Şimdi Ara

SIRALI SİSTEM MONTAJINDA DEVRİM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
2.382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SAYIN SONFİLİKA;
    Güzel sözleriniz için teşekürler , Bu buluş sadece Canım Türkiyem'de değil emin olun diğer ülkelerde de kullanılacaktır.

    Özençler 2A Çorum Otogaz
    BRC Bölge bayi teknik destek ve lojistik merkezi
    quote:

    Orjinalden alıntı: sonfilika

    Buluşunuz hayırlı olsun canım ülke insanlarına. Ne güzel pahalı benzin kullanmayacağız. Adresiniz neresi Türkiyeye dönünce ankara da yaşayacağım. Ancak aracıma lpg taktıdırsam size yaptırmayı düşünüyorum. Çalışmalarınızda başarılar
  • Ne yazıkki bizim Ülkemizde, yeni bir ürün tanıtılırken eski ve hala geçerli olan uygulamaları karalamak söz konusu...

    Ürün çok mantıklıca ancak, 1. tanıtım resminin altındaki yazıda aynen şöyle diyor;

    ''Benzinin püskürtüldüğü noktadan daha uzak bir noktadan gaz girişi yapıldığından dolayı performans kaybı olmakta ve yakıt tüketiminde artış meydanan gelmektedir''

    BU MEVCUT UYGULAMALARDIR VE HATTA ŞİMDİYE KADAR ÖVE ÖVE BİTİRİLEMEYEN BİR UYGULAMADIR.. O ZAMAN MÜŞTERİLERE ANLATILIRKEN, KEİSNLİKLE PERFORMNAS KAYBI YAŞANMAZ HATTA YAKIT TÜKETİMİNDE ARTIŞDAN ASLA VE ASLA BAHSEDİLMEZDİ!

    ŞİMDİ İSE, YENİ ÜRÜNÜ TANITIMI AMCAIYLA , ESKİ VE EMVCUT UYGULAMALARI KARALIYORSUNUZ..

    BENCE YENİ BİR TANITIM ANLAYIŞI GELİŞTİRİNİZ..

    SAYGILAR...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hackersun -- 26 Mayıs 2008; 16:54:52 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hackersun

    Ne yazıkki bizim Ülkemizde, yeni bir ürün tanıtılırken eski ve hala geçerli olan uygulamaları karalamak söz konusu...

    Ürün çok mantıklıca ancak, 1. tanıtım resminin altındaki yazıda aynen şöyle diyor;

    ''Benzinin püskürtüldüğü noktadan daha uzak bir noktadan gaz girişi yapıldığından dolayı performans kaybı olmakta ve yakıt tüketiminde artış meydanan gelmektedir''

    BU MEVCUT UYGULAMALARDIR VE HATTA ŞİMDİYE KADAR ÖVE ÖVE BİTİRİLEMEYEN BİR UYGULAMADIR.. O ZAMAN MÜŞTERİLERE ANLATILIRKEN, KEİSNLİKLE PERFORMNAS KAYBI YAŞANMAZ HATTA YAKIT TÜKETİMİNDE ARTIŞDAN ASLA VE ASLA BAHSEDİLMEZDİ!

    ŞİMDİ İSE, YENİ ÜRÜNÜ TANITIMI AMCAIYLA , ESKİ VE EMVCUT UYGULAMALARI KARALIYORSUNUZ..

    BENCE YENİ BİR TANITIM ANLAYIŞI GELİŞTİRİNİZ..

    SAYGILAR...

    katılıyorum ufak bir strateji hatası yapılmış iyinin daha iyisi denebilirdi :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orjinalden alıntı: hackersun

    Ne yazıkki bizim Ülkemizde, yeni bir ürün tanıtılırken eski ve hala geçerli olan uygulamaları karalamak söz konusu...

