Şimdi Ara

Şişirme Hasar Kaydının Mantığı Nedir? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
14.732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • konu başlığını,
    şişirme hayat kadınının mantığı nedir diye okudum.
    sadece bunu sizle paylaşmak için yazayım dedim.
  • ben şişirme hasar kaydı görmedim parçalanmış tamponumu değişme talebimi 2 kez reddettiler tamiratına gittiler. sigorta şirketi fazla hasarı az bile gösteriyor. siz o yönden bakın.
  • Bende açık konuşmak gerekirse şişirilmiş hasar kaydı dendiğinde sizin gibi düşünüyordum başımıza gelene kadar.c180 2010 model airbagler açılmadı kaput değiştirilmedi sadece düzeltildi ve yetkili mercedes servisinde 27 bin tl hasar kaydı oluştu yaptığımız kaza sonucunda.Değiştirilmeyen parça yoktu sadece ön park sensörlerine 2500tl yazmışlardı sis farları , tamponu , radyatörü ,normal farları , far silecek motoru vs.. hiç saymıyorum.Başka bir kaza içinde kapıya 7 bin tl yazmışlardı ufak bir kaporta düzeltme ile birlikte.

    Satmaya kalktığımızda aracı kimse bize inanmayacak inanılmaz değer kaybı yaşayacak ama biz kullanırken içimiz rahat gereken gerekmeyen tüm parçalar değişti .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Evil_Miyu -- 7 Ekim 2017; 13:25:21 >
  • Sigorta şirketi kar amaçlı bir firmadır , şişirme pişirme vs işlerle cebinden fazla para çıkmasına izin vermez...

    Sistem şöyle çalışır...

    2016 Mode Renault Talisman 1.6 EDC 160 HP araç kaza yapar... Araç Kaskolu...

    Hasar alan parçalar...

    - Şöför-Yolcu-Yan hava yastıkları
    - Sağ-SolÖn far
    - Ön tampon
    - Ön Kaput
    - Sağ ön lastik/jant
    - Ön rot kolu vs parçaları
    - Park sensörleri
    - 4 Control Sensörü

    Serviste araç için çıkan masraf tutarı Toplamda 109 Bin TL...
    Sadece Led Matrix Far takımı 26 Bin TL tutuyor , 4 Control sensörü 3.200 TL , Tüm airbag'ler 48.000 TL fiyat verilmiş

    Sigorta şirketi aracı pert e çıkardı. Sovtaj için kapalı zarf usulü teklif topladı

    Aracım Kasko değer listesindeki fiyatı opsiyonları vs eklenerek 195 Bin TL ye geliyor. Sigorta şirketi aracı yaptırmaya kalksa cebinden çıkacak para 109 Bin TL

    Sovtaj sonucunda kapalı zarf usulü en iyi teklif 128 Bin TL....

    Pert olan araç için araç sahibine ödenecek para 195 Bin TL.
    Sovtaj dan araç için gelecek para 128 Bin TL
    Sigorta şirketinin cebinden çıkacak para 67 Bin TL..

    Sigorta şirketinin aracı tamir ettirmek yerine pert e çıkarması sonucu kazancı 42 BİN TL..... !!!!

    Kısaca neymiş... Sigorta şirketi şişirme vs yapmaz , nereden fazla kazanırım , nasıl cebimden az para çıkar onun hesabını yapar...




  • benim fb7 cıvıce arkadan vurdular. yetkılı servıse sordum bagaj kapağı, tampon, kamera sistemi, bagajdaki yansıtılar, bagaj havuzu, tampon demiri vs vs vs diye koca liste çıkarıp 16 bin tl dediler.
    arabayı maslak sanayıye mını onarım yapan bir yere goturdum. 1500 civarı bi rakam cıkar dedi ok dedik. yapımını da tamamen fotografladılar.
    sanayıdekı yer de bagaj kapağına macun çekmiş boyadık diye sıgortaya bıldırmıs halbukı boya yok. macunu sürüp foto çekmişler. velhasıl 1800e çıktı araba.
    şişirme hasar kaydı 1500 tl lik basit bir hasara 16 bin yazmak demektir.
  • Araç sigortadan alınmıştır....
    Şişirme hasar kaydı vardır..
    Eksperle anlaşıp hasar kaydı yüksek gösterilmişti

    vs vs vs gibi bir çok laf yalan dolandır inanmayın...

