Şimdi Ara

Silinen konumla ilgili (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
2.403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • sayın faruk sevgili bence bukadar lafın üzerine arkadaşın yazdıklarının yayınlanmasına(başına gelenleri anlatmasına) izin verseniz uygun bir davranış olurdu adam sadece ve sadece başına gelenleri anlatmış başka bişey yapmamış başkalarınında başına gelmesin diye yazmış.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pulpa -- 21 Ekim 2008; 17:28:54 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ottoman24
    Güzel ve yerinde bir istek,yönetimde ki arkadaşlarımızında bu olayla ilgili yorumlarını burada görmek isteriz.


    Ben de bu isteğin yerinde olduğunu düşünüyorum...

    Bugün 2A Mühendislik Satış Müdürü Ferda Temel Beyefendi beni ofislerinde ağırladı ve şirketlerinin politikalarını ve bayilik yapılarını detaylı biçimde açıkladı. Konuşmalardan sentezlediğim kadarıyla; LPG sektörü çekirdekten yetişme ustalardan mühendislik kalitesine uzanan, uzandırılmaya çalışılan ve kesinlikle uzanması gereken bir sektör. Her aracın birçok farklı özelliği ve teknolojisi var. Bunlar üzerinde yapılacak ciddi değişiklikleri içeren LPG montajı işi; çok ciddiye alınması gereken ve her önüne gelenin yapmaması gereken bir iş. Ama ülkemizde malesef her konuda olduğu gibi bu konuda da eğitimsiz ve gözü ettiği günlük kârdan başka birşey görmeyen pek çok insan kendini konu üzerinde uzman olarak tanıttığı için, pek çok kişi mağdur oluyor ve bu en başta 2A gibi distribütör şirketlere zarar verirken, sektöre olan güveni de azaltıyor. Tecrübelerimden çıkardığım kadarıyla; tüm sektör bazında düşünüldüğü zaman çalışanların bilgi seviyesi ancak içler acısı şeklinde tanımlanabilecek olan LPG sektöründe, ciddi biçimde markalaşmaya ve bayilerini eğitmeye eğilen kurumlar arasında en çok çabayı sarfeden 2A Mühendislik'tir. Benim de zaten en başta kendilerini tercih etme sebebim bu idi. Fakat çaba miktarının diğer firmalardan fazla olması, sonucun da aynı oranda iyi olacağı anlamına gelmeyebiliyor. Çünkü 100'ü aşkın bayisindeki çalışan sayısının eğitimi ve bu yapılan eğitimlerin sürekli güncel tutulması gibi konular gündeme geldiğinde; mükemmellik oranının korunması için, sarfedilmesi gereken çaba miktarının logaritmik olarak artması gerektiği yadsınamaz bir gerçektir. 2A'nın bu konuda çabayı zaten sarfediyor olduğu bugün bana iletilen mesajlardan bir tanesidir. Gelecekte de aynı iyi niyeti korurlarsa ve daha da fazla çaba sarfederlerse, işin esas olarak uygulama bacağında bulunması gereken mükemmellik seviyesine yakşabilmelerinin mümkün olduğuna inanıyorum ve gönülden bunu diliyorum. Mesajımda ilgili konulara dair düzeltmeler yapmak isterim eğer geri getirilirse (konu başlığı dahil).

    2A Mühendislik'in sektördeki isim yapma isteğine, en büyük desteğin; ilgili konunun geri getirilerek, kimi yerlerini benim düzenlemem şartıyla yayında tutulması olacağına inanıyorum. Eğer konu geri gelmese de benim açımdan problem değil. Bahsini ettiğim değişiklikleriwww.daihatsuaskina.com üzerindeki yazılarda zaten yapacağım. Ama buradaki konu aktif edilirse çok daha iyi olur çünkü bu sayede konuyu takip eden kişiler de bilgi sahibi olabilirler ve 2A'nın benim yaşadıklarımda sadece müşterinin maddi mağduriyetini gidermek yönünde hareket etmediğini ve sorunları çözmek, yapılan hataları kabul etme büyüklüğünü göstererek düzeltirken, gelecekte tekrarlamalarını önlemek üzere alınan önlemlerin de açıklanması açılarından 2A'nın marka imajına önemli faydaları olacağına inanıyorum.

