Şimdi Ara

Sıfir Opel astra j kasa136 beygir dizel sport mu honda civic elegans lpgli mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
1.544
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Astra motor gücü ve gaza bastığınızda yaşatacağı duygu olarak Civic den 3-5 kat daha fazla tat verecektir.
    Turbo güç Tork yazarken bile içim gıçıklandı.

    Astra al.kenara geç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karşılaştırmanız bile yanlış olmuş. Astra tabi ki
  • bunu al geç bmw nin ürettiği en saçma otomobil.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2011-3.16i-50.000-km-de-boyasiz-degisensiz-navigasyonlu-borusan-231905783/detay

    yakıt tüketimi 11/100km.

    hızlanma 13,4 second

    yalnız ciddiyim yakıt sorununa bilmiyorum lpg uyarmı ama uyarsa iyi bi seçenek.

    yalnız o hızlanma süresi ne katlanılırmı bilemicem.

    neredeyse 1.3 cdti astradan tokat yer bu lpg ile



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lınc -- 31 Ekim 2015; 17:21:23 >




  • Fiyat bayağı uygunmuş. 68500 sport dizel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu elegansı benzinlı alıp dışarda lpg taksak garantide bi sıkıntı olurmu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turbo lafını duyunca kendinden geçen içinden geçerci arkadaşlar, astra turbo dizel turbo benzinli değil, aralarında yarım saniye bile fark yok 0-100 hızlanmasında, kim kimin içinden geçiyor hayal kurmayın, eğer mevzu kapışmaksa civic uzar gider

    bu iki araç içerisinde de civic anlamsız pahalı olduğundan astra yı seçerdim
  • Fiyati baya iyi astranin. 10Bin lira indirim yapmislae liste fiyatindan. Bu arada ben sedan astra derim daha guzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra kesinlikle daha mantıklı ama Güncel i-vtech bile Bir B16B olmasada 7000 Rpm devirebilen bir makina Elbette dizelin torku koltuğa yaslaması keyifli ama Ben olsam Sırf kesiciye girdiği için Civic alırdım diye düşünüyorum.
  • dizel her zaman dizeldir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    turbo lafını duyunca kendinden geçen içinden geçerci arkadaşlar, astra turbo dizel turbo benzinli değil, aralarında yarım saniye bile fark yok 0-100 hızlanmasında, kim kimin içinden geçiyor hayal kurmayın, eğer mevzu kapışmaksa civic uzar gider

    bu iki araç içerisinde de civic anlamsız pahalı olduğundan astra yı seçerdim

    Her ışıktı 0-100 yapıyorduk zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    turbo lafını duyunca kendinden geçen içinden geçerci arkadaşlar, astra turbo dizel turbo benzinli değil, aralarında yarım saniye bile fark yok 0-100 hızlanmasında, kim kimin içinden geçiyor hayal kurmayın, eğer mevzu kapışmaksa civic uzar gider

    bu iki araç içerisinde de civic anlamsız pahalı olduğundan astra yı seçerdim

    Civic geriye dogru uzar

    Astra'nin tum devir bandi cok cok daha dolu. Hele rampada denk gelirlerse Civic'in 7000rpm'de bile sansi yok. Otomatikse hic konusmayalim bile zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3 aylık 136 astra sport stil sedan kullanıcısı olarak bırakın honda yı 1.6 dizel focus golf jetta passat yeni insignia bu makinaya tork ve güçte yakalayamaz.. Akseki rampalarında 6.vites klima açık giderken diğer lüks araçların arkada kalmaları paha biçilemez.. ve gaza bastığınızda koltuğa yapıştırması.. hiç zorlanmadan aksaray yolunda sabit 200 km hızla gitmesi.. bir Astra kullanıcısı olarak ne kadar doğru bir karar verdiğini bana ıspatlıyor. .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 07_infazci -- 5 Kasım 2015; 1:28:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: needacar

    69000 TL ye kendisi yarı çakma yerli, fiyatı gavur a rahmet okutturan Fiat Egea 1.6 dizel 120hp düz vites var, onu da düşünebilirsiniz. Fazla ileri gitmenizi tavsiye etmem ama😄

    Adam doğru söylemiş bide eksilemişler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: attci

    Astra motor gücü ve gaza bastığınızda yaşatacağı duygu olarak Civic den 3-5 kat daha fazla tat verecektir.
    Turbo güç Tork yazarken bile içim gıçıklandı.