    Hiçbir sigorta şirketi afedersiniz kendi kendini düdüklemez... Aslında hiçbir ticari kuruluş yapmaz bunu sadece sigorta şirketi olarak düşünmeyin.

    Aynı şekilde eksperde.... Sonuçta eksperlerde sigorta şirketlerinin hasar servislerine bağlıdır ve o hasar servis müdürü ve araç sigortalarından sorumlu Genel Müdür Yardımcısı her ay tüm eksperlerden gelen onarım taleplerini kontrol eder , kısaca o amel defteri denilen raporu öyle bir incelerler ki kan alırlar adamdan kan....!!!

    Vayyyy yetkili servis 10 X fiyat verdi , sanayi de ki cemil usta 3 X e yaptı....

    Yapar tabi , sonuçta birisi kurumsal bi yer, diğeri farklı... Hastaneye de gittiğinde aynı durum var , Restoran'a da gittiğinde aynı durum var...

    Vayyyy bi park sensörüne 2 Bin TL yazmış diyor... Arkadaş Mercedes servisine aracı bıraktığında tabi ki Mercedes tarafından OEM bir firmaya yaptırılmış sensöre 2 Bin TL diyeecek , o sensörü cemil usta çıkmacılardan ya da çinli muadilinden 250 TL ye alacak...


    Sonuçta Sigorta şirketi hasarı felan şişirmez , yapılan tüm işlemler yetkili serviste yapıldığı için malzeme işçilik vs maliyetleri yüksek olduğundan fiyatlar böyle çıkar...




  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    servis işçiliğe çok alıyor hocam tamponda göçük var direk yenisini istiyorlar göçükçü onu 1 saatte hallediyor niye kaskoya fazla para ödeyesin adamlar zararı senden çıkarıyor sonra
  • Şişirme hasar kaydı lafı, galerici ve al-satçı ağızı ve uydurmasıdır.

    Sigorta şirketi gelir, aracın hasarı tespit edilir ve ödeme yapılır.

    Yetkili serviste yaptırıyorsanız işçilik, orjinal parça vs. derken normal bir özel servise göre biraz daha yüksek tamir bedeli çıkabilir ama hiçbir sigorta şirketi 5.000 TL masrafı olan arabaya 10.000 ödemez ve hiçbir uyanık/çakal sigorta şirketinden bu yolla para koparamaz.

    Bu sigorta şişirmesi lafı galerici ve al-satçıların hasar kayıtlı diye ucuza öldürdükleri arabaları, hasarsız emsallerine yakın paralara satmak için uydurdukları bir ağızdır.

    Hasar kayırlı arabaya binilir. Ama bilerek ve değerinde alarak binilir.

    Bu tarz kelime oyunları yazılı ilanları direkt es geçin.
  • Bunun 2 nedeni var.

    Biri zamanında hakikaten sigorta şirketlerini dolandırmış.Dümenden kaza tertip etmiş ve olmayacak paralar kazanmış.Ki bu takribi 10-12 sene önce.Belki daha fazla.

    İkincisi servis hiçbir şekilde onarıma gitmez.Ne olursa olsun değişime gider.Parçalar orjinal+kâr+vergi+işçilik fazla olunca yüksek çıkar.

    Birinci olay artık imkansız.Sigorta şirketi 40 tane teklif veriyor.Buna inanan kendine yazık eder.

    İkinci olay arabanın durumuna göre değişebilir.Artık butün elektronik sistemler ön-arka tamponda ve ön-arka led çift far çok pahalı.Ekstra olarak airbag sayısı fazla ve airbag değişimi için komple göğüs değişmesi gerekiyor.Göğuse bazen koltuk da eklenebilir ve elektrikli hafızalı koltuk hiç de öyle ucuz değil.

    Ki yukarıda biri yazmış böyle durumlarda arabayı satıyorlar daha kârlı oluyor diye.

    Velhasıl kelam bu söylenen cümlenin artık bir karşılığı yok.Boş yere itibar etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir aracin bir kaza sonrası viraj demiri travers direksiyon kutusu vs. vs. İnce hasarlardan dolayı değişmesi gerekirken, sadece kaporta hasari varmış gibi gösterildiğinde söylenilen yalan.

    Abi burada 1,5-2 karış camurlukta boya olacakti sigorta herşeyi değişti yahuuuu,

    Kaza ne ?

    Yanlarken beton aydinlatma direğine değdi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.