    Ayrıca Ferda Bey bana parça değişimine dair maddi zararımın, en geç yarın banka hesabıma havale ile gönderileceği bilgisini verdi. Bu; çekici ücretinin her şeye rağmen bana ait olduğu anlamına geliyor. Bu konuda garantinin 3 seneye çıkartılması konulu bir teklifi de oldu kendisinin sağolsun, konu hakkındaki gelişmeleri bekleyeceğim. Yine de bu şanssızlıklar zincirinin düne kadar, yani 39 gün boyunca yaşadığım sinir-stresin, sonunda özür dilenmesi ve hatalar yapıldığının kabul edilmesi ile sonuçlanmasından ötürü memnunum.

    2A kadar çok bayisi olan bir şirketin, bayilerinin yapacakları montajlarda elbette hatalar olabilir ama benimki kadar çok hatanın bir arada bulunduğu bir mağduriyetten sonra, benim yazdıklarım ve yazacaklarım kısacası tecrübelerim, bence 2A'nın sektörde gelmek istediği güvenilirliği sağlayabilmek açısından en önemli araç olacaktır.

    Konum geri getirilirse, üstte belirttiğim değişiklikleri kendi uygun bulduğum biçimde seve seve yaparım ama genel olarak başımdan geçenleri koruyacağımı ve yapılan hatalar ile yaşadığım olaylar zincirini koruyacağımı bilmenizi isterim. 2A bu konularda bana bazı yanıtlar da vermiştir. Verilen yanıtları yazı içinde ilgili yerlere eklerim ve geri kalan her tür noktada da yazı 2A'nın cevabını gerektiriyorsa eğer, cevaba hazır biçimde sitede durur.

    Son söz: Kişinin aynası yaptığı hatalardır. Çünkü herkes hata yapar. Bir kişiyi (ya da bu durumda şirketi) diğerinden üstün kılacak şey; öncelikle hatayı kabul edip, sonrasında da durumu düzeltmek için çaba sarfetmesidir. Durumu düzeltmek için çaba sarfedildi, bunun için teşekkürler. Şimdi sıra hatayı kabullenmekte ve mağduriyetimin 2A için dezavataj olarak başlayan serüvenini avantaja çevirmekte. Bu yapılamasa bile, dediğim gibi problem değil, böyle birşeyle uğraşacak zaman / kaynağınız olmayabilir, ya da buranın konu için uygun platform olduğunu düşünmeyebilirsiniz, ben yine de kendi sitemde gereken düzeltmeleri yapacağım. Dileyen oradan okuyabilir, ya da abone olup yanıt yazabilir. Adresi bu mesajın üçüncü paragrafında yazmıştım.

    Not: Ödemeyi alır almaz ayrıca bilgi vereceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutgultekin -- 21 Ekim 2008; 17:35:45 >




  • üyeliğim silinmemiş ama bu son iletim,faruk bey ne sizinle, ne tasarruf oranını %45 yazan prins adına sitede olup vatandaşmış gibi davrannalara,ne 10 bin km'de bir vatandaşa filtre değişim zorunluğu tutan zavoli temsilcilerine diyecek söz bulamıyorum:

    Bu sizin cümleniz:
    ''Sorunu olan sorununu yazar dostum, çare için süre tanır hala çözüm yoksa sorun yaşadığı yerle işini halleder.''

