Şimdi Ara

SIRALI SİSTEM MONTAJINDA DEVRİM (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
2.382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: talfar
    Hocam bu aparat sadece lpg dönüşümü yapılacak araclara takacaklarmış yani sürekli benzin ile kullanılacak araçlara deği


    ben aracına lpg dönüşümü yaptıracak hiç kimsenin "benzin ile kullanmaktan vaz geçtim" düşüncesinde olduğunu sanmıyorum. en azından kendi adıma böyle söyleyebilirim. her iki sistemin de en verimli ve en performanslı şekilde çalışmasına devam etmektir amaç -bana göre-...

    aracıma sıralı lpg dönüşüm kiti uygulanmasına karar verme aşamasında olduğumdan uzun süredir araştırma içerisindeyim. yapılan uygulama düşünce olarak oldukça doğru; yakıt yanma odasına ne kadar doğru açı ile ve yakına, mümkünse içine doğru püskürtülürse verim o kadar yüksek oluyor. fakat lpg iyi sonuç versin diye benzin enjeksiyon düzen ve performansını bozmak? yok, bu değer bi şey değil kesinlikle...

    ben mühendis değilim, mühendis arkadaşlar konuyu daha derinlemesine irdeleyecektir sanırım...

    her şeye rağmen Türk mühendislerden bu tür çalışmalar çok gurur verici. fakat hatalar giderilmeli ki, "kendimiz çalıp kendimiz oynamayalım", bu patent uluslararası platformda değer görsün...




  • Bu sistemde de manifold deliniyormuş..Ben geçenlerde 2a bayisiyle görüştüm..Henüz hiçbir arabaya takmamışlar.Bu yüzden şüpheyle karşılıyorum..
  • delme işlemine son diyorlar, hangi bölümü deliyorlarmış?
  • SAYIN X15;
    Sanırım size yanlış aktarılmış.bu sistemde emme manifoltu delinmiyor.tabi manifolt ve enjektör yapısı uygun olan araçlarda.Sistem henüz yeni.Bizlerde yeni yeni uygulamaya başlıyoruz.zamanla yaygınlaşacaktır.bebeğimiz henüz yeni doğdu. tecrübelerimizi burdan zamanla sizlerle paylaşacağız.
    quote:

    Orjinalden alıntı: x15


    Bu sistemde de manifold deliniyormuş..Ben geçenlerde 2a bayisiyle görüştüm..Henüz hiçbir arabaya takmamışlar.Bu yüzden şüpheyle karşılıyorum..
  • Delme işlemi yok endişeleriniz de haklısınız fakat kendi araçlarımız da 4 aydır kullanıyoruz benzinde herhangi bir sıkıntı yok
    İyi çalışmalar.
     SIRALI SİSTEM MONTAJINDA DEVRİM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2A TEKNİK -- 1 Haziran 2008; 14:57:52 >
  • Aracımda bu sistem uygulanabiliyormuş..Bana sistemi takacak 2a bayisi manifoltta bir delik mecburen açacağız dedi..
  • bu çalışmaları yapan mühendis arkadaşlar güç/performans konusunda ölçüm yapıyorlar mı acaba?

    eğer yapıyorlarsa;
    - geleneksel uygulamaya göre bu uygulamanın lpg yönünden verimlilik analizini
    - geleneksel uygulamaya göre lpg yönünden güç analizini
    - enjektör açısı değişen aracın benzin yönünden güç ölçüm değerlerini

    paylaşırlarsa çok memnun olurum.

    zira insanlar genelde araçlarının benzin performansını çok fazla bilmiyor ya da tam olarak kullanmıyorlar. lpg ye geçiş yapınca deneme amaçlı daha fazla sıkıştırma yapılıyor ve daha yüksek oktanlı, ayrıca daha fazla miktarda yakıt -benzine göre lpg- tüketimi ile aracın performansı "görece olarak" artmış gibi görünüyor. buluş sahipleri bu değerleri sayılara dökerek biz potansiyel müşterileri bilgilendirmeli ve kazanmalı diye düşünüyorum. şahsen potansiyel müşteri olarak "hiç performans kaybı olmadı, hatta araba canlandı" sözlerinin "heyacan"dan olduğu kanaatindeyim.

    uygulama yapmadan önce ve yaptıktan sonra mutlaka dyno ölçümü yaptırmayı düşünüyorum aracımda...

    şimdiden teşekkürler...




  • Ben uygulamalar sonrası bir marka model uyum listesi çıkartılmasını öneriyorum...
  • Konuyla ilgili yorumda bulunan tüm üyelere teşekkürler. Hepsi dikkate alınacak. Hepsi bizim için çok değerli. Uygulama imkanı olmayan araçlar üzerinde de çalışılıyor. Ürünü daha iyileştirmek için çabalıyoruz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: greentooth

    bu çalışmaları yapan mühendis arkadaşlar güç/performans konusunda ölçüm yapıyorlar mı acaba?

    eğer yapıyorlarsa;
    - geleneksel uygulamaya göre bu uygulamanın lpg yönünden verimlilik analizini
    - geleneksel uygulamaya göre lpg yönünden güç analizini
    - enjektör açısı değişen aracın benzin yönünden güç ölçüm değerlerini

    paylaşırlarsa çok memnun olurum.

    zira insanlar genelde araçlarının benzin performansını çok fazla bilmiyor ya da tam olarak kullanmıyorlar. lpg ye geçiş yapınca deneme amaçlı daha fazla sıkıştırma yapılıyor ve daha yüksek oktanlı, ayrıca daha fazla miktarda yakıt -benzine göre lpg- tüketimi ile aracın performansı "görece olarak" artmış gibi görünüyor. buluş sahipleri bu değerleri sayılara dökerek biz potansiyel müşterileri bilgilendirmeli ve kazanmalı diye düşünüyorum. şahsen potansiyel müşteri olarak "hiç performans kaybı olmadı, hatta araba canlandı" sözlerinin "heyacan"dan olduğu kanaatindeyim.

    uygulama yapmadan önce ve yaptıktan sonra mutlaka dyno ölçümü yaptırmayı düşünüyorum aracımda...

