Şimdi Ara

Şimşek Otogaz Destek -(Ankara) Sorun Cevaplıyoruz ... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
556
Cevap
10
Favori
22.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AFR AYARI




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simsekotogazankara -- 7 Temmuz 2021; 15:47:27 >
  • Merhabalar aracım 2000 model Polo 1.6 arabayı LPG’ye aldığımda gazdan ayağımı çektiğim an devir dalgalanıyor ve stop ediyor işin garip tarafı hızım 80 olsa bile gazdan ayağımı çekince stop ediyor ve benzinde de geri vitese takıp tekrar 1. Vitese aldığımda dallanma oluyor yani genel olarak araç stop ediyor boğaz kelebeği temizlendi lpg bilgisayarda istenilen seviyede çıktı Allah aşkına yardım dostlar arabayı satacağım en son

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ardagk A kullanıcısına yanıt

    aracınız boğaz kelebeğini nasıl temizlediniz ? söküp mü sökmeden mi ?benzinde dalgalanma varmı

  • Hocam merhaba. 3 hafta kadar önce dükkanınıza lpg tankını değiştirmek için geldim. Tankı değiştiren usta şamandıranın da değişmesi gerektiğini söyledi. Bunun üzerine hem lpg tankını hem de şamandırayı değiştirdiniz. Yeni lpg tankı 40 litrelik olmasına rağmen dolum esnasında 20 litreden sonra takır takır ses yapmaya başlıyor. En az 6-7 istasyonda denedim. 200 km de bir lpg almaktan bıktım. Sorun neden kaynaklanıyor olabilir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhaba. 3 hafta kadar önce dükkanınıza lpg tankını değiştirmek için geldim. Tankı değiştiren usta şamandıranın da değişmesi gerektiğini söyledi. Bunun üzerine hem lpg tankını hem de şamandırayı değiştirdiniz. Yeni lpg tankı 40 litrelik olmasına rağmen dolum esnasında 20 litreden sonra takır takır ses yapmaya başlıyor. En az 6-7 istasyonda denedim. 200 km de bir lpg almaktan bıktım. Sorun neden kaynaklanıyor olabilir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhaba. 3 hafta kadar önce dükkanınıza lpg tankını değiştirmek için geldim. Tankı değiştiren usta şamandıranın da değişmesi gerektiğini söyledi. Bunun üzerine hem lpg tankını hem de şamandırayı değiştirdiniz. Yeni lpg tankı 40 litrelik olmasına rağmen dolum esnasında 20 litreden sonra takır takır ses yapmaya başlıyor. En az 6-7 istasyonda denedim. 200 km de bir lpg almaktan bıktım. Sorun neden kaynaklanıyor olabilir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhaba. 3 hafta kadar önce dükkanınıza lpg tankını değiştirmek için geldim. Tankı değiştiren usta şamandıranın da değişmesi gerektiğini söyledi. Bunun üzerine hem lpg tankını hem de şamandırayı değiştirdiniz. Yeni lpg tankı 40 litrelik olmasına rağmen dolum esnasında 20 litreden sonra takır takır ses yapmaya başlıyor. En az 6-7 istasyonda denedim. 200 km de bir lpg almaktan bıktım. Sorun neden kaynaklanıyor olabilir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhaba. 3 hafta kadar önce dükkanınıza lpg tankını değiştirmek için geldim. Tankı değiştiren usta şamandıranın da değişmesi gerektiğini söyledi. Bunun üzerine hem lpg tankını hem de şamandırayı değiştirdiniz. Yeni lpg tankı 40 litrelik olmasına rağmen dolum esnasında 20 litreden sonra takır takır ses yapmaya başlıyor. En az 6-7 istasyonda denedim. 200 km de bir lpg almaktan bıktım. Sorun neden kaynaklanıyor olabilir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhaba. 3 hafta kadar önce dükkanınıza lpg tankını değiştirmek için geldim. Tankı değiştiren usta şamandıranın da değişmesi gerektiğini söyledi. Bunun üzerine hem lpg tankını hem de şamandırayı değiştirdiniz. Yeni lpg tankı 40 litrelik olmasına rağmen dolum esnasında 20 litreden sonra takır takır ses yapmaya başlıyor. En az 6-7 istasyonda denedim. 200 km de bir lpg almaktan bıktım. Sorun neden kaynaklanıyor olabilir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,


    Tüm markalara bakıyor musunuz? Landi Renzo takılı Astra J 1.6 aracım var.

