Şimdi Ara

SIFIR KİLOMETRE VOLVO S60 İLK GÜN ARIZA YAPTI

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Foruma ilk kez katılıyorum. Bu yüzden aşağıdaki konu ile ilgili yardımlarınız benim için çok önemli.

    06.01.2013 tarihinde Arkas Volcar Gaziemir'den sıfır kilometre 2012 model Volvo S60 aldım. Aynı gün evime gittim, akşama doğru yeni aracımızı dışarda kutlamak üzere aracı çalıştırmak istediğimde araç evimin önünde çalışmadı, davet ettiğim herkese kapının önünde rezil oldum, daha sonra yol yardımı aradım, Volcar servisten gelen kişi araç ile yaklaşık 2 -2,5 saat kadar uğraştı, tabii bu arada hani kapı önünde kurban kesersiniz heryere bağırsakları derisi vs dağılır ya, benim aracımıda görevli kişi darmadağın etti, her şeyini söktü dağıttı.

    Servis görevlisine arızanın sebebini sorduğumda " SİSTEM KENDİNİ BİLİNMEYEN BİR NEDENDEN DOLAYI ABSORBE" etmiş dedi. Bu arada ABSORBE etmek emmek anlamına gelir, nereden duydu bu kelimeyi bilemiyorum ama gayet kendinden emin kullanıyor. Bana verdiği servis kağıdında ise " AKÜYE BESLEME YAPILDI SERVİSE DAVET EDİLDİ " yazıyordu.

    Ertesi sabah aracımı servise götürmek için kalktım, ilk marşa bastığımda araç çalıştı, ancak tepeyi inerken yolda araç bir kez titredi, sanki şarj kesilmesi veya yakıtın yanma odasına gitmemesi gibi bir titremeydi, aracı servise teslim ettim, daha sonra Volcar servis akşama doğru beni arayıp aracınızı gelip alabilirsiniz, aküsü arızalıymış değiştirdik dediler.

    Ben bu aracı geri almak istemiyorum. Aynı özellikte başka bir Volvo S60 istedim bana önce olmaz dediler ama sonra üst yönetime kadar konuyu taşıyınca 3 ayrı araç sundular. 2 si benim araçtan çok daha düşük donanımlı diğeri ise benim araç ile aynı tek fark 2013 model olması, ama 9.800 TL para ödememi istediler üstüne.

    Daha önce başınıza böyle bir olay geldi mi geldiyse bana ne önerirsiniz. 94.800 TL para ödedim araç halen serviste ve bu araca olan güvenim sarsıldı.

    Değerli yorumlarınız için peşinen teşekkürler.







  • hakanocal kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun. Gerçi gülünecek bir konu değil ama servis elemanının "absorbe" tabirini kullanımıyla ilgili yazdıklarınızla istemdışı güldüm.

    Aracı alış tarihinizi ve modeli doğru yazdığınızdan emin misiniz? Zira araç 1 sene önce alınmış durumda gözüküyor yazınıza göre.

    Arıza basit bir şekilde akü ile ilgili olsa bu kadar kolay değişim önereceklerini tahmin etmiyorum. Hukukçu arkadaşlar daha net bilgi verebilir ama bildiğim kadarıyla satın aldıktan belli bir süre içerisinde bu tip durumlarda değişim/iade etme hakkınız bulunuyor. O belli süreyi aştıktan sonra da garanti süreci ve kapsamında olduğu müddetçe aynı arızadan ötürü 3 kere veya farklı arızalardan dolayı 6 kere işlem gördürmek durumunda kalırsanız yine değişim/iade etme hakkınız bulunuyor.

    Yukarıda yazdıklarım süre vs kesin olmamakla birlikte Tüketici Haklarına dair kanunda böyle bir madde olduğunu net olarak hatırlıyorum. Bu kadar büyük meblağ ile yapılmış bir satın almada işinizi şansa bırakmamanızı ve konuyu çevrenizden mesleki açıdan güvenebileceğiniz bir hukukçuya danışmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Hatta avukatınızla birlikte aracı satın aldığınız yere giderseniz, bayiinin tavrının bambaşka olacağını düşünüyorum.




  • 2012 model satışı varmı hala?
  • geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanocal

    Merhaba Arkadaşlar,

    Foruma ilk kez katılıyorum. Bu yüzden aşağıdaki konu ile ilgili yardımlarınız benim için çok önemli.

    06.01.2013 tarihinde Arkas Volcar Gaziemir'den sıfır kilometre 2012 model Volvo S60 aldım. Aynı gün evime gittim, akşama doğru yeni aracımızı dışarda kutlamak üzere aracı çalıştırmak istediğimde araç evimin önünde çalışmadı, davet ettiğim herkese kapının önünde rezil oldum, daha sonra yol yardımı aradım, Volcar servisten gelen kişi araç ile yaklaşık 2 -2,5 saat kadar uğraştı, tabii bu arada hani kapı önünde kurban kesersiniz heryere bağırsakları derisi vs dağılır ya, benim aracımıda görevli kişi darmadağın etti, her şeyini söktü dağıttı.

    Servis görevlisine arızanın sebebini sorduğumda " SİSTEM KENDİNİ BİLİNMEYEN BİR NEDENDEN DOLAYI ABSORBE" etmiş dedi. Bu arada ABSORBE etmek emmek anlamına gelir, nereden duydu bu kelimeyi bilemiyorum ama gayet kendinden emin kullanıyor. Bana verdiği servis kağıdında ise " AKÜYE BESLEME YAPILDI SERVİSE DAVET EDİLDİ " yazıyordu.

