Şimdi Ara

sınıfının kralı Lancia Delta(birileri ders alsın) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
512
Cevap
7
Favori
52.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    Bravodan hallice

    +1
  • Tasarım olarak arka farları hariç çok beğendiğim bir araç.
    Bazıları D segmenti diyor ama bu araba D segmenti olamaz, C den de daha kaliteli, Premium C veya C+ diyebiliriz bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atmosphere

    valla ben geldim burada konu açtım. adamlar "ikinci eli kötü, üstelik içi bravo'nun aynısı" deyip defteri kapattılar. neyşınılceografik belgeseli gibi. "güçlü güçlüyü yok ederek yaşamına devam eder" gibi felsefik yorumlar çıkmadığına dua ediyorum bazen

    İçi bravonun aynısı diyen bendim:) Üstelik birebir fotoğraflarını da koymuştum. Sözümün arkasındayım, değişen birşey yok. Hala içi Bravo'nun aynısı:)
    Ayrıca bu arabayı öven arkadaşlar hiç kullandı mı, yoksa sadece dış görünüşüne göre mi yorum yapıyorlar merak ediyorum. O şanzıman insanda otomobil sürme zevki bırakmıyor ki!! Her vites geçişte insanı önce ileri fırlatıyor sonra geri itiyor. Korkunç bir mekanizma. İkinci elini falan geçtim, şanzıman bu aracın alınmamamsı için en önemli sebep bence.




  • Tasarımı itici,ikinci eli yok bir de donanımı cok fazla degil.Aynı Fiat iste ici dümdüz,koltuk süngerleri linea...
    Bence pahalı bile satılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu sefer benden olsun
     sınıfının kralı Lancia Delta(birileri ders alsın)
  • golf, bu arabadan daha mı güzel şimdi...
  • Hayatınızda binmediğiniz arabaya bok atmayı ne kadar çok seviyorsunuz. Bir kere oturdunuz mu o beğenmediğiniz koltuğa, o derinin kalitesini hissettiniz mi? - Tabiki yok oğlu yok.

    Aracın konsolunun deri olduğunu biliyor musunuz? - tabiki yok. Bu araçtaki digital klimanın ne kadar kullanışlı, ne kadar hatasız ve problemsiz olduğunu biliyor musunuz. - Yok.

    Kaç hava yastığı var dikkat ettiniz mi? Hangi Fiat arabasında bu kadar güvenlik unrusu var? Bok atmayı biliyorsunuz, bunuda bilin bari, her kafa üstünde, her bacak kenarında, her göğüs kısmında hava yastığı var nerdeyse.

    Arka koltukların ileri geri oynayabildiğiniz, arka koltukların önünde çocuklar için havuz bile kurabileceğiniz bir alan oluşabildiğini, sanki arkada otururken kendinizi padişah zannedebileceğiniz bir konforda olduğunu biliyor musunuz? ee tabiki yok canım.

    Daha siz sola sağa döndüğünüzde sis farı oraya doğru yanar mı? O taraftaki yanar mı? diye sorarken 2008 de çıkan bu arabada bu olay standarttı ve o zamanlar pek çok ta bilen yoktu bunu? Bunu biliyor musun? eee nerdne bilecek.

    Peki şoför koltuğuna oturduğunda, direksiyonu serçek parmağının tırnağı ile bile çevirebileceğini, kullandığında, oha ne kadar rahat lan bu diyebileceğini düşündün mü? tabi ki yok.

    Ama ne bililiyorsunuz siz, bu fiat abi FİAT ulan bu. Bu kadar basit bakıyorsunzu işte siz, o yüzden VW binin ama fanatiği olun, sakın aaa ama sakın haa başka arabaya bakmayın. Olur mu?

    Bu aracı tam 4 yıl kullandım, Fiat araçta kullandım, VW de kullandım, BMW'de kullandım onu kullandım bunu kullandım. Ama Lancia, Yeni Polo, Yeni Punto'ya sahip oldum.

    Yani ben bu araçları bilen birisi olarak hala bu araca laf söyletmiyorsam, umarım bu adam bize sallıyor ama belki haklı olduğu yerler vardır diyip, iki kelam etmek adına araca bir kere binerler ve test sürüşüne çıkarlar.

    O zaman anlaşılır belki f/p anlamında alabilecekleri en iyi arabalardan birisi olduğunu.