    Ürün çok mantıklıca ancak, 1. tanıtım resminin altındaki yazıda aynen şöyle diyor;

    ''Benzinin püskürtüldüğü noktadan daha uzak bir noktadan gaz girişi yapıldığından dolayı performans kaybı olmakta ve yakıt tüketiminde artış meydanan gelmektedir''

    BU MEVCUT UYGULAMALARDIR VE HATTA ŞİMDİYE KADAR ÖVE ÖVE BİTİRİLEMEYEN BİR UYGULAMADIR.. O ZAMAN MÜŞTERİLERE ANLATILIRKEN, KEİSNLİKLE PERFORMNAS KAYBI YAŞANMAZ HATTA YAKIT TÜKETİMİNDE ARTIŞDAN ASLA VE ASLA BAHSEDİLMEZDİ!

    ŞİMDİ İSE, YENİ ÜRÜNÜ TANITIMI AMCAIYLA , ESKİ VE EMVCUT UYGULAMALARI KARALIYORSUNUZ..

    BENCE YENİ BİR TANITIM ANLAYIŞI GELİŞTİRİNİZ..

    SAYGILAR...

    katılıyorum ufak bir strateji hatası yapılmış iyinin daha iyisi denebilirdi :)



    Kesinlikle katılıyorum.altına da imza atıyorum.O yüzden BRC yi seçmedim.Çünkü hemen hemen bütün servisler performans kaybı yaşamayacaksın,hatta daha iyi olacak,yakıtta (lpg) de tasarruf bile yapacaksın diyerek beni ikna etmeye çalıştılar.Ama işte sonuç ortada;önce çok iyi de sonra da eskisi yaramaz böyleydi şimdiki daha iyi de.peki eski şekilde taktıranlar saf mı sizin gözünüzde?Ne olacak onların araçları?Orijinalliğini bozan bir uygulamanın bu kadar aşağılanıp yeniyi göklere çıkarmanın ne manası var.Hani başka bir marka olsa anlarım.ama ikisi de aynı marka.yine de hayırlısı olsun.




  • Sende fazla abartmışsın be dostum, Yangına körükle gidilmez su ile gidilir

    Küçük bir kelime yanlışlığı yapılmış neticede bunuda yazan bir insan. Küçük birşeyi işte brc böyle diye çığırtkanlık yapmak yakışmaz kimseye.

    Arkadaşımız çıkar bir düzeltme yazısı yazar olur biter

    İyinin daha iyisini yapan ve buna emeği geçen herkes teşekkürü hakediyor tenkidi değil

    Hatta düzeltmeyi ben yapayım
    ( Bu buluşumuz sayesinde aynı yakıtla hem daha iyi performans hemde daha fazla yol yapabileceksiniz) Sevgi ile kalın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faruksevgili -- 27 Mayıs 2008; 12:47:34 >
  • Konumuz BRC değil. Piyasada belki 1 Milyon civarında sıralı sistem takılı araç var. 70' e yakında marka var. Genel bir sorundan ve sıkıntıdan bahsediyoruz. İşimizi daha ileriye götürüp, devamlı geliştirdiğimiz mesajını veriyoruz.
    Her yeniliğe karşı çıkanlar her dönemde olmuştur. Biz doğru bildiğimiz yolda ilerlemeye devam ediyoruz. Bazıları için bardağın yarısı daima boştur. Onlar için yapacak bir şeyimiz yok..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2A Mühendislik -- 28 Mayıs 2008; 0:07:10 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 2A Mühendislik

    Konumuz BRC değil. Piyasada belki 1 Milyon civarında sıralı sistem takılı araç var. 70' e yakında marka var. Genel bir sorundan ve sıkıntıdan bahsediyoruz. İşimizi daha ileriye götürüp, devamlı geliştirdiğimiz mesajını veriyoruz.
    Her yeniliğe karşı çıkanlar her dönemde olmuştur. Biz doğru bildiğimiz yolda ilerlemeye devam ediyoruz. Bazıları için bardağın yarısı daima boştur. Onlar için yapacak bir şeyimiz yok..




