHA FARKLISIDA BENİM ARACIMDA VAR (2000 MODEL DİZEL OTOMATİK,JEEP GRAND CHEROKEE.SABAHLARI ARACI ÇALIŞTIRMADA BÜTÜK SIKINTILAR YAŞIYORUM.MOTOR ZOR ÇALIŞIYOR.ANAHTARI ÇEVİRİR ÇEVİRMEZ HEMEN GAZ VERİYİROUM YOKSA STOP EDİYOR ARAÇ .ÇALIŞTIRMAYI BAŞARDIĞIM ZAMAN İSE ARKADAN BEYAZ DUMAN ATARAK 20-30 SANİYE MOTOR SALLANIYOR VE TEKLEYE TEKLEYE ÇALIŞIYOR.DAHA SONRA KENDİNE GELİYOR VE BİR DAHA ARACI KAPATIP ÇALIŞTIRDIĞIM ZAMAN O GÜN BOYUNCA AYNI PROBLEMİ VERMİYOR.ANCAK ERTESİ SABAH TEKRAR AYNI SORUNU YAŞIYORUM.SICAK HAVA SOĞUK HAVA FARKETMİYOR ! SÜREKLİ İLK ÇALIŞTIRMALARDA ZORLANIYOR VE ARKADAN BEYAZ DUMAN ATARAK MOTOR 20-30 SANİYE BOYUNCA SALLANIYOR.ARACI KENDİ SERVİSİ OLAN MENGERLER MERCEDES BENZ BURSA SERVİSİNE GÖTÜRDÜM DODGE-CHRYESLER-JEEP GİBİ MARKALARIN RESMİ SERVİSİ ONLARA AİT ÇÜNKÜ.İLK ÖNCE ENJEKTÖR ARIZASI DEDİLER ÇÜNKÜ ARAÇ MAZOTTA KAÇIRMAYA BAŞLAMIŞTI ! SONRA ENJEKTÖRÜ DEĞİŞTİRDİK FAKAT AYNI SORUN DEVAM EDİYOR.ARACIMDA 5 ADET ENJEKTÖR VAR VE TANESİ 1.000 TL SERVİS DIŞINA ÇIKTIM BAŞKA BİRKAÇ USTAYADA GÖSTERDİM KİMSE PROBLEMİNİ BULAMADI HERKEZ BİRŞEYLER SALLADI.BİRİ DEDİ MOTORU İNDİRMEM LAZIM BİRİ DEDİ YOK ŞUNU YAPMAM LAZIM.!BUNALDIM ARTIK HER SABAH AYNI PROBLEMLERLE UĞRAŞMAKTAN YA !KİMSEYEDE GÜVENEMİYORSUN HERKEZ ÇAKAL OLMUŞ ARACI BIRAKIP GİDEMİYORSUN! KONTAĞA ANAHTARI TAKARSIN ÇEVİRİRSİN VE ARAÇTA ÇALIŞIR BUNEDİR BÖYLE YA BIKTIM HARBİDEN.GEÇEN GÜN ARACI SATMAYA KARAR VERDİM 33.000TL YE SONRA VİCDAN AZABI ÇEKTİM BİRAN.TALİPLİ ADAM GELİCEK TEST EDİCEK ARACI BİRŞEY YOK ! SERVİSE GÖTÜRSE BİLE ANLAMAZLAR.BİRTEK SABAH ÇALIŞIRKEN GÖRMELERİ LAZIM.ALICAK GİDİCEK DAHA SONRA ARACI.ERTESİ GÜN ARACI ÇALIŞTIRMAYI DENERKEN BÖYLE BİR PROBLEM YAŞAYACAK SONRA BENDE VİCDAN AZABI ÇEKİCEM O YÜZDEN BU PROBLEMDEN KURTULMAM LAZIM ACİLEN ! AMA BİR ÇARE BULAMADIM KENDİME.BİR FİKRİ YADA ÖNERİSİ OLAN VARSA MESAJ ATSIN BANADA.BU KONUNDA AYRICA TAKİPÇİSİYİM GEÇMİŞ OLSUN SİZLEREDE. KENDİ ARACIMIN VİDEOSUNU ÇEKTİM LİNK AŞAĞIDA İSTEYEN BİR GÖZ ATSIN
    http://www.youtube.com/watch?v=mEeWzeJ9zu8




