< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Sıfır terramar mı 2.el bmw x1 mi (2. sayfa)
![](/static/forum/img/populer-yerinde.png)
![](/static/forum/img/populer-yukari-cok.png)
![Daha fazla göster butonu](/static/forum/img/Layer_3.png)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Forumda bu konuda en riskli modellerden giulia sahibi var. Riskli diyorum çünkü motor sadece alfaya özgü başka hiçbir arabada yok.
Hiçbir sorun yaşamadı. Psa konusu doğru evet, ama işin alfa ayağı tamamen şehir efsanesi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Alfa örneğinde ki gibi İnsignia daki 1.5 d motor da sadece insignia B ve Astra K ya özgü
Başka hiç bir araba da yok
Ama patladık işte
185 bin de termostat / su pompası ihtiyacı doğdu
Maalesef işimiz organizasyonun başındaki guruba kaldı
Yoksa Alfa için iyidir kötüdür sorun yaşar veya yaşamaz bir şey diyemem
Ben başıma ne geldiyse anlatıyorum
Arabayı çok sevmem beğenmem başka bir konu , parça ihtiyacı olduğunda yaşadığımız rezillik başka bir konu
Buradan yola çıkarak da bu gurubun çatısı altına giren markalarda ilerleyen süreçlerde belli ki bu sorunların yaşanması olası , en azından ben bu çıkarımı yapıyorum
Bu adamlardan önce örneğin GM/Opel termostat için X üreticiyle anlaşmış , artık GM/Opel değil muhatap Stellantis ve çalışma tarzları farklı olabiliyor
Örneğin Opel İzmir de stok tutar bazen parçalar İzmir de stokta olurdu 2 günde parça gelirdi
Şimdi ise müşteri hizmetleri bana stok tutulmadığını söyledi
Benim için yok hükmünde bir firma bu saatten sonra
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: werneke
Alfa örneğinde ki gibi İnsignia daki 1.5 d motor da sadece insignia B ve Astra K ya özgü
Başka hiç bir araba da yok
Ama patladık işte
185 bin de termostat / su pompası ihtiyacı doğdu
Maalesef işimiz organizasyonun başındaki guruba kaldı
Yoksa Alfa için iyidir kötüdür sorun yaşar veya yaşamaz bir şey diyemem
Ben başıma ne geldiyse anlatıyorum
Arabayı çok sevmem beğenmem başka bir konu , parça ihtiyacı olduğunda yaşadığımız rezillik başka bir konu
Buradan yola çıkarak da bu gurubun çatısı altına giren markalarda ilerleyen süreçlerde belli ki bu sorunların yaşanması olası , en azından ben bu çıkarımı yapıyorum
Bu adamlardan önce örneğin GM/Opel termostat için X üreticiyle anlaşmış , artık GM/Opel değil muhatap Stellantis ve çalışma tarzları farklı olabiliyor
Örneğin Opel İzmir de stok tutar bazen parçalar İzmir de stokta olurdu 2 günde parça gelirdi
Şimdi ise müşteri hizmetleri bana stok tutulmadığını söyledi
Benim için yok hükmünde bir firma bu saatten sonraTamam işte işin alfa kısmı en azından bu motorlarla farklı. Zaten tonalede kullanılan tüm motorlar italyan üretimi. Juniorla psa motoruna geçtiler,onu alan alır almayan almaz birşey diyemem.
Mesela alfanin elindeki üretimden kalkmış 1.4 multiair motora halen rahat rahat parça bulunabiliyor, bakımı yapılabiliyor
Multijet zaten her köşebaşından fırlayan bir ünite.
Yani 1.3 phev tonale alıp da parça konusunda patlamak olabilecek en zorlama risk olur.
Sizin durum da baya sıkıntılı olmuş,opelin kalkipta oradan buradan şanzıman alıp arabaya takması gerzekce. Tak aisinle 1.5d motoru devam et
çözüm bulunduğunu umuyorum. Geçmiş olsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 25 Ocak 2025; 21:43:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X