    Ama Fiat yeeaaaa demezler.

    Yada a ynı fiyata yeni İ30 alın, yada o paraya bile alamayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elensar77 -- 4 Temmuz 2012; 11:30:06 >




  • Arkası çok çirkin ve FIAT markası yüzünden alınmaz..
  • Renault marka kullananlarında Fiat üretiyor diye Lancia ya burun kıvırmaları da tuhaf çok tuhaf.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Renault marka kullananlarında Fiat üretiyor diye Lancia ya burun kıvırmaları da tuhaf çok tuhaf.

    ben megane III kullanıyorum gayet güzel ve yakışıklı bir araç..

     sınıfının kralı Lancia Delta(birileri ders alsın)
     sınıfının kralı Lancia Delta(birileri ders alsın)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-75E81FD3D -- 4 Temmuz 2012; 11:51:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Renault marka kullananlarında Fiat üretiyor diye Lancia ya burun kıvırmaları da tuhaf çok tuhaf.

    ben megane III kullanıyorum gayet güzel ve yakışıklı bir araç..



    Megane 3 benim de beğendiğim bir araç. C segmentinde şu an da ciddi olarak düşünebileceğim araçların arasında megane st var,megane kötü demek istemedim Renault ile Fiat'ın marka olarak bulundukları konumda bir fark yok ikisi de çok benzer araçlar üretiyor.Renault kullananın Fiat'ı beğenmemesi Fiat kullananın Renault'u beğenmemesi biraz tuhaf ikisi de gözümde marka değeri olarak iyi yerdeler.




  • neden tuhaf? Fiat arabaları bana itici geliyor. Eskiden Tempra'ları beğenirdim ama onlar tarih oldu...
    Lancia'lar da bravo'lar gibi 4 bijonlu mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    Bravodan hallice

    +1

    Bravo bundan iyidir.
  • bu araba ilk çıktığında fiyat olarak uçmuşlardı kendini premium sanıyordu almışlar boylarının ölçüsünü kalite donanım ne olursa olsun marka olmak istiyorsan fiyatı dip çekip sonradan tavana vurduracaksın bknz. hyundai - vw
  • On yedi inç veya daha büyük ebatta jantlara bu kadar muhtaç başka bir otomobil aklıma gelmiyor şu an. Ayrıca yarı otomatik şanzımanla olmaz bu işler, sonuçta galeriye gittiğimde satış elemanı A3'le, 1-Serisi'yle falan kıyaslıyordu bu modeli, yok efendim neymiş ellerinizi direksiyondan bırakın 120'yle giderken sert fren yapın dümdüz durur gibi iddialı şeyler söylüyordu. Ama gel gör ki elin Korelisi bile Ceed'in benzinlisinde çift kavramalı şanzımana geçmiş, bu marka hala kalkışlarda selam verdiren yarı otomatik şanzımanlardan kullanıyor. Ayrıca iç mekan tasarımında daha fazla "tasarımda Fiat'tan bağımsızız" olgusu vurgulanmalı.

    Bahsettiğim ilk olumsuz özellik daha fazla para verip çözülebilir. Ancak diğer olumsuzluklar için firmanın bir şeyler ortaya koyması gerekiyor. Üstelik bu model çıkalı bayağı bir zaman geçti, makyajla bunların da üstesinden gelinebilir. Sonuçta TCT şanzıman halihazırda Mito'da kullanılıyor ve tasarımcılar aracın dışını bu kadar güzel tasarlıyorlarsa içini niye tasarlayamasınlar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elensar77

    Hayatınızda binmediğiniz arabaya bok atmayı ne kadar çok seviyorsunuz. Bir kere oturdunuz mu o beğenmediğiniz koltuğa, o derinin kalitesini hissettiniz mi? - Tabiki yok oğlu yok.

    Aracın konsolunun deri olduğunu biliyor musunuz? - tabiki yok. Bu araçtaki digital klimanın ne kadar kullanışlı, ne kadar hatasız ve problemsiz olduğunu biliyor musunuz. - Yok.

    Kaç hava yastığı var dikkat ettiniz mi? Hangi Fiat arabasında bu kadar güvenlik unrusu var? Bok atmayı biliyorsunuz, bunuda bilin bari, her kafa üstünde, her bacak kenarında, her göğüs kısmında hava yastığı var nerdeyse.