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aybars233

    BELİRTTİĞİNİZ PROBLEMLERİN BİRAZDAHA FARKLISIDA BENİM ARACIMDA VAR (2000 MODEL DİZEL OTOMATİK,JEEP GRAND CHEROKEE.SABAHLARI ARACI ÇALIŞTIRMADA BÜTÜK SIKINTILAR YAŞIYORUM.MOTOR ZOR ÇALIŞIYOR.ANAHTARI ÇEVİRİR ÇEVİRMEZ HEMEN GAZ VERİYİROUM YOKSA STOP EDİYOR ARAÇ .ÇALIŞTIRMAYI BAŞARDIĞIM ZAMAN İSE ARKADAN BEYAZ DUMAN ATARAK 20-30 SANİYE MOTOR SALLANIYOR VE TEKLEYE TEKLEYE ÇALIŞIYOR.DAHA SONRA KENDİNE GELİYOR VE BİR DAHA ARACI KAPATIP ÇALIŞTIRDIĞIM ZAMAN O GÜN BOYUNCA AYNI PROBLEMİ VERMİYOR.ANCAK ERTESİ SABAH TEKRAR AYNI SORUNU YAŞIYORUM.SICAK HAVA SOĞUK HAVA FARKETMİYOR ! SÜREKLİ İLK ÇALIŞTIRMALARDA ZORLANIYOR VE ARKADAN BEYAZ DUMAN ATARAK MOTOR 20-30 SANİYE BOYUNCA SALLANIYOR.ARACI KENDİ SERVİSİ OLAN MENGERLER MERCEDES BENZ BURSA SERVİSİNE GÖTÜRDÜM DODGE-CHRYESLER-JEEP GİBİ MARKALARIN RESMİ SERVİSİ ONLARA AİT ÇÜNKÜ.İLK ÖNCE ENJEKTÖR ARIZASI DEDİLER ÇÜNKÜ ARAÇ MAZOTTA KAÇIRMAYA BAŞLAMIŞTI ! SONRA ENJEKTÖRÜ DEĞİŞTİRDİK FAKAT AYNI SORUN DEVAM EDİYOR.ARACIMDA 5 ADET ENJEKTÖR VAR VE TANESİ 1.000 TL SERVİS DIŞINA ÇIKTIM BAŞKA BİRKAÇ USTAYADA GÖSTERDİM KİMSE PROBLEMİNİ BULAMADI HERKEZ BİRŞEYLER SALLADI.BİRİ DEDİ MOTORU İNDİRMEM LAZIM BİRİ DEDİ YOK ŞUNU YAPMAM LAZIM.!BUNALDIM ARTIK HER SABAH AYNI PROBLEMLERLE UĞRAŞMAKTAN YA !KİMSEYEDE GÜVENEMİYORSUN HERKEZ ÇAKAL OLMUŞ ARACI BIRAKIP GİDEMİYORSUN! KONTAĞA ANAHTARI TAKARSIN ÇEVİRİRSİN VE ARAÇTA ÇALIŞIR BUNEDİR BÖYLE YA BIKTIM HARBİDEN.GEÇEN GÜN ARACI SATMAYA KARAR VERDİM 33.000TL YE SONRA VİCDAN AZABI ÇEKTİM BİRAN.TALİPLİ ADAM GELİCEK TEST EDİCEK ARACI BİRŞEY YOK ! SERVİSE GÖTÜRSE BİLE ANLAMAZLAR.BİRTEK SABAH ÇALIŞIRKEN GÖRMELERİ LAZIM.ALICAK GİDİCEK DAHA SONRA ARACI.ERTESİ GÜN ARACI ÇALIŞTIRMAYI DENERKEN BÖYLE BİR PROBLEM YAŞAYACAK SONRA BENDE VİCDAN AZABI ÇEKİCEM O YÜZDEN BU PROBLEMDEN KURTULMAM LAZIM ACİLEN ! AMA BİR ÇARE BULAMADIM KENDİME.BİR FİKRİ YADA ÖNERİSİ OLAN VARSA MESAJ ATSIN BANADA.BU KONUNDA AYRICA TAKİPÇİSİYİM GEÇMİŞ OLSUN SİZLEREDE. KENDİ ARACIMIN VİDEOSUNU ÇEKTİM LİNK AŞAĞIDA İSTEYEN BİR GÖZ ATSIN
    http://www.youtube.com/watch?v=mEeWzeJ9zu8

