Şimdi Ara

sıfır garantili aldığım araç bir çok yerinden boya attı firma kabul etmedi (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
178
Cevap
1
Favori
17.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
97 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • senpaituyun kullanıcısına yanıt
    Evet hocam 2 . Kez den sonra değişim yapılıyor Otosan neden değişim yapmıyor size ne bahane sundular hadi benimki dış mihraklardan kaynaklıymış sizinkinede şer odakları sebeb olmuş der bu adamlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Böyle bir şey gerçekten var galiba, bayiye bile gittiğinde sıfır km araçlara bakıyorsun öndeki kapı ile arkadaki kapının renk tonu tutmuyor, sonradan boyanmış gibi duruyor. Tek araçta olsa hadi diyeceğim de showroomda bile birkaç araçta aynı şeyi görünce insan kıllanıyor. Zaten tamponları boyayamıyorlar, şeker pembe diye renk yapmış, tamponlar ise bordo, tamam plastik de, başka markalar nasıl boyuyor aynı tona plastiği..
  • genel müdürlükten bir cevap daha geldi mühendisler incelemişler fotoğrafları kuş pisliği yaptı demişler gülermisin ağlarmısın? her gün mü pisliyor bu kuşlar her gün mü yeni bir yerde çıkıyor
  • Bu ülkede mal sahibi olunmaz, ev/araba fark etmez, kiralık yaşamaya geçiş yapmak lazım, yoksa insanı kanser yaparlar....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pendik05

    genel müdürlükten bir cevap daha geldi mühendisler incelemişler fotoğrafları kuş pisliği yaptı demişler gülermisin ağlarmısın? her gün mü pisliyor bu kuşlar her gün mü yeni bir yerde çıkıyor
    Çoğu firma malını satana kadar..Tüm beyaz eşya ve küçük ev aletlerini Bosch marka aldım kaliteli diye, çamaşır makinasında 2.senede alt kısımdan boya kabarmaya başladı, genel merkeze şikayetimi ve ilgili resimleri gönderdim, servis incelemeye geldi rapor tuttu gitti, sonra genel merkez aradı ürün banyoda olduğu için boya sorunları normal dedi, dedim siz evde salona mı koyuyorsunuz makinanızı? Sonuç olarak onlara göre kusur bulunamadı, isterseniz ücretli parça değişimi yaparız dedi, kalsın dedim, daha da kolay kolay bu markadan alışveriş yapacağımı sanmıyorum.




  • Mağlesef öyle ülkemizde bir ürünü alırken garantisizmiş düşünüp almak en doğrusu aslında
  • Desteklerinizi bekliyorum arkadaşlar videoyu yatabilirseniz sevinirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • .....

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • innovation.time kullanıcısına yanıt
    Bosch turkiye de uretildiginden beri kalite yerlerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ford ve Ford bayileri cidden sıkıntılı ve yüzsüz çıktı. Bunu da az önce gördüm.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 6 Haziran 2018; 20:19:2 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Hocam bir sonuç alamadınız mı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pendik05

    Hocam bir sonuç alamadınız mı
    Araç benim değil, Youtube kanalı sahibinin hocam. Sizde bir gelişme var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Mağlesef hocam bende olumlu bir gelişme Yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ah o otosan yok mu o otosan

    Fiesta poweshif aracımız vardı ne çektirdiler kavrama yüzünden

    Ford mu töbe

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hadi biz neyse bu arakadaşın 7 aylık arabası yanmış seyir halinde adama kullanızı hatası demişler pes artık Otosanhttps://youtu.be/zANgcSJeTfo

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pendik05

    Hocam hadi biz neyse bu arakadaşın 7 aylık arabası yanmış seyir halinde adama kullanızı hatası demişler pes artık Otosanhttps://youtu.be/zANgcSJeTfo
    Otosan Ford rezilliktir pişmanlıktır



    2013 te sıfır Fiesta powershift aldık

    5.200 km de titreme silkeleme başladı



    Gittik yetkili servise , cihaza bağladılar güncelleme falan yaptılar düzeldi dediler , 3 gün kullandık 4. Gün yine başladı silkeleme

    Servise geri gittik yine cihaza bağladılar araca servis danışmanı ile birlikte bindik o da durumu teşhis etti kabul etti titreme silkeleme var ama neymiş cihaz bunun toleransların dışında olduğunu tesbit etmesi gerekiyormuş, cihaza bağlıyor cihaz normal değer diyor ama araba hilti gibi titriyor neyse bırakın aracı biz değer tutana kadar test edelim değerleri tutturalım dediler bıraktık , değer tutmazsa otosan yedek parça vermiyormuş



    5 gün sonra değer tuttu dediler Otosandan parçayı istemişler, kavrama değişecek

    Neyse kavrama değişti sorun yok kullanmaya devam ettik

    Geldik 13.000 km ye yine başladı titreme yine servis yine cihaz yine değer tutmuyor falan ....

    Bu defa ilkinden daha fazla silkeleme başladı yine bıraktık bu defa değer tutmuyor dediler bu kronik dediler normal bu kadar dediler de dediler

    Servis danışmanını bindirdim arabaya çıktık tecrübeye bu silkeleme normal diyorsan hiçbirşey demeyeceğim dedim ilk silkeleme de bile bu kadar değildi dedim kendisinden haklısın abi dedi otosan ile görüşeceğim dedi

    Görüştü gelen cevap değer tutmazsa parça yok



    Servis müdürüne çıktım şikayet edeceğim falan dedim iyi niyetli bi arkadaştı sağolsun

    Parçada %50 iskonto ve sıfır işçilik ile sizin istediniz üzerine kavramayi değiştirebiliriz dedi ve parçanın garantili olduğu için bir daha ki sorunda otosan ın problem çıkarmayacağını söyledi.

    Saçmalığa bakın

    Neyse cepten değiştirdik kavramayı faturasını da aldım

    Bir müddet kullanmaya devam ettik geldik 21.000 km civarına yine yeni yeniden silkeleme başladı , yine gittim aracı geri alacaksınız aynı yerden 3. Defa arıza verdi dedim tüketici hakkı var falan dedim de nafile bırakın dediler bıraktık

    1 hafta geçti aradılar aracınızı gelin alın diye gittik cevap aracınızda hiçbir problem yok dediler çıldırdım neyse dava edicem dedim çıktım



    Avukatım ile görüştüm , bilir kişi den rapor aldım dedi , gittik bilirkişi aracın silkeleme titreme yaptığını raporladı



    Tam dava açıyoruz evrakları avukata teslim ettim araca park halinde çarptılar kasko arabayı pert etti de kurtulduk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pendik05 kullanıcısına yanıt
    Bi dava açın kendisine gelsin şu koç

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elsa kullanıcısına yanıt
    Dava işlerine geliyor hocam asıl onların korktuğu olayların ifşa edilmesi ondan videoyuyu yaymayı çalışıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pendik05

    Dava işlerine geliyor hocam asıl onların korktuğu olayların ifşa edilmesi ondan videoyuyu yaymayı çalışıyorum
    Siz evrakları hazırlayın şimdiden, bu sırada ekşi sözlükte konu açtırın ve diğer sorunlu Ford videolarını da ekleyin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.