    Astra al.kenara geç.

    kenara niye geçiyormuş sol şeride geçecek
  • Honda eskisi gibi değil
    Tasarım iyi değil
    Yalıtım her zamanki gibi kötü
    Malzeme kalitesi kötü
    Hem daha pahalı

    Astra çok daha iyi bir seçim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra sedan olmaz hatchback alın, sedan düşünüyorsanız bence civic tercih edin astra sedan çok tipsiz :D Astranın turbosu ani hızlanmalar için felan çok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mixtiesto

    bunu al geç bmw nin ürettiği en saçma otomobil.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2011-3.16i-50.000-km-de-boyasiz-degisensiz-navigasyonlu-borusan-231905783/detay

    yakıt tüketimi 11/100km.

    hızlanma 13,4 second

    yalnız ciddiyim yakıt sorununa bilmiyorum lpg uyarmı ama uyarsa iyi bi seçenek.

    yalnız o hızlanma süresi ne katlanılırmı bilemicem.

    neredeyse 1.3 cdti astradan tokat yer bu lpg ile

    Tokat yer ? Şehir içi yarış pisti mi ? 116 beygir araç çip attırılınca dahada artıyor çipsiz bile yeterli benve 0-100 değeri ne kadar önemli sizin için yahu.Aile aracı veya kullanıcı aracı böyle şeylere takılmaz.3.16i piyasası arttı artmasa tercih edilebilecek güzel bir hem spor hem aile otomobili hem bmw kalitesi.Yakıt tüketimi km 45-50 kuruş lpg ile dahada düşük ki bana kalırsa şehir içi 100/km 10 ltyi geçmiyorsa bir sorun yoktur.Bu arada lpg uyumlu.Ha ben gaza bastım mı uçacak dersen onu 136 bg lik astra yapamaz zaten.Gitsin temizinden 1.6 turbo 180 bg insignia baksın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar konuyla tam alakalı değil ama, astra'nın maksimum torka 2000 dev/dk'da ulaştığı görülüyor teknik özelliklerde. Bu durum sürüşte hissediliyor mu? Genelde rakiplerinde 1750 hatta 1500 devir/dk görülüyor. 2 bin devirden öncesi cansız ise yakıt tüketimine olumsuz etkisi olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quenloth

    Arkadaşlar konuyla tam alakalı değil ama, astra'nın maksimum torka 2000 dev/dk'da ulaştığı görülüyor teknik özelliklerde. Bu durum sürüşte hissediliyor mu? Genelde rakiplerinde 1750 hatta 1500 devir/dk görülüyor. 2 bin devirden öncesi cansız ise yakıt tüketimine olumsuz etkisi olabilir.


    Sonuç cümlesini baştan söyleyeyim, kesinlikle hayır kafanız rahat olsun.

    Kendim 1.6 136 bg Astra J kullanımımdan edindiğim izlenimleri aktarayım.
    Detayına gelirsek; motorun maks. torku belirli bir devir aralığı yerine güncel Astra'larda 2000 devirde geliyor.
    Yeni Insignia ve Astra K'da revizyona gidilmiş. Teknik dökümanda gördüğüm kadarıyla maks. tork 2000-2250 arası olmuş(devir aralığını yanlış hatırlıyor olabilirim).

    Azami torku 2000 veriyor ama şöyle bir durum var (motorun güç-tork grafiğini eklemeye çalıştım, gözükür umarım).
    1200'lü devirlerden sonra tork değeri çoktan 190-200 nm 'lere ulaşıyor. 1600-1700 devirde diğer muadil dizel motorlar kadar, hatta daha fazla tork üretmiş oluyor.
    Yani hiç bir şekilde yığılma bayılma olmuyor.
    Günlük kullanımda çok rahat biçimde şehir içinde 1500-1800 devir civarında kasılmadan ilerliyor. Ani hızlanma gerekmiyorsa 2000 deviri geçme ihtiyacı hissetmiyorsunuz. 1200 devirin altına da inmek istemiyorsunuz.

    Bu motordaki tek eleştiri ya da beğenmeme olarak illa birşey denecekse, ani gaz köklemelerinde torkun 2000 devirde patlamalı olarak gelmesini sayabilrim belki. Ama dediğim gibi aslında bu devirin öncesinde ve sonrasında da halen ciddi manada tork değeri üretse de, 320 nm'den sonra 200 nm'li torklar yavan geliyor

    Tüketime gelirsek benim için makul(136 bg'lik bir motor için) ama çok az yakıyor yakıt cimrisi diyemem. 3000 km'lerdeki motor ort. tüketim 7,1 lt ort. hız 25 km. Son 1000 km'lik ort. tüketim 6.9 lt, ortalama hız 28 km.
    Uzun vadede 6-6.5 lt arası olur tahminim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi butterfly_effect_53 -- 6 Kasım 2015; 9:59:57 >




  • butterfly_effect_53 teşekkür ederim detaylı anlatım için. B sınıfı 1.4 Dizel kullanıyorum ama artık C sınıfına geçme vakti geldi. Benim için kritik teknik özelliklerden biri de bu değer.
    Henüz test sürüşleri yapmadım, o yüzden kendim gözlemleyemedim.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.