    Faruk bey bu cümlenizle yaptıgınız ne yazık ki çelişki içinde.Sorunu olan yazmış ama siz silmeyi ,' rızk' için silmeyi daha ön planda tutmuşsunuz.Bayinize söz geçiremiyorsanız,eğitimini tam anlamıyla sağlayamamışsanız,yanlış montaj yapılmışsa,vatandaş 39 gün sinir harbi yaşamış ve buraya yazdıktan sonra sizin aracılığınızla çözüm bulunabilmişse buradan tek bir sonuç çıkarırım: 2A mühendisleri,çalışanları eğitim yerine maçlara gidiyor.Bu arada ben maç izlemem,dizi de seyretmem.Bunlar milleti oyalamak,onları koyun yerine koymak için en çok iktidarın işine gelen dallardandır.Ben koyun değilim,piyasadaki pisliğin farkındayım.İnsanlara ne kadar yardımcı olsanız da burada bu pisliğe kendi kurumunuzu savunmak adına siz de girmiş bulunmkatasınız.Aldıgınız,o magdur vatandaşı ulaştırdgınız sonuç güzel ancak bu şirketin imajını zedeleyecek diye giriştiginiz bir eylemle aynı anda yol alıyorsa, hiç etik bulmuyor.Sizi ve 2A'yı,3A'yı(kme)'4A'yı(zavoli) 5A'yı(prins)... farketmez donanımhaberforumla beraber yaptıgınız silme girşimlerini vtandaşın cebine göz dikme politikasını,mide bulandırıcı ve ahlaksız buluyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Powershot S2 -- 21 Ekim 2008; 18:19:42 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili

    Sorunu olan sorununu yazar dostum, çare için süre tanır hala çözüm yoksa sorun yaşadığı yerle işini halleder.
    Burası önüneze gelen hakeme istediğinizi söyleyebileceğiniz bir stadyum değil.
    Bir kişi için bütün markayı, distrübütörü, bütün montajcıları karalayacağınız bir yer değil.
    Coşmuşun maşallah, sen en iyisi maça git burası sana göre değil bencede.



    Burasi bir muzik, eglence forumu degil. Dolayisiyla LPG YARDIM bolumunde bu basligin acilmasi gayet dogal.

    Arkadasin yazisini bende okudum, karalama yaptigini nasil iddia ediyorsunuz? Basindan gecenleri anlatmasi KARALAMA yapmak DEGILDIR.

    Siz 8 isci calistirdiginiz soylemissiniz. Bunun konu ile ne alakasi var? Lutfen gereksiz konulara girmeyelim. Arkadasin tekstil atolyesi olsa ve 25 isci calistirsa Emkar'in hatasi yuzunden girdigi ekstra zarar 2A'nin arkadasin iscilerinin hakkina, ekmegine gasp olarak nitelendirilmeyecekti. Konuyu acan arkadas Emkar dan sikayetci ve onun bu konuyu acmasi sayesinde google a emkar yazan biri Emkar-zede olmaktan kurtulacak-ti. Burada zarar edecek olan Emkar'di cunku o konuyu okuduktan sonra kimse kolay kolay oraya montaj yaptirmayacak-ti. Size gelince siz zaten yeterince reklaminizi yapiyorsunuz, size gelmeyi dusunen biri sizin hakkinizda arama yapinca guzel ve ovgu dolu bir firma profili ile karsilasir. Fakat sizin 2A'yi korumaya yonelik mudaheleniz sayesinde "patates" montaj yapan bir bayiiniz insanlari kaziklamaya devam edecek.

    Nasil ki AYAR Otogaz'in tutumu takdire sayan ise Emkar'in tutumu ise bu forum degil tum sikayet sitelerinde ve forumlarda yayinlanacak kadar rezalet bir tutum.