    Aynı sorun benim arabamdada vardı.2000 model saxo dizel.turbosuz mekanik dizel.bende bayaga bı uğraştım sorunu çözmek için.her usta farklı seyler söylüyordu.sonra bı tavsiye uzerine gittiğim pompacida ki eleman sorunu mü halletti.depodan pompaya gelen hortumu çıkarıp yerine şeffaf hortum taktı ve mazotun akısını izledi.hortumda kabarcıklar oluyordu.yani bı yerden hava alıyordu.nerden hava.aldığını bulmak için cok ugrasti en sonunda mazot filtresinin altındaki ufak bı plastik parçadam hava aldığını gördü.parça kırılmış ve yenisini hiçbir yerde bulamadık.bizde parçayı takip üstüne silikon çektik.ve problem halloldu.

    Bence sizin arabanızda bir yerden hava alıyor olabilir.İstanbuldaysaniz size çok iyi bir pompaci tavsiye edebilirim.




  • VALLA BUNALDIM ARTIK HERTÜRLÜ ÖNERİYE AÇIĞIM.UMARIM USTANIZ ANADOLU YAKASINDADIR
  • Makine müh. odasından bilirkişi gelip aracı incelemiş arkadaşlar, araç 6. seferde çalışmış her zamanki şekilde. Bilirkişi incelemiş ve ayıplı mal statüsüne gireceğini söylemiş, o doğrultuda rapor hazırlıyormuş. Tüketici hakları ile de irtibat kuruldu, bilirkişi raporu ile beraber dava açılacak, faiziyle beraber kazanırsınız dediler, hayırlısı bakalım.
  • Kazanırsınız.Ford böyle bir hata için araçlarını geri çağırmıştı ve türkiye'de satılan modeller bu gruba dahil değil denmişti.Bu sizin sorununuz çok karşılaşılmış elektronik sorun ecu.Arabayı sıfır aldığınız fiyattan biraz daha fazla bir fiyat kazanırsınız
  • Bence bu ford arabaları türkiye şartlarına uygun üretilmiyor (transit hariç).Havalar soğuyunca ford marka araçların çoğu zor çalışıyor.
  • takip
  • Harbiden arabalar cinsleşiyor bazen insanı gıcık ediyolar. Arabanın ön sol amartisörü lakalara girince luk luk diye ses yapıyordu. Servise götürdüm o günde hava inanılmaz soğuktu. Adamla her türlü lakaya girdik ses yok. Ama ustanın hakkını vermek lazım bugün hava soğuk ses gelmeyebilir demişti.
    Yeminle arabayı dövesim geldi Resmen uyuzluk yaptığı.

    İnşallah istediğiniz gibi sonuçlanır. Zarar görmezsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aybars233

