Şimdi Ara

SİLİNSİN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SİLİNSİN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KronCHE -- 5 Kasım 2015; 23:06:31 >



  • up
  • hadi iyisin 950yi kaptın
  • 930 hayırlı olsun hocam 1 ayda en geç gelmesi lazım -daha once değişim çıkan arkadaşlara bakarak soylersek-

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KronCHE -- 5 Kasım 2015; 23:07:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KronCHE K kullanıcısına yanıt
    Ellerinde varsa gönderebilirler. Bence gelen cihaz için biraz daha bekle. İmei geldiğinde sorgulatırsın öğrenirsin. Microsot'dan da öğrenebilirsin yola çıkmışsa. Gönderilen cihaz hoşuna gitmezse üst model istersin. Yok derlerse tüketici mahkemesine gidip iadeni istersin. Fatura bedeli 1500 tl olduğu için işleyiş farklı olur ama bi araştır derim. Hakem heyeti bakmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ++
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SİLİNSİN
    11 yıl önce açıldı
    SİLİNSİN
    11 yıl önce açıldı
    SİLİNSİN
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • KronCHE K kullanıcısına yanıt
    Başka bi gelişme varsa bilgilendirirsen ona göre tavsiyede bulunuruz.

    Şuanki durum için yirmi iş günü geçtiği için tüketici haklarına tabii olarak seçimlik haklarını kullanmayı tercih edebilirsin.

    Seçimlik haklar;

    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

    Sözleşmeden dönme para iadesi anlamına geliyor. Resmi gazeteden alıntıdır.

    Fakat hakem heyetleri belirli bir parasal değerin üzerindeki başvurulara bakmıyor. Bu değeri araştırmanız gerekir. Heyetin kabul ettiği değerden fazlaysa tüketici mahkemesine gitmeniz gerekir. Tüketici mahkemesinin kararına microsoft itiraz edebilir. Hakem heyetinin kararlarına itiraz edilemez.

    Hakem heyeti başvurular ortalama 2-3 ay kadar sürer ve yirmi iş günü dolmuşsa olumlu sonuç almanız muhtemeldir. Karardan sonra seçtiğiniz seçimlilik hakkınıza göre (bir adet seçimlilik hakkı seçilebilir) microsoft belirli bir süre içinde hakkınız olanı verir. Bu süreyi de katarsanız karardan sonra bir 15-20 gününüz daha gider.

    Bunlar dışında microsoft ile görüşüp üst ürün istediğinizi bildirebilirsiniz. Telefondan para iadesine yanaşmamaları muhtemel olacağından talebinizi bu yönde yapmanız pek bir şey ifade etmez.

    Eğer telefonunuzu geldiği gibi kabul etmiyorsanız ve microsoft üst ürüne yanaşmıyorsa resmi kurumlara başvurmaktan başka çareniz bulunmaz. Forumda noter ile de işlem yapıldığını okumuştum.

    Microaoft ile bir sonuca varmaya çalışmanız daha zahmetsiz olur. Ücret iadesi araştırdığım kadarı ile zahmetli ve sabır isteyen bir iş

    Ayrıca yirmi iş gününden sonra sizin de belirli bir ihbar süreniz olduğunu umutmayın. Bu ihbar süresini araştırmanız gerekli.

    Benim tavsiyem ihbar süresini de göz önüne alarak gönderdikleri cihaz belli olana kadar beklemeniz. Microsoft bir aşamadan sonra gönderilen cihazı size söyleyebilir. Örnek olarak ben 625 yolladım. Değişime itiraz için aradığımda 735 yollandığını öğrendim. Resmi kanallara başvurmadan gönderdikleri cihazı bir öğrenin derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi manasizadam -- 15 Ekim 2015; 0:03:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ancak şuanda hangi cihaz geldiği hakkında bilgi vermiyorlar yurt dışından geliyormuş haftaya salı cıvarı belli olur diye dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KronCHE K kullanıcısına yanıt
    Öncelikle hayırlı olsun :) aynı renk aynı telefon gönderilecek bana da denmişti (920 kırmızı) telefonu almaya gittiğimdeyse kutulu 930 geldi.muhtemelen 930 gelir size de :)

    Edit:25-26 günde geldi elime



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mlarr -- 15 Ekim 2015; 10:35:16 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mlarr

    Öncelikle hayırlı olsun :) aynı renk aynı telefon gönderilecek bana da denmişti (920 kırmızı) telefonu almaya gittiğimdeyse kutulu 930 geldi.muhtemelen 930 gelir size de :)

    Edit:25-26 günde geldi elime

    İşlem suresi çok uzunmuş hocam.İnşallah 930 gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazı kutulumu teslim ediyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mlarr kullanıcısına yanıt
    Ben de aynı durumdayım cihaz değişimi bekliyorum lumia 925 için. 930 gelmesi için teleservice mesaj attım, aksi halde tüketici haklarına başvurucağımı söyledim.Fatura bedelim 1300 Tl. Windowsa da mail attım biran önce gelmesi için. Ayriyetten şikayetvar.com üzerinden de şikayet ettim mağdurum diye. Bu yaklaşımlarım fayda verecektir. Kısa sürede gelir inşallah.
  • Kutulu geliyor dostum.
  • KronCHE
    Aslında aradığım zaman 12 günde gelmiş cihaz yurt dışından :) ama ya yoğunluktan veya söylemek istemesem de baştan savmalarından geç geldi :)kutulu geliyor

    @brhncglr@ aslında en güzelini yapmışsınız :) sıkıştırmadan olmuyor savsaklıyorlar maalesef umarım çabalarınız boşa çıkmaz 930 unuzu güle güle kullanırsınız :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mlarr -- 15 Ekim 2015; 13:08:31 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mlarr kullanıcısına yanıt
    İnşallah dostum bekliyoruz bakalim. Hayirlisi artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim telefon da kargoya verilmiş bugün . Bakalım hangi renk gelecek. Servisi arayıp sordum ellerinde ne renk varsa onu gönderirler dedi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manasizadam

    Benim telefon da kargoya verilmiş bugün . Bakalım hangi renk gelecek. Servisi arayıp sordum ellerinde ne renk varsa onu gönderirler dedi.

    Hayırlı olsun değişim kararı verildikten kaç gün sonra hangi model geleceği hakkında bilgi aldınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oluruna Bırak!

    hadi iyisin 950yi kaptın

    Gelmezse açayip kulağın çınlayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KronCHE -- 15 Ekim 2015; 20:44:45 >
  • KronCHE K kullanıcısına yanıt
    Pm attım.

    Kargo giriş yapıldı (Maltepe) DIZD001 16.09.2015 15:15
    Kayıt alındı (322612) TELESERVICE 16.09.2015 16:44
    Cihaz tamire alındı (322612) TELESERVICE 17.09.2015 10:04
    Değişim cihazı bekliyor (322612) TELESERVICE 17.09.2015 10:28
    Cihaz tamire alındı (322800) TELESERVICE 09.10.2015 10:42
    Kapatıldı (322800) TELESERVICE 15.10.2015 10:56
    Kargo çıkışı yapıldı (0804849) TELESERVICE 15.10.2015 18:05
    Nokia caretool yüklemesi yapıldı (yeni imei yazıyor) SYSTEM 15.10.2015 21:01

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.