    şimdiden teşekkürler...



    haklısın hocam. Kimi insanlar araba olsun 4 tekeri olsun der kimileride arabasına deli gibi düşkündür en ufak değişiklik bile arabada ne etki yaratır diye düşünür uzun araştırmalara girer hep. Ben ve benim gibi titiz insanlar için dediğin gibi sayısal değerler ve grafiklerle açıklanırsa çok daha açıklayıcı inandırıcı olur.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: x15

    Aracımda bu sistem uygulanabiliyormuş..Bana sistemi takacak 2a bayisi manifoltta bir delik mecburen açacağız dedi..

    Regülatörün vakum bağlantısı için deliniyor boğaz kelebeğinin hemen arkasından :) eğer mevcut bir vakum alma olasılığı varsa bunuda değerlendiriyoruz o zaman hiç delik delinmiyor.
    Diğer 4 delikten kurtuluyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faruksevgili -- 2 Haziran 2008; 12:59:10 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _crash_

    Ben uygulamalar sonrası bir marka model uyum listesi çıkartılmasını öneriyorum...

    Uygulamayı yapan biz bayiiler görüş ve önerilerimizi 2 a ile paylaşıyoruz. Sistem henüz yeni olduğu için her araçta , bu kadar kısa sürede bir liste henüz oluşmadı :) Öneriniz için teşekkür ederim
  • Faruk bey bu sistemin Grande Punto 1.4 77 hp Fire motor için denenmişliği var mı?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online


    quote:

    Orjinalden alıntı: greentooth

    bu çalışmaları yapan mühendis arkadaşlar güç/performans konusunda ölçüm yapıyorlar mı acaba?

    eğer yapıyorlarsa;
    - geleneksel uygulamaya göre bu uygulamanın lpg yönünden verimlilik analizini
    - geleneksel uygulamaya göre lpg yönünden güç analizini
    - enjektör açısı değişen aracın benzin yönünden güç ölçüm değerlerini

    paylaşırlarsa çok memnun olurum.

    zira insanlar genelde araçlarının benzin performansını çok fazla bilmiyor ya da tam olarak kullanmıyorlar. lpg ye geçiş yapınca deneme amaçlı daha fazla sıkıştırma yapılıyor ve daha yüksek oktanlı, ayrıca daha fazla miktarda yakıt -benzine göre lpg- tüketimi ile aracın performansı "görece olarak" artmış gibi görünüyor. buluş sahipleri bu değerleri sayılara dökerek biz potansiyel müşterileri bilgilendirmeli ve kazanmalı diye düşünüyorum. şahsen potansiyel müşteri olarak "hiç performans kaybı olmadı, hatta araba canlandı" sözlerinin "heyacan"dan olduğu kanaatindeyim.

    uygulama yapmadan önce ve yaptıktan sonra mutlaka dyno ölçümü yaptırmayı düşünüyorum aracımda...

    şimdiden teşekkürler...



    haklısın hocam. Kimi insanlar araba olsun 4 tekeri olsun der kimileride arabasına deli gibi düşkündür en ufak değişiklik bile arabada ne etki yaratır diye düşünür uzun araştırmalara girer hep. Ben ve benim gibi titiz insanlar için dediğin gibi sayısal değerler ve grafiklerle açıklanırsa çok daha açıklayıcı inandırıcı olur.


    bravo, tam da söylediğin gibi arkadaşım. araca en az müdahele ve orijinalliğini bozmadan yapılan bu uygulama bizim gibi titiz insanlar için çok cazip. bu sistemin yeni olması ve oturmasının zaman alacağı aşikar, umarım verimli sonuçları olur.

    ben aracıma bugün itibariyle prins lpg kiti uygulaması yaptırmaya başladım. montaj henüz bitmedi, yarına kaldı. fakat ben aracın başından 1 dk ayrılmadığımdan şu an yorgunluktan koltuğa yığılmış haldeyim :) aracı bırakır sonra alırım niyetiyle gittim ama başından ayrılmaya içim elvermedi bi türlü bu kadar yakından takip ustaları sinir etsede, ben yarın yine aracımın başında olacağım

    bu arada yeni nesil ithal araçların bi kısmında -yeni laguna-, emme manifoldları lpg uygulaması için delik açılacak yerler hazırlanmış şekilde geliyormuş. yakında hemen bütün markalarda fabrika çıkışı lpg li araç satın almak söz konusu olacak sanırım




  • Merhaba, acaba 2005 model Honde Civic aracıma bu sistem uyar mı??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: motanyeri

    Merhaba, acaba 2005 model Honde Civic aracıma bu sistem uyar mı??


    Dostum bu sistem avrupa araç grubunda kullanılıyor şimdilik, Japon grubunun enjektör çapı farklı olduğu için ona farklı kalıp yapılıyor.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.