    Bu arkadasimiz yasadiklarini tabiki anlatacak. Anlatsin ki firmalar kendilerine ve tavirlarina ceki duzen versin. Kredi kartindan farkli bir ucret cekilmesi basli basina bir SUCTUR. Bu olay benim basima gelseydi emin olunki coktan hukuki zemine tasinmisti. Sunuda belirteyim ki fatura konusunda vergi dairesi ihbar hatti cok ilgili ve titiz calisiyor. Yerinizde olsam Emkar hakkinda vergi dairesine suc duyurusunda bulunurum. Ya adam gibi milleti kaziklamadan is yapsinlar ya da kendilerine baska meslek baksinlar. Cunku vergi dairesinden yiyecegi cezalar yuzunden hapse girmemek icin daha karli ise bir ihtiyaclari olacak.(son 5 yila ait defterlerin incelenmesi umarim onlara ekstra sorun yaratmaz.)

    Son olarak 2A Muhendislik'in, merkez servisinin patates dedigi bir montaji tuketiciye karsi savunmasi firma adina buyuk talihsizliktir. Buyuk firma olmanin yolu musteri memnuniyetinden gecer. Bugun beyaz esya ureticilerinden birine yetkili servislerini sikayet eden bir mail attigimda soz konusu servis kapima cicekle gelip ozur diliyor(Dileyene firma ismini pm atabilirim). 2A ise sayin faruksevgili sahsen firma sahibini arayana kadar tuketiciyi magdur etme yolunu seciyor. Internetin gucunu artik gormezden gelirlerse su an ki duruma duserler. Bir bayisi reklam veren olmaktan guc alarak 150 adet bayinin rizkini korumak icin sansur uygulattigini iddia eder. Butun bunlara ise KOSKOCA firma seyirci kalir, sayin faruksevgili'ye ise bunca yogun montaji arasinda avukatlik gorevi duser. Su konuyu okuyan bizim gibi kullanicilarda hem tuketiciye uzulur hemde dustugunuz su duruma guler.

    Sn. umutgultekin kendi forumunuzdaki konuyu diger forumlarada israrla tasimaniz dilegiyle,
    gecmis olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emtue -- 21 Ekim 2008; 18:31:05 >




  • arkadaşlar kısadan hisse ,müşteri herzaman haklıdır değilmiydi...
  • bu konu tamamen değisti , döndü dolaştı 2A nın reklamına geldi . "müşterinin arkasındayız onların sorunu bizim sorunumuz bakın sn.Umut Gültekinin bütün dertlerini nasılda hallettik " gibi bir hal aldı bu konu. artık konunun neticesiyle ilgilenmiyorum
    Powershot S2 arkadasım eğer banlanırsan hiç şaşırmam çünkü doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar
    bu kadar sitemkar tavrımın nedeni konunun sansürlenmesidir (sanada ne oluyor acaba gibi sorular gelirse)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkpls -- 21 Ekim 2008; 18:45:18 >
  • neden biriside çıkıp silinen konunu tekrar yazılacağını yazmıyor??
  • Arkadaşlar yazılan bazı şeylere üzülüyorum. Olayı yapıcı değil, yıkıcı hale getirmek kimseye birşey kazandırmaz ki?.. 2A yetkilileri hatalarını kabul ettiler ve düzeltmek için çalıştıklarını söylediler. Çözüm için çabalama fırsatı vermek gerekmez mi? Sadece benim aracımın düzelmesi ya da zararımın ödenmesi değil çözüm'den kastettiğim şey (aracımda bugün çıkan yeni sorunlar da söz konusu)... Elbette geçmişte yapılan hataları düzeltmez bundan sonra yapılacak faaliyetler. Ama hata yapılır. Herkes hata yapar. Önemli olan düzeltmek için sarfedilen çabadır. Bu yüzden zaten istiyorum konunun geri gelmesini. Benim yazdığım bu idi okumadıysanız henüz okuyup yorum yazarsanız sevinirim. Ben şu an 2A yetkililerinin iyi niyetine güvenerek çözüm ya da cevap bekliyorum. Ayrıca Faruk Bey az önce mesaj atıp silinen konunun geri getirilmesi ile ilgili yönetimden ricada bulunduğunu yazmış. Yani bence biraz sabredersek inanıyorum ki hatalar düzeltileceği gibi, herkese fayda sağlayacak güzel bir paylaşım ortamı çıkacak ortaya bütün bu sıkıntılardan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutgultekin -- 21 Ekim 2008; 20:29:38 >




