Arkadaşlar şubat ayında vatan bilgisayardan philips 65pus6521 tv aldım,tv de özellikle maçlarda insanı rahatsız eden banding var ama philips bu tv ye değişim vermedi bunun normal olduğunu söylediler şikayet var'a yazdım yine çözmediler inşallah yakında bunları tüketici mahkemesine vericem.Açık açık tüketici mahkemesine verirsen ver diyen bu firmadan öncelikle uzak durun.Bu tv geldikten sonra içindeki yazılımının ilk yazılım olmadığını farkettim şimdi hatırlamıyorum ama güncel yazılımdan bir önceki yazılım tv içinde yüklüydü,acaba bu tv başkasından gelen iade edilmiş bir tv olduğundan mı yazılımı böyleydi?Tv lerde standart ilk yazılım mı olur yoksa üretim tarihine göre o anki güncel yazılımlar tv içinde yüklü gelebiliyor mu?
TV üretilir Sevk depoya gönderilir burada bekler. Bölge depoya gönderilir burada bekler bayilere satılır satış öncesi lojistik depoda bekler Bayilere gider ürün satılana kadar bayi deposunda bekler.
Bu bekleme sürelerini siz deyin 3 ay ben diyeyim 6 ay o belli olmaz çok sirküle bir ürünse 1 ayda olabilir.
Şimdi bu bekleme esnasında bilirsiniz ki arge çalışmaya devam eder. Bu süreçte bug bulurlar veya daha iyi bir şey keşfederler yazılımı sahaya sürerler lakin depolarda bekleyen ürünlerin yazılımları artık eski olarak kalmıştır.
Bu nedenle montajda ürün yazılımlarının servis tarafından kontrol edilip güncellenmesi gerekir ki ülkemizde nerede bulacaksınız böyle servisi.
quote:
Orijinalden alıntı: Ado
TV üretilir Sevk depoya gönderilir burada bekler. Bölge depoya gönderilir burada bekler bayilere satılır satış öncesi lojistik depoda bekler Bayilere gider ürün satılana kadar bayi deposunda bekler.
Bu bekleme sürelerini siz deyin 3 ay ben diyeyim 6 ay o belli olmaz çok sirküle bir ürünse 1 ayda olabilir.
Şimdi bu bekleme esnasında bilirsiniz ki arge çalışmaya devam eder. Bu süreçte bug bulurlar veya daha iyi bir şey keşfederler yazılımı sahaya sürerler lakin depolarda bekleyen ürünlerin yazılımları artık eski olarak kalmıştır.
Bu nedenle montajda ürün yazılımlarının servis tarafından kontrol edilip güncellenmesi gerekir ki ülkemizde nerede bulacaksınız böyle servisi.
Peki hocam bu tv'ler depoda beklerken aynı modelin yeni üretilen tv'leri güncel yazılımla çıkamaz mı acaba?Tv'yi vatan bilgisayardan aldım bana sıfır dediler hatta tv'nin çerçevesinin üzerindeki yapışkan koruma bandı bile vardı.Ama sizin verdiğiniz bilgiye göre benim tv'yi sanki başkası iade etmiş sonra bana vatan bilgisayar sıfır diye satmış gibi gelmeye başladı.Vatan bilgisayarın böyle birşey yapacağına İnanmak istemiyorum ama bilmiyorum şimdi içime kurt düştü birde philips 65pus6521 markalı bu tv'ye 5999 tl ödedim.Özellikle yeni philips televizyon alan arkadaşlar içindeki yazılım ilk standart yazılım mı yoksa sonraki yazılımlardan biri mi yüklü gelmiş tv lerine bir bakıp durumu buraya yazarlarsa sevinirim.
satemS
kullanıcısına yanıt
Prosedür o şekilde ilerlemiyor arkadaşlar.
Beni yanlış anlamanızı istemem savunma gibi olmasın bu yazdıklarım zira beni uzaktan yakından ilgilendiren bir durum değil, sadece işleyişi bilirim zira bu raporlardan binlerce adet yazdım bu güne kadar.
Herhangi bir ürün bozulduğunda VATAN-TEKNOSA-KOÇTAŞ vs gibi satış noktalarının, distribütör firma veya üretici firma ile anlaşmaları gereği iade edilen tv ler zaten sıfırı ile değiştirilmek üzere ya üretici ya da distribütör firmaya iade edilir. Bu iade sürecinin kilit noktası yetkili servis raporudur. yetkili servis raporunun içeriği ilerleyişi belirler. Bu güne kadar çok yazdım yine yazıyorum ki aslında bu ismi geçen satış noktaları da sizler ve bizler gibi birer müşteridir. Neticede onlar da satmak üzere bu ürünleri satın alıyorlar, yani distrb. ve fabrikaların en kral müşterileridir bunlar.
Düşünün ki siz (küümseme anlamında değil, teşbihte hata olmaz) altı üstü bir tv almışsınız ve tüketici olmanızdan doğan haklarınız var bunun yanısıra 1 tane tv için dünyanın kaprisini yapabiliyorsunuz, Bu adamlar 1.000 - 10.000 tane tv alıyorlar düşünün artık ne gibi hakları olduğunu.
Bu bilgiler doğrultusunda sizin tv nizin başkası tarafından iade edilmesi sonra yeniden satışa sunulması da teknik olarak mümkün değil zira ürünler seri numaralarından kişi adına kayıt edilir ve bütün montaj bilgileri de o seri numarasına kayıtlıdır. Yeniden montaj girilmek istendiğinde sistem bna müsaade etmez zira bir tv bir kere monte edilir. (Resmi anlamda)
Sonuç olarak, eğer bir TV iade alındıysa/edildiyse o tv nin adresi bellidir. Fabrika.
quote:
Orijinalden alıntı: Ado
TV üretilir Sevk depoya gönderilir burada bekler. Bölge depoya gönderilir burada bekler bayilere satılır satış öncesi lojistik depoda bekler Bayilere gider ürün satılana kadar bayi deposunda bekler.
Bu bekleme sürelerini siz deyin 3 ay ben diyeyim 6 ay o belli olmaz çok sirküle bir ürünse 1 ayda olabilir.
Şimdi bu bekleme esnasında bilirsiniz ki arge çalışmaya devam eder. Bu süreçte bug bulurlar veya daha iyi bir şey keşfederler yazılımı sahaya sürerler lakin depolarda bekleyen ürünlerin yazılımları artık eski olarak kalmıştır.
Bu nedenle montajda ürün yazılımlarının servis tarafından kontrol edilip güncellenmesi gerekir ki ülkemizde nerede bulacaksınız böyle servisi.
Hocam, Adem beyin bu yazdığınızdan nasıl bu sonuca vardınız, anlamadım.
Ben de tam tersini anladım. Sİzin yazılımınızın eski olması normal/makul/olabilir demeye getirmiş. Tabi ben işi içinde biri değilim. Burası TR. Herşey olabilirmiş gibi geliyor ama.
umarım tvnizden memnun kalırsınız. Çünkü forum, PUS serisi yazılım/donanım şikayetleriyle dolu.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme