Şimdi Ara

Sıfır Vw caddy şu piyasada alınabilecek en saçma ve mantıksız ticari arabadır (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.759
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • doğuş pek ala 2,0 150 hp olanını getirip aynı paraya satabilir. Ama yapmaz. maksimum kÂr peşinde olduğu için 102 hp olanını getirir. Ticari araç alacak olsam 1,3 100 hp mi yoksa 2,0 100 hp mi deseler 2,0 olanını seçerim. Yük altında çok daha dayanıklı olur büyük motor. Yük taşıyacak olsam arkası makaslı olanını tercih ederim, yüke karşı çok daha dayanıklıdır. Eğer amacım yük taşımak değilse ticari araç almam. Ne güvenlik ne yol tutuş ne performans ne de konfor olarak binek araçlarla kıyaslanmaz bu araçlar.
  • sahin261 kullanıcısına yanıt
    1500 yıllık vergisi olması lazım. aynı şekilde diğer araçların da burada yıllık vergisi yazılmış. 6 aylık değil.
  • Ticaride Ford daha başarılı.
  • Ford açık ara önde şuanda.
  • tabloya bakınca sadece doblonun 0-100 rezaletini görüyorum, bugün ticari araç alsam connect alırım
  • dörtçeker kullanıcısına yanıt
    a k derken? Yakışıyor mu açık, serbest bir tartışma platformunda böyle bir cümle? Mesajın varsa yazarsın medeni şekilde, yoksa kalabalık etmezsin. Sana aynı şekilde iade ediyorum. Zaten forum sizin gibiler yüzünden fikirlerimizi beyan edemediğimiz trollerle doldu. Ben fikrimi ifade ettim sizin bu tarz ifade kullanmanız hiç doğru değil. Fikir ve Zikir diyip geçeyim
  • Zaten öyle iğrenç bir tasarımı var ki başka bir marka olsa bu aracı kapıya koymazlar.Ön kapıların arka kapılarla birleştiği b sütunu tıpkı ilk çıkan ticari olan renault express ile aynı.Sanki otomobil olan bir aracın arkasına kaporta ekleyerek ticari araç haline getirmişler gibi.
  • Hafif ticari de en mantıklı araç şuan yeni Connecttir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ötv'si %15 olan Vw caddy'nin Ötv'si %45 olan binek araçlarla kafa kafaya hatta bazılarından da pahalıya satılması bu işte Doğuş'un fırsat düşkünü olduğunu düşünmeden edemiyorum. Diğer firmalar da aynı şekilde Vw'yi yakından takip ediyor.
  • Alınır diyenler var ya80 bin lira ver arkası makaslı olsun motoru 102 hp olsun hem de bir üst vergi dilimine girsin
    Gieer connect alırım daha iyi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daerohn

    zaten ticari alacaksan tek motora bakacaksın. motor iyi ise iyidir. kötü ise kötüdür.

    o 2.0 motor neden 105 beygirde bırakılmış düşünen yok. aynı VW bugün 2.0 dizelden 240 beygir çıkarıyor ama zalaklar caddy'e 105 beygir motor koyuyor. lan mal la bunlar. yeminle VW mühendizlerinde z.ke sürülecek akıl yok ya. ben olsam yani 2.0 300 beygir makine koyarım. 0-100 6 sn yaparım. yani. ticari ticari yardırım ortalığı. tokatlanmadık binek bırakmam. zaten ticari ne için var. yolda milleti tokatlamayacaksak ticari neden alalım di mi.

    Bi an gozumun onune ferrari ile porsche kapışırken aradan sıyrılan caddy geldi..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Caddy en iyi ticaridir. Konforu yerinde motoru yeterli. Kalite kısmına girersek diğer ticariler ağlar.

    Sırf motoru için doblo daha iyi diyenler var Allahım Bu forumdan tavsiye falan istenmez ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok yakit yiyor bu araclar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.