  • sn. umut gültekin bizi sinirlendiren asıl konu mesajın silinmesiydi bu gibi durumların baska kisilerin basına gelmemesi için yol gösterir niteliğindeki mesaj bazı kimselerin çıkarlarına ters düstü diye silindi , sitenin amacı paylasım değilmi birimizin diğerine faydasının dokunması değilmi ? basımıza gelen dertlerden çıkardığımız tecrübelerimizi paylasıp baska kisilerinde aynı hatalardan dolayı zarar görmemesini sağlamak değilmi?

    neyse sonuçta galip çıktınız haklı olduğunuzu kanıtladınız , tebrik ederim umarım tekrar boyle seyler yasamazsınız . ne yazıkkı sizin gibi sorunlarla karsı karısya kalanlar için pekte önemli bir kaynak kalmadı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkpls

    sn. umut gültekin bizi sinirlendiren asıl konu mesajın silinmesiydi bu gibi durumların baska kisilerin basına gelmemesi için yol gösterir niteliğindeki mesaj bazı kimselerin çıkarlarına ters düstü diye silindi , sitenin amacı paylasım değilmi birimizin diğerine faydasının dokunması değilmi ? basımıza gelen dertlerden çıkardığımız tecrübelerimizi paylasıp baska kisilerinde aynı hatalardan dolayı zarar görmemesini sağlamak değilmi?

    neyse sonuçta galip çıktınız haklı olduğunuzu kanıtladınız , tebrik ederim umarım tekrar boyle seyler yasamazsınız . ne yazıkkı sizin gibi sorunlarla karsı karısya kalanlar için pekte önemli bir kaynak kalmadı


    Sayın brkpls,

    Sizi sinirlendiren şey beni de üzmüştür elbette. Mesajın silinmesi isteğinde bulunan Faruk Bey, bugün yazdıklarım neticesinde mesajın geri gelmesi için yönetimden talepte bulunduğunu yazmış. Bunu üstteki mesajımda belirttim. İsteğimiz silinen yazının geri gelmesi ise ve bu zaten sonucu alınmak üzere olan bir konu ise, üstteki mesajınızın herhalde yanlış anlama olmalı.

    Saygılar,
    Umut




  • biraz kırıcı tartışmalar olmuş ama sonuçta ortada bir hata varsa düzeltilir..bu konuda bizlerle pm yoluyla iletişime geçebilirdiniz..

    silinen konu geri yüklenmiştir..

    http://forum.donanimhaber.com/m_27265251/tm.htm

    iyi forumlar...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    biraz kırıcı tartışmalar olmuş ama sonuçta ortada bir hata varsa düzeltilir..bu konuda bizlerle pm yoluyla iletişime geçebilirdiniz..

    silinen konu geri yüklenmiştir..

    http://forum.donanimhaber.com/m_27265251/tm.htm

    iyi forumlar...


    Yerinde bir karar olmuş.
  • Hocam tamam ben de kızmıştım ama kantarın topuzunu kaçırmamak lazım.

    2A ve Faruk Sevgili arkadaşımıza yardımcı olmuşlar mı?

    Olmuşlar.

    Amacımız bu değil miydi?

    Benim amacım tam olarak buydu.

    Amacımız kimseyi sıkıştırmak, linç etmek değilse, niye hala abuk subuk yorumlar yapılıyor ?

    Ayrıca umutgültekin arkadaşımız da eğer mağduriyeti giderildiyse lütfen daha fazla yüklenmesin.

    Kimseyi tanımam etmem.

    Ancak ileri giderse bu sefer O haksız duruma düşecektir.