    LPG'de kullanırken yokuş çıkarken falan ESP ışığı yakıyor.

    Rölantide de dengesizlik var.


    Benzin'e geçtiğimde hiçbir sıkıntım yok. Sadece LPG'de oluyor.

  • C.. C kullanıcısına yanıt

    Sayın @C..

    Lpg tankları %80 dolum yapar .40 lt tankın maximum alımı 32 lt dir.

    Ecr 67 01 standartlı şamandralar Maximum alımın son %25 lik bölümünde takırdı yapar .bunun nedeni şamandranın arızalı olması değil.bunun sebebi şamandrada %80 dolum için yapılan emniyet yarığından dolayıdır.Biraz daha ileri aşamada Dolumuda yavaşlatır.Aksi taktirde pompada unutulan tanka bazen %100 dolum yapılması mümkün bunu önlemek için emniyet devreye giriyor.Yeni model bu şamandralarda bu ses var ve normal.Oysa eski ecr 6700 lı şamandralarda bu özellik yoktu.

  • :::Banner::: : kullanıcısına yanıt

    sayın banner landirenzo modele bakmıyoruz maalesef

  • quote:

    Orijinalden alıntı: simsekotogazankara

    sayın banner landirenzo modele bakmıyoruz maalesef

    Merhaba, aracıma prins technomax kiti taktırdım. Bazı problemlerim var. Size getirsem yardımcı olur musunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhatcn -- 15 Temmuz 2021; 21:31:19 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • serhatcn kullanıcısına yanıt
    Montaj nerede yapıldı ne gibi sıkıntılar var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Soruyoruz cevap alamıyoruz sayın Şimşek Otogaz. Prince Technomax senelik bakım ücreti nedir? Bakım esnasında hangi filitreler değişiyor. Cevabınızı ilgiyle bekliyoruz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simsekotogazankara

    Montaj nerede yapıldı ne gibi sıkıntılar var
    rolantide 2.100 devirde benzinde ve lpg de titreme var. sabah araç soğukken çalıştırdıgımda 2 dakika kadar devir 1.500lerde bekliyor. Ayrıca benzinde ve lpgde tam tarif edemediğim bir kararsızlık var araçta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhatcn -- 24 Temmuz 2021; 23:39:10 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mortalmahluk M kullanıcısına yanıt

    sayın @mortalmahluk

    prins technomax 250 tl .Bakımda regülatör içi kalem filtre ve siyah sistem filteri değişiyor.güncelleme atılıyor .kaçak kontrolü yapılıyor .

  • daha interaktif bir hizmet için artık N11 sitesindeyiz Mağazamı ziyaret için tıklayınız ....




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simsekotogazankara -- 17 Ağustos 2021; 17:38:21 >
  • Daha az yakıt yakmanın püf noktaları



    Eğer ekonomi sizin icin ön plandaysa aşağıdaki önerilerimizi dikkatlice uygulayın.

    1. Önünüzeki aracı cok yakından takip etmeyin. Zira devamli olarak aracınızı frenler ve gazlarsınız. Bu durum ilave yakıt tüketimine neden olur. Ani fren ve ardından gaz basmak yakıt tüketimini yüzde 5 arttırır.

    2. Şehirlerarası yolda en verimli hız 80-90 km. arasındadır. 90 km.nin üstünde her kilometre yakıt tüketimini yuüde 1 arttırır. Son vitesteki 90 km.lik hız yaklaşık 3.000-3.300 motor devrine eşittir. Diğer viteslerde de motorunuzu 2.750-3.000 devirler arasında çalıştırın. (Bunun icin takometreden faydalanın).

