Şimdi Ara

Sıfırdan Başvuru Konusunda

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar sıfırdan bir başvuruda bulundum modem ve kullanıcı adı şifrem de var ancak dsl ışığı yanmıyor ttnetten gelen ekip telefon kutusuna bir bağlantı yapmış ancak gerisi yok evrakları bugün kargoya verdim geri kalan süreç nasıl işliyor?

    @TurkNetDestek



  • Modeme girin kullanici adi sifreyi. Sonra modemi kapatip acin hayirli olsun.
  • Gelen mesajdaki kullanıcı adı telefon 5555555555adsl@turk.net şeklinde bunu da modem kabul etmiyor cok uzun olduğu için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sedat_60

    Gelen mesajdaki kullanıcı adı telefon 5555555555adsl@turk.net şeklinde bunu da modem kabul etmiyor cok uzun olduğu için
    arıza kaydı oluşturun sorunu anlatan, daha kısa bir kullanıcı adı tanımlayıp size bildirirler
  • DSL ışığının kurulum yapılmasa bile sabit bir şekilde yanması lazım. DSL ışığı yanmıyorsa kurulum yapmak da bir şey ifade etmez çünkü modeme sinyal gelmiyor.

    TT ekiplerinin ankastre kutusuna hat bırakıp isminizi etiketleme yapmıştır büyük ihtimal. O bırakılan hattı sizin dairenize giden iç tesisat kablosuna bağlamanız gerekiyor.
  • Durum aynen bundan ibaret hocam o işi nasıl yapabiliriz çok mu zordur ismimin yazılı olduğu bir kablo çekmişler ve şuan boşta dediğin gibi
  • Ankastre kutunuzdaki durum nedir bilmiyorum ama dairenize giden reglete çakmanız gerekiyor o kabloyu. Bilginiz yoksa elektrikçi çağırıp yaptırabilirsiniz.

    Gerçi siz sıfırdan başvuru yaptığınızı söylüyorsunuz size "evde kurulum hizmeti" vermeleri gekiyor. Yani bu işlemleri Türknet'in gönderdiği evde kurulum ekibinin yapması gerekiyor. Sizi bilgilendirmediler mi?
  • 20 lira bir kurulum ücreti alacaklarını söylediler ama gelen giden yok hala evraklar dağıtımda şuan ulaşmasını bekliyorum dediğiniz gibi çakılı değil. Müşteri hizmetlerinden temsilciye ulaşmak İmkansız sürekli sekreterle konuşturuyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sedat_60

    20 lira bir kurulum ücreti alacaklarını söylediler ama gelen giden yok hala evraklar dağıtımda şuan ulaşmasını bekliyorum dediğiniz gibi çakılı değil. Müşteri hizmetlerinden temsilciye ulaşmak İmkansız sürekli sekreterle konuşturuyorlar.
    Evrakların ulaşmasını beklemek mantıklı olur hocam. Evde kurulum ücreti benim bildiğim 60 TL. Kredi kartıyla ödersen 30 TL oluyor. Kurulum için sizi arayıp randevu almaları lazım.

    Bu arada evraklar ulaşmadan nasıl internet hizmetiniz başlatıldı onu anlayamadım? İlk abonelik başlatıldığında "online işlemlere giriş" için kullanıcı adı ve şifresi gönderiliyor. Evraklar ulaştıktan ve kontrol edildikten sonra aktivasyonunuz yapılıyor ve internet hizmetiniz başlatılıyor. Sonra sms olarak "modem kurulumu" için kullanıcı adı ve şifresi gönderiliyor. Benim bildiğim böyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 29 Ağustos 2018; 14:21:4 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.