    Ben kimsenin tarafında değlim.

    Sadece adaletten yanayım.

    Saygılar.
  • Emeği geçip ilgilenen ve her iki konuyu da okumaya zaman ayıran herkese teşekkür ederim. Bilgilendirmem gerektiğini hissediyorum çünkü aksi yönde bir intiba oluşuyor sanki: Mağduriyetimin en geç bugün giderileceği bilgisi verilmişti. Henüz havale gelmedi. Ayrıca aracımda dün tekrar hortlayan fakir karışım problemi de çözüm bekliyor. Artık konu ile ilgili gelişmeler olmasına rağmen buraya yazmıyorum. 2A'ya son kez email attım. Ya problemsiz olarak bu montaj düzeltilerek bana teslim edilsin, ya da eğer bu problemler çözümsüz ya da aracım lpg ile uyumsuz ise bu kiti geri alıp, ruhsat işlemleri, çekici masrafı, parça değişimi gibi 2A bayileri ile ilk tanıştığım saniyeden itibaren cebimden çıkan bütün masraflarımın karşılanmasını istedim. Aracın LPG ile uyumlu olduğu bana en başta yazılı olarak bildirilmiş bir durumdur. 40 günü geçti artık, git-gel canım çıkıyor daha fazla uğraşamayacağım. Ayrıca her yapılan müdahale ile aracım ve ben kobay faresine döndük. Artık böyle şeyler yaşamak istemiyorum. Sinirlerim gerçekten kaldırmıyor. Zannetmiyorum ki 2A'da bu sıkıntılara ortaklık etmek istesin... Dünkü toplantıda belirttikleri ilkeler doğrultusunda ya tamir, ya da zararımın karşılanması ve malın geri alınması konusunda 2A'dan yanıt bekliyorum artık. Ne gelişme olursa bildireceğim elbette ama bunu anlık ya da her olup biteni gelip yazmak şeklinde değil, son karar alındıktan sonra ve iade alındı-zararım karşılandı ya da tamir edildi-memnunum şeklinde yapacağım. Bunu da 2A'nın yazılanlara cevap hakkı olmasına rağmen cevap yazacak zaman bulamayıp, istemeden de olsa töhmet altında kalmamaları açısından centilmenlik için yapıyorum. Bunun da altını çizmek isterim.

    Ekleme: 2A ile aracın son kez farklı diagnostic cihazlarına bağlanmak suretiyle, elektronik ustaları ve mühendisleri tarafından muayene edilerek, sorununun giderilmesinin denenmesi için, 25 Ekim 2008 Cumartesi günü için sözleştik. Çabaların sonuç getirmesini ve aracın LPG ile sağlıklı çalışmasını benden daha fazla kimse isteyemez. Fakat eğer çalışmazsa, kitin sökülmesi gündeme geleceği için, bugün yapılacak ödemenin Cumartesi günü çıkacak sonucu takiben yapılacağı bilgisi tarafıma iletilmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutgultekin -- 22 Ekim 2008; 13:59:01 >




  • Problem çözülmüş.

    Arkadaşlar hep söylüyorum, hata olabilir ama bunu düzeltmenin yolu forumda topiç açarak yöneticilerle iletişime geçmek değildir. Bizim pm denen, şikayet sistemi denen sizler için kurulmuş bir butonumuz var, bu butonlarla yöneticilere ulaşabilirsiniz. Tek yapacağınız butona basmak, probleminizi yazmak ve beklemek... Bizim görevimiz size yardımcı olmaktır.

    Ayrıca sitemizde birden çok yöneticimiz var, o sırada forumda bulunan yönetici arkadaşım probleminizi çözmeye yardım edecektir.

    Her şikayet için her üyemiz kafasına göre istediği yerde yeni topiç açarsa ne olur?.... Forum karman çorman olmazmı?...

    Lütfen biraz anlayış...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.