    3. Motorunuzun harareti (ısısı) yakıt tüketimini etkiler.

    a- İlk hareketten önce motorun ısınması için en fazla 30 saniye bekleyin. Fazla ısınmasııi beklemek yakıt tüketimini arttırır.

    b- Ancak şehirlerarası yola çıkarken, hareket göstergesinin normale yaklaşmasını bekleyin.

    c- Kışın motorunuzun çok soğumaması icin radyator önünü gazete kağıdı ya da benzeri bir şeyle kapatın.

    d- Soğuk motorda yakıt sarfiyati fazladır. Motor tam ısınmadan yapılan yolculuklardan (özellikle kısa mesafelerden) kaçının.

    Böyle durumlarda aracınız yüzde 25 daha fazla yakıt harcar.

    4. Yakıt deponuzun hatalı doldurulmasi yakıt tüketimini arttırır. Deponuzu doldururken aşağıdaki noktalara dikkat edin.

    a- Deponuzu mümkünse pompanın yavaş hızı ile doldurun.

    b- Depo hiçbir zaman ağzına kadar doldurulmamalı.

    c- İmkanınız varsa sabah veya aksamın geç saatlerinde deponuzu doldurun.

    f- Bir istasyonun pompasına yanaştığınızda pompanın para kısmının bilhassa sıfırlanmasına dikkat edin.

    • Akaryakıt fiyatlarina her gecen gün periyodik olarak gelen zamlar herkesi canından bezdirdi. Yakıt tüketimini minimuma indirmek elinizde.Eğer otomobiliniz son günlerde fazla yakıt tüketmeye başlamışsa vakit geçirmeden servisinizin yolunu tutun. Çünkü birkac küçük önlemle yakıt tüketimini kontrol altında tutabilirsiniz. Tedbirinizi almadan önce otomobilinizdeki onarılması gereken yerler hakkında teşhisinizi doğru koyun.Bazı basit onarım teknikleri ile aşırı yakıt tüketiminde tasarrufu kolaylıkla sağlayabilirsiniz. Bütün iş bunun yöntemini iyi bilmekte yatıyor.Aracınız fazla yakıt harcıyor mu? Otomobilin konforu, çekisi, aksesuarlarının nasıl olduğundan önce, belki de ilk sorulan soru bu. Çoğumuz, süper ama kilometre başınana fazlaca yakıt tüketen bir otomobille dolaşmak istemez. Lüksünün yanında, yakıt tüketimi de otomobillerin tercih edilirliğini arttırıyor. Öte yandan hep merak edilen konular, aracın ne kadar benzin veya LPG yaktığı, eğer fazla yakıyorsa bunun nedenleri ve yakıt tüketimini en aza indirmenin yolları oluyor. Örnegin asağidaki belirtileri hissettiginizde, aracınızın fazla yakıt yaktığını anlarsınız.




  • DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN GÜVENLİK ÖNLEMLERİ

    LPG, dönüşüm sistemleri doğru malzeme ve doğru montaj ile kullanıldığında güvenli bir yakıttır. Aracın güvenli kullanımı için aşağıdaki önlemlerin alınması gerekmektedir.

    · LPG tankı üzerinde bulunan multivalf, tankın % 80 doldurulmasını sağlayacak şekilde ayar edilmiştir. LGP dolumu sırasında daha fazla yakıt almak amacıyla LPG tankının ileri geri sallanması, multivalf ayarının bozulmasına neden olacaktır. Bu durumda ise LPG tankına fazla yakıt alınacaktır. Bu ise son derece tehlikeli bir durumdur.

    · LPG tankı kullanım ömrü imalat tarihinden itibaren 10 (on) yıldır.

    · LPG tankı ECR-67R ve TSE 12095 standardına uygun olmalıdır.

    · LPG tankı, PVC kaplı iki adet çelik kuşakla bağlanmalıdır.

    · LPG tankı ile benzin tankı arasında yalıtkan bir malzeme yok ise aralarında en az 50 mm mesafe olmalıdır.

    · LPG tankı ile üzerinde bulunduğu sehpa birbirine temas etmeyecek şekilde izolasyon yapılmalıdır.