    +1
  • @ 2A Mühendislik

    ankarada bayınız warmı acaba sıze gelmıs gıbı guvenebıleceğimiz bı yerın adresını werebılırmısınız
  • SAYIN FRED BAKER;
    Aşağıda linkten yetkili bayilerimizin listesine ulaşabilirsiniz.Şimdiden lpg li güzel günler dileriz.
    http://www.2a-lpg.com/duyurular/GUNCEL_BAYI_LISTESI.pdf

    Özençler 2A Çorum Otogaz
    BRC Bölge bayi teknik destek ve lojistik merkezi

    quote:

    Orjinalden alıntı: FRED BAKER


    @ 2A Mühendislik

    ankarada bayınız warmı acaba sıze gelmıs gıbı guvenebıleceğimiz bı yerın adresını werebılırmısınız
  • Sevgili 2A yöneticisi;eleştiriye tahammülünüz olmaması çok yanlış.Ayrıca BRC markasının daima ilklere imza attığını arkadaşlarımla da paylaşmış bir kişi olarak bu söyleminizden dolayı kırıldığımı bildiririm.Ben yeniliklere karşı değilim sadece eski sistemi kötülemeniz ve servislerinizin de bunu aynı şekilde son kullanıcıya iletmiş olması beni rahatsız etti.Yoksa sizin icadınız sizin buluşınız kimseyi bağlamaz.sonuçte amme hizmeti yapıyor ve karşılığını fazlasıyla da alıyorsunuz.
  • BRC gibi kaliteli bir marka ve başarılı bir distiribütörü olumsuzca eleştirmek gibi bir niyetimiz yok..

    Sadece siz de çok iyi biliyosunuz ki, şimdiye kadar yapılan uygulamalar, övgüye değer ve çok mükemmel çalışmalardı..

    Ama tutup da, yeni ürün için, önceki ürünü ve uygulamayı karalamanın yanlış olduğunu belirttik..

    Ki siz de bu şekilde bir tanıtımın yanlış olduğunun farkındasınız..Ama sanırım biz yanlış anlaşıldık, yeniliklere karşı olmadığımız belirtmek isteriz..


    Baraşılarınızın devamını diler, saygılar sunarım...
    quote:

    Orjinalden alıntı: 2A Mühendislik

    Konumuz BRC değil. Piyasada belki 1 Milyon civarında sıralı sistem takılı araç var. 70' e yakında marka var. Genel bir sorundan ve sıkıntıdan bahsediyoruz. İşimizi daha ileriye götürüp, devamlı geliştirdiğimiz mesajını veriyoruz.
    Her yeniliğe karşı çıkanlar her dönemde olmuştur. Biz doğru bildiğimiz yolda ilerlemeye devam ediyoruz. Bazıları için bardağın yarısı daima boştur. Onlar için yapacak bir şeyimiz yok..






  • Hem ''Benzinin püskürtüldüğü noktadan daha uzak bir noktadan gaz girişi yapıldığından dolayı performans kaybı olmakta ve yakıt tüketiminde artış meydanan gelmektedir'' yazacaksınız hemde yeniliğe karşı çıkanlar var diyeceksiniz yok böyle birşey...

    2 hafta önce sistemin montajını yaparken süper olağan üstü kayıp yok tasarruf çok diyenler şimdi eski sisteme tukaka yok çapak yok mesafe diyorlar.
    Tipik türk mantığı...

    quote:

    Orjinalden alıntı: 2A Mühendislik

    Konumuz BRC değil. Piyasada belki 1 Milyon civarında sıralı sistem takılı araç var. 70' e yakında marka var. Genel bir sorundan ve sıkıntıdan bahsediyoruz. İşimizi daha ileriye götürüp, devamlı geliştirdiğimiz mesajını veriyoruz.
    Her yeniliğe karşı çıkanlar her dönemde olmuştur. Biz doğru bildiğimiz yolda ilerlemeye devam ediyoruz. Bazıları için bardağın yarısı daima boştur. Onlar için yapacak bir şeyimiz yok..






