Şimdi Ara

sınıfının kralı Lancia Delta(birileri ders alsın) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
512
Cevap
7
Favori
52.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Donanımı zengin olunca kral mı olunuyo şimdi
    Ne kolaymış o zaman kral olmak..

    "Kral öldü yaşasın yeni kral" diyoruz o zaman hep birlikte..
  • quote:

    Buradan donanıma dünya para isteyen,dizel araba
    satıyorum diye adam söğüşlemeye kalkan firmalara,ve
    onların fanatiklerine ithaf olunur.


    Bu kisma katiliyorum. Siradan bir tipi olsaydi daha cok satardi. Fazlaca yamuk tipi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gözümde "tasarım" olarak Vel Satis kadar değeri yok.
  • Bence de underrated araçlardan biri ülkemizde. Fiat'ın premiumu gibi bir şey, malesef Fiat'ın bıraktığı etkiden dolayı imajı doğrultamıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Yapmayın arkadaşlar..

    Bana kalırsa (ki lütfen kimse üstüne alınmasın) çoğu yorum yazan arkadaşımız araca binmeden yorum yazıyor..

    Bu aracın bir defa motor-şanzuman uyumu kesinlikle yok en azından arkadaşımın abisinde olan 1.6 dizel versiyonunda..

    Son derece kararsız robotik bir şanzumana sahip aynı opel active select mi nedir onlar gibi.. Tamamen berbat..

    Aracın ön-arka sis farları bile orta konsoldan kumanda ediliyor tamamen derme çatma...

    İç dizayn tamamen fiat diyebilirim.. Çok zayıf malesef... Tek güzel yanı, gösterge panelinde dijital bir turbo saati gibi birşey koymuşlar onu izlemek güzel oluyor onun dışında hiçbir artısı yok..

    Araç tamamıyla vasat, tam bir fiat aracı olduğunu belli ediyor... Malzeme kalitesi iyi fakat teknoloji hala fiat...

    Kusura bakmada teknolojisi hala fiat diyerek bilgisizlik düzeyinizi ortaya koymuşsunuz bilgisizlik düzeyi diyorum, yani bilgisizliğinde bir sınırı var. fiat'ın otomobil dünyasına kattıklarını bir zahmet googleye girip araştırın. foruma yazı yazabiliyorsanız bunu başarabilirsiniz.
    kısacası dıdısının dıdısının arabasının muhabbeti yine..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 4 Temmuz 2012; 1:48:20 >




  • test etmek lazım,ses yalıtımı vs unsurlar önemli....donamım olarak %90 benim linea emo+ ile aynı sayılır...:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasarımı güzel çok sportif duruyor dikkat çekici ve özellikleride az değil 50bin verilir buna ama 2.elde satarken çok zarar ettirir gibi.
  • 6 ay delta kullandım .

    sıkı bir alfa hayranı olmama rağmen bu aracın kıymetini ancak kullanan bilir. Kullanmıyan ise öyle köşeden bakarak burun kıvırır ve saçma sapan yorumlar yapar.

    Bu araç bazı kişilere göre c+ , bazılarına göre de D sınıfı dır.

    Bana kalırsa bu araç kesinlikle D sınıfıdır.

    İç hacim oldukça geniş. Özellikle arka diz mesafesi insanı şaşırtacak derecede.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Yapmayın arkadaşlar..

    Bana kalırsa (ki lütfen kimse üstüne alınmasın) çoğu yorum yazan arkadaşımız araca binmeden yorum yazıyor..

    Bu aracın bir defa motor-şanzuman uyumu kesinlikle yok en azından arkadaşımın abisinde olan 1.6 dizel versiyonunda..

    Son derece kararsız robotik bir şanzumana sahip aynı opel active select mi nedir onlar gibi.. Tamamen berbat..

    Aracın ön-arka sis farları bile orta konsoldan kumanda ediliyor tamamen derme çatma...

    İç dizayn tamamen fiat diyebilirim.. Çok zayıf malesef... Tek güzel yanı, gösterge panelinde dijital bir turbo saati gibi birşey koymuşlar onu izlemek güzel oluyor onun dışında hiçbir artısı yok..

    Araç tamamıyla vasat, tam bir fiat aracı olduğunu belli ediyor... Malzeme kalitesi iyi fakat teknoloji hala fiat...

    teknoloji hala fiat demek ne yahu.