    · LPG tankı ile multivalfin nominal çapları birbirine eşit olmalıdır.

    · LPG tankının montajı multivalf üzerinde belirtilen açıda olmalıdır.

    · Sızdırmazlık kutusu ve havalandırma hortumları mutlaka monte edilmelidir.

    · Sızdırmazlık kutusu kapağı mutlaka takılmalı, kırık ya da çatlak olmamalıdır.

    · Havalandırma hortumları alt bacaları mutlaka takılmalıdır.

    · Havalandırma hortumları yırtık, kopuk, ekli olmamalı; içinden kablo vb. şeyler geçirmek amacıyla kesinlikle delinmemeli ve sızdırmazlığı sağlamak için her iki ucuna da metal kelepçe takılmalıdır.

    · LPG dolum ağzı kesinlikle bagaj içerisinde olmamalıdır.

    · LPG montajında kullanılan elemanların tamamı ECR-67R ve TSE standardına uygun olmalıdır.

    · LPG bakır boruları üzeri PVC kaplı ve minimum 1 mm et kalınlığında olmalıdır.

    · LPG bakır boruları kesinlikle araç kabini ve çamurluk içinden geçirilmemelidir.

    · LPG bakır boruları ve LPG tankları egzost boru, susturucu ve manifoldlarından en az 15 cm mesafede olmalıdır. Çok zorunlu durumlarda en az 5 cm yaklaşıldığında kalınlığı en az 1 mm olan yalıtkan malzeme ile yalıtılmalıdır.

    · LPG bakır boruları araç altında en az 60 cm aralıklarda kroşelerle tutturulmalıdır.

    · Regülâtör-gaz ayar vidası-mikser arasına üzeri çelik tel kaplı orijinal LPG hortumları takılmalıdır.

    · Motorun ilk çalıştırılması veya stop edilmesi durumunda güçlü bir LPG kokusu duyulabilir, bu normaldir. Ancak araç çalışmaya devam ederken meydana gelen LPG kokusu herhangi bir sızıntıya işarettir. Bu durumda aracın yetkili servise götürülmesi meniz gerekir.

    · Araç herhangi bir ateşe yakın bölgeye park edilmemelidir. LPG buharı havadan ağırdır, herhangi bir kaçak olduğunda LPG en düşük seviyeye yönelecektir. Bu nedenle araçta gaz sızıntısı ihtimalini düşünerek kanalizasyon, çukur ya da buna benzer alanlara park edilmemesi gerekir.

    · Eğer araç uzun süre kullanmayacak ve uzun süre garajda tutulacak ise multivalf üzerinde bulunan LPG yakıt kesme valfının kapatılması gerekmektedir.

    · Aracın LPG ile çalıştığını belirten çıkartmaların aracın ön ve arka camına yapıştırılması gerekmektedir.

    · Ateşleme sıcaklığı 500 °C‘dir. Ateşleme sıcaklığının yüksek ve yakıt karışım oranının düşük olması nedeni ile benzine göre LPG kaçağından yangın tehlikesi azdır.

    · Yakıt kaçağı oluştuğunda araçta sigara içilmemeli, motor ve tüm elektrik aksamları kapatılmalıdır.

    · LPG sızıntısı ile cildin temas etmemesi gerekir. Soğutucu bir yapıya sahip olan LPG soğuk yanıkların oluşmasına neden olur.

    · Araçlarda ısıtma amaçlı açık alevli ısıtıcılar kesinlikle kullanılmamalıdır.

    · Uzun süre benzin kullanılmaması nedeniyle benzin hortumları, karbüratör contaları, karbüratör şamandıra topu ve benzin otomatikleri kuru çalışmadan dolayı deforme olabilir. Bunlar kontrol ettirilmeli arızalı olanlar değiştirilmelidir.

    · LPG‘li araçlar yeraltı otoparklarına park edilmemelidir.

    · Araç günde 2 defa bir süre benzinle çalıştırılarak benzin yakıt sisteminin kuru kalması engellenmelidir.





  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.