  • Sayın arkadaşım belki haklısın ancak mesele eskiyi kötülemek değil,muhakkak sistemler kendilerini yenileyecek,1998-2000 yıllarında enjeksiyonlu araçlara normal sistemler takılıyordu,o zamanda millet kendi markasını övüyordu,sizin mantıktan bakılırsa sıralı gazlara hiç gerek yok.Hiç değilse o sistemlerde delme biçme işlemi olmuyordu.Eskiyi kötülemek yada eksikliklerini söylemek sadece Türk Mantığı değil.Tüm dünya böyle ve böylede olmalı değilse yenilikler nasıl satılacak nasıl kabul ettirilecek.Mesela LPG çok iyi yakıt motora zarar vermiyor diye bas bas bağırdılar.Ama lpg fuarında PRINS kendi kitleri için bir yağlama sistemi çıkardı,BRC LPG depolarına karıştırılan bir yağ getirdi.Eee şimdi ne olacak bir yanda PRINS gibi bir firma bir yanda BRC.Hani LPG de yağlamaya gerek yoktu.Yanlış anlaşılmasın ben bunlara karşı değilim aslında çok geç kaldılar.Yalnız eleştirirken biraz daha dikkat etmeliyiz.Kırıcı değil yapıcı olmalıyız.Ayıp aramamalı mümkünse ayıpları örtmeliyiz.Son olarak amacım size karşı bir polamik yaratmak değil.Ama gelin Türk icatlarına hep birlikte sahip çıkalım.2 A Mühendisliğin bu patentli aparatı inşallah tutarda avrupaya satarız.
    quote:

    Orjinalden alıntı: guraye

    Hem ''Benzinin püskürtüldüğü noktadan daha uzak bir noktadan gaz girişi yapıldığından dolayı performans kaybı olmakta ve yakıt tüketiminde artış meydanan gelmektedir'' yazacaksınız hemde yeniliğe karşı çıkanlar var diyeceksiniz yok böyle birşey...

    2 hafta önce sistemin montajını yaparken süper olağan üstü kayıp yok tasarruf çok diyenler şimdi eski sisteme tukaka yok çapak yok mesafe diyorlar.
    Tipik türk mantığı...

    quote:

    Orjinalden alıntı: 2A Mühendislik

    Konumuz BRC değil. Piyasada belki 1 Milyon civarında sıralı sistem takılı araç var. 70' e yakında marka var. Genel bir sorundan ve sıkıntıdan bahsediyoruz. İşimizi daha ileriye götürüp, devamlı geliştirdiğimiz mesajını veriyoruz.
    Her yeniliğe karşı çıkanlar her dönemde olmuştur. Biz doğru bildiğimiz yolda ilerlemeye devam ediyoruz. Bazıları için bardağın yarısı daima boştur. Onlar için yapacak bir şeyimiz yok..









  • Bende bu iki firmayı kutluyorum öbürlerinden de bişeyler bekliyorum
  • Hocam bu saydığın riskler her marka için geçerli bir olay adamlar hiç olmazsa o riskleride ortadan kaldımak için çalışmışlar hani öbürleri ne yapıyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: guraye

    Hem ''Benzinin püskürtüldüğü noktadan daha uzak bir noktadan gaz girişi yapıldığından dolayı performans kaybı olmakta ve yakıt tüketiminde artış meydanan gelmektedir'' yazacaksınız hemde yeniliğe karşı çıkanlar var diyeceksiniz yok böyle birşey...

    2 hafta önce sistemin montajını yaparken süper olağan üstü kayıp yok tasarruf çok diyenler şimdi eski sisteme tukaka yok çapak yok mesafe diyorlar.
    Tipik türk mantığı...

    quote:

    Orjinalden alıntı: 2A Mühendislik

    Konumuz BRC değil. Piyasada belki 1 Milyon civarında sıralı sistem takılı araç var. 70' e yakında marka var. Genel bir sorundan ve sıkıntıdan bahsediyoruz. İşimizi daha ileriye götürüp, devamlı geliştirdiğimiz mesajını veriyoruz.
    Her yeniliğe karşı çıkanlar her dönemde olmuştur. Biz doğru bildiğimiz yolda ilerlemeye devam ediyoruz. Bazıları için bardağın yarısı daima boştur. Onlar için yapacak bir şeyimiz yok..