    BELİRTTİĞİNİZ PROBLEMLERİN BİRAZDAHA FARKLISIDA BENİM ARACIMDA VAR (2000 MODEL DİZEL OTOMATİK,JEEP GRAND CHEROKEE.SABAHLARI ARACI ÇALIŞTIRMADA BÜTÜK SIKINTILAR YAŞIYORUM.MOTOR ZOR ÇALIŞIYOR.ANAHTARI ÇEVİRİR ÇEVİRMEZ HEMEN GAZ VERİYİROUM YOKSA STOP EDİYOR ARAÇ .ÇALIŞTIRMAYI BAŞARDIĞIM ZAMAN İSE ARKADAN BEYAZ DUMAN ATARAK 20-30 SANİYE MOTOR SALLANIYOR VE TEKLEYE TEKLEYE ÇALIŞIYOR.DAHA SONRA KENDİNE GELİYOR VE BİR DAHA ARACI KAPATIP ÇALIŞTIRDIĞIM ZAMAN O GÜN BOYUNCA AYNI PROBLEMİ VERMİYOR.ANCAK ERTESİ SABAH TEKRAR AYNI SORUNU YAŞIYORUM.SICAK HAVA SOĞUK HAVA FARKETMİYOR ! SÜREKLİ İLK ÇALIŞTIRMALARDA ZORLANIYOR VE ARKADAN BEYAZ DUMAN ATARAK MOTOR 20-30 SANİYE BOYUNCA SALLANIYOR.ARACI KENDİ SERVİSİ OLAN MENGERLER MERCEDES BENZ BURSA SERVİSİNE GÖTÜRDÜM DODGE-CHRYESLER-JEEP GİBİ MARKALARIN RESMİ SERVİSİ ONLARA AİT ÇÜNKÜ.İLK ÖNCE ENJEKTÖR ARIZASI DEDİLER ÇÜNKÜ ARAÇ MAZOTTA KAÇIRMAYA BAŞLAMIŞTI ! SONRA ENJEKTÖRÜ DEĞİŞTİRDİK FAKAT AYNI SORUN DEVAM EDİYOR.ARACIMDA 5 ADET ENJEKTÖR VAR VE TANESİ 1.000 TL SERVİS DIŞINA ÇIKTIM BAŞKA BİRKAÇ USTAYADA GÖSTERDİM KİMSE PROBLEMİNİ BULAMADI HERKEZ BİRŞEYLER SALLADI.BİRİ DEDİ MOTORU İNDİRMEM LAZIM BİRİ DEDİ YOK ŞUNU YAPMAM LAZIM.!BUNALDIM ARTIK HER SABAH AYNI PROBLEMLERLE UĞRAŞMAKTAN YA !KİMSEYEDE GÜVENEMİYORSUN HERKEZ ÇAKAL OLMUŞ ARACI BIRAKIP GİDEMİYORSUN! KONTAĞA ANAHTARI TAKARSIN ÇEVİRİRSİN VE ARAÇTA ÇALIŞIR BUNEDİR BÖYLE YA BIKTIM HARBİDEN.GEÇEN GÜN ARACI SATMAYA KARAR VERDİM 33.000TL YE SONRA VİCDAN AZABI ÇEKTİM BİRAN.TALİPLİ ADAM GELİCEK TEST EDİCEK ARACI BİRŞEY YOK ! SERVİSE GÖTÜRSE BİLE ANLAMAZLAR.BİRTEK SABAH ÇALIŞIRKEN GÖRMELERİ LAZIM.ALICAK GİDİCEK DAHA SONRA ARACI.ERTESİ GÜN ARACI ÇALIŞTIRMAYI DENERKEN BÖYLE BİR PROBLEM YAŞAYACAK SONRA BENDE VİCDAN AZABI ÇEKİCEM O YÜZDEN BU PROBLEMDEN KURTULMAM LAZIM ACİLEN ! AMA BİR ÇARE BULAMADIM KENDİME.BİR FİKRİ YADA ÖNERİSİ OLAN VARSA MESAJ ATSIN BANADA.BU KONUNDA AYRICA TAKİPÇİSİYİM GEÇMİŞ OLSUN SİZLEREDE. KENDİ ARACIMIN VİDEOSUNU ÇEKTİM LİNK AŞAĞIDA İSTEYEN BİR GÖZ ATSIN
    http://www.youtube.com/watch?v=mEeWzeJ9zu8


    Hocam bu sorun noktası noktasına bende de var bu araçta. Acaba nasıl çözdünüz sorunu öm de gönderdim.
    Hocam bu sorun noktası noktasına bende de var bu araçta. Acaba nasıl çözdünüz sorunu öm de gönderdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aybars233

    VALLA BUNALDIM ARTIK HERTÜRLÜ ÖNERİYE AÇIĞIM.UMARIM USTANIZ ANADOLU YAKASINDADIR

    Arabaya büyü yapmışlar büyü...

