Şimdi Ara

Silinsin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • interneti Kullanmadan ücretlendirme yapıyorlar..

    hem ilgilenilmiyor hemde fatura çıkartıyorlar bu ne terbiyesizlik dir. ne kurulum yapıldı nede aktivasyon.

    SilinsinSilinsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Fight4Freed0m_ -- 17 Ekim 2018; 14:22:53 >







  • Allah yar ve yardımcı olsun kardeşim. Hani mafyaya girince ölmeden çıkılmıyor ya... işte öyle bir şey seninki... Allah rahmet eyler inşallah...
  • Yapa aktivasyon sorunu var. Bir bakar mısınız ?
  • Gecmıs olsun
  • Benimde 18 gündür internetim yok bide üstüne 2 fatura çıkarmışlar.
  • Selamlar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Sistem üzerinden yaşamış olduğunuz sorunu görebiliyorum. Faturanız için ilgili ekibime ulaşarak detaylı bilgi verdim. Size en kısa süre içerisinde bir bilgilendirme yapıyor olacağız. Ben konuyu buradan takip edeceğim. İstediğiniz zaman bana buradan ulaşabilirsiniz.
  • abdullah_macun kullanıcısına yanıt
    Eyvallah bakalım ugraştırıyorlar
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Forumda sürekli aktif değilsiniz buda çözümlerin sürecini uzatıyor faturada kurulum ücreti yazıyor gelen arkadaş kurulum bile yapmadan gitti üstelik telefonlarıma cevap da vermiyor. İnternette aktif olmadı başvuruyu iptal ettirdiğimde bu fatura ne olucak sonuçta kurulum yapılmadı ?
  • _Fight4Freed0m_ kullanıcısına yanıt
    Aslında forum tarafında sürekli aktifim. TurkNetDestekBurada'yı kontrol etmeye çalışıyorum. Sorunları talepleri ve görüşleri genelde oradan takip ediyorum. Sizin bu konunuzu fatura inceleme kaydınız ile arkadaşlarım daha detaylı bir şekilde takip ederek size geri dönüş yapacaklar.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    İlginiz için teşekkür ederim, birde şöyle bir sorun var Türktelekom ekibi gelmiş arıza iç tesisatta demiş fakat kısa kablo ile modemi bagladıgımda adsl ışıgı sabitlenmiyor kullanıcı adını kontrol ettim modemde de bir problem yok santralde problem var telekom ekipleri kontrol etmeden hallettik deyip geçiştiriyor sizin çözüm merkezide iç tesisat diyip duruyor?
  • _Fight4Freed0m_ kullanıcısına yanıt
    Telekom ankastreye kadar sorumlu bu yüzden oraya kadar kontrol ediyorlar bina içi bağlantı size ait
  • Mr.Data M kullanıcısına yanıt
    kısa kablo ile kontrol ettim dedim okumadınız sanırım kısa kablo kontrolu zaten ankastreden yapılıyor ordanda baglanamıyorum internete
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Silinsin

    birine çözüm bulamadık adamlar ikinci faturayı göndermişler çok yardımcı oluyorsunuz çok teşekkür ederim iptal başvurusunda bulunucam ayrıca kurulum yapılmadı ıp almadan fatura başlamıyor demişlerdi bu durumda faturalardan muaf oluyorum başlamadan bitirmek daha mantıklı sizlere iyi çalışmalar




  • Benim Pm'den yazdıklarıma neden 6 gündür cevap vermiyor sunuz? Bu ping probleminden İstanbul da oturan herkes sikayetçi.2 Haftadır kimse yardımcı olmuyor.Konularına bakıyorsunuz pm ye bakmıyorsunuz.6 gündür o pm bekliyor öyle.
  • Valve Corporation kullanıcısına yanıt
    Kardeş saat 1 e geliyor az önce denedim kabloları internet yine yok iç tesisatı kontrol edin diye mesaj geldi bu sefer ekran resmide çektim fatura konusında sıkıntı çıkartıcaklar bariz belli iptal ettiricem bende sanalda ilgileniyorlar fakat gerçekte hiçbir kimsenin bu işle ugraştıgı falan yok bunu anladım ben
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Fight4Freed0m_

    Kardeş saat 1 e geliyor az önce denedim kabloları internet yine yok iç tesisatı kontrol edin diye mesaj geldi bu sefer ekran resmide çektim fatura konusında sıkıntı çıkartıcaklar bariz belli iptal ettiricem bende sanalda ilgileniyorlar fakat gerçekte hiçbir kimsenin bu işle ugraştıgı falan yok bunu anladım ben
    Gerçekten şaka gibiler ne desek boş başka sağlayıcı bakmaya başladım ben şimdiden 2 haftadır akşam ping diye bir şey yok.12 TL verip statik alıp kurtulucaksın yoksa başka sağlayıcı.2 haftada adamlar sorunu çözemiyorlar.Sorunu çözmeyi bırak bilgilendirme sıfır nasıl olsa faturalar ödeniyor.
  • _Fight4Freed0m_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evet normal şartlarda IP almadan faturalandırma işlemi başlamaz. Ben dediğim gibi şimdi sizin hizmetinizi incelemeleri için hem faturalandırma birimimize hem de teknik destek uzmanlarımıza durumu tekrar iletiyorum.
  • _Fight4Freed0m_ kullanıcısına yanıt
    Şimdi durumu daha net bir şekilde size anlatayım. Sizin satış esnasında vermiş olduğunuz adres ile sistemde bulunan adres birbirine uymadığı için hizmetinize nakil girilmiş. Nakil işlemlerinde de TT bu iki adres birbirine uymadığı nakil işlemlerine onay vermemiş. Ben bu durumu en ince ayrıntısına kadar takip edeceğim. Size bu konuda bilgi vereceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Şimdi durumu daha net bir şekilde size anlatayım. Sizin satış esnasında vermiş olduğunuz adres ile sistemde bulunan adres birbirine uymadığı için hizmetinize nakil girilmiş. Nakil işlemlerinde de TT bu iki adres birbirine uymadığı nakil işlemlerine onay vermemiş. Ben bu durumu en ince ayrıntısına kadar takip edeceğim. Size bu konuda bilgi vereceğim.
    IP alamadığınız ve hiç kullanımınız olmadığı için ben bu iki faturanızın iptalini sağlayacağım. TT tarafında adresinizi sistemden bulmaları ve gerekli işlemleri gerçekleştirip hizmetinizi kullanabilir hale getirmek için yazışmalara başlayacağız. Gerekirse size tekrar bir evde kurulum ekibi göndereceğiz.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.