    Ertesi sabah aracımı servise götürmek için kalktım, ilk marşa bastığımda araç çalıştı, ancak tepeyi inerken yolda araç bir kez titredi, sanki şarj kesilmesi veya yakıtın yanma odasına gitmemesi gibi bir titremeydi, aracı servise teslim ettim, daha sonra Volcar servis akşama doğru beni arayıp aracınızı gelip alabilirsiniz, aküsü arızalıymış değiştirdik dediler.

    Ben bu aracı geri almak istemiyorum. Aynı özellikte başka bir Volvo S60 istedim bana önce olmaz dediler ama sonra üst yönetime kadar konuyu taşıyınca 3 ayrı araç sundular. 2 si benim araçtan çok daha düşük donanımlı diğeri ise benim araç ile aynı tek fark 2013 model olması, ama 9.800 TL para ödememi istediler üstüne.

    Daha önce başınıza böyle bir olay geldi mi geldiyse bana ne önerirsiniz. 94.800 TL para ödedim araç halen serviste ve bu araca olan güvenim sarsıldı.

    Değerli yorumlarınız için peşinen teşekkürler.

    Sn. Öcal,

    Aracınızın satıcısı olan bayi zaten yasanın sunmuş olduğu seçimlik haklarını size sunmuş. Ya 2012 model aynı donanımda araç verecekler, ki öyle bir aracın artık bulunabileceğini inanmıyorum. 2. Seçenek ödediğiniz ücretin iadesi, ama iade aldığınız ücret karşılığında istediğiniz yeni bir araç alabilirmisiniz bilemem. 3. Seçenek ise bayinin önerdiği gibi üst model yılı veya donanıma fark vermek suretiyle sahip olmanız. Son seçenek ise ayıp oranında indirim, ki Akü söz konusu olduğunda bu indirimin çok yüksek olacĞı konusunda beklentilerinizi yüksek tutmayın derim.

    Sonuç olarak bayi zaten size hukuki yollara gitmemiz halinde alabileceğiniz sonuçlara göre teklif sunmuş olduğu kanattindeyim, bu tekliflerden makul olanı değerlendirin derim.

    Kişidel yorumum ise basit bir akü arızası nedeniyle araçtan soğumaz, bayiden makul bir indirim veya aksesuar hediyesi ile sulh olmaya çalışır, aracımı zevkle kullanırım. Bu benim kişisel görüşüm elbette ki.

    Sevgiler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • ssozen11 S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.

    Bana teklif edilen 3 farklı araç oldu.

    2 tanesi donanım olarak düşük, renkler gri ve beyaz, sonuncu ise benim araca denk sayılır üstüne 9.800 TL istediler. Ben mahkemelerde uğraşmak istemiyorum, bu işten para kazanmak gibi bir kaygımda yok zaten, galericilik yapmıyorum.

    Amacım içime sinecek bir araca binmekti sadece.

    Mal canın yongası derler, VOLVO S60 aldık patron felan değiliz ki, ben de yaptığım birikimlerle hayatımda böyle bir değişiklik yapmak istedim ama arıza olunca korkuyor insan işte.

    Bu yüzden zaten benzer olayı yaşayan oldu mu diye foruma yazdım.

    Ama maalesef çoğu arkadaşlarımız dalga geçiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanocal -- 26 Ocak 2014; 23:42:04 >
  • hakanocal kullanıcısına yanıt
    Sn. Öcal,

    bu başlıkta size cevap verenlerin size yardımcı olmaya çalışan mesajlarından başka mesaj göremedim, anladığım kadarı ile bu durum sizi br hayli üzmüş ve alındgna olmanıza sebep olmuş.

    Bir tane teknisyenin boyunu aşan bir kelime kullanması sonucu bu güzelim araçtan vazgeçme yoluna gitmeniz, benim açımdan mantıklı bir karar değil. Araç uzun süre yatan bir araç, ki siz bunu biliyor olmalısınız, size verilen uygun teklifin nedeni de bu olmalı, ki yeni modeli ile arasında 10.000 TL'ik bir avantaj sağlanmış durumda. Akü'nün bu süre zarfında boşalmış olması ve şarj tutmuyor olması muhtemeldir. Akü değişimi ile sorun giderilmiş sanırım ve aracınız teslime hazır. Sizin yerinizde olsam aracıma güzel bir aksesuar talep ederim, örneğin Sensus Connected Touch takılmasını ister ve sulh yoluna giderim.

    Tercih sizin, elbette ki.

    Sevgiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssozen11 -- 27 Ocak 2014; 10:04:18 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • hakan bey öncelikle geçmiş olsun

    sayın ssozen beyin dediği gibi 1 yıl galeride bekleyen ve hareket etmeyen her marka araç ( aslında daha doğrusu akü ) bu sorunu çıkaracaktır. yaşadığınız sorun özellikle akü sorunu bu forumda çokça konuşuldu. onun dışında s60 ile ilgili büyük kronik bi sorun görülmedi. tabi son karar sizin...
  • bu arada aracınız advance sanırım, 1.6 mı 2.0 mı göremedim ama 2012 model için bile bana biraz yüksek geldi fiyat, nede olsa 2014 yılındayız kime söyleseniz 2 yaşında gibi algılanacak. ikinci el takıntınız varmıdır bilmiyorum ama o fiyatlara çok düşük km (5000-15000) 2. el yeni kasa 2013 model 1.6 advance araçlar görüyorum..
  • eritroblastosis kullanıcısına yanıt
    Arac görebildiğim kadarıyla 2012 T4.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • imagoodman kullanıcısına yanıt
    valla helal olsun neresinden anladınız fotolar önden
  • Otomobil genelde açılan konuda arkadan çekilmiş resimleri de vardı aracın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son durum ne oldu acaba?
  • Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.