    Şaka bi yana gerçekten uyuz bir durum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mavi Aristokrat M kullanıcısına yanıt
    Aracı sattım kurtuldum :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hserdark

    Bir düzeltme yapayım,
    Mavi duman değil BEYAZ duman atıyor araç, ilk konuyu açarken yanlış yazmışım.


    2 Servise gitti araç ve yaklaşık 4 gün kaldı bir tanesinde, birşey bulamadılar.

    Acaba diyorum, o ortamda oksijen yoğunluğu gibi birşeyden mi kaynaklanıyor.

    cevabı siz bulmuşsunuz zaten .

    Bunun nedeni büyük ihtimal ile yüksek basınçtan dolayı yapıyor..

    Nasıl yani diyecek olursanız.

    Otopark -2 diyorsunuz demekki yerin nereden baksan 15 metreden fazla aşağıdır. Ortamdaki havanın sirkülasyon yapabilmesi için büyük bir ihtimalle dışarıda yüksek hava akımı ile hava otoparkın katına gönderiliyor.

    Ama sanırım bir yerlerde tasarım hatası olacakki içeride sirkülasyon olmuyor... içeri hava basılırken dışarı hava tahliyesi unutulmuş olabilir. Bu hatanın aynı yüksek rakımlı bir alanda da yapma ihtimali yüksek...

    Çalıştığım fabrikada ilginç bir müşteri şikayeti iletildi.


    üretttiğimiz araba kornası deniz seviyesinde sıkıntısız bir şekilde üretirken avrupalı beyfendi alp dağlarında arabası ile tatile gittiği zaman kornasının çalışmadığını iletti bize ...

    hemen kornayı incelemek için teknik servisten rica ettik ve türkiyeye getirttik.

    ve alçak basınç odasına koyup çalıştırdığımızda korna cidden ötmedi.

    ve yüksek basınç ile denediğimizde ise bu seferde parazitli ses çıkarmaya başladı.


    videoyu izlediğimde aklıma bu sorun geldi...

    tabi araçlarda bu yakıt hava oranını ayarlaması gereken sistem olması gerekir.

    sizin aracınızda yoğunlaşmanız gereken tek nokta videoya göre hava yakıt karışımı...




  • otomobil benzinli olur dizel yük aracının yakıtıdır... otomobillere uyarlanmıştır... araç kullanıyorsan basacaksın biraz daha para benzinde bineceksin yok tekleme hoplama üçleme zıplama gaklama guklama yaşamayacaksın.. yağ su benzin devam arada filtre..
  • Sorunu cozen yok muu yil oldu 2015.. ayni sorun benim aractada varrr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rölanti valfi bozuk.
  • Araba sanki marşı çevirdikten sonra rölantiyi oturtamıyor gibi. Bahsettiğiniz sorun belki garip gelecek ama 1970 model lokomotiflerin yaptığı soruna benziyor. Bir süre motor rölanti devrini bulup oturtamıyor ve teklemeli, sıkıntılı çalışıyor. Bu esnada bol miktarda da beyaz duman atıyor. Ne zaman ki "devrini bulup" rölantiyi oturtursa o zaman sıkıntısız çalışıyor. Tabi 1970 model dizelin yaşadığı sıkıntılar ile 2010 lu yılların otomobilinin yaşadığı sıkıntılar aynı olmaz ama, bu dinlediğim ses tam olarak bu.
  • Peki nasil giderebiliriz sorunu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakıt basıncı gibi tahmin ediyorum bi baktır istersen
  • hedef 2023
  • Ayni sorun bende de var aracim 17 gun serviste kalti fakat sorunu burda yapmiyor dediler sikayette bulundum yardimci olmadilar ne yapabilirim sorun nasil cozulur bilen var mi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.