  • GÜZEL BİR BULUŞ OLMUŞ , BRC YETKİLİSİ ESKİ ÜRÜNLERLE BULUŞUNUN ARASINDAKİ AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI YAZMIŞ SADECE BUNDA BİŞEY ARAMAMAK GEREKİR , SAYGILAR
    ARADA DEZAVANTAJLAR VEDE AVANTAJLAR FARKI OLMASAYDI NE DİYE YENİ BİR ŞEYE İMZA ATSINLAR KAFA PATLATSINLAR ÖYLE DEĞİLMİ KARDEŞİM ?

    BAK BEN MESELA MANİFOLT DELİNİRKEN İÇİNE METAL ÇAPAK KAÇTIĞINI YENİ ÖĞRENDİM BUNU HİÇ İSTEMEM ÇÜNKÜ SİLİNDİR İÇİNDEKİ İNCECİK HASSAS DUVARLAR ÇAPAKLARLA ÇOK KOLAY DEFORME OLABİLECEKTİR , BUDA MOTORU MAHVEDER .....
  • Öncelikle yeni ürününüzü kutlar çalışmalarınızda başarılar dilerim,ancak şunuda belirtmeden geçmek istemiyorum,mademki diğer kitlerden bir farkınız var ve daha fazla tasarruf ve güç önerebiliyorsunuz,daha önceden montaj yapılan araçları tekrar servislere çağırarak önceden delinmiş deliklerin kapatılarak tekrardan bu yeni icadınızı monte edip,eski kullanıcılarıda daha fazla tasarruf ve güç kazanma olayına kavuşturma imkanınız olabilecekmi?
  • bu uygulama lpg için avantajlı gibi görünsede, benzin enjektörünün emme sübabına olan açısını bozmuyor mu? l

    yani o enjektör laf olsun diye değil, silindirin içine en verimli şekilde yakıt püskürtebilsin diye o şekilde yatık yerleştirilmiştir. direkt olarak silindirin içine püskürtmüyorsa da, ona en yakın yere püskürtmesi mantığı ile...

    şimdi araya o aparat takılarak enjektör geriye çekilerek, lpg performansı yükseltilip, benzin performansında düşüş olması söz konusu değil mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: greentooth

    bu uygulama lpg için avantajlı gibi görünsede, benzin enjektörünün emme sübabına olan açısını bozmuyor mu? l

    yani o enjektör laf olsun diye değil, silindirin içine en verimli şekilde yakıt püskürtebilsin diye o şekilde yatık yerleştirilmiştir. direkt olarak silindirin içine püskürtmüyorsa da, ona en yakın yere püskürtmesi mantığı ile...

    şimdi araya o aparat takılarak enjektör geriye çekilerek, lpg performansı yükseltilip, benzin performansında düşüş olması söz konusu değil mi?



    dogru bir düşünce arac lpg dönüşümü olacak diye benzin tertibatıyla oynamak ama zaten modül her araca olmuyor diye de söylemişler?




  • Hocam bu aparat sadece lpg dönüşümü yapılacak araclara takacaklarmış yani sürekli benzin ile kullanılacak araçlara değil
    quote:

    Orjinalden alıntı: greentooth

    bu uygulama lpg için avantajlı gibi görünsede, benzin enjektörünün emme sübabına olan açısını bozmuyor mu? l

    yani o enjektör laf olsun diye değil, silindirin içine en verimli şekilde yakıt püskürtebilsin diye o şekilde yatık yerleştirilmiştir. direkt olarak silindirin içine püskürtmüyorsa da, ona en yakın yere püskürtmesi mantığı ile...

    şimdi araya o aparat takılarak enjektör geriye çekilerek, lpg performansı yükseltilip, benzin performansında düşüş olması söz konusu değil mi?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.