Bildirim
Silinsin
https://www.amazon.com.tr/dp/B093LQPSV9
https://www.amazon.com.tr/dp/B093LQPSV9
2 yıl önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Allah yar ve yardımcı olsun kardeşim. Hani mafyaya girince ölmeden çıkılmıyor ya... işte öyle bir şey seninki... Allah rahmet eyler inşallah... -
Yapa aktivasyon sorunu var. Bir bakar mısınız ? -
Gecmıs olsun -
Benimde 18 gündür internetim yok bide üstüne 2 fatura çıkarmışlar. -
Selamlar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Sistem üzerinden yaşamış olduğunuz sorunu görebiliyorum. Faturanız için ilgili ekibime ulaşarak detaylı bilgi verdim. Size en kısa süre içerisinde bir bilgilendirme yapıyor olacağız. Ben konuyu buradan takip edeceğim. İstediğiniz zaman bana buradan ulaşabilirsiniz. -
Eyvallah bakalım ugraştırıyorlar -
Forumda sürekli aktif değilsiniz buda çözümlerin sürecini uzatıyor faturada kurulum ücreti yazıyor gelen arkadaş kurulum bile yapmadan gitti üstelik telefonlarıma cevap da vermiyor. İnternette aktif olmadı başvuruyu iptal ettirdiğimde bu fatura ne olucak sonuçta kurulum yapılmadı ? -
Aslında forum tarafında sürekli aktifim. TurkNetDestekBurada'yı kontrol etmeye çalışıyorum. Sorunları talepleri ve görüşleri genelde oradan takip ediyorum. Sizin bu konunuzu fatura inceleme kaydınız ile arkadaşlarım daha detaylı bir şekilde takip ederek size geri dönüş yapacaklar. -
İlginiz için teşekkür ederim, birde şöyle bir sorun var Türktelekom ekibi gelmiş arıza iç tesisatta demiş fakat kısa kablo ile modemi bagladıgımda adsl ışıgı sabitlenmiyor kullanıcı adını kontrol ettim modemde de bir problem yok santralde problem var telekom ekipleri kontrol etmeden hallettik deyip geçiştiriyor sizin çözüm merkezide iç tesisat diyip duruyor? -
Telekom ankastreye kadar sorumlu bu yüzden oraya kadar kontrol ediyorlar bina içi bağlantı size ait -
kısa kablo ile kontrol ettim dedim okumadınız sanırım kısa kablo kontrolu zaten ankastreden yapılıyor ordanda baglanamıyorum internete -
-
Benim Pm'den yazdıklarıma neden 6 gündür cevap vermiyor sunuz? Bu ping probleminden İstanbul da oturan herkes sikayetçi.2 Haftadır kimse yardımcı olmuyor.Konularına bakıyorsunuz pm ye bakmıyorsunuz.6 gündür o pm bekliyor öyle. -
Kardeş saat 1 e geliyor az önce denedim kabloları internet yine yok iç tesisatı kontrol edin diye mesaj geldi bu sefer ekran resmide çektim fatura konusında sıkıntı çıkartıcaklar bariz belli iptal ettiricem bende sanalda ilgileniyorlar fakat gerçekte hiçbir kimsenin bu işle ugraştıgı falan yok bunu anladım ben -
Gerçekten şaka gibiler ne desek boş başka sağlayıcı bakmaya başladım ben şimdiden 2 haftadır akşam ping diye bir şey yok.12 TL verip statik alıp kurtulucaksın yoksa başka sağlayıcı.2 haftada adamlar sorunu çözemiyorlar.Sorunu çözmeyi bırak bilgilendirme sıfır nasıl olsa faturalar ödeniyor.quote:
Orijinalden alıntı: _Fight4Freed0m_
Kardeş saat 1 e geliyor az önce denedim kabloları internet yine yok iç tesisatı kontrol edin diye mesaj geldi bu sefer ekran resmide çektim fatura konusında sıkıntı çıkartıcaklar bariz belli iptal ettiricem bende sanalda ilgileniyorlar fakat gerçekte hiçbir kimsenin bu işle ugraştıgı falan yok bunu anladım ben -
Merhaba, evet normal şartlarda IP almadan faturalandırma işlemi başlamaz. Ben dediğim gibi şimdi sizin hizmetinizi incelemeleri için hem faturalandırma birimimize hem de teknik destek uzmanlarımıza durumu tekrar iletiyorum. -
Şimdi durumu daha net bir şekilde size anlatayım. Sizin satış esnasında vermiş olduğunuz adres ile sistemde bulunan adres birbirine uymadığı için hizmetinize nakil girilmiş. Nakil işlemlerinde de TT bu iki adres birbirine uymadığı nakil işlemlerine onay vermemiş. Ben bu durumu en ince ayrıntısına kadar takip edeceğim. Size bu konuda bilgi vereceğim. -
IP alamadığınız ve hiç kullanımınız olmadığı için ben bu iki faturanızın iptalini sağlayacağım. TT tarafında adresinizi sistemden bulmaları ve gerekli işlemleri gerçekleştirip hizmetinizi kullanabilir hale getirmek için yazışmalara başlayacağız. Gerekirse size tekrar bir evde kurulum ekibi göndereceğiz.quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Şimdi durumu daha net bir şekilde size anlatayım. Sizin satış esnasında vermiş olduğunuz adres ile sistemde bulunan adres birbirine uymadığı için hizmetinize nakil girilmiş. Nakil işlemlerinde de TT bu iki adres birbirine uymadığı nakil işlemlerine onay vermemiş. Ben bu durumu en ince ayrıntısına kadar takip edeceğim. Size bu konuda bilgi vereceğim.
Benzer içerikler
- pon ışığı yanmıyor
- internet ışığı yanıp sönüyor
- turknet müşteri numarası öğrenme
- modemden cızırtı gelmesi
- ev interneti başka operatöre taşıma
- internetim çok yavaş
- gigafiber nedir
- turkcell abone sayısı
- turknete geçiş
- zyxel modem kurulumu
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X