    SENİN BURUN KIVIRDIĞIN FİAT ŞUANDA BÜTÜN DÜNYADA KULLANILAN COMMON RAİL TEKNOLOJİSİNİ KEŞFEDEN FİRMADIR. SEN NEDEN BAHSEDİYORSUN.




  • Güzel arac fakat cok tutulmadı ülkemizde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke tutulsada diğer markalarla bizim ülkemizdede rekabetinin bi değeri olsa.
  • Fiat Bravo ile aynı araç nerdeyse.

    Yarı otomatik ile çok başarılı aktarıyor haklsınız.
  • Buna talep olursa bundada uygun fiyatı zor görürsünüz
  • Herkes almasın bu aracı değerini bilebilecekler alsın yoksa 55 binlik baz fiyatı arttırırlar sevenleri alamaz, bizim insanımız gitsin golf alsın delta bozar bizim milleti,delta az ama öz olsun. Her köşe başında görsem deltayı albenisi gözümde düşer golften farkı kalmaz.
  • Her gördüğümde uzun uzun bakıyorum cidden tasarım harikası.Bide 2. eli zayıf deniliyor ama satanlarda pek öyle fiyat kırmamışlar .
  • Bravodan hallice

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başarılı aktarma demişsiniz yokuşlarda kalkamayan, geri kaçıran yarı otomatik vitesli araç değil mi bu.
  • o bir italyan
  • böyle kral mı olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: colibaly

    Konu feyk. Kesin Lancia calisani falandir bu konu sahibi.

    Bu arkadaşımız fake konu açıp enselenen liseli kardeş değil miydi
    quote:

    Orijinalden alıntı: Atmosphere

    valla ben geldim burada konu açtım. adamlar "ikinci eli kötü, üstelik içi bravo'nun aynısı" deyip defteri kapattılar. neyşınılceografik belgeseli gibi. "güçlü güçlüyü yok ederek yaşamına devam eder" gibi felsefik yorumlar çıkmadığına dua ediyorum bazen


    Normaldir hocam.Forumda farklı markalara karşı bir çamur yağmuru var maalesef.
    quote:

    Orijinalden alıntı: cemalnalga30

    shadowgeist paran olsa alırmıydın dogru soyle ama

    Biliyorsun ki bir Jaguar fanıyım.Bırak 53ü 55i 30 binim olsa 6 7 yaşında bir jaguar alır keyifle binerim düşüncesindeyim hani.
    Ancak 53-55 bin lirayı C sınıfı arabaya verecek olsam 1 saniye düşünmezdim açıkçası.
    Yaygın fiat servis ağı,konfor,genişlik,tonla donanım özelliği,iyi derece performans(aşağıda belirttim),çok güzel bir tasarım(tabi golfü beğenene hitap etmez ayrı konu).

    Devam edeyim bazı arkadaşlar eleştirilerini sıralamışlar.
    Öncelikle Araç manuel olarak da kullanılabiliyor.
    C sınıfı D değil,genişlik açısından D sınıfı gözükebilir fakat C ye daha yakın bir araç Delta.
    Biraz büyük bir araç,zaten sportiflik arayanlar giuletta tarzı bir şey bakarlar delta değil.
    İç kısım kalitesiz değil.Belki bir golf veya i30 değil ancak mexicano jetta ile kıyaslarsanız gayet iyi olduğunu görürsünüz.
    Ayrıca bravo kalitesiz bir araç değil,bu araç da bravodan daha iyi özenilmiş bir otomobil.
    Tabi bu araçların bu donanım seviyelerindeki dizel motorlarının satış fiyatlarını da gözönünde tutmak lazım.
    Performans eleştirilmiş verelim:
    0/100==> 10.7 sn
    Max==> 200km

    Sınıfın referans modeli Golf tdi dsg:
    0/100==> 11.2 sn
    Max=>> 189km
    Fiyat ==> aylarca sıra bekleyerek 62bin tl.
    Üstelik highline bile alamıyorsunuz bu paraya.

    Son zamanların çokça önerilen ve benim de beğendiğim otomobili c4 e hdi mcp:
    0/100==> 11.2sn
    Max==> 190km
    Bu fiyattan satılan benzinli versiyonları hiç katmayayım,makas feci açılır.
    Geriye sadece 2. el mevzuatı kalıyor.
    Zaten galericilere değil,verdiği paraya en iyisini alma derdinde olanlara önerdim ben deltayı.
    Sanırım muhalefet biraz ders almalı doğru söylemişim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 4 Temmuz 2012; 9:26:33 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.