    Arka koltukların ileri geri oynayabildiğiniz, arka koltukların önünde çocuklar için havuz bile kurabileceğiniz bir alan oluşabildiğini, sanki arkada otururken kendinizi padişah zannedebileceğiniz bir konforda olduğunu biliyor musunuz? ee tabiki yok canım.

    Daha siz sola sağa döndüğünüzde sis farı oraya doğru yanar mı? O taraftaki yanar mı? diye sorarken 2008 de çıkan bu arabada bu olay standarttı ve o zamanlar pek çok ta bilen yoktu bunu? Bunu biliyor musun? eee nerdne bilecek.

    Peki şoför koltuğuna oturduğunda, direksiyonu serçek parmağının tırnağı ile bile çevirebileceğini, kullandığında, oha ne kadar rahat lan bu diyebileceğini düşündün mü? tabi ki yok.

    Ama ne bililiyorsunuz siz, bu fiat abi FİAT ulan bu. Bu kadar basit bakıyorsunzu işte siz, o yüzden VW binin ama fanatiği olun, sakın aaa ama sakın haa başka arabaya bakmayın. Olur mu?

    Bu aracı tam 4 yıl kullandım, Fiat araçta kullandım, VW de kullandım, BMW'de kullandım onu kullandım bunu kullandım. Ama Lancia, Yeni Polo, Yeni Punto'ya sahip oldum.

    Yani ben bu araçları bilen birisi olarak hala bu araca laf söyletmiyorsam, umarım bu adam bize sallıyor ama belki haklı olduğu yerler vardır diyip, iki kelam etmek adına araca bir kere binerler ve test sürüşüne çıkarlar.

    O zaman anlaşılır belki f/p anlamında alabilecekleri en iyi arabalardan birisi olduğunu.

    Ama Fiat yeeaaaa demezler.

    Yada a ynı fiyata yeni İ30 alın, yada o paraya bile alamayın.



    Dizel otomatik C4 ü aldığımda bu araç hiç aklıma gelmemişti.Tamamen böyle bir aracın olduğu silinmiş aklımdan.halbuki çokta beğenirim.Bu aracı neden sevdiğim belli araç sanırım 2008 de çıkmış ve hala 2012 tasarımı gibi.Geleceğin klasiği.hiç eskimeyen ,kendi yolunu çizen , özgün tasarım...

    Ama fiyatına baktımda otomatik dizeli 64 bin zaten pahalıymış benim için...

    Tebrikler lancia...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    Bravodan hallice

    +1

    Bravo bundan iyidir.

    Kapı içleri linea, ön konsol bravo, elektronik klima paneli doblo premiodan alınma bir araç benim gözümde.




  • Donanımları çok iyi diye hemen baş üstüne çıkarmak yersiz olur. Sırf marka diye dediğiniz araçlar bu fiyatlar çekerek bu kadar satışı elde etmek için hiç mi bir şey yapmadı?

    Don Kişot olmanın anlamı yok. Piyasanın tersine giderseniz donanımlı aracı uygun fiyata aldım diye sevinirken satarken fazla fiyat kırmak zorunda kalırsınız. 70 bin TL vereceğime 50 bin TL veririm krallar gibi binerim dersiniz. 3 sene sonra 40 bin TL ye alıcı ararken 70 bin TL'yi veren adam 66-67 bin TL'den alıcıyi sizden çok daha rahat bulur.

    Bu yazdıklarım araba piyasasının 2x2=4'üdür. Bunu Megane II sahibi biri olarak Honda Civic ile yaptığım kıyas ve şu anda gördüğüm tabloya dayanarak söylüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell
    Kapı içleri linea, ön konsol bravo, elektronik klima paneli doblo premiodan alınma bir araç benim gözümde.

    Antalya'da Fiat bayisinde Bravo, Delta, Giulietta yan yana duruyor. En iyi incelenecek yerlerden birisi burası bana göre.

    İnanmayan gidip baksın. Bravo daha iyi değil diyen olursa dilimi keseceğim.
  • bu arabaya tipsiz diyenlerin gözü gözlük demek gerekir, canlı canlı aracı gördükten sonra karar versinler.
    tasarım olarak jetta, passat, megane'dan kat kat daha güzel ve dikkat çekici bence, fiyatı da uygun alınabilecek en iyi araçlardan birisi.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.